Auteur |
Bericht |
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 21 Feb 2010 10:31 Onderwerp: psn vraag
| |

|
weet iemand een leuke psn game tot en met 10 euro? en een vette ps3 game ter waarde van 30 euro |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 21 Feb 2010 11:46 Onderwerp:
| |

|
geef dan aan wat voor soort games je leuk vind Er zijn echt te veel goede games van 30 euro.
Kilzone 2
Uncharted
Motorstorm
Assassins Creed
inFAMOUS
Prince of Persia
Bioshock
Brutal Legend
Metal Gear Solid 4
GTA 4
Resistance 2
en nog heel veel meer... |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 22 Feb 2010 13:03 Onderwerp:
| |

|
PSN:
Braid
pixeljunk shooter
pixeljunk eden
flower
trine
prince of persia classic |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 22 Feb 2010 13:59 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | PSN:
Braid
pixeljunk shooter
pixeljunk eden
flower
trine
prince of persia classic | welke is het leukst+ hoge replay waarde? |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 22 Feb 2010 14:47 Onderwerp:
| |

|
Warhawk is imo de beste PSN game of dit moment. |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 22 Feb 2010 15:00 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | geef dan aan wat voor soort games je leuk vind Er zijn echt te veel goede games van 30 euro.
Kilzone 2
Uncharted
Motorstorm
Assassins Creed
inFAMOUS
Prince of Persia
Bioshock
Brutal Legend
Metal Gear Solid 4
GTA 4
Resistance 2
en nog heel veel meer... |
Noem je ook nog eens allemaal titels die bijna allemaal voor 20 te vinden zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 22 Feb 2010 15:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
@ Shikoku: Inderdaad, die titels zijn meestal al voor een prijs van 20,- euro te verkrijgen. Op Brütal Legend na dan. Deze titel is sowieso aan te raden, maar ook Borderlands weet volgens velen goed te vermaken en is nu met goed zoekwerk ook al voor 30,- euro te vinden.
Als je een goedkope PSN titel zoekt zou ik Flower en/of PixelJunk Eden aanbevelen, deze spellen hebben mij echt goed weten te vermaken. Beide zijn ze origineel en verslavend. Hoewel je Flower eerder hebt uitgespeeld dan PixelJunk Eden. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 22 Feb 2010 16:34 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | @ Shikoku: Inderdaad, die titels zijn meestal al voor een prijs van 20,- euro te verkrijgen. Op Brütal Legend na dan. Deze titel is sowieso aan te raden, maar ook Borderlands weet volgens velen goed te vermaken en is nu met goed zoekwerk ook al voor 30,- euro te vinden.
Als je een goedkope PSN titel zoekt zou ik Flower en/of PixelJunk Eden aanbevelen, deze spellen hebben mij echt goed weten te vermaken. Beide zijn ze origineel en verslavend. Hoewel je Flower eerder hebt uitgespeeld dan PixelJunk Eden. | thx daar heb ik nou wat aan maar nu twijfel ik omdat deze 2 spellen mij echt lijken voor casual gamers, of is dat niet zo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 22 Feb 2010 17:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Brütal Legend en Borderlands zijn sowieso niet echt casual, maar wel redelijk toegankelijk. Borderlands heeft daarbij nog split-screen waardoor het ideaal is om samen met een maat in coöp te gaan. Brütal Legend heeft een niet al te soepele online modus en speel je dan ook meer voor de single-player ervaring. Bij Borderlands kan dit ook maar met een drop-in/drop-out partner is het wel veel vermakelijker. Overigens is het wel kortzichtig om me alleen op deze twee retail-titels te richten, aangezien er nog zoveel andere games zijn voor 30,- euro.
Flower en PixelJunk Eden zijn in ieder geval wel wat meer casual, met name Flower, waarbij je eigenlijk helemaal niks hoeft te doen. PixelJunk Eden bied dan al heel wat meer gameplay en wordt op den duur zelfs heel moeilijk. Zelf zou ik in ieder geval voor die laatste gaan, vanwege de langere speelduur en uitdaging. Dat neemt daarbij niet weg dat Flower een unieke ervaring is die je zeker een keer geprobeerd of gezien moet hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|