Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 25, 26, 27 Volgende
|
D: |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:40 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: |
Het is wel grappig om te zien hoe dit topic is omgedoopt tot het FFXIII topic, aangezien het begon als een algemeen FF topic waar iedereen z'n favo's enzo kon neerzetten.  |
FF13 is nu ook relevant omdat het nieuw is en (helaas) zo gehyped is etc.
Ik ga nu iig lekker weer star ocean 4 spelen, dat spel is zoveel beter dan FF13 dat het eng is. (en ik heb em al 3x uitgespeeld bedoel maar, blijft goed) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:43 Onderwerp:
| |

|
Ik wil ook mee praten.  |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:44 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Stammetje91 schreef: |
Het is wel grappig om te zien hoe dit topic is omgedoopt tot het FFXIII topic, aangezien het begon als een algemeen FF topic waar iedereen z'n favo's enzo kon neerzetten.  |
Ik ga nu iig lekker weer star ocean 4 spelen, dat spel is zoveel beter dan FF13 dat het eng is. (en ik heb em al 3x uitgespeeld bedoel maar, blijft goed) |
Ik vind Star Ocean 4 echt heel slecht op de 360 , ik bedoel maar, ik zie geen emoties in de gezichten van de characters en het vechten is ook niet heel speciaal , ik vind dat FFXIII op dit moment wel de beste JRPG is op de 360  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:45 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Ik wil ook mee praten.  |
je mag wel praten, waarom kun je niet mee praten.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:48 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Kurosaki01 schreef: | Ik wil ook mee praten.  |
je mag wel praten, waarom kun je niet mee praten.  |
Heb het spel nog niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 00:50 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | D: schreef: | Stammetje91 schreef: |
Ik vind Star Ocean 4 echt heel slecht op de 360 , ik bedoel maar, ik zie geen emoties in de gezichten van de characters en het vechten is ook niet heel speciaal , ik vind dat FFXIII op dit moment wel de beste JRPG is op de 360  |
appels met peren xbox< > ps3 versie SO4.
Ten eerste zitten er in de ps3 versie de originele VA stemmen (jap) en dat maakt de characters veel geloofwaardiger en de grapjes ook leuk. Ik heb de engelse stemmen maar 1 gevecht lang aangehad (na 2e keer uitspelen omdat ik me toch afvroeg wat 'de beef' was van alle xbox gebruikers) en ik snap ook helemaal waarom xboxers het geen leuk spel vonden. Je moet em echt op de ps3 spelen.
Zelfde probleem natuurlijk bij FF13, die had gewoon jap va optie moeten hebben, niet dat het veel zou helpen bij alle gemissen maar toch.
In SO4 kun je gewoon veel meer dan FF13, en dat is het probleem. Ze kleden het hele 'rpg' eigen gewoon uit in FF13. In SO4 ben je constant met meerdere dingen tegelijk bezig, de PA's de battletrophys, minen, harvesten en kistjes openen om ingrediënten om quest items of equipment te craften, je characters ontwikkelen, je bonusboard uitbreiden of in stand houden. En al dat doet het spel gewoon nooit vervelen. In FF13 ben je vanaf het begin tot weet ik veel hoever ik in dat rukspel zit verveeld. Ze hadden net zo goed dat hele spel gewoon kunnen laten en er een dvd (film) van kunnen maken.
p.s. vechten niet speciaal in SO4? Je kunt vrij bewegen, je hebt 2 knoppen waar je zelf je special attacks op kunt zetten die je notabene nog kunt uitbouwen ook, je kunt realtime evaden, je kunt afhangend van je GRD stat frontaal blocken zou je dat prefereren, je kunt realtime comboen met zoal je main attack(s) en je special attacks, en nog blindsiden (soort van speciale slowmotion evade mode voor de mensen die het niet kennen) en ook nog rush waarin je of met verhoogde stats en geen stagger of een special move spree kunt initieren. En je kunt zelfs je rush/blindside nog uplevelen (BEAT systeem).
Vergelijk dat met die saaie noobzooi van FF13 waarin je enkel 5 jobs hebt en die enkel linear kunt levelen, zonder enige tactiek.
Jeej beetje 2x ravager + attacker en switchen naar 2x healer en sentinel om elk gevecht waar je in terecht komt te halen, uit complete stilstand.. lekker hele tijd x drukken tot je een keertje L1 moet gebruiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 02:14 Onderwerp:
| |

|
Btw, weet iemand waar ik de collectors edition soundtrack kan vinden van FFXIII , ik heb er bij play asia wel een gezien maar ik weet niet of dat m is :/
So yeah, als iemand een site weet , laat het dan please weten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 02:35 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Btw, weet iemand waar ik de collectors edition soundtrack kan vinden van FFXIII , ik heb er bij play asia wel een gezien maar ik weet niet of dat m is :/
Ik heb em, ik wil em best voor je rippen en sturen, maar morgen pas ik ga nu naar bed, tis laat. |
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 02:36 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | RoaringMdog schreef: | Btw, weet iemand waar ik de collectors edition soundtrack kan vinden van FFXIII , ik heb er bij play asia wel een gezien maar ik weet niet of dat m is :/
Ik heb em, ik wil em best voor je rippen en sturen, maar morgen pas ik ga nu naar bed, tis laat. |
Dat zou echt awesome zijn, dan heb ik ten minste iets om naar te luisteren totdat ik over een paar weken de echte versie heb
En tja Star ocean 4....ik geef m wel nog een kans als ik final fantasy 13 en tales of vesperia uit heb gespeeld, maybe vond ik m niet zo goed omdat ik toen ik die speelde ook met veel andere games bezig was....  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 10:25 Onderwerp:
| |

|
Voor de GFX sletjes : http://www.lensoftruth.com/?p=18555.
De game weet me nog niet echt te boeien. Het ziet er allemaal erg mooi uit, maar de cast serieus... Een klein gedeprimeerd ventje, verbitterde (harde?) tante a.k.a Lightning en Snow noemt zich zelf de hero.... Niet 1 maar wel 10 keer in de eerste uurtjes daar werd ik persoonlijk erg moe van.
Misschien word het beter misschien niet we zullen zien  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 10:27 Onderwerp:
| |

|
Was reeds gepost Salsa. Wat mij betreft zijn de verschillen miniem. De 360 versie mist wat scherpte, maar heeft hogere framerates. Enige waar imo echt op te klagen valt zijn de lage reso tussenfilmpjes. Geen wonder dus dat voor beide versies gelijke cijfers worden gegeven. Geklaag van enkele fanboys is wat mij betreft ongegrond. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 13:34 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: | Btw, weet iemand waar ik de collectors edition soundtrack kan vinden van FFXIII , ik heb er bij play asia wel een gezien maar ik weet niet of dat m is :/
Check je pm.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 13:38 Onderwerp:
| |

|
RoaringMdog schreef: |
Dat zou echt awesome zijn, dan heb ik ten minste iets om naar te luisteren totdat ik over een paar weken de echte versie heb
|
youve got pm. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 13:39 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
RoaringMdog |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 14:02 Onderwerp:
| |

|
You guys are freaking awesome Thank youuuuuuuuuuu  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 15:07 Onderwerp:
| |

