| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Apr 2010 21:12 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | Green Zone
Goede film, goed uitgedacht verhaal zonder dat het te overdreven is.
7.5 / 10 |
Heb hem ook al gezien, snap echter niet waarom critici deze film zo laag beoordelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 27 Apr 2010 09:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
Biyeolhan Geori/A Dirty Carnival
Heerlijke misdaad film. De film heeft een typische rise and fall story, maar wat de Koreanen hier flikken is alweer fantastisch. De vecht scenes is lekker rauw in beeld gebracht, zoveel chaos ongelofelijk, ook trouwens super gemonteerd. Iedereen die zo met knuppels zit te vechten heerlijk die scenes blijven voorlopig in mijn hoofd rond spoken. De personages ontwikkeling vind ik ook sterk, de romance vind ik in dit geval een goede toegevoegde waarde en niet zomaar een vulling voor de film, wat ook leuk is dat de film echt grappige scenes heeft zoals de karaoke scenes waar de gang stom dronken is. Erg vermakelijke scenes.
9.2/10
Bashing
Damn. Ik ben echt verdrietig in slaap gevallen door deze film. De acteer prestaties zijn van een enorm hoge niveau, emoties komen hier echt angstwekkend realistisch over. De film bevat zeer aangrijpende scenes, ik vind het heel erg zielig hoe het gezin uit elkaar valt door de enorme druk van de mensen om hun heen, heel erg pijnlijk om te zien. De film lijkt bijna op een docu en bevat bijna geen muziek wat toch echt een pluspunt is, jammer dat de speelduur zo kort is! Bashing is een verrassend een goede film.
8.2/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 28 Apr 2010 18:04 Onderwerp:
| |

|
Iron Man 2 - 8.6/10
Geweldige film die niets nieuws doet en dezelfde fouten maakt als zijn voorganger. Gelukkig was deze nog van een vrij hoog niveau, en dat is met Iron Man 2 niet anders. En voor de fans, blijf na de credits wachten op een teaser voor The Avengers! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 02 Mei 2010 00:53 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| 300 - Vermakelijke film met een verassend originele regie-stijl. Ik kon wel genieten van de lange shots en de close-ups waarbij de spanning er bleef. Het einde vond ik wel mooi, maar niet logisch in beeld gebracht of bedacht gezien de rest van de film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 04 Mei 2010 20:43 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
The Boat That Rocked
Zeer vermakelijk  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 05 Mei 2010 01:02 Onderwerp:
| |

|
District 9 8/10
Een goede film die zeker de moeite waard is. Alleen jammer dat ongeveer na de helft een actie film wordt
Carriers 7/10
Het is geen zombie flik die ik verwachte, maar gewoon over een groep overlevende die naar hun bestemming wilt. Helaas was de plot en personages oninteressant. Ook had de film meer spanning kunnen gebruiken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Mei 2010 08:31 Onderwerp:
| |

|
Iron Man 2
Inderdaad, maakt dezelfde fouten en doet dezelfde dingen goed als deel 1. Wel vond ik Downey Jr. te arrogant (dat het niet eens meer grappig was) maar daar staat tegenover dat de scene dat hij een loser is fantastisch was. En het eindgevecht was stukken beter dan deeltje 1.
7.5/--... Oh, Scarlett Johansson zit er in?
8/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Mei 2010 12:30 Onderwerp:
| |

|
Blijven kijken tot ná de credits?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Mei 2010 12:34 Onderwerp:
| |

|
Nee, Thor boeit me helemaal niks en ik vind de na-credits scenes 9 van de 10 keer niks. De scene met Captain America's schild vond ik wel grappig.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:17 Onderwerp:
| |

|
Se7en 9.3/10
Geweldige film die op vrijwel elk front ongekend hoog niveau bereikt. Vooral de laatste 20 minuten zijn, met name door het formidabele acteerwerk van Brad Pitt, briljant te noemen. Spannend, beklemmend, huiveringwekkend en filosofisch. Meesterwerk.
300 6.8/10
Leuk visueel oorlogsspektakel met wat opmerkelijke eigenaardigheden. Grappig filmpje voor met wat vrienden op de vrijdagavond als je niet te kritisch en historisch correct ingesteld bent.
Kill Bill 8.2/10
Fijne tarantinofilm. Heerlijke fusie tussen westerse en aziatische cultuur-elementen. Knap filmwerk en de manga tussendoor was grandioos.
Kill Bill 2 7.0/10
Beduidend slechter dan deel 1. Wat saai, zou je kunnen zeggen. Op de scene met de Mamba en het oog na niet bijzonder. Bovendien ontbrak de typische tarantino-gore een beetje.
All The Boys Love Mandy Lane 7.3/10
Aardige horrorthriller met een leuke plot-twist. Fijn zijn de 80-filters en uiteraard is Amber Heard een genot voor het oog. Buiten dat wat cliches maar die werden naar mijn mening goed gemaakt het originele eind. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:20 Onderwerp:
| |

