Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat

1. RRoD
2. Waardeloze savesystemen, (Mass Effect (1), Far Cry 2)
3. Games die de hypes niet waar kunnen maken (Assasin's Creed (1), Modern Warfare 2)
4. De (kwalitatieve) ondergang van series als Tomb Raider en Guitar Hero
5. De distributie van de Rockband games in Europa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:

Ik heb zeker met jou gediscussieerd over MGS4 samen met element en groente12. De topicopener heeft genoeg van die gezever en wilt graag dat het terug ontopic gegaan word maar dan zeg jij dat het tijd is om te discussieren. Is niet erg respectvol voor de topicopener en ook niet de bedoeling van dit topic, de bedoeling is om lijstjes te posten net zoals in de Gamed Most wanted topic en Lawliets Beste Game topics. Open een nieuw topic en discussieer daar, voor de zoveelste keer.

De topicstarter doet er net zo goed aan mee. Zoals ik zei: bij dit soort topics vraag je om discussie. Niks mis mee wat mij betreft. Lijstjes posten hebben we op Gamed al zoveel gedaan dat het inhoudelijk best eens wat meer mag. Ik snap echter dat dat laatste voor met name jou heel lastig is.

Daarbij zet Robert je behoorlijk op je plaat. Jij gebruikt bronnen als reviewsites als het jou uitkomt. EDGE is biased als het jou uitkomt, IGN is geweldig als het jou uitkomt. Ipv zelf een mening te krijgen en deze structureel te onderbouwen val je behoorlijk in herhaling.

Laatst aangepast door Roderick op 07 Mrt 2010 14:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat

1. DLC
2. Far Cry 2
3. Modern Warfare 2
4. Resistance 2
5. GTA IV (nadat je het verhaal uit hebt)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
@ Gezer
Je haalt constant metacritic erbij als een bron die betrouwbaar is en aantoont hoe goed een game is.

Ik wil me verder niet in de zinloze discussie mengen omdat iedereen een eigen mening heeft en zo ook zal de ene persoon game A geweldig vinden en voor de ander zal het een geweldige teleurstelling zijn.

Metacritic daarin tegen verzamelt een heleboel meningen van officiële reviews en geeft hier een gemiddelde aan. Als een game dus een 9.2 scoort uit een gemiddelde van 25 reviews, dan is dit toch gewoon een goede indicatie of het een goede game is of niet? Of jij het dan een leuke game gaat vinden ligt helemaal aan het genre en of je überhaupt van de gameplay houd.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Kijk dames, iedereen heeft zo zijn eigen mening, respecteer die en val elkaar er niet mee lastig.

Discussie MGS4 gesloten, hier weer on-topic svp.
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

1) Lair

Ik verwachte Drakengard in HD, maar deze game was gewoon 1 grote teleurstelling.

2) Ninja Gaiden Sigma(PS3)

Ik speel graag hack en slash games, maar na meerdere keren het spel uit te proberen wist het me totaal niet te boeien. Dan vond ik Shinobi op de ps2 toch veel leuker.

3) The elder scrolls IV: Oblivion

Een populaire game die ik persoonlijk gewoon niet leuk vond om te spelen.

4) De console/3D versies van zelda.

Ik vond de oude (gameboy) 'top down' gameplay gewoon zoveel leuker en vind het spijtig dat er mss nooit meer zo'n Zelda game gemaakt zal worden.

5) Het verhaal in FF:Dissidia

De gameplay is geweldig en verdient zeker alle goede reviews, ik ben dan ook zeer tevreden met de game zelf. Maar het verhaal is zooo melig. Werd op sommige momenten gewoon misselijk van de slechte dialoog en verkrachting van de persoonlijkheid van de verschillende personages.

(FF XII vond ik ook teleurstellend voor een deel uit de FF franchise, hoewel de game op zich wel goed was. Maar we mogen maar 1 per franchise opnoemen dus dat is Dissidia geworden :p
Oh, En laten we FFX-2 niet vergeten, maar daar was het tenminste duidelijk dat die voor een geheel ander publiek bedoeld was.)

10 jaar is een lange tijd dus dit zijn eerder de 5 grootste teleurstellingen die ik op korte termijn kon bedenken :p
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

@ elemeNt

Nee dat is geen goede indicatie. het zegt enkel dat 25 mensen het een zeer positieve score hebben gegeven. daarnaast werkt Metacritic met een gewogen gemiddelde wat in feitte nergens op slaat.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
@ elemeNt

Nee dat is geen goede indicatie. het zegt enkel dat 25 mensen het een zeer positieve score hebben gegeven. daarnaast werkt Metacritic met een gewogen gemiddelde wat in feitte nergens op slaat.

Stefan van B schreef:
Kijk dames, iedereen heeft zo zijn eigen mening, respecteer die en val elkaar er niet mee lastig.

Discussie MGS4 gesloten, hier weer on-topic svp.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind een top 5 enorm moeilijk van slechte games, zeker gezien ik vanaf release world of failcraft 4 jaar gespeeld heb.
Terug naar boven
Gideon BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Black & White
2. Assassin's Creed
3. Sonic the Hedgehog
4. Final Fantasy X
5. Kingdom Hearts

En ik weet dat vooral die laatste twee me op heel wat commentaar komen te staan
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2010 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In mijn lijstje geen slechte games als Lair, om over een teleurstelling te kunnen spreken moet er natuurlijk ook uitgekeken worden naar het spel. En ze konden die verwachtingen gewoon niet inlossen. Onderstaande lijst bevat dan ook grotendeels toppers, games die zelfs in mijn ogen nog steengoed zijn.

1. The Legend of Zelda: Wind Waker - Te kort, te veel zee en te gemakkelijk.
2. Final Fantasy X-2 - Zo hard genoten van FFX, dus ik dacht met X-2 lukt het ook wel om een snelle cash-in te maken met dezelfde gameplay. Maar nee, ze moeten weer alles omgooien op een totaal foute wijze.
3. Super Mario Sunshine - Een steengoede game, maar mijn vorige Mario waren Super Mario World en Super Mario All-Stars.
4. Grand Theft Auto IV - Nee, dat realisme was in mijn ogen niet nodig. Spel is briljant in wat het wil bereiken, ik heb echter geen interesse in wat het spel wil bereiken.
5. Halo 2 - Singleplayer was teleurstellend na de singleplayer van Halo. De focus werd verlegd naar de multiplayer en eerlijk gezegd, ik heb nooit Xbox Live gehad op mijn Xbox.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

Ga naar: