Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 164, 165, 166  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Christian Vuye schreef:
The Avengers bevat enkel Marvel-helden: Iron Man, Captain America, Thor en ik denk The Hulk.

Iron Man, Cpt America (referentie in IM2 met dat schild was trouwens wel droog, "Just what I need!" ) en Thor hebben een al dan niet reeds gereleasde film bij Paramount. The Hulk zit echter bij Universal, dus ik vraag me af hoe dat dan kan? En Spider-Man was slechts een voorbeeld. Die zit toch wel in iets van The Avengers? "The New ~" ofzo?

En ja, enkel Marvel-helden weet ik wel, maar Marvel maakt films onder verschillende studios die allemaal rechten hebben op het verfilmen van de levens van die superhelden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond Iron Man 2 wel vet. De meeste superheldenfilms vind ik een te saai hoofdpersonage hebben, Downey jr doet het wel goed.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Heb eindelijk Avatar binnengehaald, in de weekend is zien. =)

Goeie keuze
Gwn fucking awesome
Maarja de ene vind de film vet, de ander niet hoorde ik al
In 3d is ie nog beter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Who Framed Roger Rabbit

Op aanraden van Joni gekeken en heb daar zeker geen spijt van. Leuke komedie, waarvan sommige scènes echt zeer memorabel zijn
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joris schreef:
Ik vond Iron Man 2 wel vet. De meeste superheldenfilms vind ik een te saai hoofdpersonage hebben, Downey jr doet het wel goed.

Lol Toby Maguire Lol.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stefan van B schreef:
Who Framed Roger Rabbit

Op aanraden van Joni gekeken en heb daar zeker geen spijt van. Leuke komedie, waarvan sommige scènes echt zeer memorabel zijn
Ik was al vergeten dat ik die had aangeraden.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 07 Mei 2010 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Joni Philips schreef:
Ik was al vergeten dat ik die had aangeraden.

Ik was bijna vergeten dat ik die film nog op m'n PC had staan

Shrek 3

Wel vermakelijk, toch mist het de magie die Pixar altijd in haar animaties weet te brengen. Ik weet niet precies wat het is, maar iets vind ik altijd minder aan de Dreamworks animaties.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 07 Mei 2010 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Gangs of New York 8.4/10

Begint matig, maar het niveau stijgt al vrij snel. Boeiende personages en een intrigerende verhaallijn. Geweld wordt op knappe manier afgewisseld met de dialogen en liefdesscenes.

Superbad 7.8/10

Heerlijk filmpje voor de bieravondje met wat vrienden. Droge, maar scherpe humor, lekker sfeertje, aardig acteerwerk en een adorabele cast.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Christian Vuye schreef:
The Avengers bevat enkel Marvel-helden: Iron Man, Captain America, Thor en ik denk The Hulk.

Iron Man, Cpt America (referentie in IM2 met dat schild was trouwens wel droog, "Just what I need!" ) en Thor hebben een al dan niet reeds gereleasde film bij Paramount. The Hulk zit echter bij Universal, dus ik vraag me af hoe dat dan kan? En Spider-Man was slechts een voorbeeld. Die zit toch wel in iets van The Avengers? "The New ~" ofzo?

En ja, enkel Marvel-helden weet ik wel, maar Marvel maakt films onder verschillende studios die allemaal rechten hebben op het verfilmen van de levens van die superhelden.

Marvel Studio's heeft de rechten.

"In 2005, Variety reported that Marvel Studios would start producing their own films and distribute them through Paramount Pictures. With the ability to cross over their characters freely as they please, Marvel Studios President Kevin Feige has since dubbed the continuity that these films make up the "Marvel Cinematic Universe." Now since August 31, 2009, as the Walt Disney Company has bought Marvel Entertaiment, some of the upcoming films in the future will be distributed by Marvel Studios' new parent distributor, Walt Disney Pictures. Both Marvel and Disney have stated that the merger won't affect any preexisting deals with other film studios for the time being, although Disney said they will consider distributing future Marvel projects with their own studios once the current deals expire."

Alles wat nu reeds in productie/opname is, komt nog uit onder Paramount (Thor, Captain America, Avengers). En tuurlijk, rechten voor Spider-man en X-men zullen bij de studio's blijven waar ze nu zijn. Maar als er een mash-up van allerlei helden op t witte doek moet komen, mag Marvel doen wat ze willen. Overigens, Lou Ferrigno -originele Hulk van de oude tv serie en stem van 2008 Incredible Hulk- heeft al gezegd dat hij mee doet aan Avengers. En Hulk is ook nog eens bevestigd door Kevin Feige
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 01:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Goede en vermakelijke film, maar voor mijzelf niet echt heel memorabel, daarvoor staat het hele gebeuren toch iets te ver van mij vandaan. Ik denk dat het meer genieten was van de graphics in plaats van echt mee te leven en mezelf te verdiepen in het verhaal, wat ik juist altijd zo graag doe in een film.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Dellion schreef:
Gezer schreef:
Heb eindelijk Avatar binnengehaald, in de weekend is zien. =)

Goeie keuze
Gwn fucking awesome
Maarja de ene vind de film vet, de ander niet hoorde ik al
In 3d is ie nog beter

Heb em eindelijk eens gezien, vind het een ongelooflijk goeie film! =D

Leuke film, maar heeft zijn major minpuntjes. Ik vind de planeet die ze gecreëerd hebben prachtig, maar het verhaal heeft teveel cliché puntjes. Hele vermakelijke film wel - al die mensen die opeens meeblaten dat hij zo kut is omdat iedereen dat zegt, overdrijven echt enorm. Maar de minpunten zie je wel al van een grote afstand. Al die oscarnominaties is de film niet waard, maar zeker wel die voor special effects en creative design ofzo. Niet Picture o/t Year. Hoewel er niet veel keuze was. Geen geweldig filmjaar, 2009.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 01:58    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Geen geweldig filmjaar, 2009.

Dat was wel duidelijk aan de oscar winnaar The Hurt Locker... pffff, aanfluiting.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 08:23    Onderwerp: Reageren met citaat

The hurt locker had toch ook de oscar voor het beste script? Dan vond ik iig dat Inglourious Basterds die oscar echt veel meer verdiend, aangezien er niks oeigineels is aan het sciprt van de Hurt Locker
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Beter had Inglourious Bastards zes Oscars gewonnen!

@ Chimnino

My point exactly; Avatar vond ik ook geen acht (?) nominaties waard hoor.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 09 Mei 2010 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Iron Man 2

Lekker vermaak in de lijn van deel 1

From Paris With Love

Heeft mij toch wel verrast! Wist niet wat ik er van moest verwachten, maar t was een heerlijk filmpje
Terug naar boven
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 10 Mei 2010 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Vorige week Jaws 3D gekeken op RTL7. Ik vond er niet veel aan. De film kwam vreselijk langzaam op gang. Halverwege ben ik naar bed gegaan omdat ik me begon te vervelen.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 11 Mei 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Jaws 3D? Are you f-ing kidding me? Enige GOEIE Jaws is het origineel. Rest is pure bagger
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Iron man 2

9/10 Awesome film!
Terug naar boven
Indo Chad BerichtGeplaatst: 12 Mei 2010 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Green zone net gezien in de bios ik vond het een goede film over het echte begin van de irak oorlog
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mei 2010 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ghostbusters, Ghostbusters 2 en Flatliners: Beetje oudere films die iedereen eens zou moeten gezien hebben.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Terminator 2: Judgement Day

Blijft echt zo'n vette film, actie, humor er zit echt van alles in!

10/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jumanji: Verliest met de jaren zijn magie. Kirsten Dunst blijft het wel goed doen.
The Net 2.0: Neem alles wat The Net een goede film maakt weg en je hebt The Net 2.0.
Enemy of the State: Blijft een topfilm.
Garfield: Geinig, kort filmpje. Odie en Garfield zien er goed uit, Nermal is niet goed gekozen.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Iron Man 2 .... 7/10

Meh, vond m niet echt boeiend :/
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Mei 2010 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Afgelopen weekend gezien.

Orphan leuke thriller.

Precious gaat wel niet echt leuk.

Prinsess en de kikker wel lachen.

Avatar ik heb nog nooit zo'n kutfilm gezien snap niet dat mensen die mooi vinden.

Niet echt een film meer een TV serie
Fullmetal Alchemist Episode 27 en 28 eerste 2 afleveringen van season 2 die je bij Fullmetal Alchemist 2 PS2 game krijg.
Mooie serie wil ik best volgen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mei 2010 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Gremlins en Gremins 2: The New Batch. Beide must-sees, hoewel ze duidelijk verschillende genres zijn. Ik verkies deel 2 omwille van de grotere nadruk op de komedie. Als horrorfilm doet de eerste namelijk weinig als je ouder dan 5 bent.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 109, 110, 111 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 110 van 166

Ga naar: