Wat is de beste Handheld ooit? |
GBA |
|
15% |
[ 3 ] |
Nintendo DS |
|
35% |
[ 7 ] |
PSP |
|
30% |
[ 6 ] |
Lynx |
|
0% |
[ 0 ] |
Anders........... |
|
10% |
[ 2 ] |
Ik speel geen handheld games |
|
10% |
[ 2 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 20 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Urkie |
Geplaatst: 02 Mei 2007 23:30 Onderwerp: Beste handheld ooit
| |

|
Wat vinden jullie de beste handheld? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 03 Mei 2007 07:22 Onderwerp:
| |

|
zeker de psp ik heb bde ds ook gehad maar iik ben veel bloijer met de psp wat een mogelijkheiden dat ding heeft |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 03 Mei 2007 07:24 Onderwerp:
| |

|
Doe mij toch maar de Gameboy 'classic'. Ontelbare uren spelplezier aan gehad.
Tegenwoordig zijn handhelds mijn ding niet meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Mei 2007 08:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Geen zou ik zeggen, geen van de handhelds is de titel beste waard. Daarvoor zijn ze te beperkt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan L |
Geplaatst: 03 Mei 2007 08:23 Onderwerp:
| |

|
Ik heb DS gestemd omdat ik dat de beste handheld op dit moment vind, de beste handheld ooit vind ik wat voorbarig  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 03 Mei 2007 09:15 Onderwerp:
| |

|
De gouwe ouwe Gameboy natuurlijk. Die grote ouwe bak ja. Zonder dat ding was er wsl geen handheldmarkt in dit stadium (niet technisch, want we weten wat Nintendo met de techniek op handheldgebied heeft gedaan ) |
|
Terug naar boven |
|
|
NL|MegaMika |
Geplaatst: 03 Mei 2007 09:53 Onderwerp:
| |

|
Vooralsnog de GBA, en dan puur omdat die ook de klassieke GameBoy (Color) games af kan spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 03 Mei 2007 12:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
Tom schreef: | Vooralsnog de GBA, en dan puur omdat die ook de klassieke GameBoy (Color) games af kan spelen. |
Hier sluit ik me bij aan. De Advance heeft een mooie lijst aan games, maar als je daar die van de Color en de originele Gameboy aan toe voegt, is hij ongeëvenaard. |
|
Terug naar boven |
|
|
madmaniac |
Geplaatst: 04 Mei 2007 15:59 Onderwerp:
| |

|
doe mij ook maar de gameboy, daar heb ik nog steeds het meeste spellen voor van alle consoles/handhelds die ik heb uren spelplezier mee gehad |
|
Terug naar boven |
|
|
Donux |
Geplaatst: 15 Mei 2007 18:18 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Jasper_ |
Geplaatst: 15 Mei 2007 22:12 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik ben wel aardig een handheldgamer en (het spelaanbod van) de DS is voor mij denk ik toch wel de beste ooit, zeker als je ziet wat ons allemaal nog te wachten staat.
Roderick schreef: | (niet technisch, want we weten wat Nintendo met de techniek op handheldgebied heeft gedaan ) |
Inderdaad!
Nee, ik begrijp wel wat je bedoeld. Gelukkig kwam er een grote concurrent zodat ze wel moesten innoveren  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 15 Mei 2007 22:18 Onderwerp:
| |

|
Ik kies voor de psp.. Vanwege zijn mogelijkheden. Toch zou ik nooit een handheld halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Mei 2007 13:37 Onderwerp:
| |

|
Jasper_ schreef: | Ik ben wel aardig een handheldgamer en (het spelaanbod van) de DS is voor mij denk ik toch wel de beste ooit, zeker als je ziet wat ons allemaal nog te wachten staat.
Nee, ik begrijp wel wat je bedoeld. Gelukkig kwam er een grote concurrent zodat ze wel moesten innoveren  |
lol sorry hoor maar ik zie geen toppers zoals:God of war :coo,the elder scrolls travels:oblivion,GT mobile,ratchet and clank size matters,Ghost recon AW 2,FF's,GTA's,The History Channel: Great Battles of Rome ,SOCOM: US Navy SEALs Fireteam Bravo 1en 2,Rainbow Six Vegas,Naruto: Ultimate Ninja Heroes, Manhunt 2 ,
Tomb Raider: Anniversary,Castlevania: The Dracula X Chronicles,
Monster Hunter Freedom ,SWAT: Target Liberty,Brave Story: The New Traveler,Jeanne D'Arc,Turok Next,WipEout Pulse,tekken:DR,Lumines,SSX,X-men,enzo enzo enzo.....
op de DS verschijnen de DS heeft echt wel leuke games (heb DS ook)maar kan niet op tgen PSP(die heb ik ook) BTW:ik ben geen sony fanboy dit is gewoon een feit |
|
Terug naar boven |
|
|
Jasper_ |
Geplaatst: 16 Mei 2007 13:53 Onderwerp:
| |
![]()
|
dnarbeis schreef: | BTW:ik ben geen sony fanboy dit is gewoon een feit |
Jouw mening is een feit? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Mei 2007 13:58 Onderwerp:
| |

|
ja want alle games die ik opnoem zijn toppers en komen naar de PSP en niet naar de DS |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mei 2007 14:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | ja want alle games die ik opnoem zijn toppers en komen naar de PSP en niet naar de DS | Ik denk dat ons begrip topper dan toch sterk verschilt dan dat van jou. Ik beschouw de PSP ook als beter dan de DS, simpelweg omdat ie meer goede games in mijn aard heeft, maar die heeft ook heel wat toppers. Daarnaast zijn games zoals Naruto, The History Channel enzo geen toppers en krijgt de DS ook games als FF. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Mei 2007 14:49 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | dnarbeis schreef: | ja want alle games die ik opnoem zijn toppers en komen naar de PSP en niet naar de DS | Ik denk dat ons begrip topper dan toch sterk verschilt dan dat van jou. Ik beschouw de PSP ook als beter dan de DS, simpelweg omdat ie meer goede games in mijn aard heeft, maar die heeft ook heel wat toppers. Daarnaast zijn games zoals Naruto, The History Channel enzo geen toppers en krijgt de DS ook games als FF. |
oke gelijk maar de FF's op de DS en de FF's van de psp
DS FF 3:
PSP FF Crisis Core:
geef toe,welke ziet er beter uit... |
|
Terug naar boven |
|
|
Jasper_ |
Geplaatst: 16 Mei 2007 14:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
Nooit aan gedacht dat de vraag "welke is leuker?" wel eens belangrijker zou kunnen zijn? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Mei 2007 14:55 Onderwerp:
| |

|
Jasper_ schreef: | Nooit aan gedacht dat de vraag "welke is leuker?" wel eens belangrijker zou kunnen zijn? |
oke maar IK verwacht meer van de PSP versie,graphics zijn niet alles dat weet ik een spel als tetris en pokemon hebben geen super graphics en toch heb je uren speelplezier.
maar de toppers op de DS zijn (vind ik!!) slechter dan de toppers op de PSP.
ik heb mariokart,metroid enzo enzo ook zeer leuk gevonden op de DS maar als je dan naar lijst kijkt bij de PSP mag je best beginnen te twijelen.
en de PSP is zeer goedkoop geworden voor wat het is (PSP white+ratchet and clank voor 179euro! het spel apart kost als 50!) |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 16 Mei 2007 17:16 Onderwerp:
| |

|
Het is niet omdat je zegt dat gras blauw is, dat het ook een feit is.
On-topic... ik ben die knul die op "Anders" stemde. Ik vond dat de klassieke gameboy niet onder GBA viel  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|