| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46 Volgende
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 25 Feb 2010 13:33 Onderwerp:
| |

|
God, Sakura is ook helemaal niks veranderd, he? Nog precies hetzelfde als in The Forest Of Death, heel irritant.
Sasuke, daarentegen, is nu echt fucking badass. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Indo Chad |
Geplaatst: 25 Feb 2010 13:42 Onderwerp:
| |

|
| ^^ juist, ik irriteer me echt aan sakura ben wel benieuwd wat naruto gaat doen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 25 Feb 2010 16:28 Onderwerp:
| |

|
| Ik denk dat Sasuke zal worden meegenomen door Madara na een kort gesprek. Hij is nu te zwak en Naruto kan vast wel makkelijk zijn ass kicken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| LordyLord |
Geplaatst: 26 Feb 2010 00:18 Onderwerp:
| |

|
| Uchiha_Shadow schreef: | | Sasuke, daarentegen, is nu echt fucking badass. |
Oh god, get some taste.
(Wat is het, 4 jaar?) later en hij nog steeds dezelfde angry emo kid als aan het begin.
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 26 Feb 2010 00:27 Onderwerp:
| |

|
Idd Sasuke is nu echt gay bezig, denkt dat de wereld om hem draait. Naruto gaat nu zeggen dat hij Sasuke gaat doden, maar daar gaat helemaal niks van terecht komen.
En Sakura wat een stom mens zonder fatsoenlijke inbreng in de serie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 26 Feb 2010 07:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Nu moet Naruto echt voor een ass-kicking zorgen zoals toen hij Rasegan de eerste maal gebruikte in een gevecht met Sasuke. Geen directe impact, maar gewoon zo vernederend dat hij opnieuw gaat trainen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 26 Feb 2010 11:17 Onderwerp:
| |

|
Ff tussendoor Seninmode zorgt toch ook voor een beter beschermde laag? Dus hoe kan een kunai hem dan zo makkelijk pijn doen? (Oke hij heeft de fox dus zou de wond zo weg moeten zijn, maar die ene wond bleef ook lang ongenezen... Of de 9 tails heeft kuren of de gemixte chakra van de seninmode en fox heeft een grote zwakte.)
Deze Chap
Ik denk dat Naruto niet gaat vechten en dat de volgende chap gaat over Sasuke en Naruto die de HELE chap gaan praten. Tot Sasuke weer kan zien of tot Madara eraan komt om te laten zien dat Sasuke niet zonder hem/Itachi's ogen kan. Naruto is op dit moment vele malen sterker dan Sasuke dus weet ik bijna zeker dat Sasuke niet zal vechten tot hij weer kan zien en zijn Mangeshar kan gebruiken. Sakura blijft nutteloos (al verwacht maar toch) en Kakashi had wss die arrow wel kunnen ontwijken zonder zichzelf uit te putten ... Kakashi zal dus wss vluchten met Sakura nadat Naruto zegt dat hij alleen wil zijn met Sasuke. Had gehoopt op een vervroegde Sasuke vs Naruto gevecht maar dat zie ik niet komen. Ik verwacht wel dat Joni gelijk heeft en Sasuke weer gaat trainen nadat hij gezien heeft hoeveel sterker Naruto nu is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 26 Feb 2010 11:31 Onderwerp:
| |

|
Sasuke is wel verandert: Hij is nu gewoonweg een "bad guy". Kishimoto had de simpele weg kunnen kiezen en Naruto hem kunnen laten overtuigen dat vrienden toch wel belangrijker zijn oid. Ja, de wereld draait om hem, maar dat maakt hem interessanter dan 99% van de andere shounen characters die nooit veranderen, zoals Naruto en Sakura. Zelfs Kakashi is niet meer zo cool omdat hij niet meer zo mysterieus is. En nee, ik ben het niet eens met de keuzes die Sasuke maakt, maar hij is iig een verrassende factor! Ik had niet zien aankomen dat hij Karin ging aanvallen etc; het mag duidelijk zijn dat Kishi hem neer wil zetten als bad guy. En ja, ik ben het wel eens met Joni dat Sasuke nu weer eens een keer moet verliezen. Maar Naruto die Sakura op 't laatste moment redt, Sakura die Sasuke niet kan doden... het is allemaal zo voorspelbaar. Sasuke = de interessante factor. Zonder Sasuke, geen verhaal. (Al ben ik ook wel geinteresseerd in Madara, die nu de "mysterieuze" factor is... maar zijn plan sucked ass)
En Sasuke neerzetten als emo, tja, een beetje sneu. Hij zit toch niet constant te klagen over hoe moeilijk z'n leven is? Hij vecht toch voor z'n broer? Emos "wallow in self-pity" zoals ze in het Engels zo mooi zeggen; Sasuke doet wat aan z'n problemen. Zonder de Uchiha clan hadden we de vetste plot twists (en gevechten) in de serie niet gehad en ik zou de serie niet eens lezen, is Naruto nou echt zo interessant? Zo'n typische shounen main character, zo voorspelbaar |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 12:36 Onderwerp:
| |

|
| Vergeet niet dat Kabuto ook nog ergens vrij rond loopt. Hij zal vast ook een belangrijke rol spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 21:53 Onderwerp:
| |

|
Eindelijk weer een goede chap  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 03 Mrt 2010 23:23 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | Eindelijk weer een goede chap  |
Idd, en ik denk dat Naruto met het zelfde antwoord komt. Namelijk zijn belofte dat hij hem zal terug brengen en weer vrienden zullen worden. Zonder hem natuurlijk dood te maken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 04 Mrt 2010 00:59 Onderwerp:
| |

|
Idd was erg vet.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 23:45 Onderwerp:
| |

|
Oh yeah, Kabuto mag officieel bij de bad guy club horen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 00:14 Onderwerp:
| |

|
DAMM RIGHT he is alive!!!! Het was ook onmogelijk dat hij het laatste gevecht zou verliezen. Kisame*
Vind het ook een mooie plot voortgang. Of hoe je dat ook zegt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 24 Mrt 2010 23:22 Onderwerp:
| |

|
| Oh noes! Kakashi werd helaas net niet de nieuwe Hokage. Ik ben benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren. Ik denk dat nu vooral op Kabuto zullen focussen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 25 Mrt 2010 08:51 Onderwerp:
| |

|
Hokage, Kakashi isn't meant to be one  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 01 Apr 2010 07:24 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Naruto 489: The Chapter that ruined it? Of toch gered? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 01 Apr 2010 07:27 Onderwerp:
| |

|
| Tsja, ik weet het niet hoor... Ik wacht denk ik het chapter van volgende week af, en dan ga ik eens een oordeel vellen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 01 Apr 2010 11:26 Onderwerp:
| |

|
| Iemand die kort kan spoilen wat er nu gaande is? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 01 Apr 2010 12:02 Onderwerp:
| |

|
Wss gaan we nu een nieuwe ninja war krijgen tussen de 5 grootste ninja steden tegen Tobi/Madara en Kabuto. De steden bereiden zich hierop voor. Naruto heeft gezegd dat Naruto en Sasuke alkaar doden wanneer ze gaan vechten. Volgens de voorspelling van de Great toad sage ontmoet Naruto de 8-tails en Naruto heeft ook de 'sleutel' gekregen om zijn seal die de Kyuubi tegenhoudt en daardoor dus de hele chakra van de Kyuubi in zijn lichaam te gebruiken. Verder heeft Madara zijn plan onthuld.
Lijkt me een aardige samenvatting van wat komen gaat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 01 Apr 2010 13:21 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Naruto 489: The Chapter that ruined it? Of toch gered? |
Tja, ik vind het toch wel jammer dat Kabuto samen wilt werken, maar aan de andere kant wilt hij misschien toch stiekem de Sharingang bemachtigen. Ik ruik nu al verraad.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Brastin |
Geplaatst: 22 Apr 2010 12:10 Onderwerp:
| |

|
| Lol naruto tegen Dark naruto ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Indo Chad |
Geplaatst: 22 Apr 2010 16:25 Onderwerp:
| |

|
in de manga en in de anime gaat er nu epische shit gebeuren ik vraag me of wie tobi echt is want ik denk dat kabuto madara's lijk liet zien aan tobi en dat hij daarom niet kon weigeren om samen te werken wat denken jullie het was overigens in chapter 490 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BeWario |
Geplaatst: 22 Apr 2010 22:58 Onderwerp:
| |

|
| Indo Chad schreef: | in de manga en in de anime gaat er nu epische shit gebeuren ik vraag me of wie tobi echt is want ik denk dat kabuto madara's lijk liet zien aan tobi en dat hij daarom niet kon weigeren om samen te werken wat denken jullie het was overigens in chapter 490 | ik weet het echt niet, maar je zou best gelijk kunnen hebben, op het feit na dat tobi wel een sharingan heeft en de jinchuriki in bedwang schijnt te kunnen houden...
edit: ff de spoilers in wit gezet, was ik vergeten
Laatst aangepast door BeWario op 23 Apr 2010 07:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Brastin |
Geplaatst: 22 Apr 2010 23:53 Onderwerp:
| |

|
| Het was al een feit dat Tobi madara was. Nu is het denk ik alleen maar bevestigd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 44, 45, 46 Volgende |