Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende  
Brastin BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2010 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe ok D maar je review is wel echt demotiverend:P krijg er eigenlijk steeds minder zin in tbh hehe

Maar goed ze zijden dat FFX ook erg liniear was en dat vond ik toch de beste deel dus hoop maar dat dit het zelfde effect als X geeft:)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mercy0001 BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat

^ Zeker!
FFXIII is de FFVII van deze generatie!

Enkele foto's van het Launch Event
http://member.square-enix.com/na/blog/2010/03/final-fantasy-xiii-launch-even.php
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2010 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
D:
hoe nou je bek maar is over het afkreken van 1 van de beste RPG reeks
als jij het niks aanvindt moet je het zelf weten
er zijn genoeg mensen die de game echt geweldig vinden
SquareEnix heeft zijn best gedaan

jij hebt het alleen over het afkreken van FFXIII

PLEASE SHUT THE FUCK UP MAN

Je moet de politiek in, moet alles positief wezen? Er zijn anders genoeg mensen die mijn opinie delen dus shut zelf de fuck up met je kinderachtige houding, anders lees je toch lekker niet wat ik tiep. Ik onderbouw het namelijk, mag ik je er op wijzen dat ik al final fantasy games en gadgets koop sinds deel 1? Dus ik heb alle recht van spreken.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Heren, hou beiden jullie manieren.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2010 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

mercy0001 schreef:
^ Zeker!
FFXIII is de FFVII van deze generatie!

Enkele foto's van het Launch Event
http://member.square-enix.com/na/blog/2010/03/final-fantasy-xiii-launch-even.php

En wat bedoel je daar precies mee?
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben het voor de eerste keer ooit helemaal eens met D:.

Final Fantasy is een geweldige serie voor mij geweest van I tot en met X. Maar nu heb ik alle hoop in de serie verloren, of eigenlijk Square-Enix. Ze hebben de afgelopen jaren geen enkel fatsoenlijk spel uitgebracht.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

FFXIII IGN review:

http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/final-fantasy-xiii/videos/ff13_vdr_030810.html?show=hi

IGN is back, beste review.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 17:06    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
FFXIII IGN review:

http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/final-fantasy-xiii/videos/ff13_vdr_030810.html?show=hi

IGN is back, beste review.

Hele mooie review. Erg duidelijk en gewoon precies zoals het spel beschreven moet worden
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gametrailers.com/video/360-ps3-comparison-final-fantasy/62809

Seriously, ik zie geen verschil.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3 ziet er een tikje scherper uit. Maar verschil is idd miniem.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Die vergelijkingsvideo's altijd... wat maakt 't uit?
Als je de game op de PlayStation®3 wilt spelen, doe je dat.
Als je de game op de Xbox 360 wilt spelen, doe je dat.
What's the problem?

P.S.
Ik heb mezelf zojuist opgegeven voor de FINAL FANTASY XIV-beta voor PlayStation®3. Hopelijk zit ik erin...
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Aight, waar is dat mogelijk? Of hoorde dat bij die code die je ontvangt bij aankoop van FFXIII?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Aight, waar is dat mogelijk? Of hoorde dat bij die code die je ontvangt bij aankoop van FFXIII?

Dat hoorde erbij, inderdaad. De site waar ik het heb gedaan is deze. Ik denk niet dat het kan zonder de code, eerlijk gezegd...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Microsoft heeft de Xbox 360 versie van de game toch wel goed gepromote.

Ik zie net een tv-spotje van de game die eindigt met "Nu verkrijgbaar op Xbox 360".

Enkel zie ik het nut ervan niet echt in, Final Fantasy is nou niet echt een casual game franchise.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Stammetje91 schreef:
XII was zeker een goede game, maar ik kon er niet echt Final Fantasy in terug vinden. Hetzelfde heb ik met FFXIII. Ik ben dus bang dat de Final Fantasy serie een beetje over is voor mij.

Inderdaad, FFXII had niet het FF gevoel dat ik had bij eerdere FF's, het verhaal was zeer zwak, domme personages en de game had niet eens een memorabele OST, ik kan nog steeds meeneurien over de themes in FFVI. Ben bang dat FFXIII de FF gevoel ook mist. FFX was de laatste goeie FF imo. Persoonlijk favoriet: FFVI, heeft de beste verhaal en muziek van de FFs die ik gespeeld heb.

Ik denk dat ik je na bovenstaande toch weer serieus kan gaan nemen.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Stefan van B schreef:

Dat hoorde erbij, inderdaad. De site waar ik het heb gedaan is deze. Ik denk niet dat het kan zonder de code, eerlijk gezegd...

Je kan je ook opgeven zonder die code. Heb ik een week geleden ook gedaan. Maar je zal wel voorrang krijgen met die code ofzo.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelf ben ik nog nooit uitgekozen om deel te nemen in een beta, dus ik hoop echt dat ik hier wel de gelukkige ben. Lijkt me namelijk erg vet om het eens te spelen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

http://g4tv.com/videos/44612/Final-Fantasy-360PS3-Comparison-Split-Screen-Video/?quality=hd

Volgens deze bron is er wel degelijk een verschil.

Ik twijfel nog steeds. De Xbox 360 versie kopen of wachten tot dat ik een PlayStation 3 heb en de game daarvoor kopen?
Terug naar boven
Brastin BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat

GOTY 2010 voor mij dan

Serious ik heb het spel vandaag binnen gehad vanaf 1 uur:) En tot nu toe alleen maar gehooked aan het spel +. Ik vind het een erg goed verhaal tot nu toe en vermaak me net zo veel als VI/VII/VIII/IX/X en nu deze (XII er niet tussengezet vanwege ik me daar het minst mee vermaakt hebt.)

Zomenteen zeker mee verder:) en heb me ook aangemeld voor de BETA voor FFXIV
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
XII was zeker een goede game, maar ik kon er niet echt Final Fantasy in terug vinden. Hetzelfde heb ik met FFXIII. Ik ben dus bang dat de Final Fantasy serie een beetje over is voor mij.

Final Fantasy XII lijkt me echt een focking dom spel, je speelt als een gast die op een wijf lijkt en de andere chars zien er nog lamer uit, WTF Square een bunny girl?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Stammetje91 schreef:

Final Fantasy XII lijkt me echt een focking dom spel, je speelt als een gast die op een wijf lijkt en de andere chars zien er nog lamer uit, WTF Square een bunny girl?

Je zegt het zelf. Het lijkt je een dom spel. Je hebt het dus nog niet gespeeld. Ik raad je aan dat toch eens te doen voor je dit soort conclusies trekt. Is wel zo handig, lijkt me...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
ninodude schreef:
Stammetje91 schreef:

Je zegt het zelf. Het lijkt je een dom spel. Je hebt het dus nog niet gespeeld. Ik raad je aan dat toch eens te doen voor je dit soort conclusies trekt. Is wel zo handig, lijkt me...

FF12 is geen dom spel, het heeft wel degelijk een dom verhaal en de characters zijn ook waardeloos. Het combat systeem zit best leuk inelkaar en er zijn ook wel wat leuker minigames te vinden. Maar goed dit topic gaat over FF13 en dat is tot nu toe het domste spel van allemaal.

Ik ga ff star ocean 4 spelen, FF13 komt mij onderhand een beetje mijn strot uit.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Speel het spel maar eens eerst.

Maargoed vanaf morgen kan de FFXIII CE edition in de bus vallen bij mij.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Mr. Awesome schreef:
ninodude schreef:
Stammetje91 schreef:

FF12 is geen dom spel, het heeft wel degelijk een dom verhaal en de characters zijn ook waardeloos. Het combat systeem zit best leuk inelkaar en er zijn ook wel wat leuker minigames te vinden. Maar goed dit topic gaat over FF13 en dat is tot nu toe het domste spel van allemaal.

Ik ga ff star ocean 4 spelen, FF13 komt mij onderhand een beetje mijn strot uit.

Het is wel grappig om te zien hoe dit topic is omgedoopt tot het FFXIII topic, aangezien het begon als een algemeen FF topic waar iedereen z'n favo's enzo kon neerzetten.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2010 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

FF XIII begint leuker en leuker te worden. Ben nu bij chapter 10 en zit rond de 20 uur. De vijanden worden veel stekker waardoor het ook veel leuker wordt om te vechten. Ik kan nu eindelijk gewoon mijn party members indelen en volgens mij ook de jobs. Helaas nog steeds niet bij de open wereld, maar het is tot nu dikke fun.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 27

Ga naar: