Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Er werden net singleplayer beelden getoond van de ps3 versie. Zag er echt heel goed uit en het geluid was echt awesome! Totdat GT crashte Volgens mij zitten er iets te veel mensen te kijken naar de livestream haha.

http://www.gametrailers.com/hour-one/battlefield-bad-company-2/

ahja ik zie het nu, jammer dat het ps3 footage is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 01:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag besteld

Het totale bedrag van de order is: € 43,01
Jouw producten: 1 x Battlefield: Bad Company 2 Xbox 360 € 59,99

Kreeg vandaag vergoeding van FRS, ik had een waardebon van 5 euro te besteden via internet maar gezien ideal down was van weekend was me waardebon na invoering niet meer geldig, mailtje gestuurd en belletje en kreeg en me 5 euro bon terug en een extra bon van 10,99.

Nette service.

Dus addiscount 6 euro korting plus 10,99 = 43,01 voor Battlefield al met al geen slechte prijs

Heb hem ook in pre order staan voor me zoon maar dan op de PC.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij is 39 euro bij de Mediamarkt
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

28 Euro, Dubai FTW
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2010 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:

Welke versie? PS3/360 of PC?
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Trueskill schreef:

Ga er maar vanuit dat het de PC versie is, plus heeft de Mediamarkt hem al gezien die tegenwoorig laat zijn met nieuwe games gezien ze altijd gezeik hebben met hun eigen magezijn leveringen, zo was Heftige Regen hier pas afgelopen maandag pas bij de mediamarkt leverbaar.
Donderdag opent de 3e Mediamarkt hier in rotterdam zijn deuren ga dan eens kijken of er leuke aanbiedingen zijn, misschien koop ik wel een Wii voor de Donkey Kong en Mario games van de Super Nintendo

Kep 43 euro betaald voor de X360 versie van Battlefield BC2 met addiscount en een cadeau bon en 45 voor de PC versie met addiscount.
Plus voor het geld hoef ik het niet te laten kep euries zat (plantjes FTW)

Urkie schreef:
28 Euro, Dubai FTW

Bestellingen buiten nederland doe ik liever met UPS bezorging of enig ander koerier bedrijf, gezien ik TNT al niet vertrouw laat staan een postbode uit buitenland.
Gezien een koerier rond de 10 euro ligt koop ik hem liever in NL voor paar euro meer de PC versie voor me zoon was 45 euro bij FRS met addiscount.
Bestel meestal bij gamehubs maar hangt van de game af en ook daar kies ik voor 9 euro UPS levering dan kost een X360 spel meestal 43 euro.

Kep Battlefield vanavond de 1e missie gespeeld kon toch ff niet wachten en wou weten of me 43 euro goed besteed was (gezien ik Modern Warfare 2 dat niet vond) en hij is bruut althans dat vond ik van de 1e missie .
Spel ziet er waanzinnig mooi uit en missie 2 zijn de oude vertrouwde grappen makers ook weer van de partij, ik kijk al uit naar donderdag als ik hem kan halen.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Robert schreef:
Trueskill schreef:

De cover van de Xbox versie stond op de voorpagina met daaronder 39 Euro.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

IK HEB HEM!

Maar ik krijg toch geen problemen als ik hem nu ga spelen? Of zou ik beter even de stekker van internet uit m'n Xbox halen? De verkoper vroeg of ik alsjeblieft kon wachten tot morgen, maar ik wil hem zo graag doen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jonezy schreef:
IK HEB HEM!

Maar ik krijg toch geen problemen als ik hem nu ga spelen? Of zou ik beter even de stekker van internet uit m'n Xbox halen? De verkoper vroeg of ik alsjeblieft kon wachten tot morgen, maar ik wil hem zo graag doen
Gewoon spelen
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
Robert schreef:
Trueskill schreef:

De cover van de Xbox versie stond op de voorpagina met daaronder 39 Euro.

No fucking way? 40 euro voor de consoleversie zou echt awesome zijn

€50 all-inclusive is de beste keus als ik op Tweakers kijk (Mediaoffer weer, waarschijnlijk weer UK import). Ook prima maar 40 euro is natuurlijk 10 keer beter
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Jonezy schreef:
IK HEB HEM!

Gewoon spelen

Met of zonder stekker erin? Kan ik ook gewoon online gaan?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Joni Philips schreef:
Jonezy schreef:
IK HEB HEM!

Gewoon spelen

Met of zonder stekker erin? Kan ik ook gewoon online gaan?

Ik zou gewoon online gaan, aangezien je vast niet de enige bent.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Xfire users playing per day: 6.961

No worries, er zijn dus alleen al op Xfire 6961 mensen die het spelen en dat zijn vast niet allemaal reviewers.
Bron: http://www.xfire.com/games/bfbc2/Battlefield_Bad_Company_2/
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Gekooktei

Dat is de PC versie en hij heeft het over de 360 versie. daarnaast is hij in de US al 1 dag uit.

Ik ga hem morgen denk ik halen bij de Mediamarkt, als de 360 al 40 euro is, is de PC versie praktisch gratis!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Robert schreef:
Gekooktei

Dat is de PC versie en hij heeft het over de 360 versie. daarnaast is hij in de US al 1 dag uit.

Ik ga hem morgen denk ik halen bij de Mediamarkt, als de 360 al 40 euro is, is de PC versie praktisch gratis!

Dat weet ik wel, maar ik maak hem even duidelijk dat alleen al van de mensen met de PC-versie én Xfire 6900+ mensen spelen. Om daar een beeld van te geven. Maar inderdaad, hij is al uit in de VS dus je hoeft echt niet bang te zijn om hem te gaan spelen hoor.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Robert schreef:

Dat was alleen een actie van MediaMarkt Middelburg waar de 360, PS3 en PC versie allen 40 euro waren. Bij andere MM's betaal je de gewone prijs of hebben ze een duurdere aanbieding afgaande op Budgetgaming.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Robert schreef:

Dat was alleen een actie van MediaMarkt Middelburg waar de 360, PS3 en PC versie allen 40 euro waren. Bij andere MM's betaal je de gewone prijs of hebben ze een duurdere aanbieding afgaande op Budgetgaming.

High Five
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Trueskill schreef:
Stefan van B schreef:
Robert schreef:

High Five

Yeah brotha

De ironie is alleen dat ik niks om die game geef en hem dus ook niet ga halen, ze hadden beter Heavy Rain voor 40,- euro verkocht óf Bioshock 2
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat

dat...valt tegen....

Nouja ik ga morgen wel even kijken hoe duur die is in Utrecht.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoorde dat je bij de Bart Smit pre-order een exclusieve AKS-74U gun code krijgt. Kan je deze gun ook nog op een andere manier unlocken? Ik kan hem niet eens in de game vinden...

dit moet hem zijn:
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem net 3 uurtjes zitten spelen, wat een geweldig spel
Online is gewoon puur fun samen met Shikoku Pure Love <3
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

elemeNt schreef:
Ik hoorde dat je bij de Bart Smit pre-order een exclusieve AKS-74U gun code krijgt. Kan je deze gun ook nog op een andere manier unlocken?

In deel 1 zat-ie wel weet ik nog. Weet je zeker dat hij niet in het spel zit? Kan ik me nauwelijks voorstellen, want ik kan me herinneren dat het in BC1 best een aardig common wapen was.

Het is mij ook nog steeds niet duidelijk: Krijg je alleen de Thompson exclusief als je BF1943 ook al had, of hoort de Colt .45 1911 ook bij die actie? En als die Colt er dan niet bij hoort, dan hoort hij toch gewoon bij die VIP exclusives die je krijgt als beloning dat je hem eerstehands hebt?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
elemeNt schreef:
Ik hoorde dat je bij de Bart Smit pre-order een exclusieve AKS-74U gun code krijgt. Kan je deze gun ook nog op een andere manier unlocken?

In deel 1 zat-ie wel weet ik nog. Weet je zeker dat hij niet in het spel zit? Kan ik me nauwelijks voorstellen, want ik kan me herinneren dat het in BC1 best een aardig common wapen was.

Het is mij ook nog steeds niet duidelijk: Krijg je alleen de Thompson exclusief als je BF1943 ook al had, of hoort de Colt .45 1911 ook bij die actie? En als die Colt er dan niet bij hoort, dan hoort hij toch gewoon bij die VIP exclusives die je krijgt als beloning dat je hem eerstehands hebt?

Thompon en Colt zitten gewoon in de game, alleen je unlockt ze bij het begin.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:

Thompon en Colt zitten gewoon in de game, alleen je unlockt ze bij het begin.

Hoe bedoel je, je unlockt ze bij het begin? Wel met die nieuwe soort DRM, dat je ze krijgt omdat je eerste koper bent?

En ik vind dat gedoe rond de Colt echt gek. Eerst zou hij erin zitten als één van die 6 pre-order exclusives (ik balen als een gek want dat pistool ownt), daarna zat hij wel gewoon in de bèta, daarna las ik dit "Tevens wordt iedere aankoper van Bad Company 2 beloond met een WWII Thompson machine gun en een WWII M1911 .45 pistol wanneer ze hun speciale VIP code die bij de game geleverd wordt, activeren op eerder genoemde website." maar ik snap het nu dus, nu ik het nog eens nagelezen heb.

En de M1 Garand krijg je als je 1943 ook hebt, daar had ik me in vergist. Maar ik kan nog steeds 1943 niet activeren op die verdomde website http://veteran.battlefield.com/ terwijl BF:BC en BF:Heroes het wel gewoon doen, BFBC kon ik zo toevoegen en BF:H stond er al in omdat ik die natuurlijk op pc had gespeeld en die dus automatisch op mijn mailadres stond.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Thompson en Colt unlock je denk ik gewoon later net als in de beta, en als je een speler van de vorige BF was, dan krijg je ze gelijk.
Dat denk ik, want hij ze zaten idd al in de beta.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 12

Ga naar: