Wat ga je stemmen dan? |
PvdA |
|
1% |
[ 1 ] |
SP |
|
0% |
[ 0 ] |
Groenlinks |
|
14% |
[ 9 ] |
VVD |
|
7% |
[ 5 ] |
D66 |
|
15% |
[ 10 ] |
Christenunie |
|
3% |
[ 2 ] |
CDA |
|
1% |
[ 1 ] |
PVV |
|
40% |
[ 26 ] |
SGP |
|
0% |
[ 0 ] |
Trots op Nederland |
|
1% |
[ 1 ] |
Partij voor de Dieren |
|
6% |
[ 4 ] |
Geen Nederlander |
|
7% |
[ 5 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 64 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, ... 9, 10, 11 Volgende
|
Joris |
Geplaatst: 25 Feb 2010 22:07 Onderwerp:
| |

|
Wat een enorm lelijke poll uitslag . Had het wel wat verwacht, maar dat het zo extreem zou zijn valt me toch tegen. Jammer dat zoveel jonge mensen al zo somber en negatief over Nederland zijn.
In ieder geval ga ik hier niet meer in discussie over politiek, dat wordt toch huilen met de pet op. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 25 Feb 2010 22:12 Onderwerp:
| |

|
Haha, iedereen hier roept telkens weer:
'Wie op GW stemt is racist bla die bladie bla'
Maar kijk eens wat er uit komt...tja,
Toch heel veel mensen die te hard in hun broek scheiten om openlijk tegen het moslimiseren van nederland uit te komen.
En het is niet alleen dat dat ik op GW stem maar hij heeft ook genoeg andere goeie punten.
Ik wil wel es weten wat er 9 juni uit rollen komt |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 25 Feb 2010 23:42 Onderwerp:
| |

|
mc-fakey, zoals het invoeren van het dierenalarmnummer: 113
pvv heeft zeker goeie punten, maar soms overdrijven ze heel erg |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Feb 2010 23:56 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: | D66 VVD of CDA. moet weer eens de stemwijzer doen. |
Je twijfelt bijna over precies de zelfde als ik, ik heb er nog 1 bij dan.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 26 Feb 2010 00:01 Onderwerp:
| |

|
Joris schreef: | Wat een enorm lelijke poll uitslag . Had het wel wat verwacht, maar dat het zo extreem zou zijn valt me toch tegen. Jammer dat zoveel jonge mensen al zo somber en negatief over Nederland zijn.
In ieder geval ga ik hier niet meer in discussie over politiek, dat wordt toch huilen met de pet op. |
Jij leeft zeker onder een steen, je hoort het overal de jeugd de ouderen etc etc ze zijn het allemaal zat. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 26 Feb 2010 00:26 Onderwerp:
| |

|
Shadowx schreef: | Joris schreef: | Wat een enorm lelijke poll uitslag . Had het wel wat verwacht, maar dat het zo extreem zou zijn valt me toch tegen. Jammer dat zoveel jonge mensen al zo somber en negatief over Nederland zijn.
Jij leeft zeker onder een steen, je hoort het overal de jeugd de ouderen etc etc ze zijn het allemaal zat. |
Volgens mij is het bij jongeren vooral de sensatie zucht en misschien ervaringen met""kut-marokanen" binnen de familie.
En behalve dat er nog amper is gestemd kan je hier soweiso 0,00 uithalen aangezien er al een "voorselectie" is geweest dmv het te vragen op een game site, hetzelfde geld als je het bijv op een astrologie site zou zetten dan was er al een voorselectie in het type mensen die je aantrekt op zo'n poll. Of het ook echt verschil maakt weet ik eigenlijk niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 26 Feb 2010 01:02 Onderwerp:
| |

|
@dark lars, ik zie het verband niet met de PVV en gamers? |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 26 Feb 2010 01:04 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | @dark lars, ik zie het verband niet met de PVV en gamers? |
Daar gaat het niet zozeer om, meer omdat als je een bepaalde doelgroep aanspreekt, je meestal dezelfde mening krijgt. En in dit geval is dat inderdaad de PVV. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 26 Feb 2010 01:13 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | Shadowx schreef: | Joris schreef: | Wat een enorm lelijke poll uitslag . Had het wel wat verwacht, maar dat het zo extreem zou zijn valt me toch tegen. Jammer dat zoveel jonge mensen al zo somber en negatief over Nederland zijn.
Volgens mij is het bij jongeren vooral de sensatie zucht en misschien ervaringen met""kut-marokanen" binnen de familie.
En behalve dat er nog amper is gestemd kan je hier soweiso 0,00 uithalen aangezien er al een "voorselectie" is geweest dmv het te vragen op een game site, hetzelfde geld als je het bijv op een astrologie site zou zetten dan was er al een voorselectie in het type mensen die je aantrekt op zo'n poll. Of het ook echt verschil maakt weet ik eigenlijk niet  |
Kijk en daar ga je al de fout in, je zegt Marokanen maar de PVV heeft het niet alleen over de Marokanen of alleen de islam, in principe heeft tie ook niks tegen buitenlanders (ben er zelf 1) zolang ze zich maar aan de nederlandse regels houden wat ik vrij normaal vind als ik naar turkije of marocco of spanje of italie of egypte gaat dan heb ik me ook aan te passen aan hun regels.
Erg jammer weer dat je het zo verwoord, net als toen met Pimmetje die voor Racist uitgemaakt werd terwijl die alleen maar zei dat Nederland vol is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Laatstewoord |
Geplaatst: 26 Feb 2010 04:57 Onderwerp:
| |
|
Mijn stem gaat naar groenlinks. Ik vind het wel jammer dat zoveel mensen op PVV zouden gaan stemmen en ik ben ook wel benieuwd waarom eigenlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 26 Feb 2010 07:17 Onderwerp:
| |

|
wel grappig dat er 2 partijen uitspringen die echt gewoon helemaal achterblijven, de SP en de SGP  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 26 Feb 2010 08:44 Onderwerp:
| |

|
Laatstewoord schreef: | Mijn stem gaat naar groenlinks. Ik vind het wel jammer dat zoveel mensen op PVV zouden gaan stemmen en ik ben ook wel benieuwd waarom eigenlijk. |
Omdat mensen hier fucking dom zijn en ontzettend gevoelig voor populisme zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Wazzim |
Geplaatst: 26 Feb 2010 09:41 Onderwerp:
| |

|
Robert schreef: |
Omdat mensen hier fucking dom zijn en ontzettend gevoelig voor populisme zijn. |
Robert,de meeste mensen zijn dom in Nederland.
De PVV wil tegen de grondwet ingaan om 1/16 van de nederlandse bevolking/belasting betaler van hun godsdienst vrijheid te ontdoen.
Iedereen met een beetje verstand is daar tegen.
Voor alle PVV'ers: geef me een goed onderbouwd argument waarom we nu wel de grondwet mogen vebreken!
Ik ben zelf Marokkaan én moslim en mij zie je toch ook geen aanslag plegen xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 26 Feb 2010 10:06 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | Nickdhnick schreef: | @dark lars, ik zie het verband niet met de PVV en gamers? |
Daar gaat het niet zozeer om, meer omdat als je een bepaalde doelgroep aanspreekt, je meestal dezelfde mening krijgt. En in dit geval is dat inderdaad de PVV. |
Die poll is ook niet echt bedoeld als peiling voor de landelijke resultaten, maar om te kijken wat de users hier op het forum stemmen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 26 Feb 2010 12:09 Onderwerp:
| |

|
Wazzim schreef: | Robert schreef: |
Robert,de meeste mensen zijn dom in Nederland.
De PVV wil tegen de grondwet ingaan om 1/16 van de nederlandse bevolking/belasting betaler van hun godsdienst vrijheid te ontdoen.
Iedereen met een beetje verstand is daar tegen.
Voor alle PVV'ers: geef me een goed onderbouwd argument waarom we nu wel de grondwet mogen vebreken!
Ik ben zelf Marokkaan én moslim en mij zie je toch ook geen aanslag plegen xD |
Groot gelijk Wazzim, goedzo!
En:
Joris schreef: | Danny Ouderling schreef: | Nickdhnick schreef: | @dark lars, ik zie het verband niet met de PVV en gamers? |
Die poll is ook niet echt bedoeld als peiling voor de landelijke resultaten, maar om te kijken wat de users hier op het forum stemmen. |
Het zou toch janken worden als het landelijk ook zo gaat eindigen  |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 26 Feb 2010 12:50 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | graag 'blanco' aan de poll toevoegen.
Bij voorbaat dank. | Ah nee, Blanco stemmers duiden niets aan  |
Jawel, die duiden aan dat de landelijke politiek een farce is en dat ze daar niet aan mee doen om bovenstaande reden. Ik vind toch dat die optie erbij moet staan, waar moet ik anders op klikken? |
|
Terug naar boven |
|
|
Laatstewoord |
Geplaatst: 26 Feb 2010 12:52 Onderwerp:
| |
|
Robert schreef: | Laatstewoord schreef: | Mijn stem gaat naar groenlinks. Ik vind het wel jammer dat zoveel mensen op PVV zouden gaan stemmen en ik ben ook wel benieuwd waarom eigenlijk. |
Niet helemaal de reactie waar ik op gehoopt had.
Eigenlijk wilde ik gewoon van een PVV-stemmer op dit forum weten wat haar of zijn beweegredenen zijn, zonder gelijk tegen dit soort opmerkingen aan te lopen.
Laatst aangepast door Laatstewoord op 26 Feb 2010 14:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Laatstewoord |
Geplaatst: 26 Feb 2010 12:54 Onderwerp:
| |
|
D: schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | graag 'blanco' aan de poll toevoegen.
Jawel, die duiden aan dat de landelijke politiek een farce is en dat ze daar niet aan mee doen om bovenstaande reden. Ik vind toch dat die optie erbij moet staan, waar moet ik anders op klikken? |
D66 |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Feb 2010 13:04 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
D: schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | graag 'blanco' aan de poll toevoegen.
Jawel, die duiden aan dat de landelijke politiek een farce is en dat ze daar niet aan mee doen om bovenstaande reden. Ik vind toch dat die optie erbij moet staan, waar moet ik anders op klikken? | Staat er effectief een optie Blanco op stemformulieren in Nederland? In deze poll ook niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 26 Feb 2010 13:07 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Je kan ook niet stemmen, dat zou in dit geval blanco zijn. ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 26 Feb 2010 13:17 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | D: schreef: | Joni Philips schreef: | D: schreef: | graag 'blanco' aan de poll toevoegen.
Jawel, die duiden aan dat de landelijke politiek een farce is en dat ze daar niet aan mee doen om bovenstaande reden. Ik vind toch dat die optie erbij moet staan, waar moet ik anders op klikken? | Staat er effectief een optie Blanco op stemformulieren in Nederland? In deze poll ook niet. |
In Nederland weet je hoeveel mensen kunnen stemmen, hier op Gamed zou je er dan vanuit moeten gaan dat alle 10000+ leden dit zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 26 Feb 2010 13:18 Onderwerp:
| |

