Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
D: BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 02:34    Onderwerp: Marvel vs capcom 2 [DLC] Reageren met citaat

Wie heeft dit keisnelle spelletje ook?

Ik heb vandaag mn eerste trophy gehaald ( ;> ) dat je een 3-mans super moet doen.

random knopjes meppen is veel effectiever dan zoals in capcom vs snk 2 fatsoenlijk spelen, anders valt er namelijk niet te winnen tenzij je een herseninfarct op wilt lopen.

En de rest van de trophys is toch niet te halen, maar verder is het wel vermakelijk als je gewoon samen met je broertje een beetje ouwehoert met het spel.

Praat hier verder over marvel vs capcom 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de game aangeschaft en een weekje later was-ie in de aanbieding voor minder dan de helft! Dat was een domper, ja.

Ik heb de game ook op de originele Xbox, en ik vermaak me er prima mee! Heb zelf al een aantal Trophies behaald, waaronder de 200 hit combo

Speel het spel momenteel niet echt veel meer, omdat ik andere PSN-titels heb gekocht in de tussentijd
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Ik heb de game aangeschaft en een weekje later was-ie in de aanbieding voor minder dan de helft! Dat was een domper, ja.

Ik heb de game ook op de originele Xbox, en ik vermaak me er prima mee! Heb zelf al een aantal Trophies behaald, waaronder de 200 hit combo

Speel het spel momenteel niet echt veel meer, omdat ik andere PSN-titels heb gekocht in de tussentijd

Mja het is eigenlijk het enige dlc spel wat ik gekocht heb ik vond de turtles opzicht ook welleuk want die had ik als kind ook op de snes maar aan de andere kant... beh.

Marvel vs capcom wilde mn broertje heel graag spelen dus had ik em maar gekocht toen ie in prijsverlaging was. Maar die eindbazen zijn niet te doen man, de 1e nog wel, is gewoon blocken en attacken, de 2e is al een cheap ass met zn bubbels en zn vuur maar die 3e is echt onmogelijk te verslaan.

Ik ben niet echt goed in het spel het speelt volledig anders dan cap vs snk2, ik ben bijv heel goed met dhalsim guile en zangief, daar kick ik iedereen zn ass mee in capvssnk2 maar in marval vs capcom vliegt alles je zo om je oren dat ik me niet meer kan concentreren op structureel spelen, het enige wat werkt is maar wat buttonbashen op alle knopjes tegelijk... terwijl je wel inputs doet voor tructjes natuurlijk, ik snap nogsteeds niet hoe je een super moet doen, dat kan ik maar niet forceren. In een guide staat L1 + R1 maar er staat ook iets van input voor double en triple oid ik snap er niks van. En er zijn ook 2 wolverines..

Megaman is welleuk.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: