Auteur |
Bericht |
|
dark lars |
Geplaatst: 14 Apr 2010 20:23 Onderwerp: [TV] Jeff Dunham Show
| |

|
Natuurlijk heb ik een provocerende titel gemaakt(anders zou ik mijn naam niet waarmaken ). de reden hiervoor is dat ik benieuwd ben of ik de enige ben die zich gigantisch ergert aan de jeff dunham show, tis wel een aardig programma ofzo maar bij comedy central wordt deze man behandelt als de verlosser van de wereld(of iets anders wat heel goed klinkt). Jeff dunham wordt zo gehyped en "lekker gemaakt" dat ik het schijt zat ben en even mijn ei kwijt moet. Ben beneiuwd hoe de gamed.nl gerigistreerde bezoeker hierover denkt!
peace |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 14 Apr 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Een Jihad lijkt me wel erg ver gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 14 Apr 2010 20:38 Onderwerp:
| |

|
Ik vind anders The Office een kut show op CC. stomme reclames en het is nieteens grappig, het is gewoon dom. Liever 100x Dunham dan The Office. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 14 Apr 2010 20:42 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Ik vind anders The Office een kut show op CC. stomme reclames en het is nieteens grappig, het is gewoon dom. Liever 100x Dunham dan The Office. |
The office is geweldig, fuck Dunham -_-'' |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 14 Apr 2010 20:43 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Ik vind anders The Office een kut show op CC. stomme reclames en het is nieteens grappig, het is gewoon dom. Liever 100x Dunham dan The Office. |
The Office is juist top. Dunham vind ik kut, met zijn poppen die elke keer weer hetzelfde grapje maken en waar hij dan elke keer weer dezelfde quasi-verbaasde kop bij trekt. En dan dat publiek dat doet of het hi-la-risch is.
Ik snap de titel van dit topic overigens niet echt. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 14 Apr 2010 21:33 Onderwerp: Re: Jihaad op Comedy Central& de jeff dunham show
| |

|
dark lars schreef: | Jeff dunham wordt zo gehyped en "lekker gemaakt" dat ik het schijt zat ben en even mijn ei kwijt moet. Ben beneiuwd hoe de gamed.nl gerigistreerde bezoeker hierover denkt!
peace |
Ik heb 1 x iets van hem gezien en ik vond het geen zak aan, snap niet wat mensen zo geweldig eraan vinden iig en ik heb ook geen behoefte naar nieuwe shows van die niet grappige vent te kijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 14 Apr 2010 21:34 Onderwerp:
| |

|
Amerikanen hebben sowieso rare humor, en dan bedoel ik vooral hun stand-up comedy. 100x dezelfde grap vinden zij niet erg en ze lachen echt om elk grof woordje. Terwijl het voor de rest vaak nergens over gaat.
Oh ja, als je president wilt worden in Amerika hoef je alleen maar een mooie slogan te verzinnen (bijv. "ja, we kunnen"), en verder is het belangrijk dat je vaak genoeg "God bless America" zegt.
raar land...
(IMHO) |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 14 Apr 2010 21:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Stomme topic-titel, sorry. Jeff Dunham had volstaan
Ik vind hem wel grappig hoor. Het is nogal flauw soms, maar ik vind wel dat hij leuke typetjes heeft hoor. Ook de manier waarop hij ze beweegt is gewoon leuk. Het is misschien een beetje domme humor, maar kom op, daar moet ik zo vaak toch om lachen hoewel het niet mag van mijn brein  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 14 Apr 2010 21:54 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | chimnino schreef: | Ik vind anders The Office een kut show op CC. stomme reclames en het is nieteens grappig, het is gewoon dom. Liever 100x Dunham dan The Office. |
The office is geweldig, fuck Dunham -_-'' |
QFT.
Na 10000 Keer "Silence, I kill You!" te hebben gehoord, is het niet echt grappig meer D: |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 15 Apr 2010 14:10 Onderwerp:
| |

|
De titel leg ik toch al uit in de allereerste zin van dit topic? alles wat ik er mee bedoel is dat comedy central moet oprotten met het hypen van deze kerel. Zie het als een aparte columntitel waarbij ik al verwachte dat de meeste t niet zou bevallen, wat ik ook in de eerste post heb verwerkt. Het was om aandacht ernatoe te trekken. maar bedankt voor de reacties, ben blij dat ik niet de enige ben bij wie jeff dunham wel van tv mag verdwijnen |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 15 Apr 2010 16:00 Onderwerp:
| |

|
Toen Dunham met Achmed the dead terrorist kwam was ie nog geweldig. Inmiddels is het een uitgekauwd zooitje. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 15 Apr 2010 16:19 Onderwerp:
| |

|
CC hemelt elk nieuw programma de zevende hemel in. CC heeft genoeg progjes die ik persoonlijk gewoon saai vindt, dus kijk ik het niet en wind me er ook niet over op. Lars ik stel voor dat je het gewoon gaat negeren en CC haar gang laat gaan over het ophemelen van hun programma en gewoon wat anders gaat kijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 15 Apr 2010 17:14 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Het valt misschien nog wel mee hoe uitgekauwd hij is -- punt is alleen dat hij maar drie shows heeft in totaal, en CC zo dom is om die maar te blijven herhalen... Hij heeft gewoon weinig shows, als hij met nieuws shows komt vind ik dat wel weer leuk hoor. |
|
Terug naar boven |
|
|
Pantoffelman |
Geplaatst: 19 Apr 2010 19:34 Onderwerp:
| |

|
The Office is allang over de spreekwoordelijke haai gesprongen. De eerste seizoenen waren wel tof. |
|
Terug naar boven |
|
|
GeneralSecura |
Geplaatst: 22 Apr 2010 15:09 Onderwerp:
| |

|
Ik vind zijn theatershows wel geweldig. Maar die nieuwe televisieshow vind ik afschuwelijk. Die poppen van hem zijn alleen grappig als ze op 't toneel staan en grappen maken, maar in real-life situaties is het gewoon te zielig voor woorden. Ik heb de eerste aflevering afgelopen zaterdag gekeken, maar dat was om te janken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 22 Apr 2010 15:59 Onderwerp:
| |

|
Die shows zijn af en toe wel leuk, zitten soms leuke stukjes in maar das ook alles, de theater show zoals de poster hierboven zegt zijn geweldig zeker achmed is bruut en vond die kerst speciaal enorm leuk.
Als je er niet van houd dan gewoon niet kijken hoef je je er ook niet aan te ergeren. |
|
Terug naar boven |
|
|
vgo910 |
Geplaatst: 22 Apr 2010 17:31 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|