|
Voor de mensen die op Wilders stemmen, die gast is zo achterlijk. Vandaag in Metro
GW: ''Ik zal mijn speech in het arabisch publiceren zodat PvdA het ook kan lezen''
2e opmerking, iemand zegt: wat doen we aan de minimumstraffen tegen ''geweldpleging'' waarop GW onderbreekt met: ''in normaal Nederlands, als een Marokkaan geweld pleegt''
Zo triest die gast, alsof normale Nederlanders helemaal geen geweld plegen. Die man heeft ze echt niet op een rijtje. Maar eigenlijk hoop ik wel dat hij gekozen wordt zodat hij ook doodgeschoten kan worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 26 Feb 2010 13:33 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop al jaren op een meteoor op de 2e kamer maar dat gebeurt ook niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 26 Feb 2010 13:35 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Voor de mensen die op Wilders stemmen, die gast is zo achterlijk. Vandaag in Metro
GW: ''Ik zal mijn speech in het arabisch publiceren zodat PvdA het ook kan lezen''
2e opmerking, iemand zegt: wat doen we aan de minimumstraffen tegen ''geweldpleging'' waarop GW onderbreekt met: ''in normaal Nederlands, als een Marokkaan geweld pleegt''
Zo triest die gast, alsof normale Nederlanders helemaal geen geweld plegen. Die man heeft ze echt niet op een rijtje. Maar eigenlijk hoop ik wel dat hij gekozen wordt zodat hij ook doodgeschoten kan worden. |
nounounounounounou...dus als iemand een andere mening heeft dan jij moet ie dood? Nee, da's een teken van intelligentie.
Polluitslag valt mij ook op. Persoonlijk zou ik nooit PVV stemmen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 26 Feb 2010 13:55 Onderwerp:
| |

|
Dus jullie willen weten waarom iemand op PVV zou stemmen? Nou, ik wil bijvorbeeld dat de criminaliteit harder moet worden aangepakt. Op dit punt ben ik het eens met Wilders.
Ook erger ik me inderaad vaak aan de etnische minderheden (moslims) in het land, en ik vind dat die groep anders aangepakt moet worden en beter moet integreren in de Nederlandse cultuur. De meeste allochtonen plakken aan elkaar vast en houden vast aan hun oude leefgewoonten. Hierdoor voelen ze zich denk ik minder betrokken met de Nederlandse maatschappij.
Verder vind ik het een zwak argument om te zeggen dat Nederlanders meer misdaden plegen, in verhouding overtreden Marokkanen veel vaker de wet. Zij mogen wat mij betreft dus veel harder aangepakt worden.
En Wilders wil niet 1/16 van de bevolking van hun godsdienst verdoen. Hij wil gewoon de religie scheiden tussen kerk en staat en de Nederlandse cultuur beschermen. De grondwet wordt niet verbroken.
En als je Marokaan en moslim bent wil niet zeggen dat je aanslagen pleegt, Wazzim.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, ... 9, 10, 11 Volgende |