Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2010 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

De review exemplaren (games) krijgen ze wel gratis. Voor de rest is het volgens mij gewoon allemaal vrijwillegers werk. Vergeet niet dat het ook geld kost om de servers voor gamed te onderhouden. De rest van de inkomsten via advertenties zullen waarschijnlijk een beetje profit zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2010 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Héél af en toe gebruik ik mijn PC wel om wat renders te maken met 3DSmax maar dat is serieus verminderd t.o.v. vroeger. Soms doe ik ook wel wat photoshop/illustrator maar een echt zware PC heb je daar natuurlijk niet voor nodig. Hoofdzakelijk gebruik ik hem dus om te gamen en dan wil ik niet liggen knoeien met settings.

Max detail of ik word gek van slidertjes en optie X of Y aanpassen zodat het wat speelbaar blijft

De PC is natuurlijk zelf betaald, net zoals mijn X360 en PS3. Ik zou het vrij vreemd vinden als iemand anders moet opdraaien voor de kosten van mijn hobby
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2010 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Héél af en toe gebruik ik mijn PC wel om wat renders te maken met 3DSmax maar dat is serieus verminderd t.o.v. vroeger. Soms doe ik ook wel wat photoshop/illustrator maar een echt zware PC heb je daar natuurlijk niet voor nodig. Hoofdzakelijk gebruik ik hem dus om te gamen en dan wil ik niet liggen knoeien met settings.

Max detail of ik word gek van slidertjes en optie X of Y aanpassen zodat het wat speelbaar blijft

De PC is natuurlijk zelf betaald, net zoals mijn X360 en PS3. Ik zou het vrij vreemd vinden als iemand anders moet opdraaien voor de kosten van mijn hobby

Wel daarom zei ik ook ik zie gamed als een hobbyisten site (niks mis mee natuurlijk), maar ik vind wel dat als je de naam redacteur draagt dat het over komt dat gamed een bedrijf is en als je dan werkt voor gamed en je werk is reviewen van bijvoorbeeld games dat dat best betaald mag worden desnoods in hardware maar das mij mening maar zoals ik al zei als het een hobby site is waar niks mis mee is ja dan is het begrijpelijk dat je je eigen hardware betaald.

Als ik gamed niks zou vinden zou ik er ook niet meer komen maar jullie posten altijd nieuws (ook al vind ik niet alles interessant ), nieuws over covers en wii en psp doet me niks maar er zijn anderen die dat wel leuk vinden maar het nieuws wat ik wil weten lees ik meestal via gamed en daarom waardeer ik de tijd die jullie erin stoppen.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat

http://kotaku.com/5501339/robot-gives-the-finger-to-portable-touch-screens

Woa, ik had nooit gedacht dat het zo erg was. Hands down voor Apple hierbij. Ik heb bepaald geen hoge pet op van ze, maar dit hebben ze heel goed gedaan.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

voor als er nog steeds onduidelijkheid is,
de i9 was slechts een codenaam, de i7 980 = de i9, dus die heeft 6 cores, en hypertreathing ik zie hem waarschijnlijk over een paar maanden in actie xD
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 01 Apr 2010 01:18    Onderwerp: Reageren met citaat

XPowerStef schreef:
voor als er nog steeds onduidelijkheid is,
de i9 was slechts een codenaam, de i7 980 = de i9, dus die heeft 6 cores, en hypertreathing ik zie hem waarschijnlijk over een paar maanden in actie xD

Gulftown is de codenaam net zoals Bloomfield dat is voor de i7 920 t/m 975. i9 was meer een algemene aanname. Mensen verwachtte dat Intel i9 zou gebruiken omdat de cpu 6 cores heeft.
Dat ding is trouwens echt een beest. Dankzij het 32nm productieproces gaat dat ding makkelijk de 5 GHz voorbij. Kom ik aan met m'n 920 op 4.2.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ow, ik zie net dat de Intel Core i3 en de i5 een geïntegreerde GPU hebben. Weet iemand hoe dit precies werkt?
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Net zoals een onboard videokaart op je moederbord alleen dan direct in de die van de processor verwerkt.

http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnaWprZGCa/Intel_Core_i5i3_ClarkdaleArrandale_test/8
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Apr 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Sinds enkele dagen ben ik weer helemaal in to PC Gaming! Hell Yeah!! 60fps is gewoon zo veel lekkerder als die 30fps op consoles!
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Apr 2010 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Sinds enkele dagen ben ik weer helemaal in to PC Gaming! Hell Yeah!! 60fps is gewoon zo veel lekkerder als die 30fps op consoles!

Welcome to the club
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

En wat te denken van True HD gaming.

Ik heb nu de 5870 en ga denk ik geld opzij leggen voor een Eyefinity setup. 5760x1080 lijkt me echt geweldig.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Cain schreef:
Christian Vuye schreef:

En wat te denken van True HD gaming.

Ik heb nu de 5870 en ga denk ik geld opzij leggen voor een Eyefinity setup. 5760x1080 lijkt me echt geweldig.

Of je koopt gewoon een 30" scherm met 2560*1600 scherm. Ik denk wel dat je iets meer power nodig hebt voor zo'n hoge resolutie die jij noemt.
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

5760x1080 kost ongeveer 40 procent performance.

