| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 161, 162, 163 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 17:10 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nelus schreef: | Nou om ff on-topic te gaan. Dat meisje waar ik mee bezig ben (bezig zijn klinkt weer zo oppervlakkig, maar goed) toont de laatste dagen steeds meer initiatief (uit zichzelf naar mij sms'en enzo ) en ik hoop echt dat het wat wordt. Lijkt me echt tof om met haar een relatie te hebben, ook al wilt ze geen sex voor het huwelijk xD Haar innerlijk stijgt gewoon boven d'r uiterlijk en het is serieus een mooi meisje. |
Wat voor soort sms'jes? Ik sms ook al een hele tijd met een meisje wat ik bijna niet kende daarvoor, mag ik er nu ook op rekenen dat ik binnenkort een relatie met 'r heb?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 18:07 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Nou om ff on-topic te gaan. Dat meisje waar ik mee bezig ben (bezig zijn klinkt weer zo oppervlakkig, maar goed) toont de laatste dagen steeds meer initiatief (uit zichzelf naar mij sms'en enzo ) en ik hoop echt dat het wat wordt. Lijkt me echt tof om met haar een relatie te hebben, ook al wilt ze geen sex voor het huwelijk xD Haar innerlijk stijgt gewoon boven d'r uiterlijk en het is serieus een mooi meisje. |
Oei, oei. Elke man moet aan zijn trekken komen, hé?! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| brend5 |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 18:24 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Nelus schreef: | Nou om ff on-topic te gaan. Dat meisje waar ik mee bezig ben (bezig zijn klinkt weer zo oppervlakkig, maar goed) toont de laatste dagen steeds meer initiatief (uit zichzelf naar mij sms'en enzo ) en ik hoop echt dat het wat wordt. Lijkt me echt tof om met haar een relatie te hebben, ook al wilt ze geen sex voor het huwelijk xD Haar innerlijk stijgt gewoon boven d'r uiterlijk en het is serieus een mooi meisje. |
Oei, oei. Elke man moet aan zijn trekken komen, hé?! |
Ach hij kan zich altijd nog voor €7,50 laten pijpen op de wallen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 18:29 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Nelus schreef: | Nou om ff on-topic te gaan. Dat meisje waar ik mee bezig ben (bezig zijn klinkt weer zo oppervlakkig, maar goed) toont de laatste dagen steeds meer initiatief (uit zichzelf naar mij sms'en enzo ) en ik hoop echt dat het wat wordt. Lijkt me echt tof om met haar een relatie te hebben, ook al wilt ze geen sex voor het huwelijk xD Haar innerlijk stijgt gewoon boven d'r uiterlijk en het is serieus een mooi meisje. |
Wat voor soort sms'jes? Ik sms ook al een hele tijd met een meisje wat ik bijna niet kende daarvoor, mag ik er nu ook op rekenen dat ik binnenkort een relatie met 'r heb?  |
Nee, ik kende haar gewoon al daarvoor. Ik had haar nummer eerst niet eens. Maar ik smste haar een paar keer. Toen ff niks en smste ze uit zichzelf ook paar random dingen die jullie niet snappen aangezien het onderonsje is maar goed.
@ Christian
Het is niet zo dat ook echt geen seks wilt voor het huwelijk, maar gewoon om aan te tonen dat ik echt voor dr innerlijk ga. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 18:29 Onderwerp:
| |

|
het huwelijk is natuurlijk complete onzin, mag ik hier bij vernemen dat het meisje in kwestie religieus is?
Mischien moet je wel elke zondag met haar naar de kerk.
Niet dat ik seks zou hebben met een meisje voordat ik haar goed ken, maar ik ben ook niet van plan te trouwen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 18:30 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | het huwelijk is natuurlijk complete onzin, mag ik hier bij vernemen dat het meisje in kwestie religieus is?
Mischien moet je wel elke zondag met haar naar de kerk.
Niet dat ik seks zou hebben met een meisje voordat ik haar goed ken, maar ik ben ook niet van plan te trouwen. |
Ok, ik zal zo'n slecht voorbeeld nooit meer geven, het was enkel om aan te tonen dat ik voor haar innerlijk ga xD, iedereen interpreteert het verkeerd hier  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 18:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Nelus schreef: | | GekooktEi schreef: |
Nee, ik kende haar gewoon al daarvoor. |
Ik bedoelde eigenlijk juist dat ik haar door dat sms'en heb leren kennen, wat ik best nice vind  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 31 Mrt 2010 18:34 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Nelus schreef: | | GekooktEi schreef: |
Nee, ik kende haar gewoon al daarvoor. |
Ik bedoelde eigenlijk juist dat ik haar door dat sms'en heb leren kennen, wat ik best nice vind  |
Ik niet, ik ken haar via mn werk, maar kwam er laatst pas achter hoe leuk ze is xD
Maar je opmerking klonk nogal cynisch, zo van: ''dus als ze jou sms't, dan kan je er gelijk van uitgaan dat je een relatie krijgt?'' NEE, ik chill met dr naast het werk en alles, maar dat ze uit zichzelf sms't is gewoon een goed teken, that's all. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Matesers |
Geplaatst: 01 Apr 2010 00:56 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | het huwelijk is natuurlijk complete onzin |
Voor jou misschien, voor de meeste mensen betekent het echter dat je voor de rest van je leven voor die ene persoon kiest. Het heeft dus een hele heftige betekenis. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 01 Apr 2010 01:17 Onderwerp:
| |

|
| Matesers schreef: | | D: schreef: | | het huwelijk is natuurlijk complete onzin |
Voor jou misschien, voor de meeste mensen betekent het echter dat je voor de rest van je leven voor die ene persoon kiest. Het heeft dus een hele heftige betekenis. |
Mwa tegenwoordig is het best wel hip om vroegtijdig te scheiden.
Typisch D: hoor
Ik moet zeggen dat je het wel goed doet, zonder ook maar 1x uit je rol te vallen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| L!nk |
Geplaatst: 01 Apr 2010 08:51 Onderwerp:
| |

|
| volgens mij moet D: gewoon een keer een leuk meisje tegenkomen met een normaal wereldbeeld. komt het weer helemaal goed met hm! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 01 Apr 2010 12:19 Onderwerp:
| |

|
| L!nk schreef: | | volgens mij moet D: gewoon een keer een leuk meisje tegenkomen met een normaal wereldbeeld. komt het weer helemaal goed met hm! |
Of misschien een man?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| NickPeters |
Geplaatst: 01 Apr 2010 12:25 Onderwerp:
| |

|
Jullie moesten maar eens stoppen met happen, elke keer als D: provoceert.
Ikzelf word persoonlijk doodmoe van je deetje. Of je nu trollt of het meent; we weten hoe je in elkaar steekt. Leg het anderen niet zo op.
Laatst aangepast door NickPeters op 01 Apr 2010 13:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 01 Apr 2010 13:33 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | L!nk schreef: | | volgens mij moet D: gewoon een keer een leuk meisje tegenkomen met een normaal wereldbeeld. komt het weer helemaal goed met hm! |
Of misschien een man?  |
Of een kruising? |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 01 Apr 2010 16:01 Onderwerp:
| |

|
| NickPeters schreef: | Jullie moesten maar eens stoppen met happen, elke keer als D: provoceert.
Ikzelf word persoonlijk doodmoe van je deetje. Of je nu trollt of het meent; we weten hoe je in elkaar steekt. Leg het anderen niet zo op. |
Voel jij je wat opgelegd dan? Kom ik soms bij jullie allemaal langs en dwing jullie om zo te zijn als mij? Hou toch op. En nee ik 'troll' niet, trollen is namelijk je voordoen zoals je niet werkelijk bent om mensen uit de tent te lokken en ik ben gewoon mijzelf, en als dat mensen opschrikt dan so be it. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Wazzim |
Geplaatst: 01 Apr 2010 17:14 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | NickPeters schreef: | Jullie moesten maar eens stoppen met happen, elke keer als D: provoceert.
Ikzelf word persoonlijk doodmoe van je deetje. Of je nu trollt of het meent; we weten hoe je in elkaar steekt. Leg het anderen niet zo op. |
Voel jij je wat opgelegd dan? Kom ik soms bij jullie allemaal langs en dwing jullie om zo te zijn als mij? Hou toch op. En nee ik 'troll' niet, trollen is namelijk je voordoen zoals je niet werkelijk bent om mensen uit de tent te lokken en ik ben gewoon mijzelf, en als dat mensen opschrikt dan so be it. |
LOL OBVIOUS STEALTH TROLL IS OBVIOUS!
xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Apr 2010 18:11 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| D: schreef: | | NickPeters schreef: | Jullie moesten maar eens stoppen met happen, elke keer als D: provoceert.
Voel jij je wat opgelegd dan? Kom ik soms bij jullie allemaal langs en dwing jullie om zo te zijn als mij? Hou toch op. En nee ik 'troll' niet, trollen is namelijk je voordoen zoals je niet werkelijk bent om mensen uit de tent te lokken en ik ben gewoon mijzelf, en als dat mensen opschrikt dan so be it. | Yep, je gaat gewoon off-topic en alle toekomstige off-topic posts zullen dan ook gedelete worden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 01 Apr 2010 19:39 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Yep, je gaat gewoon off-topic en alle toekomstige off-topic posts zullen dan ook gedelete worden. |
Je gaat zelf optopic ik converseer gewoon.
Het moet eens gedaan zijn met de anti D: houding hier, ik begrijp best dat sommige mensen me niet zo aardig vinden omdat ik mensen makkelijk uitlul met mijn kennis van alleswat maar om dan maar te doen dat ik een troll ben oid, kap daar eens mee aub. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Urkie |
Geplaatst: 01 Apr 2010 19:41 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Joni Philips schreef: | | Yep, je gaat gewoon off-topic en alle toekomstige off-topic posts zullen dan ook gedelete worden. |
Je gaat zelf optopic ik converseer gewoon.
Het moet eens gedaan zijn met de anti D: houding hier, ik begrijp best dat sommige mensen me niet zo aardig vinden omdat ik mensen makkelijk uitlul met mijn kennis van alleswat maar om dan maar te doen dat ik een troll ben oid, kap daar eens mee aub. |
Deze zin verklaard al genoeg waarom mensen jou niet 'aardig' vinden (Ietsie pietsie arrogant? ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 01 Apr 2010 19:56 Onderwerp:
| |

|
| Urkie schreef: |
Deze zin verklaard al genoeg waarom mensen jou niet 'aardig' vinden (Ietsie pietsie arrogant? ) |
Ik ben hier niet om aardig gevonden te worden, ik ben gewoon mijzelf klaar en ik zei mijn kennis van alleswat, ik ben dus helemaal niet arrogant als ik arrogant zou zijn zou ik zeggen met mijn kennis van alles, ik weet gewoon wijdverspreid overal wel wat nuttigs over en mensen kunnen dat blijkbaar niet hebben want ik ben nogwel eens een betweter genoemd hier op gamed.
En die tendens komt nu ook weer op, hoeveel opsomtopics lopen er wel niet.. en dan ben ik opeens een probleem hier terwijl andere mensen mij een troll noemen, als dat geen trollen is weet ik het ook niet meer.
Of dit moet een flauwe 1april grap zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dannyveno |
Geplaatst: 01 Apr 2010 20:02 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | Of dit moet een flauwe 1april grap zijn. |
Dat denken we nou al een hele tijd over jou  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 01 Apr 2010 20:06 Onderwerp:
| |

|
Ey wtf heeft iedereen tegen D: hier? Laat hem lekker anders zijn! Er gaan zoveel mensen off-topic. Iemand kan toch wel een andere opvatting hebben over iets? Als hij trouwen onzinnig vindt, dan vindt ie dat lekker, ik niet. Als hij muziek maakt en daar zijn voldoening uithaalt, laat hem dan lekker. Hij dwingt ons niet allemaal om het ook te gaan doen ofzo.
On-topic:
Ik ben echt niet meer te houden bijna, zo immens verliefd Constant denken, maar op een leuke manier. Vorige keer dat ik verliefd was, was alles meer een mysterie i.p.v. een verliefdheid met een positief uitzicht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 01 Apr 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Ik vind trouwen onzinnig omdat als je echt van iemand houd je daar geen bombastische kermis aan hoeft te verprutsen, komt bij dat als je er uiteindelijk achter komt dat het toch niet helemaal klikt je ook niet vastzit aan de hele inboedelverdeling en overige juridische rompslomp wat nogal een ruzie kan veroorzaken (en dat is helemaal nadelig voor bijv de kinderen) Vrij uitelkaar gaan is wat dat betreft veel natuurlijker en beter.
Scheiden komt alleen voor als je in eerste instantie getrouwd bent.
Daarnaast is het allemaal maar een geloofsgerelateerde bezigheid en daar ben ik sowieso al niet helemaal vrolijk over.
Maar goed, ik dacht ik leg het nog even uit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Apr 2010 20:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| D: schreef: | | Ik vind trouwen onzinnig omdat als je echt van iemand houd je daar geen bombastische kermis aan hoeft te verprutsen, komt bij dat als je er uiteindelijk achter komt dat het toch niet helemaal klikt je ook niet vastzit aan de hele inboedelverdeling en overige juridische rompslomp wat nogal een ruzie kan veroorzaken (en dat is helemaal nadelig voor bijv de kinderen) Vrij uitelkaar gaan is wat dat betreft veel natuurlijker en beter. | Uit onderzoek blijkt dat getrouwde koppels minder uit elkaar gaan dan samenwonende koppels omdat trouwen een veel doordachtere beslissing is. En als je samenwoont, koop je ook samen dingen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 01 Apr 2010 20:39 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | D: schreef: | | Ik vind trouwen onzinnig omdat als je echt van iemand houd je daar geen bombastische kermis aan hoeft te verprutsen, komt bij dat als je er uiteindelijk achter komt dat het toch niet helemaal klikt je ook niet vastzit aan de hele inboedelverdeling en overige juridische rompslomp wat nogal een ruzie kan veroorzaken (en dat is helemaal nadelig voor bijv de kinderen) Vrij uitelkaar gaan is wat dat betreft veel natuurlijker en beter. | Uit onderzoek blijkt dat getrouwde koppels minder uit elkaar gaan dan samenwonende koppels omdat trouwen een veel doordachtere beslissing is. En als je samenwoont, koop je ook samen dingen. |
Ik denk dat het juist is dat het uit elkaar gaan langere tijd nodig heeft en mensen vaak dan wel nog samenwonen in het huwelijk maar de sfeer allang verdronken. En onderzoeken zijn altijd gebaseerd op statistieken en statistieken zijn ook maar bij gratie van de assumptie dat iedereen te peilen valt naar een schaal. Zo laat de massa wel vaak blijken maar er is best vaak sprake van 'de uitzondering'. Mischien toch niet zo'n 'uitzondering'.
Zou het zo zijn dat in de algemeenheid samenwonende koppels sneller uitelkaar gaan dan is dat alleen maar beter dan nog jaren in stille onenigheid te verkeren wat je veel ziet bij mensen die getrouwd zijn. (en dan achteraf zeggen 'ja door weer en wind geluk en ongeluk'.. mooi ingesproken bij het trouwen. ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 161, 162, 163 Volgende |