| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12 Volgende
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 15:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| MaartenL schreef: | Ondertussen al rank 22 en moet nog 3 medic wapens, 2 engineer wapens en 1 sniper wapen unlocken. Toch speel ik het liefst Assault class met M416 of M16A2, red dot sight, Rex revolver en magnum ammo  |
In BF:BC speel ik ook het liefst Assault met de M416 of M16A2 Hoewel de FN2000, die ik laatst unlockte vanwege mijn Veteranschap, me ook heel goed bevalt.
Ik hoop dat ik vandaag of morgen MW2 verpats en dan BFBC2 meteen kan bestellen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 17:08 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Gamersland.com schreef: | | Voor 17:00 besteld, volgende dag in huis! |
Dus dan doet Thomas dit:
16:55 - Ziet geld van MW2 Marktplaats in zijn Rabo internetbankieren en bedenkt zich dat hij BFBC2 dan nog kan kopen
16:57 - Thomas heeft een account aangemaakt op Gamerland.nl
16:58 - Thomas heeft zo'n haast met de iDEAL-gegevens dat hij zijn pincode verkeerd intoetst en daarna ook nog bedenkt dat hij op de Random Reader op S moet drukken ipv op I, dus moet opnieuw beginnen
16:59 - Thomas zit gespannen voor het witte browserscherm waar de pagina wordt geladen...
*insert cliffhanger here*
16:59 - Thomas ziet in vreugde dat hij op tijd is geweest
17:00 tot heden: Thomas hoopt dat hij BFBC2 écht morgen krijgt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 17:51 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Gamersland.com schreef: | | Voor 17:00 besteld, volgende dag in huis! |
Dus dan doet Thomas dit:
16:55 - Ziet geld van MW2 Marktplaats in zijn Rabo internetbankieren en bedenkt zich dat hij BFBC2 dan nog kan kopen
16:57 - Thomas heeft een account aangemaakt op Gamerland.nl
16:58 - Thomas heeft zo'n haast met de iDEAL-gegevens dat hij zijn pincode verkeerd intoetst en daarna ook nog bedenkt dat hij op de Random Reader op S moet drukken ipv op I, dus moet opnieuw beginnen
16:59 - Thomas zit gespannen voor het witte browserscherm waar de pagina wordt geladen...
*insert cliffhanger here*
16:59 - Thomas ziet in vreugde dat hij op tijd is geweest
17:00 tot heden: Thomas hoopt dat hij BFBC2 écht morgen krijgt |
Haha, nice.
De trophies vliegen hier binnen. :o |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 21:05 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | Ondertussen al rank 22 en moet nog 3 medic wapens, 2 engineer wapens en 1 sniper wapen unlocken. Toch speel ik het liefst Assault class met M416 of M16A2, red dot sight, Rex revolver en magnum ammo  |
PM
@ gekooktei
MW2 tegen BC2 geruild? mooie deal! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 10:46 Onderwerp:
| |

|
De update is er en de store werkt inmiddels ook  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| StijnNL |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 10:56 Onderwerp:
| |

|
| geweldig spel, rang 26 nu, kd van 1.8, platinum voor chopper, heerlijk spel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Anoniem- |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 17:36 Onderwerp: Ingame store
| |

|
| Die ingame store is open waarom kunne we dn nog niks kopen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 17:42 Onderwerp: Re: Ingame store
| |
Redacteur

|
| Anoniem- schreef: | | Die ingame store is open waarom kunne we dn nog niks kopen? |
Ingame store? o.O
Nog niets van gezien... Nja, straks de game maar eens lanceren en eens zoeken. Denk dat het misschien nog iets te vroeg is om er al reeds wat te verwachten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 18:21 Onderwerp:
| |

|
| ja er staan ook voornamelijk aankondigingen aan van mappacks en skin downloads die eraan zitten te komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 18:34 Onderwerp: Re: Ingame store
| |

|
| MaartenL schreef: | | Anoniem- schreef: | | Die ingame store is open waarom kunne we dn nog niks kopen? |
Ingame store? o.O
Nog niets van gezien... Nja, straks de game maar eens lanceren en eens zoeken. Denk dat het misschien nog iets te vroeg is om er al reeds wat te verwachten. |
De PC heeft geen ingame store. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 18:34 Onderwerp: Re: Ingame store
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Anoniem- schreef: | | Die ingame store is open waarom kunne we dn nog niks kopen? |
Lees de scrollende tekst rechts onderin het menu; de Store werkt nog niet naar behoeven en DICE werkt daar nu hard aan...
Ik zag inderdaad gisteren al dat er content in stond die morgen vrij zou komen, sommige skins zien er best leuk uit alleen jammer dat je van elke class maar twee wapens camo kan krijgen... Ik zou het liefste gewoon alle wapens dan camo hebben eigenlijk, ik ga toch geen wapens geforceerd gebruiken omdat dat de enige wapens zijn die camo hebben. Vraag me ook af wat de moeite was om meer wapens te reskinnen voor die DLC...
De singleplayer vind ik tot nu toe trouwens echt een enorme verbetering ten opzichte van het eerste deel; de damage is veel realistischer, het voelt echt fijn dat vijanden binnen max. 3 schoten van een assault rifle dood zijn en je neemt zelf ook best veel schade, dus dat lijkt me een stuk realistischer verdeeld.
Ik vond de eerste scène echt tof; best een originele opzet qua begin, een stukje nostalgie maar het maakte me echt denken: Battlefield had net zo goed WWII kunnen blijven of terug kunnen gaan want ik vond het echt geweldig gemaakt, vooral voor zo'n klein stuk en het WWII sfeertje spatte er ook vanaf
Het verhaal is cheesy, maar de one-liners en grappen zijn hilarisch
"How'd you see that booby trap Hags?"
"Mah spidey senses were tingling"  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 20:44 Onderwerp: Re: Ingame store
| |

|
| GekooktEi schreef: | | Vraag me ook af wat de moeite was om meer wapens te reskinnen voor die DLC... |
Moeilijker dan je denkt. Afhankelijk natuurlijk van de UV maps die DICE gebruikt. Of ze skinnen in 3d, dan is het nog tijdrovender. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Djierod |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 22:35 Onderwerp:
| |

|
Ik zie deze thread nu pas.
Ben nog niet hoog op rank, pas op 6 en het gaat niet altijd even goed Toch vind ik de multiplayer echt super:D
Wat ik wel weer jammer vind zijn de mensen met de lmg's
Ergens sneaky achter een struikje en schieten maar, maar dat is nog niet alles nee sommige vinden het blijkbaar ook leuk om bij de spawn plek te gaan campen.
Verder is alles tof  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 17:12 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Vetste potje tot nu toe gehad
- Bij de Last Stand nog 70 vijanden in de pan gehakt en gewonnen
- Enkel met Assault-class mijn tweede Ace-Pin gehaald, zonder Medic dus ofzo
- Ook nog Best Squad, wslk door mij maar goed
- De laatste 5 Attackers vermoord
- Fucking veel pins
- Heel mooi lang én intensief rondje
- De Colt M1911 .45 WWII vrijgespeeld  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 18:09 Onderwerp:
| |

|
Yay, net gouden ster voor Colt gehaald  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 19 Mrt 2010 18:26 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Trueskill schreef: | Yay, net gouden ster voor Colt gehaald  |
Nice, ik ga die ook proberen te halen 10 kills voor Brons, 50 voor Goud zeker ofzo? En dan dus 500 voor een Platina ster, succes
Ik vind het wel reëel en fijn dat je voor een bronzen ster voor een side arm maar 10 kills hoeft te maken en geen 25, want meestal als ik probeer wat extra kills met m'n side arm te scoren faal ik ook en sterf ik weer Wat ik dan ook wel eens doe is gewoon mensen door het hoofd schieten met mijn side arm in plaats van ze te kniven, maar een knive kill blijft gewoon te epic om dat vol te houden
Ik had in de laatste minuut van mijn match die ik hierboven beschreef de Colt binnen, ik heb echt fucking veel punten binnengehaald die match, iets van 6 M-COM Defend Pins, 3/4 Combat Effencies, Melee Effency, Assault Rifle Effency enzovoort Ik maakte er meteen één kill mee met twee of drie schoten op een Recon, terwijl het mag van mijn AEK leeg was dus het was een nodige Side Arm Kill. Daarna zwierf ik nog even rond daar met de Colt in mijn handen om wat kills binnen te halen, maar ik zag niemand in mijn buurt jammer genoeg.
Heilig goede side-arm, goed maar ook goed gebalanceerd door de kleine (7 kogels) magazijnen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 18:54 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de game nu ook, op Xbox 360. Wie van mijn fellow Xbox'ers heeft 'em ook?
Iemand zin om vanavond wat te spelen op Xbox Live? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 19:37 Onderwerp:
| |

|
26.000 Exp in een ronde
- 10 zilveren sterren (10.000 exp)
- XM8 gouden ster (5.000)
- De rest kwam binnen stromen met kills, en resuplies. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 20:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Wow dat was die ronde die wij samen speelden, Trueskill? Netjes
Battlefield heeft nu een officiële stats-pagina op www.battlefieldbadcompany2.com/soldier (lekker lang hè) en de Veteran pagina is ook vernieuwd en is te vinden op /veteran.
Maar die stats-pagina refresht maar één keer in de 24 uur volgens mij, best jammer want dat maakt het wel wat minder toegankelijk...
Ik heb er 6 of 7 Pins bij gekregen afgelopen rondje, een Gouden ster voor mijn M294 SAW en misschien nog wat Bronzen en Zilveren sterren maar dat weet ik niet zeker.
Ik vind trouwens de M1 Garand ook een best fijn wapen. Ik gebruik hem nu standaard bij de Engineer, dan geeft het opeens wel een voordeel want de M1G mag dan niet beter zijn dan sommige assault rifles en LMG's, maar het is zeker efficiënter dan de SMG's van de Engineer, die nogal outpowered zijn omdat de Engineer geen anti-infantry class is. Ik vind het sowieso wel een fijn wapen, ik zou hem alleen al gebruiken voor de nostalgische *pling* die hij maakt bij het reloaden
Wie speelt er vanavond/vannacht nog wat potjes mee? Ik ben wslk vanaf 11 of 12 uur weer aan het spelen, als mijn pa naar bed gaat ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 20:37 Onderwerp:
| |

|
| Bij mij werkt die site niet eens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 20:43 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 20:44 Onderwerp:
| |

|
| Het werkt wel, maar als ik mijn "soldaat" open, krijg ik alleen maar nullen te zien: "We are getting your stats for the first time. Please wait for 0 sec" |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 20:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Trueskill schreef: | | Het werkt wel, maar als ik mijn "soldaat" open, krijg ik alleen maar nullen te zien: "We are getting your stats for the first time. Please wait for 0 sec" |
Ja, dan moet je gewoon morgen weer even kijken. Bij mij stond er wait for 53 minutes ofzo, en 10 minuten daarna wait for 51 minutes, dus dat duurt gewoon even.
| Citaat: | | Welk systeem spelen jullie? Ps3? |
Ik, Trueskill en Bats wel.
Laatst aangepast door GekooktEi op 20 Mrt 2010 21:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 20:57 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | http://www.battlefieldbadcompany2.com/soldier
Welk systeem spelen jullie? Ps3? |
Ps3, add maar: Genocide_V3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 20 Mrt 2010 21:15 Onderwerp:
| |

|
Ik keek net op die site maar ik heb al een paar keer in en uitgelogd en ik zie mijn stats nog steeds niet. Ben overigens level 14 ofzo, maar heb al een klein weekje niet gespeeld  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12 Volgende |