Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Arjen had ook jokers, had ze niet ingezet maar wilde toch zijn scherm zien. Alleen de mol weet zeker dat hij altijd doorgaat? Tegelijkertijd wilde hij graag weten of hij goed zat bij zijn verdachte (Kim Pieters?)...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2010 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ahhhhhh Ik vond Arjen het leukst in dit seizoen! Jammer dat hij weg moet.

Dus! Nu is iedereen weer verdacht Vooral Kim omdat ze plots koos voor die lege koffer (als mol zou ze weten dat daar vrijstelling in zit...). Alleen Frits zou ik nog steeds de stomste mol ooit vinden omdat hij saai is in elke aflevering.

Trouwens; Arjen zat absoluut niet op Kim of Frits. Dat maakt hun toch weer wat meer verdacht.

Aflevering 7:
Sanne Vogel
Erik van der Hoff
Kim Pieters
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Boeh, mijn favoriete kandidaat gaat er elke keer rond deze aflevering uit.

Vorig jaar had je dan nog die twee chicks in de finale, maar Dennis vloog eruit. En nu dit, met hele saaie kandidaten over. Frits is de mol, gaap
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Okee ik ben het zat. Arjen eruit, *SPOILER* Erik eruit. *SPOILER*. Nu alleen nog maar kijken om te zien wie wint en wie de mol was, want de meest fanatieke kandidaten zijn er nu al weg. Jammer! Hopelijk schieten ze een beetje op met het volgende seizoen, en gooien ze daar wat meer unieke persoonlijkheden in...

Aflevering 8:
*SPOILER*
Sanne Vogel
Kim Pieters
Frits Sissing

*SPOILER*

Ik geef het raden ook maar gewoon op. Heb toch totaaaaal geen idee wie er aan het mollen was deze aflevering.

Laatst aangepast door ace_quorthon op 14 Mrt 2010 21:01; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ace_quorthon schreef:
Ik geef het raden ook maar gewoon op. Heb toch totaaaaal geen idee wie er aan het mollen was deze aflevering.

Ik vat hem dit hele seizoen al niet eigenlijk Ik moet de laatste nog kijken, voor donderdag. Had het te druk met school
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry voor de spoiler dan, zal het gelijk ff witmaken!
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nog steeds van mening dat sanne de mol is... Ook al loopt iedereen te roepen dat Frits het is. Het is net zoals iedereen al zegt: ze is gewoon te wispelturig om niet de mol te zijn.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2010 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gelukkig maar dat Frits de Mol niet is...

Ik weet het nu wel zeker: Sanne. Ik vond haar ook echt de geniaalste kandidaat van deze aflevering hoor, geweldig hoe wispelturig ze was. Verdomde cliffhanger altijd op het einde van de op één na laatste aflevering
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

omdat iedereen denkt dat sanne de mol is is kim de mol
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
omdat iedereen denkt dat sanne de mol is is kim de mol
Lol, die regel moest ik ff 2x lezen voordat ik hem vatte... Maar ik weet gewoon dat Sanne de mol is. Al is die theorie van 10, die geopperd is tijdens dwdd ook wel goed, met dat kanji voor 10 van kim enzo, uiteindelijk stond er dus ook: "de mol is tien".
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2010 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga helemaal voor Kim Heb Sanne nooit vertrouwd, maar Kim heeft zooooo vaak van die net-iets-te-stomme-fouten bij de spellen (als het echt om het geld gaat...) dat ik het op haar inzet.

Wat een drama trouwens die cliff hanger inderdaad. Sjonge ik zat er echt op te wachten "Dat zie je volgende week!" - ARGH!

Aflevering 9
Kim Pieters
Terug naar boven
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

En zowaar Ik had nog een klein beetje gelijk aan het einde door te denken dat het Kim was!

Ik vind Kim alleen geen goede mol. Ja ze is onvindbaar geweest, maar ze heeft ook amper spannende streken uitgehaald.

En nu weer een jaar wachten op Wie is de Mol 11...
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ace_quorthon schreef:
En zowaar Ik had nog een klein beetje gelijk aan het einde door te denken dat het Kim was!

Ik vind Kim alleen geen goede mol. Ja ze is onvindbaar geweest, maar ze heeft ook amper spannende streken uitgehaald.

En nu weer een jaar wachten op Wie is de Mol 11...

Ze heeft inderdaad erg weinig gedaan. Niet veel meer dan andere kandidaten.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach ja, de slotaflevering valt vaak tegen. Toch vond ik het weer een mooie reeks.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: