Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 164, 165, 166  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Goof schreef:
Joni Philips schreef:
Avatar gaan kijken. Dat 3D gedoe valt wel mee, de film zelf was een beetje voorspelbaar.

Ik ben het daar helemaal mee eens.

De film is overrated. Het is eigenlijk een sci-fi Pocahontas film in 3D. De aliens zijn de Indianen en wij de Amerikanen. Echt een mooie film hoor, maar de plot was vreselijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 02:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Goof schreef:
Joni Philips schreef:
Avatar gaan kijken. Dat 3D gedoe valt wel mee, de film zelf was een beetje voorspelbaar.

Ik ben het daar helemaal mee eens.

Jep, maar nevertheless vind ik het wel een leuke film. Veel mensen overdrijven zo, die hebben eerst zoiets van WOW wat een film als ze uit de bioscoop komen, maar daarna lopen ze zo mee in de kritiek dat ze de film echt geen 1/10 meer zouden geven, dat vind ik altijd zo dom.

En de subtiliteit van de 3D-effecten vond ik juist best fijn, ze overdrijven het niet en het is wel een extra laagje ervaring. Alleen jammer van die koppijn.

En ja, het verhaal is wel wat cliché en voorspelbaar maar ik vind het toch leuk op pootjes gezet, vooral hoe ze de wereld gemaakt hebben heeft toch wel iets verbluffends naar mijn mening.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 02:55    Onderwerp: Reageren met citaat

De film was iid mooi en zeer prachtig gedaan de 3D effecten. Alleen het vervelende is dat ze daar altijd mee wegkomen *hoest* Transformers en Avatar*hoest*. Als ik naar iets kleurvol en spectaculaire 3D momenten wil kijken voor drie uur lang zonder een goede plot en interessante personages vreet ik wel een bakje paddo's leeg. Het belangrijkste van een film, vind ik, is een goede plot en interessante personages. De rest komt later.

En wat ik ook jammer vind... Waarom is alles CG (3D) geworden? Wat is er gebeurd met traditionele animatie? Of robots en poppen zoals ze in sommige stukken hebben gebruikt in Jurrasic Park en Alien. Begrijp me niet verkeerd Pixar maakt geweldige films en sommige films gebruiken goed CG, maar ik vind toch als je een robot t-rex gebruikt veel meer realistischer. Zulke technieken moeten meer gebruikt worden.

Tot nu vind ik het hele 3D gebeuren maar niks. De kleuren lijken anders door het brilletje en ik krijg al tijdens de film koppijn en pijn aan mijn ogen. Ik hoop dat de toekomstige consumenten 3D tv's dit probleem hebben opgelost.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2010 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Star Trek. Lekkere film, kan niet wachten op het vervolg. Hopelijk een Klingon of twee.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Only Yesterday
Wauw. Takahata en zijn team hebben echt een prachtige animatie film geserveerd. Het verhaal is echt simpel en heel erg zacht ik kreeg echt sympathie voor de hoofdpersonage Taeko, de manier hoe op het verhaal word gebracht is sloom van opbouw maar wel schitterend en pakkend. Ook is de muziek op zijn plek, de keuze om Hongaarse muziek te plaatsen in sommige scenes is echt zeer origineel en een goede set. De film heeft leuke dialogen en grappige scenes, maar ook scenes waar je ook over je eigen leven begint te denken, dat waardeer ik ook echt altijd. Only Yesterday is een prachtige film en één van de films van Ghibli die zoveel schreeuwt om aandacht van de mensen.

9.3/10
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Dial M for Murder
Een zeer goede detective-achtige film van Hitchcock, ik heb er echt van genoten hoe ze eerst een plan bedenken, en het daarna verder improviseren.

8,7/10

Saving Private Ryan
Wow, echt gewoon wow! Een van de beste films die ik ooit heb gezien, met het meeste oog voor detail tot nu toe! Prachtig hoe er bij iemand die in zijn veldfles wordt geraakt eerst kleurloos water uit stroomt en dan roze/rood water.

9,5/10

Disaster Movie
Gewoon voor de gein gekeken, ik kon samen met een maat nog de meeste film-references eruit halen, ik mis alleen de film waar die koeien die uit de lucht vallen vandaan komen...

6,5/10

Silence of the Lambs
Echt geniaal hoe het psychopatische typetje van Hannibal Lector wordt neergezet, wat een acteerwerk!

9,3/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

BeWario schreef:

Disaster Movie
Gewoon voor de gein gekeken, ik kon samen met een maat nog de meeste film-references eruit halen, ik mis alleen de film waar die koeien die uit de lucht vallen vandaan komen...
Twister misschien?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteravond The Sentinel gekeken met mijn ouders. Ondanks de cast een zeer matige film, erg voorspelbaar plot.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat

BeWario schreef:

Saving Private Ryan
Wow, echt gewoon wow! Een van de beste films die ik ooit heb gezien, met het meeste oog voor detail tot nu toe! Prachtig hoe er bij iemand die in zijn veldfles wordt geraakt eerst kleurloos water uit stroomt en dan roze/rood water.

9,5/10

Koning van de oorlogsfilms. Dat je die nog nooit hebt gezien?!
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
BeWario schreef:

Saving Private Ryan

9,5/10

Koning van de oorlogsfilms. Dat je die nog nooit hebt gezien?!

ik heb ooit de eerste helft op tv gezien, en daar kwam ik 's avonds ook achter :') ongeveer tot aan het stukje dat ze al die dogtags aan het uitzoeken waren. De mooiste actie vond ik nog wel de sniper die neer werd gesniped door de amerikaanse sniper, dwars door zijn scope heen
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
BeWario schreef:

Saving Private Ryan

9,5/10

Koning van de oorlogsfilms.

Apocalypse Now nog nooit gezien zeker?
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

CowboySpike schreef:
Trueskill schreef:
BeWario schreef:

Saving Private Ryan

9,5/10

Koning van de oorlogsfilms.

Apocalypse Now nog nooit gezien zeker?

Moet nog komen, waarschijnlijk ergens deze week
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 05 Apr 2010 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

2012 in HD: I (L) Special Effects. De rest van de film is opzich ook wel leuk om te volgen, maar die special effects maken de film echt gaaf.

Spoiler:
Beetje jammer dat de film dan alleen niet eindigt met een soort van big bang, dat miste ik. Had graag dat gedeelte van Afrika gezien dat helemaal vergaan was, of de bodem van de zee met restanten van onze beschaving ^^
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Alice in Wonderland (3D)

Niet echt speciaal, maar ook geen slechte film.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

The Shawshank Redemption
Mooie film. Ik kan het begrijpen waarom deze film zo hoog staat op alle top film lijsten. De montage van de film zit zeer sterk in elkaar, ook is de camera uitvoering ijzersterk. Het verhaal mag er ook zeker zijn. Waar vele andere gevangenis films falen in het goed verdelen van de sub plotten, vernietigt The Shawshank Redemption overige gevangenis films met goede, leuke, wrede, grappige en zeer aangrijpende situaties. Ook heeft de film een mooie boodschap die ik voorlopig zelf in mijn achterhoofd ga houden sterke film.

9.4/10

@ BewarioI k had dat gevoel ook maar ietsje meer dan 20 minuten denk ik.

Laatst aangepast door groente12 op 06 Apr 2010 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Apr 2010 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

@groente: ik vond hem echt heel goed, ik had al na een kwartier het gevoel dat het een supervette film ging worden, en dat gevoel was juist

The Godfather: Part II
een goede film, maar toch minder dan het eerste deel.

8,5/10
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Brooks

Spannende film, een een originele manier om een alter ego voor te stellen.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
2012 in HD: I (L) Special Effects. De rest van de film is opzich ook wel leuk om te volgen, maar die special effects maken de film echt gaaf.

Spoiler:
Beetje jammer dat de film dan alleen niet eindigt met een soort van big bang, dat miste ik. Had graag dat gedeelte van Afrika gezien dat helemaal vergaan was, of de bodem van de zee met restanten van onze beschaving ^^

Ik was al best blij dat de wereld wel ten onder ging, anders had de film episch gefaald. Maar inderdaad, tussen al die special effects die er al waren had best een stukje scorched earth kunnen zitten

Ik vond het ook wel een aardige film, ik snap niet wat iedereen er opeens van die overdreven kritieken op heeft. Eén van de beste apocalys-films vind ik het sowieso... Beter dan Independance Day enz Hier was de president tenminste een dappere reële gozer -- daar stapte de president zelf in een vliegtuig, hell
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Clash of the Titans - 7.5/10
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Apr 2010 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de afgelopen dagen een film-marathon gehouden, lijkt 't wel...

- One-Armed Swordsman Against Nine Killers
- Love Wrecked
- Freaky Friday
- Island of Fire
- Samourais

En vanavond... ja... wat ga ik vanavond kijken...? :S
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hostage
Tja Hostage.... zoals de titel je al doet vermoeden gaat dit over een gijzelaars situatie. Ik heb niet te veel als films deze gezien, en nu herinner ik mij weer waarom zulke films niks voor mij is. Te veel toevallige random zaken gebeuren die essentieel is voor het verloop van het verhaal. Het verhaal zelf vind ik al niet bijster boeiend door al die clichés ondanks paar zeer sterke momenten. Van de camera uitvoering werd ik wel een beetje gelukkig. De vuur scene is mooi gefilmd, maar dat is tegelijkertijd ook meteen de hoogtepunt voor deze magere film.

5.7/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 08:36    Onderwerp: Reageren met citaat

The Notebook 8.0/10

Mooie film die gedragen wordt door de acteurs en prachtige locaties. Verhaaltje was minder zoetsappig dan ik had verwacht.

Gladiator 8.7/10

Nog niet helemaal afgekeken, maar dit is mijn voorlopige cijfer. Perfecte afwisseling tussen bruut geweld en dialogen, goede cast en indrukwekkende special effects en buitengewoon sfeervolle omgevingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 08 Apr 2010 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

Tot nu vind ik het hele 3D gebeuren maar niks. De kleuren lijken anders door het brilletje en ik krijg al tijdens de film koppijn en pijn aan mijn ogen. Ik hoop dat de toekomstige consumenten 3D tv's dit probleem hebben opgelost.

Ik hoop dat ze eerder hologrammen gaan gebruiken dan die 3d onzin.
Hologrammen zijn veel gedetaileerder en je krijgt er geen koppijn van.

Stel je hologrammen maar eens in HD voor, je kunt er zelfs mooie waterkunstwerkjes mee maken bedoel maar, zoals nessie in japan.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 10 Apr 2010 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Long Xiong Hu Di/Armour of God
Zelfs voor een Jackie Chan film is dit heel erg beneden de maat. De film heeft veel te weinig actie scenes die plaats maakt voor grappen..hele slechte grappen. Wie dan ook het scenario heeft geschreven (Jackie Chan zelf?) is heel erg dom, een Jackie Chan film met weinig actie scenes is gewoon vragen om een slechte film. Alsof het niet slechter kan, alle acteurs en actrices die in deze film aanwezig zijn presteren echt legendarisch slecht niet te geloven. Voorlopig is dit mijn eerste en laatste film met Asian Hawk geef mij maar gewoon Jackie. Zware tegenvaller.

3.4/10

Be Kind Rewind
Hier had er echt meer in gezeten. De film begint ronduit zwak, en kan geen potten breken in de eerste 20 minuten. De ode aan bekende films is wel leuk en geinig gedaan waaronder Rush Hour en Robot Cop. Mos Def valt hier echt tegen als acteur, en doet het tegenovergestelde van wat hij in 16 blocks deed, namelijk goed acteren. Jack Black valt ook een beetje tegen zijn humor red het gewoon niet. De speelduur van de film is te lang, na ongeveer 70 minuten kijken had ik er eigenlijk al genoeg van. Een gemiste kans.
4.6/10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 11 Apr 2010 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Paar dagen geleden. Tweede keer...en dan issie nog mooier dan de eerste keer.

The Blind Side

Waanzinnig verhaal, mooi geacteerd. Hele echte film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 106 van 166

Ga naar: