Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende  
chimnino BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

En uit. In totaal had ik 3 slachtoffers op de suicide missie. Ik ben benieuwd of ik het nog een keer voor elkaar krijg zonder slachtoffers Nu eerst de aftiteling kijken. Het einde is trouwens echt tof. Me wants Mass Effect 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
En uit. In totaal had ik 3 slachtoffers op de suicide missie. Ik ben benieuwd of ik het nog een keer voor elkaar krijg zonder slachtoffers Nu eerst de aftiteling kijken. Het einde is trouwens echt tof. Me wants Mass Effect 3

Is Shepard dood?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Over de hele PS3 discussie en het universum anders te gebruiken denk ik:

Een ME zonder Shepard is als Tomb Raider zonder Lara, Uncharted zonder Nathan Drake of een Devil May Cry zonder Dante.

De hoofdvijand (Reapers) in ME is sowieso vastgesteld, anders zou het plot niet zo groots uit kunnen pakken.

Als ME ooit op de PS3 zou verschijnen, dan zou het simpelweg een port zijn. Anders is het ook niet meteen eerlijk voor de andere ME spelers.

In ieder geval, ME2 is prachtig. Al een aardige tijd gespeeld en de game is op alle vlakken verbeterd. Deze game gaat vast en zeker een hele tijd mijn favoriet zijn, des te meer omdat alle classes nu zeer interessant zijn. Bij ME1 had ik meer verwacht van bepaalde klassen.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
chimnino schreef:

Is Shepard dood?

I'll never tell
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Christian Vuye schreef:
chimnino schreef:

Is Shepard dood?

I'll never tell

Wie is er dan wel gestorven?
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
chimnino schreef:
Christian Vuye schreef:
chimnino schreef:

Is Shepard dood?

I'll never tell

Wie is er dan wel gestorven?

Ligt aan je keuzes. Dus heeft weinig nut om mijn casualty list te geven Just enjoy the game
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Archangel was wel de grootste verassing voor mij.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik zit nu in de laatste missie. Kan het pas morgen uitspelen omdat ik bij mijn ouders op bezoek ben >.<

In ieder geval daarna gelijk met een adept beginnen en new game+ met mijn soldier. Echt een zalig spel gewoon. Ik kan me moeilijk inbeelden dat bioware het nog beter kan doen
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Echt een super vet spel het voldoet zeker aan wat ik dacht dat het zou worden eerst een beetje wennen maar eht is gewoon super goed

Alleen nu wou ik me bij cerberus aanmelden maar daar moet je 18 voor zijn
dat ik met me domme kop toen mijn echte leeftijd had ingevuld moet ik nu een nieuwe GT maken schijt EA waarom kunnen ze niet wat makkelijker doen.

(ohja Sentinel ownt echt hard )
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Jesse.B schreef:
Alleen nu wou ik me bij cerberus aanmelden maar daar moet je 18 voor zijn
dat ik met me domme kop toen mijn echte leeftijd had ingevuld moet ik nu een nieuwe GT maken schijt EA waarom kunnen ze niet wat makkelijker doen.

Wut? Moet je achttien zijn om je aan te melden voor Cerberus? Kuuuuuttttt....
Terug naar boven
Jesse.B BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat

trouwens blijft die gratis dlc ook gratis of was dat alleen op de dag van release?

en ja maar ik heb nou een andere GT en andere email gemaakt en dat word gewoon mijn nieuwe account alles even overzetten en die shit
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vul overal, behalve dingen waar ze het echt moeten weten (IBG, Opleiding e.d.), in dat ik in 1980 geboren ben. Ook hier op Gamed FYI.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Jesse.B schreef:
trouwens blijft die gratis dlc ook gratis of was dat alleen op de dag van release?

en ja maar ik heb nou een andere GT en andere email gemaakt en dat word gewoon mijn nieuwe account alles even overzetten en die shit

Normaal gesproken blijft die gratis. Op PC kan je die immers zoveel keer opnieuw downloaden van het moment dat je je CD codes ingaf. Denk dat het ook zo wel werkt via Xbox Live.

In ieder geval zelf geen problemen gehad met Cerberus, al had ik dat nochthans verwacht
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Haha, over DLC gesproken, ik had ME2 in de pre-order staan bij de FRS maar gecanceled. Krijg ik zojuist een mailtje met 2 codes. Terminus Armor/weapon EN Inferno armor Mazzeltje Ben nu overigens opnieuw begonnen met een level 60 ME1 save, 100% paragon, ashley romance, kaidan dood, wrex levend, council gered. Kijken wat de verschillen zijn met het spelen zonder ME1 save.

Sowieso krijg je een kleine level/experience boost, van elk element krijg je een zootje, wat credits
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

De verschillen zijn erg groot met of zonder save. Héél wat personages kom je opnieuw tegen en sommigen bieden dan nog een kleine sidequest aan.

Als je de game uithebt kan je trouwens ook weer new game+ doen. Daarbij krijg je (buiten al de verzamelde uitrusting) ook nog een serieuze boost voor XP (25%), cash en resources. Enkel de upgrades moet je opnieuw verzamelen maar dat is zo erg nog niet. Anders was er immers niets meer te researchen

Ben nu New game+ bezig met mijn soldier (armor piercing ammo = win!) en ga ook beginnen aan een adept en een infiltrator waarschijnlijk.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Haha, over DLC gesproken, ik had ME2 in de pre-order staan bij de FRS maar gecanceled. Krijg ik zojuist een mailtje met 2 codes. Terminus Armor/weapon EN Inferno armor Mazzeltje Ben nu overigens opnieuw begonnen met een level 60 ME1 save, 100% paragon, ashley romance, kaidan dood, wrex levend, council gered. Kijken wat de verschillen zijn met het spelen zonder ME1 save.

Sowieso krijg je een kleine level/experience boost, van elk element krijg je een zootje, wat credits

So, I heard u liek spoiling a whole game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sotarK BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuwe geruchten PS3 versie ME2.
Goed om in het forum te plaatsen.

Electronic Arts weigert uitsluitsel te geven omtrent een PS3-versie van Mass Effect 2. CVG nam contant op met de gigant, maar een woordvoerder weigerde commentaar te geven.

Broncode in PC-versie
De geruchtenmolen omtrent een PS3-versie van Mass Effect is opnieuw gaan draaien nadat in de PC-versie bewijs werd gevonden. De broncode van de game suggereert namelijk dat er een PS3-versie in de maak is.

Quote:
[SFXGame.BioSFHandler_CharacterR? Ecord2]
m_nMaxRenegade=1900 m_nMaxRenegade = 1900
m_nMaxParagon=1957 m_nMaxParagon = 1957
m_srXPFormat=340881 m_srXPFormat = 340,881
m_srSpendTalentPointsMessageXBox?=348754 m_srSpendTalentPointsMessageXBox? = 348,754
m_srParagonRenegadeMessageXBox=3?48755 m_srParagonRenegadeMessageXBox = 3? 48,755
m_srSpendTalentPointsMessagePC=3?48753 m_srSpendTalentPointsMessagePC = 3? 48,753
m_srParagonRenegadeMessagePC=348?755 m_srParagonRenegadeMessagePC = 348? 755
m_srSpendTalentPointsMessagePS3=?348755 m_srSpendTalentPointsMessagePS3 =? 348,755
m_srParagonRenegadeMessagePS3=15?3007 m_srParagonRenegadeMessagePS3 = 15? 3007

Geruchten
Geruchten omtrent Mass Effect 2 op de PS3 blijven voortbestaan. Zo versprak BioWare's Jay Watamaniuk zich een tijd terug door te zeggen dat de game voor de Xbox 360, PC en waarschijnlijk PS3 verschijnt, terwijl de Russische EA site al eerder een vermelding maakte van Mass Effect 2 voor de PS3. De geruchten zijn echter altijd ontkracht.

Laatst aangepast door sotarK op 02 Feb 2010 17:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:

Dat is Exact de playtrough waarop ik nu mik met me adept Gisterenavond nog opnieuw begonnen
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Danny Ouderling schreef:
So, I heard u liek spoiling a whole game.

Dit is een Mass Effect 2 thread. Geen Mass Effect 1 thread. Ik mag er van uit gaan dat mensen deel 2 pas spelen na deel 1. Zo niet, heb je nu dik pech.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Bijna klaar met m'n tweede walktrough van het eerste deel. Zal de keuzes die heb gemaakt achterwege laten in verband met spoilers. Ik wilde eerst level60 halen voordat ik Mass Effect 2 zou bestellen.

Wel, nu is dit bijna gebeurd. Het gisterenmiddag €50 op m'n rekenig gestort, nu nog wachten tot dat geld op m'n paypal staat en dan kan ik hopelijk tegen het einde van de week Mass Effect 2 spelen!
Terug naar boven
patatzak BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb een vraag over ME1

Ik ben bijna klaar met m'n eerste playthrough en van Danny heb ik al gehoord dat je je eigen gear, geld, level en skills houdt bij de tweede playthrough, maar blijft de gear en skills van je teammaten ook hetzelfde.

Bijv. ik heb Garrus Spectre Master gear gegeven, heeft ie deze ook nog in de 2e playthrough?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

De gear die teammates droegen krijg je bij de start gewoon in je inventory, je moet ze dus enkel terug equippen als je eenmaal dat lid terug in je team hebt.

De skills moet je zelf opnieuw instellen.
Terug naar boven
patatzak BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
De gear die teammates droegen krijg je bij de start gewoon in je inventory, je moet ze dus enkel terug equippen als je eenmaal dat lid terug in je team hebt.

De skills moet je zelf opnieuw instellen.

Ok, bedankt voor de info
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Voor mensen die de 3 items die je kan krijgen via Dr. Pepper promo codes graag willen hebben (ze zijn de moeite imho):

Been salivating over the Dr. Pepper codes but don't have the cash to buy your own bottles? Do you hate the drink and do not want to buy it just for free DLC? Do you live in the United Kingdom and aren't even eligible for this DLC? Well, I'm here to solve all your problems! Below are four Dr. Pepper codes and instructions on how to use them! All four codes are re-usable, which means that everyone on these forums can get in on this free DLC!

The codes are:
CBEEAAA41NWH
CBEEAAAE4L9N
CBEEAAAFQG9J
CBEEAAAE98ZV
You only need one to get all the DLC, however.

Now… INSTRUCTIONS:
1] Visit the Dr. Pepper website and sign three accounts up. You can put a fake email for all three, as the website doesn't verify the accounts. You will also input a fake city, state, and phone number as well. IMPORTANT! If you live outside the US, you can still get this DLC! Just put random numbers for the zip, a random city and state, and boom! No sweat! Put fake info in all three accounts.

2] Input the code.

3] It will say to click to pick your prize. Make sure that you have an EA and BioWare account, and that the two are linked together. I'm not going to go into detail on how to do this, however. Just Google it.

4] When you click on the Select Prize button, pick Mass Effect 2, and then whichever DLC you want. Be sure to pick a different one for all three accounts.

5] It will say that it has been redeemed, then link you to BioWare's website for final verification. Sign in there, and you'll see your new item sitting there waiting for you! I hope you guys enjoyed this guide, and I hope you get good use out of the DLC. Thanks for reading!

Net zelf gedaan en ik heb ze nu alle 3. Werkt zowel voor X360 als voor PC. Enjoy
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk feitje van het eerste deel:

[SPOILER]Je kan op 't einde van het spel Saren zelfmoord laten plegen indien je over voldoende charm punten beschikt.[/SPOILER]
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 15

Ga naar: