Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 164, 165, 166  Volgende  
Shadowx BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat

ZombieLand

Geweldige film, zit leuke humor in.
Als je van zombies houd moet je deze zeker kijken .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

jij ook Zombieland

zit zeker leuke stukjes in
maar niet mooi genoeg om hem voor de 2de keer te zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Aaruman BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 10:30    Onderwerp: Reageren met citaat

'k vond zombieland geweldig!

From Paris With Love, heerlijke badass film. Alleen het verhaal is gewoon ruk.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
Over Kill Bill 3 was jaren geleden een gerucht dat het zou gaan over de dochter van Vernita Green. Ze zou dan ouder zijn en wraak gaan nemen op The Bride.

In hoeverre dit nog relevant is weet ik niet. Het was toen een gerucht

Kill Bill 3 is al zeker, ja. Maar volgens mij heeft Tarantino als laatste gezegd dat het ongeveer tien jaar na deel 2 speelt, zodat The Bride een beetje rust zou krijgen met haar dochter o.i.d.
Terug naar boven
Tiras BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy Advert Children blijft een awesome film imo

binnenkort even zombieland kijken en the simpsons movie
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Chaos
Matige actiefilm die heel erg sloom van opbouw is, de film kon echt een stuk korter als het toch niet zo interessant is. Jason Stratham en Wesley Snipes acteren op automatisch piloot en overtuigen niet. Het verhaal is gewoon standaard die cliché achter cliché volgt. Het vervelende is ook dat er geen goede actie scene is te bespeuren. Ik had soms het idee dat de makers van deze film niet echt hun best deden om Chaos tot een goede film te maken.

4.0/10
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Chloe

Einde zag ik al van ver aan komen, maar toch was de film erg goed te doen.

7 / 10

Luftslottet som sprängdes (Millennium 3)

Aardige afsluiter, tempo ligt iets minder hoog, maar de verhaallijn is hiermee wel waardig afgesloten.

6.5 / 10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 22:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Sonatine
Geweldige misdaadfilm van Kitano die van een saai klinkende plot een geweldige film maakt met memorabele scenes. Sonatine is ijzersterk gefilmd en gemonteerd. De lange stille scenes waar er eigenlijk bijna niks gebeurd en kort daarna het geweld uitbarst is mij echt bijgebleven. Dat geldt ook voor de scenes wanneer de Yakuza zich vervelen op het strand en maar uit verveling gaan spelen, daaruit komen er gewoon zoveel goede momenten dat de eigenlijke verhaallijn mij niks meer kan schelen wat erg positief is. Tegen mijn verwachtingen in is Sonatine een van mijn favoriete films geworden, en na mijn tweede kijk beurt blijf ik bij mijn hoge waardering voor deze film.

9.7/10
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Kick-Ass

Exactly what it says on the tin. Hij is dus inderdaad kick-ass. Verwacht geen super verhaal, maar wel erg toffe actie met lekker veel komedie. Ben nu erg benieuwd naar Scott Pilgrim (met Michael Cera), die later dit jaar uit komt.

7.5/10
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 07:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo, Project 250 is van start gegaan, vanmiddag maaar eens de eerste films gaan kijken
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 01:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Case 39

Ik had verwacht dat ie eng zou zijn maar uiteindelijk helemaal niet. Zellwegger zet wel een goede acteerprestatie neer Het eind is alleen typisch hollywood en de 'schrikmomenten' worden al half aangekondigd door camerawerk en muziek, wat erg jammer is.

6.5/10
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 02:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Forgetting Sarah Marshall

Ja, ik weet 't, iedereen heeft 'm 1-2 jaar terug al gezien... Maar ik dacht dat 't niet mijn soort film was. Dat had ik dus mooi fout, hij was grappig en raar (en Russell Brand was fantastisch). En niet te cliche! En nog redelijk realistisch en slim geschreven, ook. Toch een van de beter komedies van de afgelopen jaren.

8/10
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Toy Story en Toy Story 2

(L)
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Pixar is magie.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Roderick schreef:
Pixar is magie.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat

In juni is het dan eindelijk zover: Toy Story 3!
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

The Dark Knight
Ik heb The Dark Knight lang uitgesteld om te kijken, achteraf na de film was het toch beter als ik het toch eerder had gekeken, want dit is echt een ijzersterke film. Vanaf het begin waar de bank overval wordt gepleegd, is het gewoon heel erg spannend van begin tot het einde. De grimmige sfeer met de soundtrack van Zimmer is gewoon een gouden combinatie. Acteurs als Ledger en vooral Eckhart als Harvey Dent presteren heel erg boven hun gemiddelde ze zijn voor mij echt de sterren van de film. Het verhaal is gewoon erg goed voor een superheld film en kan zich makkelijk meten met andere misdaad films. Nolan bewijst hier dat hij momenteel een van de beste filmmakers is in Hollywood.

9.2/10

Higashi no Eden - Movie I: The King of Eden
IG Production bewijst hier wederom waarom ze een van de beste anime studio zijn. Wat ze hier laten zien qua animatie is echt ongelofelijk, New York leeft en is in de details perfect afgewerkt. Het muziek van Kenji Kawaii is zoals altijd bijzonder goed. Over het verhaal zelf ben ik minder over te spreken. Kamiyama maakt de plot onnodig ingewikkeld en kan alweer niet de juiste balans vinden tussen romance en suspense verhaal, maar het blijft interessant om te volgen want nu is het wel erg spannend geworden. Ook leuk is Kamiyama's tweede ode aan Salinger wat hij ook al had gedaan in Ghost In The Shell: SAC.

7.3/10

Laatst aangepast door groente12 op 30 Mrt 2010 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

The Shawshank Redemption

ik ben nog geen filmkenner, maar dit is met recht een van de allerbeste films ooit gemaakt!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

The Bachelor:
Mooie romantische komedie met Renee Zellweger. Mooie vrouw, mooie film. Heb me er zeker mee vermaakt!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 06:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Avatar gaan kijken. Dat 3D gedoe valt wel mee, de film zelf was een beetje voorspelbaar.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Dalkomhan Insaeng/A Bittersweet Life
Bikkelharde actiefilm met stijl waar je u tegen zegt. Deze film moet het niet hebben van het verhaal, ook al is het stuk beter dan een standaard wraak film. De stijl in deze film is zo goed, perfecte shots, perfecte camera standpunten en de acteurs zijn zo goed gecast, vooral de hoofdrol speler die straalt gewoon charisma uit. De soundtrack is zoals bijna elke Koreaanse film die ik heb gezien abnormaal goed. Misschien is het film verhaal simpel maar doet in tegenstelling tot andere wraak films niet moeilijk(kuch kuch law abiding citizin). A Bittersweet Life gaat gewoon straight to the point en daar hou ik van.

9.5/10

Laatst aangepast door groente12 op 31 Mrt 2010 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2010 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
The Bachelor:
Mooie romantische komedie met Renee Zellweger. Mooie vrouw, mooie film. Heb me er zeker mee vermaakt!

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwww
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Shutter Island. 9/10

Op sommige stukken van de film voelde het wat traag, maar wat een plot heeft deze film.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Avatar gaan kijken. Dat 3D gedoe valt wel mee, de film zelf was een beetje voorspelbaar.

Ik ben het daar helemaal mee eens.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 03 Apr 2010 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
2012 6/10

Mooie specialeffects...

lmfao @Mr Awesome:

LMAO! ....

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 105 van 166

Ga naar: