Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 Volgende
|
the_dan |
Geplaatst: 07 Apr 2010 18:04 Onderwerp: Call of Duty: Black Ops
| |

|
....
Laatst aangepast door the_dan op 25 Feb 2012 00:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 07 Apr 2010 18:38 Onderwerp:
| |

|
Weet je überhaupt wat dat plaatje inhoud? :') |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 07 Apr 2010 19:31 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Weet je überhaupt wat dat plaatje inhoud? :') |
[betweter]Een atoombom? [/betweter] |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 07 Apr 2010 19:40 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Nop, dat is een molecuul-model. Die bolletjes in het midden zijn de protonen en neutronen, en daaromheen draaien de elektronen. Deze hint zal waarschijnlijk wijzen op de snelle chemische ontwikkelingen ten tijde van de Koude Oorlog, zoals kernbommen en ander vernietigende stoffen.
Ik hoop op wat meer angstaanjagende scenes in Vietnam, maar ook van die snipe-missies waarbij je Rusland moet infiltreren. Hopelijk minder van die massa shoot-outs dat heb ik al genoeg gezien en meer personage opbouw, want Cpt. Price en Ghost waren toch wel gaaf in MW2.
Edit: ROFL @ hieronder 
Laatst aangepast door Stefan Vogels op 07 Apr 2010 19:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 07 Apr 2010 19:50 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Nop, dat is een molecuul-model. Die bolletjes in het midden zijn de protonen en neutronen, en daaromheen draaien de elektronen. Deze hint zal waarschijnlijk wijzen op de snelle chemische ontwikkelingen ten tijde van de Koude Oorlog, zoals kernbommen en ander vernietigende stoffen. |
Dat wou ik zeggen ja! Weet ik is een keer wat beter, ga jij het weer verzieken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:03 Onderwerp:
| |

|
Ja maar....maar... : (
Ik dacht altijd dat een molecuul het teken was voor een atoombom  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:06 Onderwerp:
| |

|
@the_dan:
Het teken was een foutje van mijn kant. Ik had gisteren enorm het vermoeden dat dit het Treyarch teken was. Excuses hiervoor.
Eneuuhh... sinds wanneer is een molecule het symbool van een atoombom? Een molecule is een chemische binding tussen twee of meerdere atomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:06 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
deathtanz matisk schreef: | Ja maar....maar... : (
Ik dacht altijd dat een molecul het teken was voor een atoombom  |
In dat geval zou er geen leven zijn op aarde, nergens eigenlijk. Alles is opgebouwd uit moleculen, de één met wat meer deeltjes dan de ander, waarvan er maar enkelen radioactief zijn. Splijting van deze deeltjes zorgen voor kernreacties, zoals we die kennen van een atoombom. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:12 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | @the_dan:
Het teken was een foutje van mijn kant. Ik had gisteren enorm het vermoeden dat dit het Treyarch teken was. Excuses hiervoor.
Eneuuhh... sinds wanneer is een molecule het symbool van een atoombom? Een molecule is een chemische binding tussen twee of meerdere atomen. |
maakt niks uit toen ik op bed lag bedacht ik het me opeens  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:17 Onderwerp:
| |

|
Ik wil dat je in dit spel met een ouwe zuid vietnamees speelt met een dikke grijze baard en lang haar, met bamboestokken om zn gat heen gebonden en dan alle amerikanen afslachten in de rimboe.
Dat zou een mooi spel zijn ipv altijd maar weer het saaie 'amerikaanse soldaat zijn' en door 'sacrifices' en 'hope' door het spel komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:20 Onderwerp:
| |

|
In ieder geval hoop ik dat het verhaal in de singleplayer veel beter wordt verteld. Alle Call of Duty's gebruiken tot nu toe dezelfde formule: enkele filmpjes en een briefing voor de missie en dan begin je eraan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Christian Vuye schreef: | In ieder geval hoop ik dat het verhaal in de singleplayer veel beter wordt verteld. Alle Call of Duty's gebruiken tot nu toe dezelfde formule: enkele filmpjes en een briefing voor de missie en dan begin je eraan. |
Het is maar wat je een briefing noemt, die zaadrader in Modern Warfare en nu ook in Bad Company 2 vind ik echt zo hard inspiratieloos dat ik nog liever kijk hoe grootmoeder een sjaal aan het breien is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:36 Onderwerp:
| |

|
Yep, dat bedoelde ik. En tevens vind ik het verbazend dat sommigen zeggen dat de singleplayer van Bad Company 2 beter is als die van Modern Warfare 2. Terwijl die laatste echt een adrenalinerush was, vond ik de singleplayer van Bad Company 2 enorm saai. In tegenstelling tot de multiplayer.
Maar terug on-topic. Persoonlijk ben ik ook benieuwd wat we gaan zien ná Call of Duty 7. Sledgehammer ontwikkelt een action-adventure in het Call of Duty universum, maar waar stopt de reeks van eindeloze shooters die zich gewoon in een andere tijd afspelen? Ik bedoel, WO II hebben we al een overvloed aan games van gehad, modern oorlogvoering ook, en nu krijgen we zoal het laatste waar strijden met wapens nog logisch is: de Koude Oorlog. Gaan we in Call of Duty 8 strijden om Mars?
Misschien is dat we de reden van de rel tussen Infinity Ward en Activsion. De ontwikkelaar was het waarschijnlijk beu om telkens hetzelfde te ontwikkelen en ik ben daarom dan ook enorm benieuwd waar Infinity Ward aan werkt. Ik hoop dat Activision Infinity Ward de creatieve vrijheid geeft om aan een nieuwe IP te werken. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:40 Onderwerp:
| |

|
iedereen gaat weg bij IW en maakt zelf een ontwikkelaar die zelf doet wat ze willen
(en gratis dlc geeft)
het succes van cod heeft ze eigenlijk de das om gedaan
mw1 was top waardoor ze te veel dingen deden om er geld uit te slaan+ AP
waardoor het faalde
jammer |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Aan de andere kant; ik heb deze generatie nog geen D-Day landing meegemaakt. Wat wel jammer is, gezien het feit dat het allemaal nog intenser en gedetailleerd kan worden qua gore. Het zou ook leuk zijn als we vanuit een Duitser's perspectief de invasie mee konden maken, waarbij we helemaal sympathie kweken voor die man. En dat je dan als een Canadees groentje die Duitser moeten fusilleren, waarbij je recht in de ogen kijkt van de persoon die je een lange tijd hebt gespeeld. Misschien ook met een proloog van die Duitser om de gameplay te leren kennen.
/brainstorm |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:44 Onderwerp:
| |

|
Idd, eerlijk gezegd was het van Treyarch wel gedurfd wat ze deden met de opening van World at War. Hopelijk doen ze het dit jaar nog beter met Call of Duty 7 en stellen ze ons niet teleur. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 07 Apr 2010 20:48 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Jammer dat het daarna snel over was en je weer als een kip zonder kop mocht gaan schieten. Overigens vond ik Berlijn en andere stedelijke omgevingen in World at War veel mooier dan de Japanse natuuromgevingen. Als ze dan nu weer de natuur in gaan hoop ik wel dat het een grafisch wel een stuk beter wordt, want in WaW voelde het echt droog aan. In de CoD's van Infinity Ward is dat imo andersom, best gek  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 07 Apr 2010 21:35 Onderwerp:
| |

|
verschillende devs he
ik wil ook wel eens een spel dat je als nazi vecht of jap
lekker amerikanen afschieten
daarom genoot ik van No russian  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 08 Apr 2010 12:38 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 08 Apr 2010 14:53 Onderwerp:
| |

|
Ik las ergens dat het waarschijnlijker is dat het om een spel genaamd 'singularity' gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 08 Apr 2010 14:55 Onderwerp:
| |
|
Nog meer Call of Duty uitmelkerij. :')
Wordt wel eens tijd dat Kut of Duty aan een eind komt IMO. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2010 21:36 Onderwerp:
| |

|
De game wordt aangekondigd in de volgende aflevering van GameTrailers TV. Ben eigenlijk toch wel benieuwd. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Apr 2010 21:44 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Christian Vuye schreef: | De game wordt aangekondigd in de volgende aflevering van GameTrailers TV. Ben eigenlijk toch wel benieuwd. |
Interessant, misschien. GTTV is toch echt wel de leider op het gebied van scoops, aankondigingen en exclusieve footage. Ik vind het een topsite, op het forum na dan En hij doet de laatste tijd heel vreemd met streamen, maar mijn internet doet dat ook niet echt fijn lately. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 28 Apr 2010 21:47 Onderwerp:
| |

|
Call of Duty: Vietnam, please? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Apr 2010 22:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Zoals ik het nu zie kan niets écht mijn blik op de CoD-series veranderen. Ik heb nu het gevoel dat BFBC2 mijn ogen heeft geopend van hoe het ook kan. Maar misschien is dat ook slechts een 'fase' die wel weer over gaat. In ieder geval hou ik vanaf nu de Battlefield-serie meer in de gaten dan de Call of Duty-serie hoor! Battlefield 3 moet gewoon BFBC2 worden qua gameplay maar natuurlijk verbeterd, zonder die onserieuze dingen als 'Eeeeh I think we got objective alpha......... Yeah we got it' terwijl allang in beeld staat dat het zo is voor het op die radio bevestigd wordt Oeh en weer met dingen als de grappling hook en silenced pistols, die class-specifieke dingen mis ik.
Maar sorry, ik raak off-topic Kortom: ik kijk niet heel erg uit naar de nieuwe CoD, maar misschien verandert de trailer dat. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20 Volgende |