| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 88, 89, 90 Volgende
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 26 Jul 2010 17:28 Onderwerp:
| |

|
| Roderick schreef: | | Gezer schreef: | | dantekloon schreef: | Ik heb een Full HD TV waar ik GoW op heb gespeelt de kwaliteit vindt ik enorm slecht.
Aleen de scenes waren iets beter van kwaliteit maar als je Kratos kunt besturen is de kwaliteit echt heel slecht.
Jammer dat de gameplay ook niet echt iets vernieuwent brengt.
God of War 1 als deel 2 en Chain of Olympus de gameplay blijft allemaal hetzelfde. |
Goh weet je, rpgs zijn ook al 30 jaar hetzelfde, monster afmaken, exptje, +level, herhalen tot de game uitgespeeld is.
Btw, ik twijfel of je GoW3 wel gespeeld hebt, je zegt dat de scenes iets beter van kwaliteit waren, maar de scenes waren volledig in-game, niks cgi.  |
De cut-scenes waren deels ingame, deels prerendered. Dit kun je duidelijk zien. Hij heeft dus wel degelijk gelijk. |
En dan nog. Vaak worden er voor in-game cutscenes ook betere textures gebruikt als tijdens het spelen zelf. Omdat al bepaald is wat er gaat gebeuren (in tegenstelling tot de stukjes gameplay) kunnen zelfs in-game sequences mooier zijn als gameplay. Kwestie van optimaliseren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 26 Jul 2010 17:33 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Stammetje91 schreef: | | En dan nog. Vaak worden er voor in-game cutscenes ook betere textures gebruikt als tijdens het spelen zelf. Omdat al bepaald is wat er gaat gebeuren (in tegenstelling tot de stukjes gameplay) kunnen zelfs in-game sequences mooier zijn als gameplay. Kwestie van optimaliseren. |
Ja, en natuurlijk kan je trucjes als depth of view, focus verleggen, veel beter toepassen. Bij veel games zit het al in de gameplay, zoals Call of Duty en Uncharted, maar dat is direct waar je op mikt dus bij vooraf gemaakte in-game cutscenes kan de maker zelf bepalen wanneer dat effect komt en dat geeft het een veel filmachtigere look. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 26 Jul 2010 20:53 Onderwerp:
| |

|
| Simon Venneman schreef: | | dantekloon schreef: |
Exp. 10x(3000GP)(verdomt handig om sneller in level 200 te komen en de Ex Dungeon te halen) |
Gratz, het is me echt nog nooit gelukt om in een Tales game de 10x exp. multiplier te kunnen kopen, die is echt zo verdomd duur . 2x lukt wel altijd, maar ik heb nooit echt zin om een game drie keer uit te spelen. Het zal in ieder geval vast wel goed van pas komen, gelijk bij je eerste gevecht twee levels ofzo omhoog! |
Tales of Vesperia is echt heel mooi om te spelen.
Bij de PS3 versie(niet de XBox 360 versie)kun je de scenes weg drukken wat heel veel scheelt.
Je loopt heel snel door de game heen als je voor het eerst uitspeelt heb je nog geen goede items en wapens.
Als je voor het eerst in de gradeshop komt moet je Keep all items meenemen dan ben je sterker in het begin en versla je de eerste helft van de game de vijanden bijna in 1 klap.
Heb inmiddels 4 Acc. met 20% grade en 3x 10% grade als je heel snel het gevecht wint krijg je bijv. 5,00 grade als je dus 10 gevechten wint heb je dus 50 grade en dat gaat redelijk snel.
Bij baas gevechten loopt het meestal tot 30.00 grade points.
Heb hem 3 keer uitgespeelt eerste 2 playtroughs kreeg ik te weinig grade points en bij de 3de keer had ik 4400 grade points waardoor ik dus 10x Exp kan kopen.
10x Exp. is echt vet handig voordat ik part 1 van de game heb gehaald zat ik in level 22 nu zit ik zelf in level 39 en ben nog niet eens bij het eind van part 1 reken op dat ik level 44 wel berijk in part 1 laat de eindbaas maar komen.
Nog 1 ding dit is mijn eerste Tales of game waar ik voor het eerst 10x Exp heb gehaald meestal heb ik de geduld er niet voor omdat dit de enigste Tales of is dat je de scenes kunt skippen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 27 Jul 2010 21:34 Onderwerp:
| |

|
Beyond Good and Evil,
Episch eindgevecht zeg  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 27 Jul 2010 23:04 Onderwerp:
| |

|
Pikmin 2.
Na jaren werk eindelijk alle schatten gevonden! Wat een topspel.
(oké in die jaren zaten ook tussenpozen van jaren) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 27 Jul 2010 23:36 Onderwerp:
| |

|
Aliens vs Predator
Alledrie de Campaigns uitgespeeld |
|
| Terug naar boven |
|
|
| kaart |
Geplaatst: 27 Jul 2010 23:53 Onderwerp:
| |
|
| Ninja Gaiden 2 op de xbox 360. Wel op makkelijkste stand, nu maar eens moeilijker proberen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 27 Jul 2010 23:57 Onderwerp:
| |

|
Alweer voor de 4de keer op de PS3 heb ik Tales of Vesperia uitgespeelt.
Nu ga ik met deze save data tot level 200 levellen gaat makkelijk met 10x Exp.
Ga nog de 2 extra dungeons halen .
Ga de Skelleton sidequest voltooien .
en nog voor 5 trophies.
Complete Ex Dungeon.
Save at every save spot in the game.
Collect 1,000,000 Gald.
Get to level 200.
Scan every enemy in the game(probeer ik tenminste). |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 28 Jul 2010 14:40 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Starcraft II campaign op normal.
Nu lekker multiplayeren en later de campagne nog eens herspelen op hard en/of brutal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jul 2010 18:15 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | Starcraft II campaign op normal.
Nu lekker multiplayeren en later de campagne nog eens herspelen op hard en/of brutal. |
En hoe is de game?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 28 Jul 2010 19:20 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jul 2010 19:23 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | Subliem natuurlijk ^_^ |
Is de Collector's Edition het ook waard? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| XboxFan785 |
Geplaatst: 28 Jul 2010 20:02 Onderwerp:
| |

|
| Da's toch maar gewoon een RTS? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 28 Jul 2010 22:56 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| XboxFan785 schreef: | | Da's toch maar gewoon een RTS? |
-Gewoon- een RTS?
Een beetje crue omschreven aangezien het de opvolger is van dé populairste RTS
| Christian Vuye schreef: | | MaartenL schreef: | | Subliem natuurlijk ^_^ |
Is de Collector's Edition het ook waard? |
Ow ja, prachtige hardcover book met aardig wat pagina's knappe art. Een 2 GB USB stick in de vorm van de dog-tag van Jim Raynor (uit metaal zelfs) waarop Starcraft 1 + Brood War opstaat. Verder nog een comic, een behind the scenes DVD, de soundtrack en een enorm vette box om het af te maken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Jul 2010 23:21 Onderwerp:
| |

|
Damn, die 90euro.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 30 Jul 2010 03:33 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb Uncharted op hard uitgespeeld maar heb geen trophy's gekregen of Crushing unlocked. Ik heb wel de ingame medailles unlockt voor het uitspelen op hard. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 30 Jul 2010 07:15 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Mafusto schreef: | | Ik heb Uncharted op hard uitgespeeld maar heb geen trophy's gekregen of Crushing unlocked. Ik heb wel de ingame medailles unlockt voor het uitspelen op hard. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? |
Zelfde probleem hier. In-game kreeg ik een melding dat de trophies unlocked waren, als ik echter in mijn trophy list ga kijken staan ze er niet tussen...
Ik heb het opgegeven om de game voor trophies te spelen
Mja, dat is mijn 'oplossing' dan weer... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 30 Jul 2010 08:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Trophy-patch gedownload? Anders save-game deleten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 30 Jul 2010 11:34 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Trophy-patch gedownload? Anders save-game deleten. |
De trophy-patch is gedownload ja, maar als ik de save data wis heb ik er nog niks aan aangezien hij bij mij de Crushing difficulty ook niet heeft unlocked (Als dat al Unlocked zou blijven na het wissen van de data.).
Dan wordt het maar ff Googlen . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 30 Jul 2010 12:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Trophies worden enkel geactiveerd als je echt van scratch start. Verdien je andere trophies? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| VeDeR |
Geplaatst: 30 Jul 2010 12:24 Onderwerp:
| |

|
Minininininininini Ninjas
Zeer vermakelijke game voor de afwisseling |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 30 Jul 2010 12:46 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Trophies worden enkel geactiveerd als je echt van scratch start. Verdien je andere trophies? | Bij Uncharted heb ik geen enkele trophy gekregen. Maar ik heb ook nooit Crushing unlocked voor het uitspelen van Uncharted op Hard. Als ik dat wel had gedaan dan was het niet z'n groot probleem. Maar nu moet ik weer de game op Hard uitspelen voordat ik aan crushing kan beginnen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draster |
Geplaatst: 30 Jul 2010 12:58 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Joni Philips schreef: | | Trophies worden enkel geactiveerd als je echt van scratch start. Verdien je andere trophies? | Bij Uncharted heb ik geen enkele trophy gekregen. Maar ik heb ook nooit Crushing unlocked voor het uitspelen van Uncharted op Hard. Als ik dat wel had gedaan dan was het niet z'n groot probleem. Maar nu moet ik weer de game op Hard uitspelen voordat ik aan crushing kan beginnen... |
Heb je chapter select gebruikt? Dat kan ervoor zorgen dat je geen trophy krijgt / crushing niet unlocked. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 30 Jul 2010 13:02 Onderwerp:
| |

|
@ Draster
Ik heb geen trophies gekregen omdat ik de trophy patch gedownload had nadat ik al ver in de game was. Maar ik heb geen chap select gebruikt. Ik heb wel de ingame medals gekregen voor het uitspelen op hard (inc ease en normal medal). Maar Crushing is niet unlocked. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 30 Jul 2010 13:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Mafusto schreef: | | Joni Philips schreef: | | Trophies worden enkel geactiveerd als je echt van scratch start. Verdien je andere trophies? | Bij Uncharted heb ik geen enkele trophy gekregen. Maar ik heb ook nooit Crushing unlocked voor het uitspelen van Uncharted op Hard. Als ik dat wel had gedaan dan was het niet z'n groot probleem. Maar nu moet ik weer de game op Hard uitspelen voordat ik aan crushing kan beginnen... | Dat is gewoon het probleem. Je moet compleet opnieuw starten bij het installeren van zo'n trophy patch. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 88, 89, 90 Volgende |