Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende
|
tomke123 |
Geplaatst: 26 Mrt 2010 16:32 Onderwerp:
| |

|
in Roermond (Limburg) weet ik waar je hem kunt laten maken voor 35euro als je erin geintereseert bent stuur ik je wel een link |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Mrt 2010 17:28 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Duitsland heeft 3 jaar garantie. Hehehe, ik koop dan ook veel prijzige dingen in Duitsland. |
Ja maar games toch niet? Teminste die zijn vaak alleen in het Duits bespeelbaar? |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 26 Mrt 2010 17:44 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Divine Rage schreef: | Duitsland heeft 3 jaar garantie. Hehehe, ik koop dan ook veel prijzige dingen in Duitsland. |
Ja maar games toch niet? Teminste die zijn vaak alleen in het Duits bespeelbaar? |
Je kan hem toch gewoon op Nl/ENG zetten? |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 21:45 Onderwerp:
| |

|
Als de mijne ooit stopt met werken zal ik toch gewoon een slim kopen(of eens kijken of ik hem nergens goedkoper gemaakt kan krijgen), zie het niet zitten om zo'n 'dure' console met de post te verzenden naar Sony.
Zelfde reden dat ik geen xbox 360 heb, RROD failure rate is/was veel te hoog, garantie of niet, daar geef ik gewoon geen geld aan.
Anyway, als je er dan nog bij neemt dat je er 150 euro bovenop moet betalen(PS3) en dan maar hopen dat hij na die 3 maand extra garantie niet aan iets anders stukgaat, speel ik het liever op veilig met een nieuwe console met 2 jaar garantie.
Laatst aangepast door Draster op 28 Mrt 2010 21:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 21:47 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Kurosaki01 schreef: | Divine Rage schreef: | Duitsland heeft 3 jaar garantie. Hehehe, ik koop dan ook veel prijzige dingen in Duitsland. |
Je kan hem toch gewoon op Nl/ENG zetten? |
Lijkt met van wel ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 02 Apr 2010 15:16 Onderwerp:
| |

|
GVD, wil ik net Bad Company 2 gaan spelen, gaat mijn ps3 aan en na 3 piepjes vertoont hij het gele lichtje
Daar gaat mijn PS3 en al mijn facking behaalde data en trophies.
Heb gisteren wel die ene OS update geïnstalleerd, maar neem aan dat daar je PS3 niet kapot van gaat?
Moet ook weer gebeuren net nu ik 6 dagen vrij heb -.-' |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 02 Apr 2010 15:51 Onderwerp:
| |

|
Ik heb geen last sinds de update. Heb vanalles uit de store geplukt, niets aan de hand  |
|
Terug naar boven |
|
|
Beretta-1992 |
Geplaatst: 08 Apr 2010 21:30 Onderwerp:
| |

|
Een vriend van me heeft tegen me verteld dat ze bij consoleplaza in arnhem ook consoles reparen voor een tientje ofso.
Kan iemand mij dit bevestigen? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 08 Apr 2010 21:34 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Djierod schreef: | GVD, wil ik net Bad Company 2 gaan spelen, gaat mijn ps3 aan en na 3 piepjes vertoont hij het gele lichtje
Heb gisteren wel die ene OS update geïnstalleerd, maar neem aan dat daar je PS3 niet kapot van gaat?
Ik weet niet of het helpt, maar je Trophy-data staat online opgeslagen
Welk ene OS? Nieuwe firmware bedoel je? Heb ik geen problemen mee, maar ze schijnen er wel te zijn ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 08 Apr 2010 21:46 Onderwerp:
| |

|
Djierod schreef: | GVD, wil ik net Bad Company 2 gaan spelen, gaat mijn ps3 aan en na 3 piepjes vertoont hij het gele lichtje
Huppa! Weer eentje! |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 08 Apr 2010 21:48 Onderwerp:
| |

|
Beretta-1992 schreef: | Een vriend van me heeft tegen me verteld dat ze bij consoleplaza in arnhem ook consoles reparen voor een tientje ofso.
Meestal zijn dit tijdelijke fixes. Een YLOD komt vaak neer op een vertiefte Bluray lens of oververhitting, beter laat je dat dus door Sony fixen. Een nieuwe Bluray lens is ook niet gratis natuurlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 08 Apr 2010 21:51 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 08 Apr 2010 22:10 Onderwerp:
| |

