Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Feb 2010 15:34    Onderwerp: [Xbox] Jade Empire Reageren met citaat

Zijn er nog mensen hier die dit spelen? Het is van BioWare, dus fans van de "Star Wars: Knights of the Old Republic" en "Mass Effect"-series, zullen wel bekend zijn met deze game.

Hopelijk overigens nog een Jade Empire 2 voor de Xbox 360? En misschien ook wel voor de PlayStation®3, als BioWare besluit steeds vaker multiplatform te gaan.

Nog een paar vette wallpapers voor de liefhebbers, via DEZE link:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Primitive BerichtGeplaatst: 16 Feb 2010 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

"Speelden" is misschien een betere term, heb de game eerlijk gezegd in jaren niet meer aangeraakt. En een blijvende indruk had die zeker toch niet nagelaten, want eerlijk gezegd kan ik me niet al te veel meer van deze game voor de geest halen.

Aan de mogelijkheid van een Jade Empire 2 twijfel ik momenteel een beetje, Mass Effect 3 zit in de planning, Dragon Age 2 zou volgende jaar al moeten verschijnen, denk dat ze voor beide franchises momenteel ook nog extra dlc zullen proberen te verkopen, dus ik denk misschien niet dat Bioware momenteel over de mogelijkheden gaat beschikken, om er nog een extra project bij te nemen. Nu ja wie weet, kan het misschien wel ergens in de toekomst.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Feb 2010 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Jade Empire enkele jaren geleden uitgespeeld op PC. Tijdje geleden dus, maar vond de game niet dezelfde indruk maken als Knights of The Old Republic en/of Mass Effect.

Misschien in de nabije toekomst weer eens aan beginnen, deze keer op de Xbox 360.

In ieder geval, ook ik twijfel eraan of BioWare binnen korte tijd Jade Empire 2 aankondigd. Ze werken al aan Mass Effect 3, Dragon Age: Awakening, Dragon Age 2, Star Wars: The Old Republic en een nieuwe IP. En laten we niet vergeten dat ze voor Mass Effect 2 en Dragon Age: Origins DLC aan het ontwikkelen zijn.
Terug naar boven
Kenobixios BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb het spel vorige week gekocht voor de xbox.
Heerlijke game.

Mag wel een deel twee komen.
Terug naar boven
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem lang geleden in een ruk uitgespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Wel een heel vet spel. Lekker mellow sfeertje, ik ben ook een sucker voor die oud-chinese sfeer.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Deed me nu eens helemaal niets .

Nu ligt die bjj mijn Xbox games mss wel voor eeuwig.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: