Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
zie sang BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 17:39    Onderwerp: Sony verlies is maar 18$ per ps3. Reageren met citaat

Sony laat weten :

BY DAISUKE WAKABAYASHI
TOKYO—After enduring several painful quarters of restructuring, Sony Corp. posted its first quarterly profit in a year and narrowed its full-year loss projections.

The company also reaffirmed that its cost-cutting measures should finally deliver profitability at its closely watched electronics and videogame divisions.

"We think we've bottomed out and we can do fairly well going forward," said Sony Chief Financial Officer Nobuyuki Oneda.

Restoring profitability at the electronics and videogames businesses, which account for about two-thirds of Sony's revenue, has been at the core of a restructuring implemented at the trough of last year's global economic downturn.

Sony has closed ...

Dus als ze per console nog 1game verkopen hebben ze GEEN verlies meer.
Dat wil dan nu ook zeggen dat ps3 gauw met winst zal verkopen.
Dit is info voor de mensen die er niet in geloven ( 360fans).
Wat is jullie reactie nu ?.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Vervelend voor Sony dat ze jaren nadat de console al uit is nog steeds verlies lijden per verkochte PS3.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In je 'bron' zie ik anders nergens een bewijst dat je topictitel onderbouwt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Robert
Niet vergeten dat de ps3 een dure console is om te maken.
En zeker niet vergeten dat hun formaat het weeral haalt ( B.R. vs H.D)
Sony weet wel van wanten want ps2 geeft ook de DVD volledig gelanceerd.
Mijn vraag wat heeft de 360 of de Wii al gelanceerd.

@ Rene,
Sony heeft de kosten voor het maken van een Playstation 3 sterk terug gedrongen. Afgelopen december lag het verlies per Playstation 3 op $37. Dit heeft Sony teruggebracht naar $18. Sony verwacht in 2011 eindelijk winst te gaan maken op de hardware. Sony Chief Financial Officer Nobuyuki Oneda liet het volgende weten: gevolgd door de tekst in het
Engels. Denk dat dit genoeg zegt , ik breid dan nog niet de verkopen
tegenover de 360 uit. Of zou ik het wel doen,JA:Er gaan al een tijd meer aantallen van Sony's hardware over de toonbank dan dat van Microsoft. De playstation 3 heeft momenteel wereldwijd al 33,5 miljoen exemplaren verkocht. De Xbox 360 heeft er dan wel 39 miljoen verkocht, maar ziet de Playstation 3 steeds dichter naderen.

denk dat u nu wel genoeg info heb.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Mijn vraag is hetzelfde als die van Rene; hebben de topicnaam en de tekst die in de OP staat überhaupt verband? Ik zie het er niet aan...
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Zie zang

Nou de Wii heeft motion controls geintroduceerd, wat sony naar mijn mening schaamteloos heeft gekopieerd via de sixaxis.

De 360 heeft eigenlijk nog niet echt iets geintroduceerd maar het is dan ook gewoon een opvolger van de originele xbox.
--------

De PS3 heeft dan misschien wel Blu Ray geintroduceerd maar dat is naar mijn idee helemaal nergens goed voor.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

De originele Xbox heeft online console gamen geïntroduceerd, terwijl de Xbox 360 controllervrij gamen zal introduceren.
Terug naar boven
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:25    Onderwerp: Re: Sony verlies is maar 18$ per ps3. Reageren met citaat

zie sang schreef:
Sony laat weten :

BY DAISUKE WAKABAYASHI
TOKYO—After enduring several painful quarters of restructuring, Sony Corp. posted its first quarterly profit in a year and narrowed its full-year loss projections.

The company also reaffirmed that its cost-cutting measures should finally deliver profitability at its closely watched electronics and videogame divisions.

"We think we've bottomed out and we can do fairly well going forward," said Sony Chief Financial Officer Nobuyuki Oneda.

Restoring profitability at the electronics and videogames businesses, which account for about two-thirds of Sony's revenue, has been at the core of a restructuring implemented at the trough of last year's global economic downturn.

Sony has closed ...

Dus als ze per console nog 1game verkopen hebben ze GEEN verlies meer.
Dat wil dan nu ook zeggen dat ps3 gauw met winst zal verkopen.
Dit is info voor de mensen die er niet in geloven ( 360fans).
Wat is jullie reactie nu ?.

Hahahaha is er dit jaar ook fanboy topic van het jaar? JE bent genomineerd!
Komop hoe kansloos om dit als topic aan te maken
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
De originele Xbox heeft online console gamen geïntroduceerd, terwijl de Xbox 360 controllervrij gamen zal introduceren.

Kon ik voordien ook al op ps2 dus u reactie klopt niet 360 heeft je wel
VOC gegeven waar ze een stevig pattent op hebben .
Ten 2de over de ' Arc' kan niemand al een oordeel vellen. Pers denk ik
dat de Wii controls helemaal niets met dit systeem overeen komen.
Dan BR , had sony geen BR gebruikt had de HD DVD van de toen ongenaakbare 360 gewonnen. Maar de filmwereld stond PAL achter
Sony PS3 schijfje (BR).
Ten laatste hoeveel gamer zullen dit Xbox 360 controllervrij gamen accepteren???.
Na 2 u gamen zal je arm rust nodig hebben probreer maar ff 2u
gebaren taal.
Als je handen niets hebben worden de armspieren uitgeput.
Zeker weten !!!.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

De Xbox had online gamen als eerst, nog voor de PS2. Althans, in Europa en Noord-Amerika.
Anders klopt je argument dat de PS2 de DVD heeft geïntroduceert ook niet, want op de Xbox kon ik ook DVD's afspelen en de Xbox maakte ook gebruik van de DVD voor z'n games.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Christian Vuye schreef:
De Xbox had online gamen als eerst, nog voor de PS2.

Fout. Als ik het goed heb had de SNES ook online functionaliteiten. Sowieso in Japan, weet niet of het ooit in Europa geïntroduceerd is.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Christian Vuye schreef:
De Xbox had online gamen als eerst, nog voor de PS2.

Fout. Als ik het goed heb had de SNES ook online functionaliteiten. Sowieso in Japan, weet niet of het ooit in Europa geïntroduceerd is.

Laten we het bij de voorbije generatie consoles houden.

Ik herriner me nu in ieder geval dat je met de Dreamcast ook online kon gamen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

NES had al online. Xbox maakte het groot. Dat is de grootste inbreng van Microsoft geweest in de gamesindustrie. En dat verdient zeker zijn waardering.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
NES had al online. Xbox maakte het groot. Dat is de grootste inbreng van Microsoft geweest in de gamesindustrie. En dat verdient zeker zijn waardering.

...

Online gamen is zo dik overrated, niet normaal meer. Als ik gewoon met 2 vrienden een shooter wil doen tegen bots dan kan dat in 9 van de 10 spellen niet meer. Komt allemaal door online gaming.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

Sorry hoor, maar online gaming is naar mijn mening toch echt met de pc gekomen. Dat het later op de consoles ook groter is geworden is meer te danken aan de games dan aan de consoles.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Excuus, voor de consoles uiteraard. Het systeem achter Xbox Live werkt zó enorm goed en is zo uitgebreid, erg knap.

En dat Sony nog steeds verlies maakt per verkochte PS3 verbaast natuurlijk niemand, het systeem ging in 2009 100euro in prijs omlaag dus de marges zijn weer klein. Mid/eind 2010 zullen ze wel winst maken.

Laatst aangepast door Roderick op 06 Feb 2010 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

Nee, dat waren van die vage add-on dingetjes zoals de sataliet add-on voor de SNES. De Dreamcast was de eerste console met built-in online ethernet port.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
@ Robert
Niet vergeten dat de ps3 een dure console is om te maken.
En zeker niet vergeten dat hun formaat het weeral haalt ( B.R. vs H.D)
Sony weet wel van wanten want ps2 geeft ook de DVD volledig gelanceerd.
Mijn vraag wat heeft de 360 of de Wii al gelanceerd.

Ik heb altijd gedacht dat een console op de markt kwam om mee te gamen niet om iets te introduceren, die Blu Ray is er niet speciaal gekomen voor de console.

Tevens is de geestelijke vader (broncodes) van zowel de CD, DVD als de Blu Ray Kees Schouhamer Immink een nederlander uit rotterdam en helaas niet Sony en Philips.

Sony & Pioneer zijn wel degene geweest die een jaar na de DVD begonnen waren aan de Blu Ray en in 1995 de Blu Ray uitvonden.
Zonder goede broncode geen goede Blu Ray, tevens is het niet sony sony sony maar zitten Sony en Pioneer en philips erachter.

Laatst aangepast door Shadowx op 07 Feb 2010 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Tevens is de geestelijke vader (broncodes) van zowel de CD, DVD als de Blu Ray Kees Schouhamer Immink een nederlander uit rotterdam en helaas niet Sony en Philips. Philips en Sony zijn wel degene geweest die een jaar na de DVD begonnen waren aan de Blu Ray.
Dus helaas Sony heeft niks gelanceerd zowel de DVD niet als de Blu Ray.
De wetgeving stelt dat alles wat je uitvindt op je werk, eigendom is van je werkgever. Alles wat Immink heeft uitgevonden, is dus een uitvinding van Philips aangezien zij hem betaalden. Daarnaast hebben Sony en Philips samen voor de technische uitwerking van CD, DVD en Blu-Ray gezorgd.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Tevens is de geestelijke vader (broncodes) van zowel de CD, DVD als de Blu Ray Kees Schouhamer Immink een nederlander uit rotterdam en helaas niet Sony en Philips. Philips en Sony zijn wel degene geweest die een jaar na de DVD begonnen waren aan de Blu Ray.
Dus helaas Sony heeft niks gelanceerd zowel de DVD niet als de Blu Ray.
De wetgeving stelt dat alles wat je uitvindt op je werk, eigendom is van je werkgever. Alles wat Immink heeft uitgevonden, is dus een uitvinding van Philips aangezien zij hem betaalden. Daarnaast hebben Sony en Philips samen voor de technische uitwerking van CD, DVD en Blu-Ray gezorgd.

Als je het zo gaat stellen dan is het dus Philips en niet Sony gezien de geestelijke vader ten tijde van dat werkzaam was bij Philips en niet Sony.
Tevens werkt de geestelijke vader niet meer bij Philips en is zijn eigen bedrijf begonnen.

Punt gewoon is dat mensen altijd zeggen dat het Sony was maar het was niet alleen Sony men mot is een keer wat opdoen voor ze rakelings dingen gaan zeggen we hebben niet voor niks vandaag de dag internet waar we alles op kunnen vinden google is je vriend.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shadowx schreef:
Als je het zo gaat stellen dan is het dus Philips en niet Sony gezien de geestelijke vader ten tijde van dat werkzaam was bij Philips en niet Sony. Tevens werkt de geestelijke vader niet meer bij Philips en is zijn eigen bedrijf begonnen.
Inderdaad, maar zijn uitvindingen blijven achter. Populous is ook nog altijd eigendom van EA en niet van MS ondanks dat Molyneux verhuisd is. Daarnaast is Sony mede-uitvinder omdat zij nu eenmaal nodig waren voor de technische uitwerking. Dat is ook deels de strategie van Philips, ze willen niet noodzakelijk alles alleen uitwerken. Daarom hebben ze een gigantisch research labo waarin iedereen welkom is.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Shadowx schreef:
Als je het zo gaat stellen dan is het dus Philips en niet Sony gezien de geestelijke vader ten tijde van dat werkzaam was bij Philips en niet Sony. Tevens werkt de geestelijke vader niet meer bij Philips en is zijn eigen bedrijf begonnen.
Inderdaad, maar zijn uitvindingen blijven achter. Populous is ook nog altijd eigendom van EA en niet van MS ondanks dat Molyneux verhuisd is. Daarnaast is Sony mede-uitvinder omdat zij nu eenmaal nodig waren voor de technische uitwerking. Dat is ook deels de strategie van Philips, ze willen niet noodzakelijk alles alleen uitwerken. Daarom hebben ze een gigantisch research labo waarin iedereen welkom is.

Het ging bij mij er alleen maar om dat mensen zomaar rakelings wat zeggen terwijl het niet alleen Sony was.
Philips maakt al jaren niks meer zelf maar ze komen wel steeds met nieuwe dingen.

Maar goed we gaan offtopic , vind het mooi dat Sony het beter doet nu met hun PS3 tevens hoop ik dat de manier wrop het nu gaat tussen Sony (PS3), Microsoft (Xbox 360) en Nintendo (Wii) door blijft gaan dan behoud je een goede toekomst met gamen in plaats dat 1 iemand alleen heerser is en je troep afgeleverd krijgt, concurrentie is goed om die reden.
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ik snap niet waarom zon flametopic open blijft. t valt hier nog mee met de fanboy reacties (op zie sang na dan)
maar komop, een Opening post met Wat is jullie reactie nu?

Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat

XPowerStef schreef:
ik snap niet waarom zon flametopic open blijft. t valt hier nog mee met de fanboy reacties (op zie sang na dan)
maar komop, een Opening post met Wat is jullie reactie nu?

Dit is inderdaad wat dubbelzinnig omdat dit nu ook al op de front page staat. En er wordt ook niet gediscussieerd over het echte onderwerp.

-hangslot-
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: