| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17 Volgende
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 24 Feb 2010 08:26 Onderwerp:
| |

|
maarten: je hebt 1 zware overkill
die i7 is nergens voor nodig en @divine: 'k dacht op de intel site gelezen te hebben dat i7 ook hyper threading heeft afin
@christians vraag over de i5 met overschakelen: klopt helemaal
@maarten (weer) ik zou voor een ati kaartje gaan
HD 5 serie ofzo, die zijn 20 keer beter als wat dan ook dat nvidea op de markt heeft atm.
Je kan beter een raedon kopen hoor.
en over geluidskaart: helemaal gelijk (Y)
Moet zeggen, ben wel jaloers enigzins, had er zelf geen monster videokaart in gezet of geluidskaart, maar goed ik had er een server van gebouwd
zijn de hdd's in raid trouwens? aangezien je WD en seagate hebt (????altijd zelfde merk kopen! is betrouwbaarder) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 24 Feb 2010 11:25 Onderwerp:
| |

|
| BDDesigns schreef: | | @divine: 'k dacht op de intel site gelezen te hebben dat i7 ook hyper threading heeft afin |
Ja natuurlijk. De i7/i5/i3 processors hebben zijn om die hyperthreading en turbo heen gebouwd. De i7 heeft beide. De i5 heeft wél die turbo maar géén hyperthreading. De i3 heeft beide niet.
Het hele i7/i5/i3 gebeuren draait om die nieuwe Nehalem architectuur. Ze krijgen dus deze naam als ze die architectuur én 4 cores hebben. Ik weet niet of ze quadcores ermee gaan maken, maar het 4 cores gebeuren staat in de link in m'n originele post. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 24 Feb 2010 14:37 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| BDDesigns schreef: | | zijn de hdd's in raid trouwens? aangezien je WD en seagate hebt (????altijd zelfde merk kopen! is betrouwbaarder) |
Nope, niet in raid gezet aangezien ik daar op mijn vorige PC nog wel eens wat last mee had. Nu kan ik ook makkelijker al mijn media sorteren. Op de ene schijf al mijn games + steam, op de andere alle anime. Op de schijf van 500 GB zet ik backups en installatiebestanden van drivers etc. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 24 Feb 2010 18:15 Onderwerp:
| |

|
| Divine Rage schreef: | | BDDesigns schreef: | | @divine: 'k dacht op de intel site gelezen te hebben dat i7 ook hyper threading heeft afin |
Ja natuurlijk. De i7/i5/i3 processors hebben zijn om die hyperthreading en turbo heen gebouwd. De i7 heeft beide. De i5 heeft wél die turbo maar géén hyperthreading. De i3 heeft beide niet.
Het hele i7/i5/i3 gebeuren draait om die nieuwe Nehalem architectuur. Ze krijgen dus deze naam als ze die architectuur én 4 cores hebben. Ik weet niet of ze quadcores ermee gaan maken, maar het 4 cores gebeuren staat in de link in m'n originele post. |
ik bedoelde de i5 maar typte de i7, ik dacht dat i7 ook HT had
@Maarten: raid is anders wil rete snel |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 24 Feb 2010 18:29 Onderwerp:
| |

|
| BDDesigns schreef: | | ik bedoelde de i5 maar typte de i7, ik dacht dat i7 ook HT had |
Doe je het nu niet weer? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 19:16 Onderwerp:
| |

|
heeft iemand al van de i9 gehoord ?
6 cores 12 virtuele (ofzo)
damn wat heb je aan 6 cores :O
gulftown i9 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 19:35 Onderwerp:
| |

|
| De i7-980 heeft ook 6 cores met hyperthreading. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:15 Onderwerp:
| |

|
Leuk maar sommige reacties neem ik niet serieus met wat men thuis heeft staan, tis zo makkelijk hardware op te zoeken en te doen alsof je dat ook werkelijk thuis hebt staan.
Kep al een hele tijd geen nieuwe pc meer gekocht en me laatste pc was niet eens om mee te gamen vandaar dat ik een simpele pc nu heb.
OS: WinXP Professional 5.1 Service Pack 3 (Build #2600) CPU: Dou Core, 1.60 GHz Video: Plug en Play on Radeon X1650 Series (1360x768x32bpp 85Hz) Sound: SoundMAX HD Audio O Memory: Used: 678/1023MB Uptime: 8h 47m 7s HD: [C:] 23.48/48.83 GB [D:Diversen] 81.80/184.05 GB [I:Diversen] 762.43/931.51 GB Connection: VIA Compatable Fast Ethernet Adapter @ 100.0 Mbps (Rec: 3113.06MB Sent: 1420.88MB)
* I Have Leeched 3.34 TB with FlashFXP since 18.04.2008*
MaartenNL is welkom om op IRC een systeem info check te doen
Mensen kunnen zoveel zeggen maar ja kep al genoeg trieste mensen mee gemaakt op internet waaronder mensen die zeggen ik woon in een villa en achteraf wonen ze 4 hoog in een flatje  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:21 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | Alleen binnenkort de geluidskaart vervangen |
Auzentech FTW! (verwisselbare OPAMPs ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:39 Onderwerp:
| |

|
| Shadowx schreef: | Leuk maar sommige reacties neem ik niet serieus met wat men thuis heeft staan, tis zo makkelijk hardware op te zoeken en te doen alsof je dat ook werkelijk thuis hebt staan.
Kep al een hele tijd geen nieuwe pc meer gekocht en me laatste pc was niet eens om mee te gamen vandaar dat ik een simpele pc nu heb.
OS: WinXP Professional 5.1 Service Pack 3 (Build #2600) CPU: Dou Core, 1.60 GHz Video: Plug en Play on Radeon X1650 Series (1360x768x32bpp 85Hz) Sound: SoundMAX HD Audio O Memory: Used: 678/1023MB Uptime: 8h 47m 7s HD: [C:] 23.48/48.83 GB [D:Diversen] 81.80/184.05 GB [I:Diversen] 762.43/931.51 GB Connection: VIA Compatable Fast Ethernet Adapter @ 100.0 Mbps (Rec: 3113.06MB Sent: 1420.88MB)
* I Have Leeched 3.34 TB with FlashFXP since 18.04.2008*
MaartenNL is welkom om op IRC een systeem info check te doen
Mensen kunnen zoveel zeggen maar ja kep al genoeg trieste mensen mee gemaakt op internet waaronder mensen die zeggen ik woon in een villa en achteraf wonen ze 4 hoog in een flatje  |
I smell jealousy... Zulke pc's kosten heus niet meer dan 2000 euro, wat ik zelfs als 15 jarige in 1 enkele grote vakantie bij elkaar heb gekregen. Als je dan nog een handig bent in het zoeken van onderdelen aan spotprijzen kan het zelfs nog veel goedkoper. Waarom zou dat dan niet lukken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:42 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Shadowx schreef: | MaartenNL is welkom om op IRC een systeem info check te doen |
Geen probleem
Zeg maar wat ik nodig heb (k gok mIRC?) en wanneer. Alsof ik zou liegen over het systeem dat ik heb  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:43 Onderwerp:
| |

|
| Liegen over een systeem zou wel heeeeeel laag zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:56 Onderwerp:
| |

|
| CPU-Z etc. voor een browserwindow met dit topic open? Dat zou mij genoeg bewijs lijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:57 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Liegen over een systeem zou wel heeeeeel laag zijn. |
Inderdaad |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 21:58 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een aldi computer  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| BDDesigns |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 22:01 Onderwerp:
| |

|
trueskill, kweet niet wat ik eerder het raam uit gooien moet, jouw of je pc.
Aldi, jonguh
doe es normaal ofzeu, ach ja kan altijd erger (lees: dell) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 22:04 Onderwerp:
| |

|
| Ach, ik ga geen 1500 euro uitgeven aan een pc. Ik wacht wel tot mijn pc uit elkaar valt, dan koop ik een nieuwe. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 22:26 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| BDDesigns schreef: | | ach ja kan altijd erger (lees: dell) |
Dat is een feit, daarvan heb ik hardhandig zelf mijn lesje van moeten leren ^_^
Had een superdure Dell voordat ik mijn huidig systeem kocht en ik heb er eigenlijk niets als last mee gehad. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 22:32 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | I smell jealousy... Zulke pc's kosten heus niet meer dan 2000 euro, wat ik zelfs als 15 jarige in 1 enkele grote vakantie bij elkaar heb gekregen. Als je dan nog een handig bent in het zoeken van onderdelen aan spotprijzen kan het zelfs nog veel goedkoper. Waarom zou dat dan niet lukken? |
LOL je bent grappig, koop zo een PC morgen als mot want om het geld hoef ik het niet te laten, alleen waarom zou ik de dingen die ik doe met me pc en je hebt me simpele specs gezien is genoeg voor wat ik ermee doe.
En dat is downloaden, browsen en films kijken zowel Xvid als X264 720P rips, kep pas een laptop gekocht vanwege X264 1080P films te kijken.
De reden waarom ik het zo zei en no-offence naar MaartenNL toe maar ik draai op internet al een hele tijd mee en op gebied van specs overdrijft men soms een beetje teveel , niet dat ik MaartenNL niet vertrouw maar misschien heb ik teveel mensen mee gemaakt dat ik simpel weg zeg suuuure zal vast.
Oja dat je het zo als 15 jarige bij elkaar hebt sure ok maar als je op jezelf woonde dan mot je rekeningen betalen zoals ziektekosten, huur etc etc etc niet iedereen is nog 15 en woont bij paps en mams thuis.
maar gloof je wel hoor Maarten alleen vraagje wat doe je allemaal met je pc als ik vragen mag want ik kocht vroeger ook altijd nieuwste van nieuwe en deed er weinig mee ja speelde wow maar dat werkt ook op een simpele pc vandaar dat ik ermee gekapt ben en nu alleen maar een PC koop op gebied waar ik hem voor nodig heb en gamen is dat niet meer en als tie stopt met werken koop ik een nieuwe maar alleen voor de doeleinde waar ik hem voor ga gebruiken.
| Robert schreef: | | Liegen over een systeem zou wel heeeeeel laag zijn. |
Je moest eens weten dit is internet, er zijn zat mensen die overdrijven en misschien is Maarten niet zo er zijn er zat die het wel doen.
Zo zei laatst iemand tegen me ik woon in villa met zwembad stuurde ze laatst een foto en zei dat ben ik met de kids in me zwembad (op de achtergrond fietsen stalling etc etc bleek later dat ze 4 hoog flatje woonde op zich niks mis mee maar liegen vind ik laag en toch gebeurt het.
Beste was iemand die ooit op gamer.nl ze specs poste bleek dat tie specs poste van een nieuwe computer met een CPU erin die pas was aangekondigd door intel en pas 4 maanden erna zou verschijnen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 22:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Als je ziet welke games Maarten meestal moet reviewen voor Gamed, heb je al direct door waarom hij uberhaupt zo'n sterke PC nodig heeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 23:29 Onderwerp:
| |

|
| MaartenL schreef: | | BDDesigns schreef: | | ach ja kan altijd erger (lees: dell) |
Dat is een feit, daarvan heb ik hardhandig zelf mijn lesje van moeten leren ^_^
Had een superdure Dell voordat ik mijn huidig systeem kocht en ik heb er eigenlijk niets als last mee gehad. |
Heb een Dell Studio XPS 1645 van +/- 1300-1500 euro. Mijn broertje heeft (en dat is inderdaad dom) een Dell desktop.
Laptops zijn prima, desktops kan je veel makkelijker, goedkoper en beter maken voor minder geld. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 17 Mrt 2010 23:33 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Als je ziet welke games Maarten meestal moet reviewen voor Gamed, heb je al direct door waarom hij uberhaupt zo'n sterke PC nodig heeft. |
Onzin, Ik zie enkel ArmA 2 in die lijst voorkomen dat een beetje veel eissend is, de rest kan je makkelijk draaien op een mid end systeem.
Ik had het over deze lijst: http://www.gamed.nl/editors/1385 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 00:37 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Als je ziet welke games Maarten meestal moet reviewen voor Gamed, heb je al direct door waarom hij uberhaupt zo'n sterke PC nodig heeft. |
Nou dan ga ik ervan uit dat het een PC van de zaak is , althans neem ik aan gezien gamed toch een bedrijf is ? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 00:57 Onderwerp:
| |

|
| Shadowx schreef: | | Joni Philips schreef: | | Als je ziet welke games Maarten meestal moet reviewen voor Gamed, heb je al direct door waarom hij uberhaupt zo'n sterke PC nodig heeft. |
Nou dan ga ik ervan uit dat het een PC van de zaak is , althans neem ik aan gezien gamed toch een bedrijf is ? |
Nee, het is zijn prive PC. Net zoals zijn andere game apparatuur gewoon eigendom van hemzelf is, is de PC ook van hem. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Shadowx |
Geplaatst: 18 Mrt 2010 02:33 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Shadowx schreef: | | Joni Philips schreef: | | Als je ziet welke games Maarten meestal moet reviewen voor Gamed, heb je al direct door waarom hij uberhaupt zo'n sterke PC nodig heeft. |
Nee, het is zijn prive PC. Net zoals zijn andere game apparatuur gewoon eigendom van hemzelf is, is de PC ook van hem. |
Das lullig dacht nou dat betaald gamed wel voor hem met al die reclame om de site heen zou dat geen probleem moeten zijn lijkt me , maar ja het is dan ook eigenlijk een soort van hobbyisten site wel netjes wat ermee gedaan is dat wel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17 Volgende |