|
On second thought... ik denk dat sony wel eens bewust een klok in je ps3 heeft kunnen zetten welk ervoor zorgt dat ze nog lekker kunnen bijverdienen, het is toch echt gruwelijke afzetting die prijzen van ze.
Ik raad ook aan om naar een particulier te gaan. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat je alsnog een nieuwe moet kopen. (en die zijn niet duurder dan het repareren van je oude) |
|
Terug naar boven |
|
|
Beretta-1992 |
Geplaatst: 08 Apr 2010 22:18 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Beretta-1992 schreef: | Een vriend van me heeft tegen me verteld dat ze bij consoleplaza in arnhem ook consoles reparen voor een tientje ofso.
Meestal zijn dit tijdelijke fixes. Een YLOD komt vaak neer op een vertiefte Bluray lens of oververhitting, beter laat je dat dus door Sony fixen. Een nieuwe Bluray lens is ook niet gratis natuurlijk. |
Ik denk dat ik het maar eens een kans geef. |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 09 Apr 2010 00:25 Onderwerp:
| |

|
tomke123 schreef: | in Roermond (Limburg) weet ik waar je hem kunt laten maken voor 35euro als je erin geintereseert bent stuur ik je wel een link | Kun je mij die link geven? Woon zelf heel dicht bij Roermond in de buurt dus heel handig voor mij als ik ooit de YLOD krijg. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 09 Apr 2010 15:08 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Djierod schreef: | GVD, wil ik net Bad Company 2 gaan spelen, gaat mijn ps3 aan en na 3 piepjes vertoont hij het gele lichtje
Ik weet niet of het helpt, maar je Trophy-data staat online opgeslagen
Welk ene OS? Nieuwe firmware bedoel je? Heb ik geen problemen mee, maar ze schijnen er wel te zijn ja. |
Ik vind het erg fijn om te horen dat de Trophy data online is opgeslagen:)
Met die ene OS bedoelde ik idd die nieuwe firmware  |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 09 Apr 2010 19:07 Onderwerp:
| |

|
Speel er gewoon minder op, het is een fragiel object. Dat doe ik ook.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 10 Apr 2010 19:10 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Speel er gewoon minder op, het is een fragiel object. Dat doe ik ook. |
Een console is bedoeld om er op te gamen, dan ga je toch niet minder gamen omdat er af en toe iemand een YLOD krijgt??
En zo fragiel is ie niet, alleen de firmware updates zijn af en toe een beetje minder leuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 10 Apr 2010 19:15 Onderwerp:
| |

|
Djierod schreef: | Citaat: | Speel er gewoon minder op, het is een fragiel object. Dat doe ik ook. |
Een console is bedoeld om er op te gamen, dan ga je toch niet minder gamen omdat er af en toe iemand een YLOD krijgt??
En zo fragiel is ie niet, alleen de firmware updates zijn af en toe een beetje minder leuk. |
Ik heb ervoor betaald en als het kapotgaat zou het jammer zijn.
Plus ik zie overal problemen met de Sony service dus minder gamen zal de mijne hopelijk langer laten leven.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 10 Apr 2010 19:37 Onderwerp:
| |

|
XboxFan785 schreef: | Djierod schreef: | Citaat: | Speel er gewoon minder op, het is een fragiel object. Dat doe ik ook. |
Ik heb ervoor betaald en als het kapotgaat zou het jammer zijn.
Plus ik zie overal problemen met de Sony service dus minder gamen zal de mijne hopelijk langer laten leven.  |
Weet je wat pas jammer is? Een apparaat stof laten happen! :O |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 10 Apr 2010 19:41 Onderwerp:
| |

|
Hij zit niet vol stof lol maar probeer er gewoon niet teveel op te spelen.
Ik riskeer liever RROD op m'n Xbox dan YLOD op m'n PS3. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 10 Apr 2010 20:37 Onderwerp:
| |

|
Maar de kans is niet groot dat je een YLOD krijgt. Tel hoeveel mensen de ylod hebben en hoeveel niet, krijg je een klein percentage die het wel hebben.
En bovendien is het zonde van je geld, verkoop hem dan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 10 Apr 2010 23:31 Onderwerp:
| |

|
Het aantal uren gebruik zegt helemaal niks of je een YLOD krijgt
Ik heb mijn PS3 gemiddeld een uur of 6/7 aanstaan op een dag. En als ik game, komen er nog een x aantal uren bij. |
|
Terug naar boven |
|
|
XboxFan785 |
Geplaatst: 11 Apr 2010 10:25 Onderwerp:
| |

|
Mja ik zal nog zien, heb momenteel ook niet superveel games op de PS3. Vooral de exclusives heb ik eigenlijk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 13 Dec 2010 14:10 Onderwerp:
| |

|
Oké, mensen men broer zat wat Just Cause 2 te spelen en opeens blokkeert heel de game en sluit de PS3 af. Zet je hem terug aan dan zie je even een geel lichtje en sluit hij terug af. Ik heb een oude 60 gig. Ik heb +/- 30 games op men PS3, dus ik wil die niet allemaal kwijt.
Wat raden jullie aan? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |