Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 21 Nov 2009 20:43 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Nov 2009 21:19 Onderwerp:
| |
|
MarcianoNL schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=HAdlrU36JYk
Geweldig.  |
Damn Geweldig!!!!! :
Ik denk dat ik GTA SA maar eens ga spelen om een rustig naar de radio's te kunnen luisteren.
Ik zou echt zo blij worden als OG LOC de hoofdrol zou krijgen in een zou krijgen in een eventuele GTA SaS.
The good Memories come back .
Back to the streets zou echt weer geweldig zijn.
:') Echt jammer dat ze een volledig nieuwe trilogie zijn begonnen met GTA IV.
Vond de links tussen GTA 3 tot GTA VCS juist oh zo geweldig.
Vraag me echt af waarom Rockstar Leeds noch geen GTA SaS gemaakt.
Dat zijn de userbase wel verplicht na GTA LCS en VCS.
Het is nu net als een boek zonder einde.
Hope brings Life doesn't it? Let's hope then and wait till that day becomes reality in front of all our dreams.
We won't get peace, we have to meet it halfway through.
MGS+GTA= Next Epic Game on the Market
Ik hoop eigenlijk stiekem dat The Agent een Ripoff wordt van Metal Gear Solid maar dan met GTA elementen erbij.
Game Collaborations are the Best. Jammer genoeg zien we het niet vaak terug .
Ik ben nu echt Totally Hyped voor the Next Rockstar Epic.
Door dat Filmpdje realiseerde ik me weer hoe te gek GTA ookal weer was met name GTA San Andreas. Het is nu al bijna 5 jaar verder, iets Groundbreaking van Rockstar North zou niet bepaald misstaan.
The Agent lijkt een Potentiele kanditaat daarvoor te kunnen gaan worden.
Hoe vet GTA IV ook was, het was niet helemaal Ground Breaking tegenover GTA San Andreas. Waar ze bij GTA SA zoveel vernieuwingen en verbeteringen doorvoerden, gingen ze bij GTA IV lichtjes achteruit.
Voornamelijke vernieuwingen waren de Graphics en de Multiplayer.
Als ze nu eens nog een GTA zouden maken op de bestaande technologie van GTA IV maar alleen dan flink uitbreiden zoals ze in het verleden ook hadden gedaan met GTA SA tegenover GTA 3 en GTA VC.
Nieuwe GTA met Offline Co-oP, veel sidequest, veel features, dikke storyline, dikke city, dikke graphics, dikke characters en dikke muziek zou wel de perfecte spel voor mij zijn. Zo iets zou ik op zijn minst de komende 3 jaar weer kunnen blijven spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Nov 2009 21:42 Onderwerp:
| |

|
Offline Co-Op ? Hoe zou dat dan werken ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Nov 2009 21:52 Onderwerp:
| |
|
Saints Row like, alleen dan met Split Screens.
Die LCD/Plasma screens zijn tegenwoordig zo groot.
GTA SA had ookal een beperkte Multiplayer, alleen zou ik wel een volledige integratie van Co-oP willen terugzien.
GTA lijkt me wel een game die zich wel perfect leunt voor een Co-oP Singleplayer ervaring.
Bij Lost and the Damned was je ook vaak samen, zo'n principe in het verhaal zou het ook naadloos kunnen laten integreren in het verhaal.
Saints Row 2 Co-oP vind dan ook heel tof, alleen jammer dat het Grafisch aspect heel slecht is. Alles wat met het Grafische aspect te maken schiet te kort anno 2008/2009. Een ander minpunt vond ik dat je alleen maar Online Co-oP kon doen.
Offline Multiplayer FTW.
Misschien dat Saints Row 3 wel de game voor mij wordt.
Saints Row 2 gecombineert met de Graphics/Physics van GTA IV met Offline Co-oP zou voor mij echt de Game zijn.
All The Fun Twice and Double. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Nov 2009 21:58 Onderwerp:
| |

|
Offline Co Op lijkt me vrijwel onmogelijk in een Free Roaming game. Je medespeler zou je de hele tijd voor de voeten lopen.....
Daarom dat er wss in SR2 geen Offline Co Op zat  |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Nov 2009 22:11 Onderwerp:
| |
|
Christian Vuye schreef: | Offline Co Op lijkt me vrijwel onmogelijk in een Free Roaming game. Je medespeler zou je de hele tijd voor de voeten lopen.....
Daarom dat er wss in SR2 geen Offline Co Op zat  |
Lol, als je offline speelt ga je toch juist samen spelen omdat degene naast je zit. Dan kun je tenminste nog dingen beslissen en dan iets gaan doen.
Dat voor de voeten lopen valt volgens mij wel mee. Open Wereld bied genoeg ruimte voor 2 guys. Gewoon Samen missies doen en rondkloten in the city.
Ik zou eerder zeggen dat Online Co-oP minder zou werken omdat de communicatie daar minder zou kunnen zijn dan in RL Life.
De motivatie is ook veel sterker als je Offline speelt. Tenzij je met een Random Guy Offline Co-oP wilt doen XD. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 29 Dec 2009 16:25 Onderwerp:
| |

|
he bah heb allebij de delen in 2 dagen uitgespeeld
nu zijn de credits van tlad over mn scherm aan t rollen :-(
acdc!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Jan 2010 21:46 Onderwerp:
| |

|
Het lijkt me onderhand wel duidelijk dat deze ook naar PS3 en PC komt. Volgens mij was dit gewoon weer zo'n timed-exclusive van Microsoft. Net zoals met de Fallout 3 DLC. Dat magazine coverde de PC versie van The Lost & Damned niet zomaar, en die achievements voor de Games for Windows Live versie zijn er ook niet zomaar. Ah ja, voor ik het vergeet; hoeveel retailers hebben al een PS3 versie ''gelekt''?
Het wordt eens tijd dat Microsoft meer in first-party investeerd. Kijk maar naar Sony, die hebben gewoon een prachtige first-party line up! |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Jan 2010 12:33 Onderwerp:
| |

|
Muhahahah!&^^
Wie had er gelijk?  |
|
Terug naar boven |