|
Roderick schreef: | Was reeds gepost Salsa. Wat mij betreft zijn de verschillen miniem. De 360 versie mist wat scherpte, maar heeft hogere framerates. Enige waar imo echt op te klagen valt zijn de lage reso tussenfilmpjes. Geen wonder dus dat voor beide versies gelijke cijfers worden gegeven. Geklaag van enkele fanboys is wat mij betreft ongegrond. |
Sorry had niet gezien dat de lens of truth vergelijking al gepost was.
Ik weet niet tot in hoever lensoftruth betrouwbaar is,
maar de 360 versie is mits hun gelijk hebben zeker een slechte port.
Xbox 360
- Ontbrekende schaduw.
- Geknipte camera standpunt om laad tijd te verkorten(?)
- Minder scherp.
- Sub HD.
- Frame rate zonder instal is zelfs iets lager (0,03). Geen idee of die met instal wel hoger loopt.
+ Iets betere filter distance.
Dus ja als we van lens of truth uit gaan is de superieure versie die op de ps3.
Slechte port job of gaat de 360 tegen zijn datalimiet oplopen?
Anyways zal hij op beide consoles erg mooi zijn, MAAR er is wel degelijk verschil. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 10 Mrt 2010 15:29 Onderwerp:
| |

|
man wat interreseren de graphics nou...  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 16:15 Onderwerp:
| |

|
D: heb je niets beters te doen dan heletijd de game af te kraken, we weten het nou wel dat je er niet van houd.
Gamez gaf de game een 94/100 en met als slotzin dat het een van de beste rpg`s is die zij ooit hebben gespeeld, de game krijgt dus nogal gemixte reviews, eigenlijk is dat ook wel logisch omdat elke Final Fantasy een totaal andere ervaring bied. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 16:23 Onderwerp:
| |

|
De game had eigenlijk geen Final Fantasy XIII moeten heten. SE had beter dit als een nieuwe serie op de markt moeten brengen want dan zou er geen teleurstellingen geweest zijn en gezeik.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 16:42 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | De game had eigenlijk geen Final Fantasy XIII moeten heten. SE had beter dit als een nieuwe serie op de markt moeten brengen want dan zou er geen teleurstellingen geweest zijn en gezeik.  |
Maar als ze de Final Fantasy serie zouden gelaten hebben zoals ze was, zouden mensen beginnen klagen dat de game weinig vernieuwing brengt. En dat is toch wel zo. Eigenlijk is het toch wel moedig van Square Enix om de franchise te vernieuwen, zeker omdat dát het voornaamste probleem is van Japanse RPG's de laatste jaren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 16:44 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | man wat interreseren de graphics nou...  |
Naast gameplay wil ik ook wat eyecandy, ik heb niet voor niets een duure console gekocht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 18:43 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Geachte klant,
U heeft het spel Final Fantasy 13 Collector's Edition voor de Playstation 3 bij ons besteld.
Aangezien het hier gaat om een gelimiteerd produkt en de voorraden die wij hadden reeds zijn uitverkocht, kunnen wij op dit moment niet zeggen wanneer wij hiervan nieuwe voorraden zullen krijgen. |
Jammer stond net in mijn mail.
Naja ik kan de bestelling terug draaien naar de normale versie of ik wacht. -_- hmmm wat te doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 18:47 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Stammetje91 schreef: |
D: schreef: | Maar goed dit topic gaat over FF13 en dat is tot nu toe het domste spel van allemaal. |
Helemaal mee eens dat Final Fantasy XIII relevant is, maar jij beweerde dat het topic over FFXIII ging.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 18:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Salsa85 schreef: | D: schreef: | man wat interreseren de graphics nou...  |
Naast gameplay wil ik ook wat eyecandy, ik heb niet voor niets een duure console gekocht. | Idd, zeker omdat de lineariteit deels komt door het feit dat ze die eye candy ander niet konden bereiken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fuuton |
Geplaatst: 10 Mrt 2010 19:01 Onderwerp:
| |

|
Ik vind Final Fantasy XIII een sublieme game.
Tenzij er nog iets groots gaat gebeuren mijn GOTY 2010 zelfs mass effect 2 vond ik minder leuk dan deze en dat terwijl die weken in mijn 360 heeft gestoken :p. Bad Company 2 lagt nog teveel. Trouwens een 88 op gamed is iets om trots op te zijn als bedrijf. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 25, 26, 27 Volgende |