Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 25, 26, 27 Volgende
|
Salsa85 |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 15:39 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | ik hoop dat FFXIII-2 er aan komt
genoten van de Japanse versie 2x
en nu nog eens de EU versie
FFXIII-2 als die aangekodigt wordt importeer ik hem ook gelijk uit Japan
met FFXIII ben ik bij Hecatonchires(de summon spirit van Vanille) in Chapter 11
OOH man wat is hij moeilijk |
Hij is idd een biatch..... zit op het moment ook vast bij hem. |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 16:20 Onderwerp:
| |

|
Lol ik zit ook vast op c11.
Dat stuk dat je tegen die juggernaut moet vechten hij geeft mij 3 klappen en mijn party is dood had hem naar de 3de retry op maximaal 80 % gekregen maar verder lukt het echt niet... |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 16:53 Onderwerp:
| |

|
Na 5 pogingen istie eindelijk verslagen  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 17:12 Onderwerp:
| |

|
ik was net ook bij een baas (wat een verassing hoor, op een grote open plaats..........................................................)
Dit was zoals gewoonlijk weer het eindresultaat.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 17:30 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | Na 5 pogingen istie eindelijk verslagen  |
das leuk heb hem ook verslagen met 5 beurten
heb me zo'n beetje kapot getraint |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 18:02 Onderwerp:
| |

|
Nou ik zit nu net in chapter 9 en heb het spel maar weer uit mn ps3 gehaald.
het verhaal begint me nu zelfs de strot al uit te komen, wat een cheesy bullshit weer. En dan denk je nou mischien gaat er nu EINDELIJK eens wat veranderen in chapter 9... nee hoor.. 'lets go that way' *wijzend naar rechtvooruit'
Goh, waar anders heen, je kunt immers alleen maar rechtvooruit lopen is het niet?
Ik begin nu echt een gevoel van spijt te ontwikkelen dat ik dit spel in de plaats voor white knight chronicles genomen heb, daar viel iig nog wat te ontdekken...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 18:27 Onderwerp:
| |

|
hehe chapter 9 was idd ook niet echt mijn favo chapter  |
|
Terug naar boven |
|
|
kaart |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 19:00 Onderwerp:
| |
|
Ik weet niet of dit topic bedoeld is voor FF13 of gewoon voor FF in het algemeen, maar zijn er mensen bezig met FF1 en 2 voor de iPhone/iPod? Ik ben er nu zelf een tijdje mee bezig en vindt ze echt super, en dat voor iemand die nooit een FF uitgespeeld heeft omdat tie ze nooit zo leuk vond... |
|
Terug naar boven |
|
|
Simon |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 19:05 Onderwerp:
| |

|
kaart schreef: | Ik weet niet of dit topic bedoeld is voor FF13 of gewoon voor FF in het algemeen, maar zijn er mensen bezig met FF1 en 2 voor de iPhone/iPod? Ik ben er nu zelf een tijdje mee bezig en vindt ze echt super, en dat voor iemand die nooit een FF uitgespeeld heeft omdat tie ze nooit zo leuk vond... |
Ik heb FF1. Vette graphics enzo, maar ik erger me echt rot aan die geluidjes in de gevechten (veel te hard!). Ook reageert het een beetje traag, en ik zou graag gewoon willen aanvallen door de vijand aan te raken. Maar verder zeker een leuke port  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 19:12 Onderwerp:
| |

|
kaart schreef: | Ik weet niet of dit topic bedoeld is voor FF13 of gewoon voor FF in het algemeen? |
Dat ja. |
|
Terug naar boven |
|
|
Brastin |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 19:14 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Salsa85 schreef: | Hope vind ik maar een irritant ventje. Ben nu in chapter 10 beland bij Cid Raines met zoon 15 uur op de teller. Het word gellukig wel steeds beter. De eerste 8 uur zag ik het somber in. |
daar waar je nu bent ben ik vanmorgen begonnen
bij de 2de keer gehaald
kan best pittig zijn als je niet sterk genoeg bent
zit nu in Chapter 11 moet tegen de Summon van Vanille Hecatonchires hij is verdomt moeilijk
ben nu aan het trainen |
Zit daar nu ook en ik zit ook vast Ik gebruik eerst debuffs en dan healling dan attack maar als ik weer naar heal wil gaan ben ik al weer dood door zijn super combo:P  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 19:21 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het wel grappig hoe iedereen dit topic gebruikt als een soort van twitter of liveblog, met andere spellen zie je mensen alleen posten wanneer ze beginnen en wanneer ze het spel hebben uitgespeeld.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 20:25 Onderwerp:
| |

|
Brastin schreef: | dantekloon schreef: | Salsa85 schreef: | Hope vind ik maar een irritant ventje. Ben nu in chapter 10 beland bij Cid Raines met zoon 15 uur op de teller. Het word gellukig wel steeds beter. De eerste 8 uur zag ik het somber in. |
bij de 2de keer gehaald
zit nu in Chapter 11 moet tegen de Summon van Vanille Hecatonchires hij is verdomt moeilijk
ben nu aan het trainen |
Zit daar nu ook en ik zit ook vast Ik gebruik eerst debuffs en dan healling dan attack maar als ik weer naar heal wil gaan ben ik al weer dood door zijn super combo:P  |
eeh Brastin hier wat tips voor je
omdat je alleen met Fang en Vanille vecht
dan moet je trainen Fang die moet gewoon een paar aanvallen leren'
van Ravager 2a3 aanvallen en Vanille die moet als je kunt Medic tot 4 trainen om een extra ATB balk te krijgen en een extra Accessory Slot(geen must maar wel handig)
dat is mij zo wel gelukt
mijn Vanille had precies zonder ringen 3000 HP en haar Medic LV halve wege 4
succes met trainen |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | kaart schreef: | Ik weet niet of dit topic bedoeld is voor FF13 of gewoon voor FF in het algemeen? |
Dat ja. |
dat maakt helemaal niks uit als het gaat om Final fantasy of om Final Fantasy XIII
een Final Fantasy is een Final Fantasy |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 23:15 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Brastin schreef: | dantekloon schreef: | Salsa85 schreef: | Hope vind ik maar een irritant ventje. Ben nu in chapter 10 beland bij Cid Raines met zoon 15 uur op de teller. Het word gellukig wel steeds beter. De eerste 8 uur zag ik het somber in. |
bij de 2de keer gehaald
ben nu aan het trainen |
eeh Brastin hier wat tips voor je
omdat je alleen met Fang en Vanille vecht
dan moet je trainen Fang die moet gewoon een paar aanvallen leren'
van Ravager 2a3 aanvallen en Vanille die moet als je kunt Medic tot 4 trainen om een extra ATB balk te krijgen en een extra Accessory Slot(geen must maar wel handig)
dat is mij zo wel gelukt
mijn Vanille had precies zonder ringen 3000 HP en haar Medic LV halve wege 4
succes met trainen |
ehh ik had vanille op 1800 hp ofzo toen ik hem versloeg en medic lvl 3.
Je shift goed timen helpt een hoop  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 23:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik zit nu ook in Gran Pulse (chapter 10 denk ik) en daar is het al gelijk wat anders
Tijd voor wat te grinden voor CP's dat mijn chars een stuk sterker worden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Mrt 2010 23:33 Onderwerp:
| |

|
Zit momenteel dacht ik in chapter 6 of 7, iig in Hope zijn stad.
Trainen gaat wel erg makkelijk, maar ik vervloek wel het idee van geen levels. Want de 'wannabe Sphere Grid' heeft ook zijn limieten. Dus op een gegeven moment loop je rond krijg je punten kan je ze niet uitgeven. Weliswaar spaar je ze op voor later, maar dat wil ik niet. Wil het meteen kunnen investeren! Je zal maar een baas tegenkomen(zover nog niet) die je amper kan verslaan, dan denk je om te trainen onee wacht ik heb alles al op max.-_-
Maar zo te horen is dat later anders, dus ben benieuwd. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 02:19 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Vanaf Chapter 9 of 10 kunnen alle characters alle roles aan dus dan is er meer dan genoeg om te besteden. Overigens moet je aardig wat CP hebben om ook maar aan het volgende crystal te geraken.
Heb nu meestal zo'n 6k / crystal nodig. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 06:50 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Zit momenteel dacht ik in chapter 6 of 7, iig in Hope zijn stad.
Trainen gaat wel erg makkelijk, maar ik vervloek wel het idee van geen levels. Want de 'wannabe Sphere Grid' heeft ook zijn limieten. Dus op een gegeven moment loop je rond krijg je punten kan je ze niet uitgeven. Weliswaar spaar je ze op voor later, maar dat wil ik niet. Wil het meteen kunnen investeren! Je zal maar een baas tegenkomen(zover nog niet) die je amper kan verslaan, dan denk je om te trainen onee wacht ik heb alles al op max.-_-
ook al had FFXIII gewoon een normaal Level up systeem
het is hetzelfde als je in Level 99 zit kun je ook niet meer trainen
omdat je in max zit |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 10:37 Onderwerp:
| |

|
Eindelijk de baas uit Chapter 9 verslagen. Ik moest overschakelen naar een "Combat Clinic" Paradigm om te kunnen overleven. Ook moest ik Lightning twee HP-ringen geven om haar HP te upgraden naar 1460 voor het gevecht. Een "Tri-Disaster" Paradigm (of een "Relentless Assault") doet wonderen bij deze gast!
En natuurlijk het gebruik van twee 'shrouds' voor het gevecht.
Jongen, wat was die gozer moeilijk! |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 11:58 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Eindelijk de baas uit Chapter 9 verslagen. Ik moest overschakelen naar een "Combat Clinic" Paradigm om te kunnen overleven. Ook moest ik Lightning twee HP-ringen geven om haar HP te upgraden naar 1460 voor het gevecht. Een "Tri-Disaster" Paradigm (of een "Relentless Assault") doet wonderen bij deze gast!
Ik zit daar ook nog vast. Ik ben al weer bezig om te levelen. Ik kan hem wel aan tot hij met zijn magic gewoon letterlijk spamt. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 12:37 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Eindelijk de baas uit Chapter 9 verslagen. Ik moest overschakelen naar een "Combat Clinic" Paradigm om te kunnen overleven. Ook moest ik Lightning twee HP-ringen geven om haar HP te upgraden naar 1460 voor het gevecht. Een "Tri-Disaster" Paradigm (of een "Relentless Assault") doet wonderen bij deze gast!
dan ben ik bang dat jullie iets niet goed hebben gedaan
ik had hem bij het eerste al goed te pakken
als je bij deze al moeite hebt wacht maar inChapter 11 moet je tegen Alexander(summon van Hope)en later tegen de summon van Vanille die zijn pas enorm heftig)
veel plezier met FFXIII
maar maakt niks uit
had er moeite mee met de Japanse versie
daar heb ik 4 keer over gedaan |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 13:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Die baas van C9 vond ik persoonlijk ook weinig aan. Gevochten met Lightning, Snow & Hope in een Relentless Assault / Diversity paradigm.
Af en toe Snow de sentinel eens laten uithangen om het HP van iedereen weer op gang te krijgen en gelijk weer relentless assault om de chain verder te zetten.
De eidolons van Fang en Hope waren al wat moeilijker. Een stuk of 6 keer moeten retry-en omdat ze met enkele slagen de hele party al dood hadden o.O |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 13:53 Onderwerp:
| |

|
MaartenL ben je al bijde summon van Vanille al geweest dat is echt 1 van de moeilijkste basen tot zover
bij de 5de keer pas gehaald
en bijBahamuthad ik helemaal geen moeite mee
de eertse keer al gehaald
Cid Raineswas moeilijker pas bij de 3de keer
terwijl ik met de Japanse verise hem in 1 keer had afgemaakt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 15 Mrt 2010 15:38 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Kurosaki01 schreef: | Zit momenteel dacht ik in chapter 6 of 7, iig in Hope zijn stad.
ook al had FFXIII gewoon een normaal Level up systeem
het is hetzelfde als je in Level 99 zit kun je ook niet meer trainen
omdat je in max zit |
Meestal als je in level 99 zit hoef je niet meer te trainen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 25, 26, 27 Volgende |