|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 19:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Stefan van B schreef: | Heel die Move, dus twee lichtgevende *****'s, twee halve dualshocks en een PS Eye wordt samen natuurlijk een best duur pakket. Iets wat me ook mateloos irriteert aan de Wii, Nunchuck's en Wii-Mote's dienen apart gekocht te worden, waarom niet gewoon in één bundel voor 30,-. Ben bang dat Sony voor eenzelfde aanpak gaat en dat zou de gehele aankoop een stuk minder aantrekkelijk maken. |
Ik weet zeker dat ze apart verkocht gaan worden, anders heeft het voor Sony geen zin om te zorgen dat de Subcontroller (SC voor het gemak ) vervangbaar is voor "een halve Dualshock"...
Playstation.com schreef: | Note- DUALSHOCK®3 wireless controller can be used in place of the sub controller for all games that are compatible with the sub controller |
Wat me wel opvalt is dat op diezelfde pagina gezegd wordt "Up to two motion controllers and two sub controllers can be connected at once to the PS3™ system.". Voor sommige spellen ben je in je eentje twee MC's (Motion Controllers, voor het gemak) nodig, dus als je met z'n tweeën Gladiator of Dukes (urban vechtspel) gaat spelen ben je vier controllers nodig. De SC's hebben geen motion control want ze hebben niet zo'n lichtgevende bol. Conclusie: Je kan geen enkel Move-spel met z'n vieren spelen, ook geen party-games dus, en met twee man een spel spelen met elk twee controllers in de hand kan ook niet.
Het lijkt me niet dat ze dat bedoelen, want als je niet vier van die dingen aan één PS3 kan hangen tegelijk faalt het best. Het lijkt me dus dat het gewoon een fout is op de pagina -- dat hoop ik althans.
EDIT: Lol, op de pagina van de Move-controller zelf staat "Up to four motion controllers can be connected at once to the PS3™ system.", dus de site spreekt zichzelf gewoon tegen.
Trouwens D:, jij was degene die bang was om dat ding op zijn hoofd te zetten, toch? Dan moet je ook oppassen, bedenk ik me net, dat je niet per ongeluk ergens staat waar twee telefoons Bluetooth-verbinding met elkaar hebben want dat is net zo "slecht" voor je. En natuurlijk zorgen dat je nooit in aanraking komt met LED-licht. Dat ding gebruikt niet eens gekke straling om te verbinding, enkel dingen die jij ook gebruikt als je met een Dualshock in je handen zit of naar de achterlichten van sommige auto's kijkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 19:43 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: |
Trouwens D:, jij was degene die bang was om dat ding op zijn hoofd te zetten, toch? Dan moet je ook oppassen, bedenk ik me net, dat je niet per ongeluk ergens staat waar twee telefoons Bluetooth-verbinding met elkaar hebben want dat is net zo "slecht" voor je. En natuurlijk zorgen dat je nooit in aanraking komt met LED-licht. Dat ding gebruikt niet eens gekke straling om te verbinding, enkel dingen die jij ook gebruikt als je met een Dualshock in je handen zit of naar de achterlichten van sommige auto's kijkt. |
Maar die controller houd ik niet tegen mijn hoofd, en de achterlichten van autos ook niet, en ik heb geen telefoon en loop bewust met een grote boog om telefoonwinkels heen, en als iemand met zon ding in mn buurt komt loop ik ook ervan weg. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|