|
| The Good,The Bad,The Weird een mooie film. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:37 Onderwerp:
| |

|
| Jelle Havermans schreef: |
Kill Bill 2 7.0/10
Beduidend slechter dan deel 1. Wat saai, zou je kunnen zeggen. Op de scene met de Mamba en het oog na niet bijzonder. Bovendien ontbrak de typische tarantino-gore een beetje.
Aardige horrorthriller met een leuke plot-twist. Fijn zijn de 80-filters en uiteraard is Amber Heard een genot voor het oog. Buiten dat wat cliches maar die werden naar mijn mening goed gemaakt het originele eind. |
Tarantino-gore? Hopelijk bedoel je niet al dat rond spuitende bloed van part 1.. dat is juist niet Tarantino zijn ding. Daarnaast is part 2 een veel betere film
All The Boys Love Mandy Lane was zóóóóóóó slecht.. Het einde zag je ook al van mijlen ver aankomen en daardoor echt dramatisch.. door de mensen die dit leuk vinden maken ze van die kut remakes van Friday 13th, Halloween en Nightmare on Elmstreet
Heb zelf laatst Daybreakers gezien. Interessante insteek van het vampieren genre, maar daar blijft het bij. De vampieren hebben de wereld overgenomen en het mensenras dreigt uit te sterven, waardoor de vampieren zich niet kunnen voeden en veranderen in ongecontroleerde beesten. Hierdoor moeten de vampieren dus op zoek naar een bloedvervanger. Wel een aardige film om een keer gezien te hebben.
6,5/10
Pandorum
Een horror in space a la Alien, Event Horizon en de game Dead Space. Creepy en vermakelijk zoals een horror moet zijn.
7,5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
[quote="elemeNt"] | Jelle Havermans schreef: |
Kill Bill 2 7.0/10
Tarantino-gore? Hopelijk bedoel je niet al dat rond spuitende bloed van part 1.. dat is juist niet Tarantino zijn ding. Daarnaast is part 2 een veel betere film  |
KB2 is echt wel een lieve film voor Tarantino's doen hoor. Een oor afsnijden in RD, scalpen in IB... Het is geen nadeel dat dat er niet in zit in KB2, ik mis het niet, maar Tarantino's films hebben over het algemeen genoeg gore scènes, of je dat nou in beeld ziet (KB1, IB) of niet (RD).
OT: Iron Man 2: Verassend verfrissende film binnen haar genre. Vooral hoofdpersoon en uitgebreide verhaal verrasten me. Maar ik heb deel 1 ook nog niet gezien, vandaar de verassing :)
Wat was er dan na de credits? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Mei 2010 14:02 Onderwerp:
| |

|
Iron Man 2 verrassend + goed verhaal? Ik heb vast een andere film gezien.
Kill Bill 2 is een tegenvaller als je meer actie verwacht, maar de dialogen alleen al maken de film de moeite waard. Ik vind al de achtergrond verhalen ook fantastisch. Het is gewoon een iets rustigere, diepere film, een perfecte combo met de chaos van deel 1 vind ik. Pulp Fiction heeft ook veel meer dialoog dan actie, en dat wordt toch wel als de Tarantino film bestempeld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 05 Mei 2010 14:42 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: |
KB2 is echt wel een lieve film voor Tarantino's doen hoor. Een oor afsnijden in RD, scalpen in IB... Het is geen nadeel dat dat er niet in zit in KB2, ik mis het niet, maar Tarantino's films hebben over het algemeen genoeg gore scènes, of je dat nou in beeld ziet (KB1, IB) of niet (RD).
|
Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Maar als je het over 'Tarantino-gore' hebt bij Kill Bill part 1, dan zet ik mijn vraagtekens. Dat is gewoon gore zoals in de Japanse films waar dit een ode aan is. Daar is niks Tarantino's aan.
Daarnaast moet je de Kill Bill films gewoon als 1 films zien, zoals ze bedoelt zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 05 Mei 2010 20:18 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Jelle Havermans schreef: |
Kill Bill 2 7.0/10
Tarantino-gore? Hopelijk bedoel je niet al dat rond spuitende bloed van part 1.. dat is juist niet Tarantino zijn ding. Daarnaast is part 2 een veel betere film
All The Boys Love Mandy Lane was zóóóóóóó slecht.. Het einde zag je ook al van mijlen ver aankomen en daardoor echt dramatisch.. door de mensen die dit leuk vinden maken ze van die kut remakes van Friday 13th, Halloween en Nightmare on Elmstreet
|
Ik bedoel met Tarantino-gore bijvoorbeeld de 'knuppelscene' in Inglourious Bastards of het geweld in Pulp Fiction.
Bovendien heeft Kill Bill (1) een hoger gemiddelde dan Kill Bill: Vol 2 op Moviemeter.nl, dus of-ie echt beter is...
Verder was ATBLML in feite een matige film, maar als horrorliefhebber vielen me bepaalde filters en filmstijlen op die refereerden naar 80's horrorfilms, iets wat ik zeker kan waarderen. Verder zag ik een dergelijk eind wel aankomen, maar werd het toch heel anders dan ik aanvankelijk verwachtte. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 05 Mei 2010 20:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| elemeNt schreef: | Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Maar als je het over 'Tarantino-gore' hebt bij Kill Bill part 1, dan zet ik mijn vraagtekens. Dat is gewoon gore zoals in de Japanse films waar dit een ode aan is. Daar is niks Tarantino's aan.
Daarnaast moet je de Kill Bill films gewoon als 1 films zien, zoals ze bedoelt zijn. |
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het is niet 'typisch Tarantino', al die afgehakte ledematen en plassen bloed. Het (overmatige) geweld wel
En inderdaad, Kill Bill is op zich gewoon één film, een film die nog niet af is aangezien er nog een Volume 3 komt. Ik denk ook dat KB2 wat meer mainstream is - KB1 had nog iets meer van Tarantino's aparte opbouw en manier van vertellen, KB2 was nog meer gefocust op die Japanse ode. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 05 Mei 2010 22:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Iron Man 2
Gewoon een lekker filmpje, niet teveel bij nadenken, op naar The Avengers
7.5 / 10
The Bounty Hunter
Aardige humor, nergens overdreven grappig, maar toch wel leuk.
7 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 05 Mei 2010 22:37 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | Iron Man 2
7.5 / 10 |
Maar... Scarlett Johansson
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 05 Mei 2010 22:49 Onderwerp:
| |

|
| Rene Groen schreef: | Iron Man 2
7.5 / 10 |
Toch iemand die is blijven kijken?!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Mei 2010 23:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Iron Man 2 is vermakelijk en pakt perfect de sfeer van de Iron Man comics. Ik heb hem net gaan kijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Draster |
Geplaatst: 05 Mei 2010 23:41 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Iron Man 2 is vermakelijk en pakt perfect de sfeer van de Iron Man comics. Ik heb hem net gaan kijken. |
Wat een toeval, ik ook!
Desondanks de mindere reviews vond ik het toch een goede film, zeker de moeite waard. Misschien niet zo goed als de eerste, maar dat is normaal. Het personage van Tony Stark blijft dan ook zeer amusant. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 05 Mei 2010 23:45 Onderwerp:
| |
![]()
|
En hier hoef ik niks aan toe te voegen.
Nouja, toch ietttss..
Wat een awesome film, echt mooi verzonnen verhaal. Opbouw en de 3d effecten zijn nog meer awesome.
Eindelijk na LOTR een film die LOTR van nmr 1 doet voor mij |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Mei 2010 00:05 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Christian Vuye schreef: | | Rene Groen schreef: | Iron Man 2
7.5 / 10 |
Toch iemand die is blijven kijken?!  |
Er was toch een probleem met de rechten met verschillende filmstudio's om een film over een superheldengroep te maken? Bijv. dat Spider-Man bij Colombia zit en Iron man bij Paramount... Dan konden Marvel ze niet in één film stoppen. Kan dat nu wel?
Ik zoek op YouTube wel even wat er nou kwam na de credits
@ Uchicha Shadow over Tarantino, post die ik eerst niet zag:
Inderdaad, het grote kenmerk van Tarantino is dat er juist minder actie in voorkomt dan dialoog. Hij is ook een meester in dialogen en one-liners.
Tarantino's films zijn meer een festijn van dialogen, aan elkaar gebonden door wat actie om een reden te geven voor de gesprekken, dan bijvoorbeeld een B-actiefilm, wat een actiespektakel is waarbij het verhaal alleen maar wordt gebruikt om een reden te geven voor het schieten" ^^
Zo zie ik het, in ieder geval. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Mei 2010 00:15 Onderwerp:
| |

|
| The Avengers bevat enkel Marvel-helden: Iron Man, Captain America, Thor en ik denk The Hulk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 164, 165, 166 Volgende |