Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 44, 45, 46  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Apr 2010 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Brastin schreef:
Het was al een feit dat Tobi madara was. Nu is het denk ik alleen maar bevestigd.

hij is wel Madara, maar is dat zijn echte lichaam wel? Want hij is over de honderd jaar oud. Hij werd ook een keer als de Mizukage aangesproken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 06:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is natuurlijk mogelijk dat Tobi eigenlijk Madara's broer is. Dat zou een reden zijn om bang te zijn van het lijk, dat van de sterkere Madara. Het Uchiha oog kan van eender wie zijn aangezien Tobi er zoveel heeft.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 07:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Het lichaam dat gesummoned werd door Kabuto kan het lichaam van de 6 path sage zijn. Of Madara´s echte lichaam , al betwijfel ik dat. Het is in iig een lijk dat Kabuto´s kracht of zijn info toont.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
Het lichaam dat gesummoned werd door Kabuto kan het lichaam van de 6 path sage zijn. Of Madara´s echte lichaam , al betwijfel ik dat. Het is in iig een lijk dat Kabuto´s kracht of zijn info toont.
Vooral zijn info aangezien hij zegt 'where did you get that?' Lijkt me eerder te verwijzen naar iets dat moeilijk te vinden is.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 17:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarom kan het nog om allebei de mogelijkheden gaan. Aangezien we bijna niks over beide mogelijkheden weten.
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik snap niet wat jullie bedoelen met echte lichaam hij gaf naruto al eens een trap. Dat is toch gewoon zijn time/space jutsu. Ik vermoed dat het Rikudu-sage is die werd opgeroepen door Kabuto. Met de jubi en rin'engan moet die sterker zijn dan Madara.
Trouwens ik denk niet dat je met ''where did you get that'' iets kan zeggen. Itachi's lijk was er ook bij en akatsuki had zijn lijk meegenomen. Dus Madara's echte lichaam zou me verbazen.

Laatst aangepast door Fuuton op 23 Apr 2010 19:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Fuuton om dingen in het wit neer te zetten moet je de tekst selecteren en dan de kleur wit maken door de tekstkleur te veranderen.

En Madara is al meer dan 100 jaar oud in de manga. Dus het kan zijn dat hij zijn eigen lijf heeft ingeruild voor een jonger lijf. Dus een Orochimaru(Slangen Sage van de 3 Konoha, weet nie meer of hij zo wel heet ) wannabe life style :p
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
@ Fuuton om dingen in het wit neer te zetten moet je de tekst selecteren en dan de kleur wit maken door de tekstkleur te veranderen.

En Madara is al meer dan 100 jaar oud in de manga. Dus het kan zijn dat hij zijn eigen lijf heeft ingeruild voor een jonger lijf. Dus een Orochimaru(Slangen Sage van de 3 Konoha, weet nie meer of hij zo wel heet ) wannabe life style :p

Ziezo en bedankt he.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

NP ^.^
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Fuuton schreef:

Ik snap niet wat jullie bedoelen met echte lichaam hij gaf naruto al eens een trap. Dat is toch gewoon zijn time/space jutsu. Ik vermoed dat het Rikudu-sage is die werd opgeroepen door Kabuto. Met de jubi en rin'engan moet die sterker zijn dan Madara.
Trouwens ik denk niet dat je met ''where did you get that'' iets kan zeggen. Itachi's lijk was er ook bij en akatsuki had zijn lijk meegenomen. Dus Madara's echte lichaam zou me verbazen.

We hebben echter al twee mensen gezien die insinueerden dat Tobi Madara niet is. Kabuto heeft het gezegd en Zetsu heeft Tobi nog altijd niet Madara genoemd. Ook Itachi vertelde dat Madara zichzelf niet meer was. Wat als Madara gewoon Madara niet is. Het kan bijv. Izuna zijn (die stierf op het strijdveld) of Madara die zijn echte lichaam kwijt is, en nu in een ander lichaam zit.

Rikudo zou raar zijn, Madara had geen schrik van Pain en hij heeft zelf Rinnegan ogen liggen. Rikudo heeft trouwens geen Juubi want de Kyuubi en Killer Bee lopen nog los. Echt onverslaanbaar is de Juubi trouwens niet, Minato versloeg op zijn eentje de Kyuubi, het sterkste deel van de Juubi en hij is geen Mokuton/Sharingan gebruiker
.
Terug naar boven
Fuuton BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Fuuton schreef:

We hebben echter al twee mensen gezien die insinueerden dat Tobi Madara niet is. Kabuto heeft het gezegd en Zetsu heeft Tobi nog altijd niet Madara genoemd. Ook Itachi vertelde dat Madara zichzelf niet meer was. Wat als Madara gewoon Madara niet is. Het kan bijv. Izuna zijn (die stierf op het strijdveld) of Madara die zijn echte lichaam kwijt is, en nu in een ander lichaam zit.

Rikudo zou raar zijn, Madara had geen schrik van Pain en hij heeft zelf Rinnegan ogen liggen. Rikudo heeft trouwens geen Juubi want de Kyuubi en Killer Bee lopen nog los. Echt onverslaanbaar is de Juubi trouwens niet, Minato versloeg op zijn eentje de Kyuubi, het sterkste deel van de Juubi en hij is geen Mokuton/Sharingan gebruiker
.

Ik weet niet op de 5 kage summit zei hij ''I'm a mere shell of my former self'' dan moet dat nieuwe lichaam toch niet veel waard zijn en iemand met zijn macht die zou gewoon een van de lichamen zoals dat van Itachi of pain kunnen nemen aangezien hij nagato gebruikte. Ook zei hij ''the wounds harashima inflicted were too great'' als hij een nieuw lichaam had zou dat niet meer uit maken en dan kon hij met zijn perfecte mangekyou sharingan gewoon zelf achter die jinchuuriki aangaan. (Man het is leuk om hierover na te denken :p)
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat

waarom geen nieuwe chapter?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

no-ps3-no-living schreef:
Er is wel een nieuwe chapter, hij is gewoon nog niet vertaald.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Joni Philips"]
Er is wel een nieuwe chapter, hij is gewoon nog niet vertaald.[/quoteoo okj normaal was die rond deze tijd al lang vertaal vandaar. btw welke site is het snelst met het uploaden van een nieuwe chapter van naruto en bleach?
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="no-ps3-no-living"]
Joni Philips schreef:
Er is wel een nieuwe chapter, hij is gewoon nog niet vertaald.[/quoteoo okj normaal was die rond deze tijd al lang vertaal vandaar. btw welke site is het snelst met het uploaden van een nieuwe chapter van naruto en bleach?

Zover ik weet heeft MangaStream ze altijd heel erg snel. Voor de rest kijk ik meestal op Mangahelpers voor spoilers en discussies en OneManga ook voor manga.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Vaizard"]
Joni Philips schreef:

Zover ik weet heeft MangaStream ze altijd heel erg snel. Voor de rest kijk ik meestal op Mangahelpers voor spoilers en discussies en OneManga ook voor manga.
thx ik zal het even checken, en ik ben het vergeten maar 2 posts geleden heb ik me 800e post gehaald
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="no-ps3-no-living"]
Vaizard schreef:
Joni Philips schreef:

thx ik zal het even checken, en ik ben het vergeten maar 2 posts geleden heb ik me 800e post gehaald

Your Welcome. Ik heb echter nog geen spoilers of iets gelezen/gezien van Naruto, dus komt er wel echt één deze week? Ik hoop van wel, ben wel benieuwd hoe het verder gaat
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mangahelpers heeft spoilers, en een gloednieuw apart forum voor Naruto spoilers
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol, net de nieuwe ep van naruto gekeken, en ik wist niet dat Kakashi ook dezelfde techniek kon gebruiken als Tobi, namelijk het laten verdwijnen van objecten
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

kijk deze video vanaf 1,35 : http://www.youtube.com/watch?v=sYjndQE0XfY hahaa zelfs nega kijkt naruto
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie?
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha geweldig die lines van naruto
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 17 Mei 2010 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is algemeen bekend dat Negativ een liefhebber is van anime en vooral van Naruto niks bijzonders.
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat

de nieuwe naruto chapter is wel cool ik zag het einde niet aankomen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Jun 2010 07:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Indo Chad schreef:
de nieuwe naruto chapter is wel cool ik zag het einde niet aankomen

Ik wel.
Dit trukje is al eerder gebruikt. Alleen was het toen zijn vader die hem hielp de Nine-tails te "overwinnen".
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 44, 45, 46  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 38 van 46

Ga naar: