Hoeveel uur speel jij per week? |
1 - 5 uur |
|
33% |
[ 7 ] |
5 - 10 uur |
|
38% |
[ 8 ] |
10 - 15 uur |
|
14% |
[ 3 ] |
15 - 20 uur |
|
4% |
[ 1 ] |
20 - 25 uur |
|
0% |
[ 0 ] |
25 - 30 uur |
|
4% |
[ 1 ] |
30 - 35 uur |
|
4% |
[ 1 ] |
Meer dan 35 uur per week |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 21 |
|
Auteur |
Bericht |
|
S |
Geplaatst: 06 Apr 2010 12:08 Onderwerp: Hoeveel uur speel jij per week gemiddeld op jouw Xbox 360?
| |

|
Hallo allemaal,
Ik ben voor school bezig met een onderzoek naar gamers. Zouden jullie deze poll eerlijk willen invullen? Jullie helpen mij hier ontzettend mee.
Dank jullie wel! |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 06 Apr 2010 12:17 Onderwerp:
| |
|
1 tot 5 uur per week, langer is niet mogelijk ivm school enzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 06 Apr 2010 13:02 Onderwerp:
| |

|
Tussen de 1 en 5 uurtjes per week en dat komt vooral door stage en school |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Apr 2010 16:03 Onderwerp:
| |

|
Ben de 1e op moment die rond de 30-35 zit , meestal is het meer ligt eraan wat er uit is, zo weet ik nu al dat volgende maand als Red Dead Redemption uit is dat ik er boven zit maar gemiddeld is het 30 tot 35 uur.
BTW was er ook een PC topic ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 06 Apr 2010 16:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik ga voor vijf tot tien uur. De ene week game ik vrijwel niet, de andere week weer heel veel, en dan ook nog afgewisseld met PlayStation 3 tijd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 06 Apr 2010 17:08 Onderwerp:
| |
|
Shadowx schreef: | Ben de 1e op moment die rond de 30-35 zit , meestal is het meer ligt eraan wat er uit is, zo weet ik nu al dat volgende maand als Red Dead Redemption uit is dat ik er boven zit maar gemiddeld is het 30 tot 35 uur.
Dan game je in het uiterste geval gemiddeld vijf uur per dag...dat is fucking ziek en absoluut niet gezond . |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Apr 2010 17:38 Onderwerp:
| |

|
Cubic X schreef: | Shadowx schreef: | Ben de 1e op moment die rond de 30-35 zit , meestal is het meer ligt eraan wat er uit is, zo weet ik nu al dat volgende maand als Red Dead Redemption uit is dat ik er boven zit maar gemiddeld is het 30 tot 35 uur.
Dan game je in het uiterste geval gemiddeld vijf uur per dag...dat is fucking ziek en absoluut niet gezond . |
Ligt aan de definitie hoe je dag opdeling eruit ziet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 06 Apr 2010 17:43 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Cubic X schreef: | Shadowx schreef: | Ben de 1e op moment die rond de 30-35 zit , meestal is het meer ligt eraan wat er uit is, zo weet ik nu al dat volgende maand als Red Dead Redemption uit is dat ik er boven zit maar gemiddeld is het 30 tot 35 uur.
5 uur aan een stuk door is niet gezond, maar ik hoop niet dat je dat doet. Dat lijkt me ook vrijwel onmogelijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Apr 2010 17:48 Onderwerp:
| |

|
Gemiddeld een uur of twee dagelijks, zal rond de 10 tot 15 uur liggen op wekelijkse basis. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 06 Apr 2010 17:51 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Ben de 1e op moment die rond de 30-35 zit , meestal is het meer ligt eraan wat er uit is, zo weet ik nu al dat volgende maand als Red Dead Redemption uit is dat ik er boven zit maar gemiddeld is het 30 tot 35 uur.
per week Shadow, niet per maand
je werkt ook nog toch? hoe lang slaap je dan eigenlijk? |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 06 Apr 2010 18:12 Onderwerp:
| |
![]()
|
|
Terug naar boven |
|
|
S |
Geplaatst: 06 Apr 2010 19:14 Onderwerp:
| |

|
Nope, heb ik in ieder geval niet aangemaakt |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Apr 2010 19:42 Onderwerp:
| |

|
Zo'n 5 tot 10 uur per week.
Ik game niet zo heel veel meer, dus de console staat niet zo heel vaak meer aan. De PS3 word meer gebruikt, maar ook mede doordat die ook dienstdoet als DVD-speler.  |
|
Terug naar boven |
|
|
deathtanz matisk |
Geplaatst: 06 Apr 2010 19:44 Onderwerp:
| |

|
Bijna niet...
Maar als er ergens een XBOX EXCLUSIVE uitkomt (Dus niet PC) dan speel ik 1-5 uurtjes per week. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 06 Apr 2010 20:08 Onderwerp:
| |

|
5-10 uur, waarvan ongeveer de helft in het weekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 06 Apr 2010 21:04 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Shadowx schreef: | Cubic X schreef: | Shadowx schreef: | Ben de 1e op moment die rond de 30-35 zit , meestal is het meer ligt eraan wat er uit is, zo weet ik nu al dat volgende maand als Red Dead Redemption uit is dat ik er boven zit maar gemiddeld is het 30 tot 35 uur.
5 uur aan een stuk door is niet gezond, maar ik hoop niet dat je dat doet. Dat lijkt me ook vrijwel onmogelijk. |
Ik game geen 5 uur in 1 stuk door.
PSPgamerXD schreef: | Shadowx schreef: | Ben de 1e op moment die rond de 30-35 zit , meestal is het meer ligt eraan wat er uit is, zo weet ik nu al dat volgende maand als Red Dead Redemption uit is dat ik er boven zit maar gemiddeld is het 30 tot 35 uur.
per week Shadow, niet per maand
je werkt ook nog toch? hoe lang slaap je dan eigenlijk? |
Nee ik werk niet mij vrouw beheert onze winkel ik regel andere dingen en gezien men nieuwsgierig is ik doe het huishouden, boodschappen etc etc etc en gamen dus die 5 uur is verdeelt over de hele dag en niet in 1 stuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 06 Apr 2010 21:16 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | nee ik werk niet mij vrouw beheert onze winkel ik regel andere dingen en gezien men nieuwsgierig is ik doe het huishouden, boodschappen etc etc etc en gamen dus die 5 uur is verdeelt over de hele dag en niet in 1 stuk. |
lekker leven heb jij zeg Niet hoeven werken, 5 uur per dag gamen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Apr 2010 21:40 Onderwerp:
| |

|
PSPgamerXD schreef: | Shadowx schreef: | nee ik werk niet mij vrouw beheert onze winkel ik regel andere dingen en gezien men nieuwsgierig is ik doe het huishouden, boodschappen etc etc etc en gamen dus die 5 uur is verdeelt over de hele dag en niet in 1 stuk. |
Nou... ik werk liever, hoor.
Ben je tenminste onder de mensen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 07 Apr 2010 17:13 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | PSPgamerXD schreef: | Shadowx schreef: | nee ik werk niet mij vrouw beheert onze winkel ik regel andere dingen en gezien men nieuwsgierig is ik doe het huishouden, boodschappen etc etc etc en gamen dus die 5 uur is verdeelt over de hele dag en niet in 1 stuk. |
Nou... ik werk liever, hoor.
Ben je tenminste onder de mensen... |
Ow en op welke manier denk jij dat ik niet onder de mensen kom? ff zien regelmatig beuren bezoeken met vrouwtje, onder de mensen op het winkel centrum waar onze winkel zit, naar de groothandel, gezellig op me gemak boodschappen doen.
Kijk 1 voordeel ik zie regelmatig verschillende mensen en niet altijd het zelfde clubje op een kantoor of bedrijf waar je werkt.
of is jou definitie van iemand die een huishouden regelt alleen maar binnen zitten en ramen lappen ?.
Het enige voordeel wat ik heb is dat ik me tijd zelf kan in delen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 07 Apr 2010 19:03 Onderwerp:
| |

|
Heb ik niet gezegd, hoor, Shadow. En ik bedoel het ook helemaal niet zo. |
|
Terug naar boven |