Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende  
chimnino BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Pinnacle Station is geld verspilling. Je krijgt 3 challenge rooms ofzo. That's it. Waar je bij Bring Down The Sky nog een missie krijgt met een verhaal en karakters, is dat bij Pinnacle station totaal niet het geval. Check de review van de DLC op o.a. IGN.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shadowx BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 01:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Vaizard schreef:
Jammergenoeg nog steeds geen e-mail gehad hier dat mass effect 2 CE is verzonden

Hebbie hem besteld bij FRS ? , zoja mot je kijken onder mij account en dan op je bestelling drukken bij mij staat daar nu Verzonden naar Filiaal maar de pagina ervoor staat nog steeds in behandeling.

Maar het gaat erom als je op je order drukt wat daar staat dat is belangrijkste, dat is natuurlijk als je hem bij FRS hebt besteld

Zelf begin ik er nog niet aan morgen eerst AC2 DLC dies in 1 uurtje uit te spelen las ik en dan Darksiders afmaken (ben er bijna klaar mee) en dan ME2
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat

WTF!!!!! IK HEB EEN GETH IN MN TEAM!!!

VET!!!!

Zit nu overigens op zo'n 18 uur speeltijd. Ik neem er overigens wel lekker de tijd voor. Niet te veel rushen, af en toe wat zij-missies. Denk dat de 25 uur wel te halen is met alle zij-missies.
Terug naar boven
Vaizard BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Shadowx schreef:
Vaizard schreef:
Jammergenoeg nog steeds geen e-mail gehad hier dat mass effect 2 CE is verzonden

Hebbie hem besteld bij FRS ? , zoja mot je kijken onder mij account en dan op je bestelling drukken bij mij staat daar nu Verzonden naar Filiaal maar de pagina ervoor staat nog steeds in behandeling.

Maar het gaat erom als je op je order drukt wat daar staat dat is belangrijkste, dat is natuurlijk als je hem bij FRS hebt besteld

Zelf begin ik er nog niet aan morgen eerst AC2 DLC dies in 1 uurtje uit te spelen las ik en dan Darksiders afmaken (ben er bijna klaar mee) en dan ME2

Ik heb hem nou gelukkig wel binnen
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gisteren werd hij ook unlocked op Steam en heb 'm al even kunnen spelen. Hij speelt enorm lekker weg en de 'verminderingen' aan het inventory/rpg gedeelte zijn, tegen mijn verwachtingen in, toch een verbetering
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk, ik heb even een vraag over dat savesysteem. Ik had na m'n eerste playthrough een lvl36 character. Nu ben ik met m'n 2de playthrough bezig en probeer ik lvl60 te halen en ga ik volop Renegade. In m'n eerste playthrough speelde ik als een beetje tussen Renegade/Paragon en had ik ook verschillende keuzes gemaakt dan de keuzes die ik nu maak in m'n 2de playthrough. Kan ik het lvl36 character dat ik in m'n eerste playthrough heb gebuikt, gebruiken in Mass Effect 2?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe BioWare een "Mass Effect"-trilogie voor de PlayStation®3 zou ontwikkelen...
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoezo dat nou weer? Het zou niks anders zijn dan Mass Effect nu...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Hoezo dat nou weer? Het zou niks anders zijn dan Mass Effect nu...

Dat weet je niet. Ze zouden bijvoorbeeld gebruik kunnen maken van een compleet andere vorm van het Mass Effect-universum. Ze kunnen alles omgooien, als ze dit willen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat kunnen ze ook op PC en 360...Sterker nog dat hebben ze ook gedaan met deel 2.

Echt, wát een onzin loop je hier te verkondigen. ZO erg dat ik er pissed van word.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd, "Mr. Awesome" , waar zit je nu weer over te zeiken?
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Wauwie, I love ME2
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb net ontdekt dat je in de eerste Mass Effect nog een side quest moet doen voor de Alliance en daar moet jemembers van Cerberus voor vermoorden!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Dat kunnen ze ook op PC en 360...Sterker nog dat hebben ze ook gedaan met deel 2.

Echt, wát een onzin loop je hier te verkondigen. ZO erg dat ik er pissed van word.

Ik voel hier wat hostiliteit. Het is niet mijn bedoeling mensen boos te maken, dat je dat snapt. Maar volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik bedoel de game omgooien in de zin van 'nu kun je echt zien dat het een PS3-reeks is en losstaat van de 360-reeks'. Geen connectiviteit met de Mass Effect die gekend en geliefd is op de Xbox 360 en PC.

En Christian Vuye, gaarne mijn gebruikersnaam niet in sarcastische zin gebruiken. Dit voelt bij mij een beetje aan alsof je op me neerkijkt.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan maak je het alleen nog maar erger Waarom zou je in vredesnaam je fanbase compleet in de steek laten voor een PS3 reeks?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Dan maak je het alleen nog maar erger Waarom zou je in vredesnaam je fanbase compleet in de steek laten voor een PS3 reeks?

Op deze manier zouden ze een fanbase kunnen creëren voor de PS3-reeks terwijl ze de fanbase voor de Xbox 360 en PC-versies behouden.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, zo werkt dat niet Dan maak je de bestaande fanbase vreselijk pissed off.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Jan 2010 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

Niet als ze voor het Xbox 360 en PC-publiek de bestaande formule behouden
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Roderick schreef:

Je praat poep. Roderick heeft gewoon gelijk. Een franchise op een andere console brengen is leuk met wat kleine extra's of wat aanpassingen aan menu en dergelijke, maar niet een alternatieve kijk op het al vastgestelde universum. Dan praat je gewoon over een totaal ander spel.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 02:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Inmiddels met een team van 10 (dlc geactiveerd) door de Omega 4 Relay gegaan... Suicide mission is a go... First casualty has fallen Ow, en Shepard had nog even vlug seks met Tali. En ja, ze doet eindelijk haar masker af

Collector's Armor is trouwens erg bruut

Wel typisch eigenlijk. Zit er nu even over na te denken en Omega is de laatste letter van het Griekse alfabet... Expres zo gekozen? Het getal 4 hoef ik hopelijk niet uit te leggen. Om het simpel te houden 4=dood
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 03:40    Onderwerp: Reageren met citaat

chimnino schreef:
Mr. Awesome schreef:
Roderick schreef:

Je praat poep. Roderick heeft gewoon gelijk. Een franchise op een andere console brengen is leuk met wat kleine extra's of wat aanpassingen aan menu en dergelijke, maar niet een alternatieve kijk op het al vastgestelde universum. Dan praat je gewoon over een totaal ander spel.

Zou wat wezen als ze voor de PS3 een compleet ander universum zouden maken, dat ze hem misschien ooit uitbrengen op de PS3 ok maar een heel nieuw universum zou van de domme zijn.

Zelfde geld met Final Fantasy en Metal Gear Solid die 2 zijn en komen ook naar de Xbox maar blijft wel dezelfde game anders komen er alleen boze gezichten.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 07:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
En Christian Vuye, gaarne mijn gebruikersnaam niet in sarcastische zin gebruiken. Dit voelt bij mij een beetje aan alsof je op me neerkijkt.
Mijn excuses.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Roderick schreef:

Ik voel hier wat hostiliteit. Het is niet mijn bedoeling mensen boos te maken, dat je dat snapt. Maar volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik bedoel de game omgooien in de zin van 'nu kun je echt zien dat het een PS3-reeks is en losstaat van de 360-reeks'. Geen connectiviteit met de Mass Effect die gekend en geliefd is op de Xbox 360 en PC.

Blèter

Het is erg voor de PS3 dat ME er niet op verschijnt, maar een exclusieve PS3 reeks zie ik niet direct verschijnen via Bioware. Mensen zonder een X360 kunnen hem nog steeds op PC kopen iig, wat zeker aan te raden is!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ah, geloof me, deze komt ook naar PS3. Net zoals GTA: Episodes from Liberty City. Microsoft zou echt eens meer in first-party moeten investeren!
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ah, geloof me, deze komt ook naar PS3. Net zoals GTA: Episodes from Liberty City. Microsoft zou echt eens meer in first-party moeten investeren!

Ja, maar of de PS3 bezitters daar een jaar na dato nou nog zo zwaar op zitten te wachten

Trouwens net ME2 op de deurmat gevallen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 15

Ga naar: