Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende  
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 10:27    Onderwerp: Red Dead Redemption Reageren met citaat

Trailer op youtube

Dit topic is misschien ook handig wanneer we straks gaan multiplayeren en mensen matches willen organiseren.
Screenshots
Video's

Meer informatie op de site van Rockstar

Multyplayer:
Gamed nickname - PSN ID

Brastin - brastin1
chimnino - chimnino
Deathtanz Matisk - DemonPredator
DonKills - Donkills
GekooktEi - GekooktEi
HarmonicaNL - HarmonicaNL
Joraaaan - joran29
Lajakovic - lajakovic
Lawliet - nights16
Mafusto - Mafusto
Nelus - RMNiels
Ninodude - ninodude
RikkOss - doklanden
Sayonara - SolidIchigo
Scar - LARZZZ
Stefan van B - Wh1teG0ld
Streetfighter - Kevin_DX
Taw0n - TheGameX5
TheBryman - Bryan-vb
Tomke123 - ALIEN_NL
Trueskill - Genocide_V3
zie sang - tyger169

Gamed nickname - Live GT

the_dan - dannyrobijn
Kojitara - Oceansniper
jerfo - jerfo89
RoaringMdog - RoaringMdog
Shadowx - TweakyChiko
Omit Edoa - Omit Edoa

Laatst aangepast door Lajakovic op 19 Mei 2010 23:08; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Tering wat mooi die screenshot, ik pletter hem vandaag gelijk in pre order.

Misschien een kleine tip maar is het niet beter om de screens wat kleiner te maken ?
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou deze best wel graag willen halen op de PS3, maar als de framerate weer zo ontzettend slecht is gaat dat feest niet door.

Ik hoop op een beetje fatsoenlijke optimalisatie.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Ik zou deze best wel graag willen halen op de PS3, maar als de framerate weer zo ontzettend slecht is gaat dat feest niet door.

Koop hem dan voor de X360
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Robert schreef:

Misschien is het leuker als je on-topic zou blijven.

Ik denk dat de framerate minder voor zijn kiezen krijgt aangezien het toch allemaal wat minder druk is dan GTA4. Bijvoorbeeld een hele rij auto in brand laten vliegen totdat ze exploderen is gewoon enorm zwaar om te berekenen voor een computer. In dit spel zal zoveel reken werk niet nodig zijn.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Te veel dingen waar nog geen topic van was :O

Maar goed, on-topic: Als de filmpjes gelijk hebben wordt dit veel vetter dan San Andreas. Wat ik nog het vetste vind zijn de random events; die zorgen ook voor enorm veel gameplay-uren. Als voorbeeld neem ik hier, misschien tot jullie verbazing, de pickpocketers van Assassin's Creed II voor. Ik vind die achtervolgingen echt zo geweldig leuk - echt jammer dat die niet bij de verhaalmissies horen want dat vind ik echt supergameplay.

Maar goed, hoe awesome is het dat je elke trein of postkoets kan overvallen die je ziet, bounties kan claimen, en ja, de random events: bankovervallen mee kan doen aan beide kanten of opeens bounty hunters achter je aan krijgen omdat je je tegen de wet in gedraagt?

Het antwoord: héél awesome.

En dan heb ik het nog niet eens over het jagen, het gokken, de graphics en physics, de sfeer... Dit spel gaat ownen.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

@GekooktEi
Ik heb ook ergens gelezen dat de missies nooit hetzelfde zullen zijn aangezien Rockstar heeft gezorgd dat een missie wordt gegenereerd met behulp van random parameters.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat

zal em in de gaten houden voor wanneer ie 40 euro kost oid.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Lajakovic schreef:
Shadowx schreef:
Robert schreef:

Misschien is het leuker als je on-topic zou blijven.

Ik denk dat de framerate minder voor zijn kiezen krijgt aangezien het toch allemaal wat minder druk is dan GTA4. Bijvoorbeeld een hele rij auto in brand laten vliegen totdat ze exploderen is gewoon enorm zwaar om te berekenen voor een computer. In dit spel zal zoveel reken werk niet nodig zijn.

Sorry maar inprincipe deed ik dat, want het spel komt uit op de 360 en de PS3 en gezien die hoogstwaarschijnlijk eerst op de 360 wordt gemaakt en dan naar de PS3 wordt overgezet is er niks mis met mij opmerking want hij zal dan hoogstwaarschijnlijk beter op de X360 lopen kwa framerates (dat is wat ik denk zeg niet dat het zo is) maar ja das waar dat had ik er gelijk bij moeten zetten dan had wat meer ontopic geweest.

Kep hem besteld bij FRS gezien je daar

Erbij krijgt.

Bedankt voor het kleiner maken van de screens.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lajakovic schreef:
@GekooktEi
Ik heb ook ergens gelezen dat de missies nooit hetzelfde zullen zijn aangezien Rockstar heeft gezorgd dat een missie wordt gegenereerd met behulp van random parameters.

Zoiets had ik ook gelezen ja, ik wist alleen niet meer of dat echt/nog zo was.

Als dat zo is, ... is het nog epicer, mocht dat mogelijk zijn.

@ Shadowx hierboven

Wat een kut LE... Alleen maar shit om het spel er makkelijker op te maken, echt what the fuck... 2x snellere Dead Eye, betere pistolen, meer xp en een beter paard? Klinkt behoorlijk overdreven imo. Ik heb in een LE liever gewoon wat extraatjes, misschien gewoon een extra wapen of wat extra outfits die verder niets hoeven te veranderen aan het spel.

Ik ben trouwens bijna verplicht om dit spel voor mijn verjaardag te vragen, denk dat ik dat maar doe.

Laatst aangepast door GekooktEi op 19 Mrt 2010 14:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat

@Shadowx
Dat begrijp ik wel, maar niet iedereen heeft een xbox en een PS3 samen dus vandaar dat ik het een beetje zinloos vond.

De lay-out is beter zo hè.

Bedankt trouwens voor die advertentie dit spel wil ik graag in Limited Edition vorm hebben.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Lajakovic schreef:
@GekooktEi

Zoiets had ik ook gelezen ja, ik wist alleen niet meer of dat echt/nog zo was.

Als dat zo is, ... is het nog epicer, mocht dat mogelijk zijn.

@ Shadowx hierboven

Wat een kut LE... Alleen maar shit om het spel er makkelijker op te maken, echt what the fuck... 2x snellere Dead Eye, betere pistolen, meer xp en een beter paard? Klinkt behoorlijk overdreven imo. Ik heb in een LE liever gewoon wat extraatjes, misschien gewoon een extra wapen of wat extra outfits die verder niets hoeven te veranderen aan het spel.

Ik ben trouwens bijna verplicht om dit spel voor mijn verjaardag te vragen, denk dat ik dat maar doe.

je krijgt het er maar bij je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken maar als extra`s is het wel leuk voor dezelfde prijs.

Lajakovic schreef:
@Shadowx
Dat begrijp ik wel, maar niet iedereen heeft een xbox en een PS3 samen dus vandaar dat ik het een beetje zinloos vond.

De lay-out is beter zo hè.

Bedankt trouwens voor die advertentie dit spel wil ik graag in Limited Edition vorm hebben.

Kep zelf ook een PS3 maar koop 90% van me games op de X360 omdat maar das mij mening een poort naar de PS3 meestal minder goed afgewerkt is en natuurlijk omdat ik de controller van de X360 fijner vind maar puur mij mening gezien de PS3 enorm mooie games maakt kijk maar naar Gow 3.

No problem voor de advertentie tis altijd leuker om extra`s te krijgen voor dezelfde prijs als de normale versie.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:

No problem voor de advertentie tis altijd leuker om extra`s te krijgen voor dezelfde prijs als de normale versie.

Dat is tegenwoordig bijna overal hoor (o.a. Bart Smit). Daarnaast zit die downloadable content volgens mij bij elke LE.

Overigens vind ik je commentaar over poorts naar de Ps3 onzin. Er zijn maar weinig games die voor de pc/360 ontwikkeld worden en dan gepoort worden naar de Ps3. Het overgrote deel van de Ps3 games wordt ook specifiek voor dat platform ontwikkeld en krijg je dus absoluut geen poort.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat

dit word samen met alanwake een moet buy voor mij

geen LE maar wel 47 euro.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Binnenkort maar eens pre-orderen. Heb het geld nu wel, dus waarom niet?
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop dat de PS3 versie in-game music krijgt Dat zou zo vet fijn als je klassieke soundtracks van Westerns kunt afspelen om helemaal in de groove te komen (zoals die van Once upon a time in the West of The Good, The Bad and the Ugly)
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2010 18:33    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Shadowx schreef:

Dat is tegenwoordig bijna overal hoor (o.a. Bart Smit). Daarnaast zit die downloadable content volgens mij bij elke LE.

Overigens vind ik je commentaar over poorts naar de Ps3 onzin. Er zijn maar weinig games die voor de pc/360 ontwikkeld worden en dan gepoort worden naar de Ps3. Het overgrote deel van de Ps3 games wordt ook specifiek voor dat platform ontwikkeld en krijg je dus absoluut geen poort.

Ja dat is toch wel aan het veranderen. De eerste beelden van dit spel waren gepresenteerd op een Sony bijeenkomst. Het ging hier om een build voor de PS3, dus ik denk dat dit een poort is naar de Xbox, al kan dit natuurlijk niet met zekerheid gezegd worden.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie gaat hem halen?
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 00:41    Onderwerp: Reageren met citaat

In de video zie ik de framerate al aardig duikelen. Ik wacht wel even de reviews/comparisons af.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij is dit weer zoon Assassin`s Creed II geval, een keer spelen en daarna nooit meer.

En ik hou al niet van open world games..
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ninodude schreef:
Volgens mij is dit weer zoon Assassin`s Creed II geval, een keer spelen en daarna nooit meer.

Dat verwacht ik ook ja -- maar ik vind 25 uur voor één playthrough wel genoeg
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 02:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

En ik hou al niet van open world games..

Tja das jou mening, anderen spelen AC2 dus meer dan 1x en gezien ik GTA 4 al 2x heb uitgespeeld zal ik dat met deze ook zeker doen als tie net zo goed is maar dat is iets waar ik niet over twijfel.
Terug naar boven
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 12:15    Onderwerp: Re: Red Dead Redemption Reageren met citaat

Lajakovic schreef:
Men zegt dat de map ongeveer 3x groter word dan die van San Andreas.

wie zijn "men" eigenlijk??
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 23:04    Onderwerp: Re: Red Dead Redemption Reageren met citaat

PSPgamerXD schreef:
Lajakovic schreef:
Men zegt dat de map ongeveer 3x groter word dan die van San Andreas.

wie zijn "men" eigenlijk??

Rockstar. BRON.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

staat allang gepre-ordered hierzo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 24

Ga naar: