Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15 Volgende
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Jan 2010 20:57 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Veel? €59,99 is de normale adviesprijs, hoor. Ik snap echt niet dat mensen dat 'veel geld' noemen... |
Niet de ''rich guy'' gaan uithangen, hé!
Ik ben 16 jaar oud en vind €59.99 euro veel voor één game!
EDIT: Ik zie dat Simon mijn punt al duidelijk heeft gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:03 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Mr. Awesome schreef: | Veel? €59,99 is de normale adviesprijs, hoor. Ik snap echt niet dat mensen dat 'veel geld' noemen... |
Ik ben geen rijke jongen, hoor. Heb momenteel zelf ook geen stuiver.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:05 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Christian Vuye schreef: | Mr. Awesome schreef: | Veel? €59,99 is de normale adviesprijs, hoor. Ik snap echt niet dat mensen dat 'veel geld' noemen... |
Ik ben geen rijke jongen, hoor. Heb momenteel zelf ook geen stuiver.  |
Snap het helemaal, Simon is heel duidelijk. Ik krijg ook maar 5 euro per week zakgeld, al werk ik tegenwoordig ernaast. Toch ga ik nog steeds m'n games zo goedkoop mogelijk kopen, dan kan ik er uiteindelijk meer kopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:10 Onderwerp:
| |

|
We raken off-topic, mensen!
Gezien het Mass Effect-topic is gesloten, zal ik hier mijn zogeheten gal maar spugen. Echter klaag ik niet, maar vraag ik.
Ik zit in het origineel op Noveria en moet dus nu een manier vinden om in de maintanence-area te kunnen komen. Hoe kom ik hier? Ik heb zojuist een tegengif voor het gif aan de dokter gegeven, maar nu zit ik klem. Hoe kom ik er weg?
Echt een meesterwerkje, trouwens. En dat is toch echt ondanks de grafische hick-ups waar de game last van heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:15 Onderwerp:
| |

|
Ik wist het wel, zodra ik geld mocht verdienen, ging ik dat ook daadwerkelijk doen! Snap niet dat 15 jarige niet werken. Luie donders  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:17 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Ik wist het wel, zodra ik geld mocht verdienen, ging ik dat ook daadwerkelijk doen! Snap niet dat 15 jarige niet werken. Luie donders  |
Ik werk!
Maar blijf on-topic! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:26 Onderwerp:
| |

|
Zo te zien heb ik Mass Effect (het origineel, dus), al bijna uit!
Dit zijn de stukken die ik nog moet spelen:
# Noveria: Matriarch Benezia
# Noveria: Hot Labs
# Feros: Geth Attack
# Feros: The Thorian
# Find Liara T'Soni
# Virmire: Landing
# Virmire: Assault
# Race Against Time
# Ilos: Find the Conduit
# Race Against Time: Final Battle
Teksten zijn wit gemaakt i.v.m. spoilers. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:27 Onderwerp:
| |

|
lol, al bijna uit. xD
Ik kan je vertellen, the game has just started. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:29 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | lol, al bijna uit. xD
Zal wel meevallen  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:31 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Danny Ouderling schreef: | lol, al bijna uit. xD
Zal wel meevallen  |
Ik heb m 3x uitgespeeld, so I can say: The game has just started. |
|
Terug naar boven |
|
|
Shadowx |
Geplaatst: 26 Jan 2010 22:21 Onderwerp:
| |

|
Simon Venneman schreef: | Zestig euro staat voor vijftienjarigen als ik vaak gelijk aan meer dan een maand zakgeld (tenzij je natuurlijk werkt). Leuk, één spel per anderhalf maand kopen. Nou, ik heb momenteel geen werk, wel op zoek, maar als ik mijn games importeer uit Amerika ben ik vaak de helft minder kwijt. Waarom duur doen als het ook goedkoper kan?  |
Kep centen zat maar bestel toch me games online omdat het goedkoper is, waarom meer uitgeven als het niet nodig is, enige games die ik direct in winkel koop zijn de must buy games voor mij.
FRS waar ik ME C.E heb besteld levert hem ook nog niet, iets waar ik best wel blij mee ben dat geeft me de gelegenheid om Darksiders uit te spelen want dat spel is best vrij groot.
Ben blij om te lezen dat de mensen hier deel 2 enorm goed vinden iets wat ook jammer is gezien dat me weer zegt dat ik het spel morgen al wil hebben  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 27 Jan 2010 01:23 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Danny Ouderling schreef: | lol, al bijna uit. xD
Zal wel meevallen  |
Ja vent, je moet t grootste deel nog doen...en dan de sidequests nog...je bent nog wel 15 uur zoet dan
Heb deel 1 net gefinisht, amazing, was ff vergeten hoe goed ie was. Ben erg benieuwd hoe de keuzes die je in deel 1 maakt in deel 2 door zullen werken, érg benieuwd. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 27 Jan 2010 02:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Gezer schreef: | heb nog steeds mijn oude savedata, als de soldierclass, kan ik met die savedata een nieuwe class worden in ME2? |
Yup, je krijgt geld & researchbonussen, je keuzes worden overgenomen en je krijgt een bonus voor je paragon/renegade rating. De class kan je opnieuw kiezen. Je kan dus even goed een adept of een andere class spelen met die savedata. |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 27 Jan 2010 11:06 Onderwerp:
| |

|
godver %$^#@%$# FRS, ze verwachten dat ze de CE morgen nog niet kunnen leveren. %@%^^# |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 27 Jan 2010 11:49 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | godver %$^#@%$# FRS, ze verwachten dat ze de CE morgen nog niet kunnen leveren. %@%^^# |
Meen je dat nou?!?! Neee, ik wil het spel zo graag spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 27 Jan 2010 13:16 Onderwerp:
| |

|
Danny Ouderling schreef: | godver %$^#@%$# FRS, ze verwachten dat ze de CE morgen nog niet kunnen leveren. %@%^^# |
Zal je sterker vertellen, hij staat ook niet meer op de site  |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 27 Jan 2010 13:29 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | Danny Ouderling schreef: | godver %$^#@%$# FRS, ze verwachten dat ze de CE morgen nog niet kunnen leveren. %@%^^# |
Zal je sterker vertellen, hij staat ook niet meer op de site  |
Haha ja dat was volgens mij gewoon, omdat ze niet meer exemplaren hebben. Dus degene die 'm besteld hebben die hebben nog geluk (A).
Las dat de CE idd iets uitgesteld was Had gehoopt dat ik morgen lekker Mass effect 2 kon spelen, maar dat is dus waarschijnlijk niet het geval. Gister avond zag ik 'n maat van mij het spel ook al spelen, echt niet leuk dat  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 27 Jan 2010 19:38 Onderwerp:
| |

|
Ik heb vandaag de inhoud van de Bonus Disc van Mass Effect weten te bemachtigen. De Bonus Disc word geleverd met de Classics-versie van de game, en de meeste content op deze disc (Bringing Down the Sky, Gamer Pictures en Theme) zijn te installeren op je HDD. Dit heb ik dus gedaan. Hoe lang is de uitbreiding ongeveer? |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 27 Jan 2010 19:47 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Jan 2010 20:26 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Ik heb vandaag de inhoud van de Bonus Disc van Mass Effect weten te bemachtigen. De Bonus Disc word geleverd met de Classics-versie van de game, en de meeste content op deze disc (Bringing Down the Sky, Gamer Pictures en Theme) zijn te installeren op je HDD. Dit heb ik dus gedaan. Hoe lang is de uitbreiding ongeveer? |
Waar kan je zo'n disk krijgen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 27 Jan 2010 20:51 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Mr. Awesome schreef: | Ik heb vandaag de inhoud van de Bonus Disc van Mass Effect weten te bemachtigen. De Bonus Disc word geleverd met de Classics-versie van de game, en de meeste content op deze disc (Bringing Down the Sky, Gamer Pictures en Theme) zijn te installeren op je HDD. Dit heb ik dus gedaan. Hoe lang is de uitbreiding ongeveer? |
Koop de Classics-versie.
Of zoek een gameshop waar je de zaak even mag installeren op je eigen HDD. Maar die zullen er weinig zijn. Een derde mogelijkheid is een vriend(in)/kennis met de Classics-versie van Mass Effect. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 27 Jan 2010 21:16 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Christian Vuye schreef: | Mr. Awesome schreef: | Ik heb vandaag de inhoud van de Bonus Disc van Mass Effect weten te bemachtigen. De Bonus Disc word geleverd met de Classics-versie van de game, en de meeste content op deze disc (Bringing Down the Sky, Gamer Pictures en Theme) zijn te installeren op je HDD. Dit heb ik dus gedaan. Hoe lang is de uitbreiding ongeveer? |
Koop de Classics-versie.
Of zoek een gameshop waar je de zaak even mag installeren op je eigen HDD. Maar die zullen er weinig zijn. Een derde mogelijkheid is een vriend(in)/kennis met de Classics-versie van Mass Effect. |
Da's wel kut. Ik heb de gewone versie omdat ik echt een hekel heb aan die classics doosjes! Maar ik zie net dat Pinnacle Station er niet bij zit, dus ik denk dat ik de DLC binnenkort nog wel even download. Zo net voor de release van Mass Effect 2!
In ieder geval, ik heb vandaag in m'n 2de playthrough nog ontdekt dat als je naar Luna(de Maan van de Aarde, onze Maan) reist en de sidequest daar voltooid, je een Specialization Class kan kiezen. Voor de soldier was dit: Commando/Shock Trooper. Erg leuk! |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 27 Jan 2010 21:30 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Jesse.B |
Geplaatst: 27 Jan 2010 21:39 Onderwerp:
| |

|
Wat is dat dan ? ik heb dat ook al 4 keer gedaan maar ik zie er niks in  |
|
Terug naar boven |
|
|
Vaizard |
Geplaatst: 27 Jan 2010 21:42 Onderwerp:
| |

|
Haha dat heb ik volgens mij ook een keer op precies dezelfde plek gehad. Ik kreeg in een keer 'n super lange nek ofzo, echt raar
Jammergenoeg nog steeds geen e-mail gehad hier dat mass effect 2 CE is verzonden  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15 Volgende |