Met games als Crysis en Metro 2033 gaat het echt niet lukken maar andere games die bijvoorbeeld ook op de 360 en PS3 uitkomen draai ik sowieso met meer dan 100 fps. Daar houd je dan mooi 60 of meer over.

Daar komt bij dat 2560x1600 monitoren duurder zijn dan 3x een 1920x1080 monitor. Ik vind meer dan duizend euro voor 1 monitor een beetje teveel van het goede.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar heb je opzich wel een punt.

Je moet alleen wel van te voren rekening mee houden dat je flink wat afstand tussen jouw en het scherm nodig hebt. Voor 28" heb je al 50 cm nodig om een beetje confortabel te zitten.
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Die afstand heb ik sowieso. Mijn bureaublad is 60 cm diep en mijn monitor staat bijna op de rand.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 06 Mei 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

christian wat voor bakbeest heb jij onder je bureau staan ?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mijn volgende PC overweeg ik zeker NVIDIA 3D Vision, tenminste een veel goedkopere oplossing om games in 3D te spelen. En ik moet begin volgend jaar toch een nieuwe desktop aanschaffen.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Bij mijn volgende PC overweeg ik zeker NVIDIA 3D Vision, tenminste een veel goedkopere oplossing om games in 3D te spelen. En ik moet begin volgend jaar toch een nieuwe desktop aanschaffen.

Waar haal je je pc dan eigenlijk? (ik ben zelf op zoek naar game-pc van +/- 1100 euro)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

KingLikesCookies schreef:
Christian Vuye schreef:

Waar haal je je pc dan eigenlijk? (ik ben zelf op zoek naar game-pc van +/- 1100 euro)

Gewoon op Alternate samenstellen, en een NVIDIA 3D Vision packetje kopen dat rond de 150 euro kost. Je hebt wel een 120Hz scherm nodig, al kosten die niet zoveel meer als de gewone schermen, en een NVIDIA videokaart (vanaf de 8000-serie).

En @the dan: Niet echt een bakbeest, gewoon een vrij deftige laptop. Intel Core i7 @1.8Ghz, 6GB RAM en NVIDIA Geforce GT230M 1GB.
Terug naar boven
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Christian Vuye schreef:

Gewoon op Alternate samenstellen, en een NVIDIA 3D Vision packetje kopen dat rond de 150 euro kost. Je hebt wel een 120Hz scherm nodig, al kosten die niet zoveel meer als de gewone schermen, en een NVIDIA videokaart (vanaf de 8000-serie).

En @the dan: Niet echt een bakbeest, gewoon een vrij deftige laptop. Intel Core i7 @1.8Ghz, 6GB RAM en NVIDIA Geforce GT230M 1GB.

Aaah, maar mijn op mijn pc die ik wil kopen vind ik 3D nog niet nodig, ik was gewoon is nieuwsgierig waar jij hem koopt.
Liefst zou ik een met i7 860 en een ATI Radeon 5850 willen hebben, als dat een goede combo is. (sorry geen ervaring hier )
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Aaah, maar mijn op mijn pc die ik wil kopen vind ik 3D nog niet nodig, ik was gewoon is nieuwsgierig waar jij hem koopt.
Liefst zou ik een met i7 860 en een ATI Radeon 5850 willen hebben, als dat een goede combo is. (sorry geen ervaring hier )

De i7 860 is een uitstekende processor die op geen enkel vlak teleur zal stellen en de 5850 is een kaart die prima games draait op resoluties t/m 1080p.

Zie hieronder voor een vergelijking van de 860 tegenover de snelste cpu van dit moment:
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/compareproducts/bGtkapiamJnKaMg,bGlka5iamJfKaMg/
En de 5850 tegenover de snelste gpu van dit moment:
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/compareproducts/bGpkapiXmJXKZcg,bGpkZZiWmJPKZsg/

Zowel de i7 860 als de 5850 zijn extreem goede producten voor de prijs die je ervoor betaalt.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

is S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky so heavy ? when the best vidcard runs it @ 10 fps on high ?
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
is S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky so heavy ? when the best vidcard runs it @ 10 fps on high ?

Dat is de minimale fps, gemiddelde ligt op een respectabele 51 fps. Maar idd Clear Sky vraagt behoorlijk veel van een video kaart.
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

oh, baaitheweeii, ik krijg van mijn ouders via de TU/e een nieuwe laptop, kan alleen niks vinden over de graka: een ATI Firepro M5800, 1 gig dedicated.

http://w3.tue.nl/fileadmin/dict/objects/NSC/specificaties-notebook2010-2011.pdf

dat zijn de specs, ziet er wel uit als een mooie laptop
Terug naar boven
Cain BerichtGeplaatst: 04 Jul 2010 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:
oh, baaitheweeii, ik krijg van mijn ouders via de TU/e een nieuwe laptop, kan alleen niks vinden over de graka: een ATI Firepro M5800, 1 gig dedicated.

http://w3.tue.nl/fileadmin/dict/objects/NSC/specificaties-notebook2010-2011.pdf

dat zijn de specs, ziet er wel uit als een mooie laptop

De graka is een nieuwe Workstation grafische kaart van ATI die waarschijnlijk gebaseerd is op de 5830 Mobile of 5850 Mobile gpu van ATI. Verschil is dan natuurlijk dat de FirePro meer geschikt is voor programma's als CAD.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 17

Ga naar: