| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Lawliet |
Geplaatst: 11 Apr 2010 00:28 Onderwerp:
| |

|
Super Mario Bros movie
Als kind zijn vond ik deze film geweldig. Nu... aardig! Het blijft nog steeds een vermakelijke film (vooral voor de jonkies), maar aan de andere kant wat een teleurstelling voor een Mario film. Slecht idee van begin af aan zoals Dragon Ball.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 11 Apr 2010 00:35 Onderwerp:
| |

|
The Curious Case Of Benjamin Button
9/10
Geweldige film , normaal hou ik niet van dit genre maar dit keer vond ik wel heel vermakenlijk 
Laatst aangepast door RoaringMdog op 11 Apr 2010 00:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 11 Apr 2010 00:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Hitman: Wel leuk, maar geen 'Hitman' kwaliteit. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Apr 2010 00:55 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Joni Philips schreef: | | Hitman: Wel leuk, maar geen 'Hitman' kwaliteit. |
Klopt, voor een gameverfilming vond ik hem uiterst vermakelijk. Voor een simpele actiefilm is het prima, verhaalgewijs jammer dat ze het zo kortgesneden hebben -- het hele kloongebeuren weggelaten enzo. Maar 47 is wel een mooie verbeelding van het gamepersonage, bijvoorbeeld hoe hij die vrouw afwijst in al zijn koelbloedigheid vond ik wel passend.
Toch jammer dat niet Jason Statham maar Timothy Olyphant de rol heeft vertolkt, trouwens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 11 Apr 2010 17:51 Onderwerp:
| |
![]()
|
Everybody's Fine
Lekkere rustige film waar niet echt veel aan de hand is. Robert de Niro speelt een goede rol als bezorgde huisvader en tilt de film naar een hogere niveau. Verder is het verhaal niet echt origineel maar wel goed genoeg, daardoor kent de film ook mooie scenes. Camera uitvoering is helaas niet echt bijzonder, terwijl de camera man echt met zulke films kan gaan experimenteren een gemiste kans. Desondanks is Everybody's Fine gewoon een perfecte film voor de zondag middag.
7.1/10
Da Bing Xiao Jiang/Little Big Soldier
Aardige film. Leuke hoofdpersonages en dat komt ook vooral door Chan's humor, overige personages zijn niet zo interessant en een beetje zwakjes. Locaties die voorkomen in de film zijn mooi in beeld gebracht. De actie choreografie is niet wereld schokkend maar acceptabel voor een Jackie Chan film, door paar geweldige scenes in het middenstuk van de film. Verhaal is toch een stuk minder overtuigend, maar heeft wel een sterke einde.
6.3/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draster |
Geplaatst: 11 Apr 2010 19:42 Onderwerp:
| |

|
Rocky
Een klassieker, zeker de moeite waard |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 11 Apr 2010 19:46 Onderwerp:
| |

|
| Draster schreef: | Rocky
Een klassieker, zeker de moeite waard |
? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| gast 83.80.204.xxx |
Geplaatst: 11 Apr 2010 20:21 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gisteren Case 39 gezien. Erg spannende thriller over een jong meisje dat door haar ouders bijna werd vermoord... Met o.a. Renee Zellweger en Jodelle Ferland.
http://www.imdb.com/title/tt0795351/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 11 Apr 2010 21:32 Onderwerp:
| |

|
Lucky number Slevin
Hele leuke film die je goed moet volgen wil je het einde snappen. Leuke humor, characters en acteurs.
8.5/10
Up
Prachtige animatiefilm van Pixar. Heb m in 1080p gezien, echt heeeel erg veel detail. Leuke personages, leuk verhaal en prachtig gemaakt.
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 11 Apr 2010 21:35 Onderwerp:
| |

|
Se7en
Wat een vette film! je moet wel een beetje tegen gore kunnen, maar dat terzijde. Se7en begint heel donker, je weet in het begin niet echt wat er aan de hand is, maar naarmate de film vordert wordt je steeds meer in het verhaal meegezogen. De zeven hoofdzonden als M.O. worden echt heel erg goed uitgewerkt, en samen met de acteerprestaties (vooral van Morgan Freeman) maakt het echt een zeer goede thriller.
9.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 11 Apr 2010 21:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Alice in Wonderland 3D
Lekkere film waarbij zowel Johnny Depp als Mia Wasikowska een zeer goede rol neerzetten.
7.8 / 10
Clash of the Titans 3D
Hier had ik meer van verwacht. Wist niet precies wat ik ervan moest verwachten, maar het verhaal en de uitwerking vond ik niet erg goed.
5.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 11 Apr 2010 22:06 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| It's a boy/girl night. Een variant op het switching gedoe tussen moeder en dochter, typische formule. Leuk voor een romantische popcornflick, meer niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Fuuton |
Geplaatst: 12 Apr 2010 10:26 Onderwerp:
| |

|
Clash of the ttans 6/10 precies wat ik ervan verwachtte heel goede actie scenes en beeld ,maar vreselijk slecht verhaal en de vlakste personages die ik in tijden heb gezien. Om nog maar te zwijgen over die fouten tegen de mythologie :p.
The Dark Knight 10/10 om clash of the titans weg te spoelen heb ik mijn favoriete film aller tijden nog maar eens herbekeken. Blijft perfect . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 13 Apr 2010 21:17 Onderwerp:
| |
![]()
|
Shichinin no Samurai/The Seven Samurai
Mijn eerste Kurosawa film, en dit is echt een film van de hoogste planken. Want dit is een epische samoerai film. Het verhaal is rustig opgebouwd en introduceert magnifieke personages. Wat voor mij verrassend is, is dat ik veel heb gelachen om Kikuchiyo wat een fantastisch persoon is hij. Ook is Kanbê Shimada memorabel die man straalt wijsheid uit en zet een sterke rol neer. De laatste scenes waar de grote gevechten plaats vinden is indrukwekkend voor een film uit 1954, ondanks dat er paar shots zijn waar de gevechten een beetje nep eruit ziet, maar daar ga ik deze film niet op afrekenen.
9.4/10
Precious
Goede film. Het begin is zeer sterk gefilmd, mede door de heftige scenes, ik zat ook echt met een open mond te kijken. Het middenstuk is minder, je wordt geconfronteerd met zaken waar je van kan leren, alleen komt het niet erg goed uit de verf. De acteer prestaties zijn van een hoge niveau. Ik had soms echt het idee dat de acteurs echt van de achterbuurt komen. Verder moet ik vermelden dat Mariah Carey zonder make up niet echt aantrekkelijk is lol.
7.4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 13 Apr 2010 21:56 Onderwerp:
| |

|
District 9
<3 catfood! Wat een geweldige film . Mede door het mooie camera-werk en de hele sfeer van de film.
9/10
Alien
Aardige film, vooral de spanning van de crew als ze worden opgejaagd door de Alien is zeer goed neergezet.
8-/10
Aliens
Matig vervolg op de eerste film, meer is niet altijd beter...
6/10
WALL-E
Weer een Pixar-meesterwerkje van de bovenste plank. Veel gelachen, maar ook goed kunnen nadenken over de thema's die erin verwerkt zitten.
9.3/10
De eerste 3 heb ik maandag gekeken, WALL-E vanmiddag
52/250 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 13 Apr 2010 21:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Ik vind Wall-E echt een schoolbeeld voor hoe je volwassen thema's subtiel in een ook voor kinderen geschikte film stopt. Het is ook echt één van mijn favoriete Pixar's ooit hoor, vooral hoeveel ze gewoon doen zonder spraak vind ik echt geweldig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 13 Apr 2010 22:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
From Paris with Love
Heerlijk actiefilmpje met leuke humor. Totaal over de top, nergens realistisch, maar dat is tussendoor ook weleens lekker.
7.8 / 10
First Mission
Een soort Wit Licht, maar dan beter uitgewerkt door de inbreng van Anniek Pheifer. Toch is de film iets te langdradig en leunt het teveel op dezelfde elementen.
6.5 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 13 Apr 2010 22:25 Onderwerp:
| |

|
Dead or Alive 2: Birds (8/10)
Een goede film en het vervolg op Dead or Alive. Vanavond gaan we Dead or Alive 3: Final kijken! Heb er zin in! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Apr 2010 08:07 Onderwerp:
| |

|
Scent Of A Woman 8.1/10
Al Pacino speelt werkelijk verbluffend goed een blinde ex-militair, en vrijwel de hele film leunt op zijn prestaties. Toch is het verhaal ook erg interessant, en is de film dankzij de humor niet al te zwaar.
Californication episode 1 t/m 3 8.7/10
Een schande dat ik deze serie nog niet eerder ontdekt heb. Grandioos acteerwerk door de hoofdrolspeler, heerlijke one-liners, toffe soundtrack en een leuk sfeertje. Zo hoort een mannenserie te zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 14 Apr 2010 10:46 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | From Paris with Love
Heerlijk actiefilmpje met leuke humor. Totaal over de top, nergens realistisch, maar dat is tussendoor ook weleens lekker.
7.8 / 10 |
De sequel, One night in Paris is ook de moeite  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 14 Apr 2010 12:20 Onderwerp:
| |

|
| im2 schreef: | | Rene Groen schreef: | From Paris with Love
7.8 / 10 |
www.instantrimshot.com |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 14 Apr 2010 13:31 Onderwerp:
| |

|
| im2 schreef: | | Rene Groen schreef: | From Paris with Love
7.8 / 10 |
I lol'd :'D |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 14 Apr 2010 22:51 Onderwerp:
| |

|
Zo, vandaag een Tarantino dagje:
Pulp Fiction
hmm, ik snap echt niet wat iedereen nou zo goed vindt aan deze film... Miss is het wel die hele sfeer gecombineerd met het pulp-verhaal..
6,5/10
Kill Bill: Vol. 1
Wat een meesterlijke film zeg! De hele scene, zeker dat stuk in Japan is echt gewoon geweldig! Wel een beetje over de top actiescenes en vooral de bloedfonteintjes :')
9/10
Kill Bill: Vol. 2
Tsja, als je nummer 1 hebt gezien kan nr 2 niet achterblijven. Een goed vervolg, als je het al zo kan noemen. De sfeer vond ik iets minder dan in het eerste deel, maar je kan niet alles hebben.. Ik kijk zeker uit naar deeltje 3!
8,5/10
Reservoir Dogs
mwoh, leuke film, maar niet meer. Er had meer uit het idee gehaald kunnen worden, zeker als ze dat hele mollen-gedoe beter hadden uitgewerkt. Misschien dat mijn tegenvaller verklaard kan worden door het feit dat ik van iedereen hoorde dat ie goed was en dat je hem goed moest volgen wilde je het einde snappen... Ik verwachte dus een soort WIDM-achtig iets, maar blijkbaar was het dus niet zo
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 14 Apr 2010 23:24 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | Pulp Fiction
6,5/10 |
Oei! Nog 3 keer kijken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Apr 2010 00:32 Onderwerp:
| |

|
| BeWario schreef: | Ik kijk zeker uit naar deeltje 3!  |
Het hele idee achter de eerste 2 films is toch om Bill te doden, wat ook gebeurd aan het einde van 2. Wat valt er nog meer te vertellen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 164, 165, 166 Volgende |