Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
rolf |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 16:08 Onderwerp: android phones
| |
|
HALLOOO
ik zit een beetje te kijken naar een android telefoon, zelf heb ik de xperia x10 op het oog...
en de Dell mini 5, die komt voorlopig nog niet uit, maar zijn 5 inch cherm is wel echt geweldig...
bijde telefoons hebben een snapdragon processor ofzo, 1Ghz
en ze hebben een multi touch scherm, iets wat bijv. de nexus one niet heeft...
heeft iemand ervaring met android? of weet iemand een betere teleoon?
 |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 16:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 16:48 Onderwerp:
| |

|
Nexus One heeft toch wel multi-touch? Het is iig zo dat men in Amerika er niet gebruik van kan maken wegens copyright problemen ofzo (BS), maar ik dacht dat het in Europa wel gewoon multi-touch enabled is. Zo zit het in ieder geval ook bij andere Android modellen.
http://www.engadget.com/2010/02/02/nexus-one-gets-a-software-update-enables-multitouch/
Persoonlijk zou ik ook voor de Nexus One gaan, omdat ie gewoon zo sexy is .
Laatst aangepast door Simon op 28 Mrt 2010 16:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 16:50 Onderwerp:
| |
|
jah doormiddel van en softwareupdate kan het geloof ik...
hmmm.. jammer dat de X10 niet zo goed schijnt te zijn, ik vind em echt strak er uit zien...
dell mini 5 heeft ook snapdragon 1Ghz en 5 megapixel camera |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 16:54 Onderwerp:
| |
|
maar ik wil eigenlijk wel een snapdragon, gewoon omdat dat denk ik de niewe standaard is voorlopig, en met ook op de toekomst...
en de nexus one vind ik eigenlijk oerlelijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 16:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Okee. Anyway, ik wou nog toevoegen dat als je de specs van de Legend niet goed genoeg vindt, je dus liever een duurder toestel hebt, je binnen hetzelfde merk ook nog voor de HTC Desire kan gaan... Die heeft wel de 1 GHz processor, het 3,7" beeldscherm en meer goede specs die de Legend niet heeft.
Ik ben een beetje een HTC fan :') Maar ik geef alleen maar suggesties. Ze (GSM Arena) zeggen in ieder geval over de X10 dat je dan beter een HTC Touch Pro2 kan kopen, en dat toestel is al een jaar oud.
Oh, en de Desire is nog steeds goedkoper dan de X10.
http://www.gsmarena.com/htc_desire-3077.php
http://tweakers.net/pricewatch/253414/htc-desire-bruin.html |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 17:02 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 17:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Tja, daar kan ik inderdaad ook niet veel aan doen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 17:10 Onderwerp: Re: android phones
| |

|
Jij zit ook vol met emoties |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 17:53 Onderwerp:
| |
|
tja... wat kan ik zeggen, ben een gevoelige jongen haha  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 17:54 Onderwerp:
| |

|
Dat is toch geen telefoon meer man waar zitten de knoppen of zijn die onderhand zo klein dat je er een naald voor nodig hebt om ze in te drukken ofzo..
 |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 17:55 Onderwerp:
| |
|
WHO NEEDS BUTTONS WHEN YOU GOT A 5 INCH TOUCHSCREEN
 |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 22:31 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Dat is toch geen telefoon meer man waar zitten de knoppen of zijn die onderhand zo klein dat je er een naald voor nodig hebt om ze in te drukken ofzo..
 |
De eerste dagen zal je vaak zitten vloeken bij het typen, maar eenmaal je het gewend bent wil je niet meer terug. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Mrt 2010 23:42 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Dat is toch geen telefoon meer man waar zitten de knoppen of zijn die onderhand zo klein dat je er een naald voor nodig hebt om ze in te drukken ofzo..
 |
Ik wist niet dat jij onder zo'n grote steen leeft. Touch screen is helemaal van deze tijd
Het zou alleen mooi zijn dat het nog goed werkt (zie iPhone / iPod Touch). |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Mrt 2010 01:11 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | D: schreef: | Dat is toch geen telefoon meer man waar zitten de knoppen of zijn die onderhand zo klein dat je er een naald voor nodig hebt om ze in te drukken ofzo..
 |
Ik wist niet dat jij onder zo'n grote steen leeft. Touch screen is helemaal van deze tijd
Het zou alleen mooi zijn dat het nog goed werkt (zie iPhone / iPod Touch). |
Ik heb het even opgezocht op wikipedia want ik dacht eerst dat jullie een grap aan het uithalen waren met mij ofzo maar het bestaat blijkbaar dus echt die touch screenen, ik zie het nut er niet zo van in.
Ik ga waarschijnlijk na mijn verhuizing (hopelijk eens snel ffs) een internet met telefonie abonnement nemen (eigenlijk meer om het snellere internet (ja voor mn ps3 ja) maar goed) en dan krijg ik mn moeders oude vaste telefoon. Dus dan heb ik een telefoon.
Is nog zon ding met een draaischijf, met een slotje erop. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 12:32 Onderwerp:
| |
|
heb me eens even flink verdiept in de x10...
en ik hoor alleen maar goede dingen over, paar kleine softwarebugs, maar SE heeft beloofd dat er nieuwe versie van android update komt...
ik denk toch dat ik voor deze gaa....
edit:
GODVER wat is dit moeilijk, nu hoor ik weer allemaal slechte dingen over de x10 :s.... nu weet ik het echt niet meer hoor... eerst maar eens wachten tot die daadwerkenlijk uit is... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
D: schreef: |
Ik heb het even opgezocht op wikipedia want ik dacht eerst dat jullie een grap aan het uithalen waren met mij ofzo maar het bestaat blijkbaar dus echt die touch screenen, ik zie het nut er niet zo van in.
Ik ga waarschijnlijk na mijn verhuizing (hopelijk eens snel ffs) een internet met telefonie abonnement nemen (eigenlijk meer om het snellere internet (ja voor mn ps3 ja) |
Ik dacht even dat je een grapje maakte over het al uit zijn van de PS3 en "internet", maar het bestaat echt.
Hoe probeer je hier nou over te komen? Als iemand die niets geeft om technologie en het liever bij old fashioned dingen houdt of als achterlijk? Sorry hoor, maar ik snap niet waarom je zo dom doet, want niemand gelooft toch dat jij het fenomeen touch screen niet kent, en als je het echt niet dan zou ik maar wat doen aan je sociale staat want dan heb je blijkbaar het afgelopen millennium zonder contact geleefd. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:01 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | D: schreef: |
Ik ga waarschijnlijk na mijn verhuizing (hopelijk eens snel ffs) een internet met telefonie abonnement nemen (eigenlijk meer om het snellere internet (ja voor mn ps3 ja) |
Ik dacht even dat je een grapje maakte over het al uit zijn van de PS3 en "internet", maar het bestaat echt.
Hoe probeer je hier nou over te komen? Als iemand die niets geeft om technologie en het liever bij old fashioned dingen houdt of als achterlijk? Sorry hoor, maar ik snap niet waarom je zo dom doet, want niemand gelooft toch dat jij het fenomeen touch screen niet kent, en als je het echt niet dan zou ik maar wat doen aan je sociale staat want dan heb je blijkbaar het afgelopen millennium zonder contact geleefd. |
Will you marry me? |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:07 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | GekooktEi schreef: | D: schreef: |
Will you marry me? |
Daar ben je te laat voor.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:10 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Je mag wel wat respectvoller omgaan met je medemens, mij achterlijk noemen, ik leef gewoon niet hetzelfde als de meute is dat zo verkeerd? |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:11 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | Trueskill schreef: | GekooktEi schreef: | D: schreef: |
Will you marry me? |
Daar ben je te laat voor.  |
FFFFUUUUU- |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:21 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | is dat zo verkeerd? |
Ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:23 Onderwerp:
| |

|
Divine Rage schreef: | D: schreef: | is dat zo verkeerd? |
Ja. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:24 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Divine Rage schreef: | D: schreef: | is dat zo verkeerd? |
Ja. |
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 29 Mrt 2010 19:31 Onderwerp:
| |

|
ik zei niks hoor...
geen idee waar iedereen het over heeft 
Laatst aangepast door PS3gamerXD op 29 Mrt 2010 19:41; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |