Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:

Sorry maar die regel is er nu eenmaal. Als je 't lijstje zo inlevert telt ie niet mee.
In het afgelopen decennium zijn games verschenen voor 11 verschillende consoles, dan moet het makkelijk mogelijk zijn ook meer dan 1 niet-PS3 exclusieve titel te noemen.

Wie heeft die onzin regel bedacht dan? Het gaat toch om de games en niet om de consoles. Ik kan me niet voorstellen dat hier een goede achterliggende gedachte voor is. Iemand kan toch gewoon 5 favoriete ps2 exclusive games hebben? En iemand die misschien net een ps3 heeft omdat hij van een jongere generatie is moet ineens titels erbij gaan verzinnen?

Wat is er mis mee als iemand bijvoorbeeld dit lijstje opgeeft omdat hij deze het leukst vind? Killzone 2, Uncharted 1, Uncharted 2, inFamous en Warhawk

Laatst aangepast door elemeNt op 25 Jan 2010 23:39; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 23:51    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:

Wie heeft die onzin regel bedacht dan? Het gaat toch om de games en niet om de consoles. Ik kan me niet voorstellen dat hier een goede achterliggende gedachte voor is. Iemand kan toch gewoon 5 favoriete ps2 exclusive games hebben? En iemand die misschien net een ps3 heeft omdat hij van een jongere generatie is moet ineens titels erbij gaan verzinnen?

Ik heb die regel bedacht. We willen een mooie gevarieerde lijst topspellen krijgen uit de gehele afgelopen 10 jaar. Als iemand net een jaar games speelt is het misschien ook niet heel handig om hier aan mee te doen, dan kan je weer volop meedoen met de volgende decennium-terugblik.

Daarbij zijn er altijd gewoon aantal fanboys die bewust alleen games van een bepaalde console in hun lijst zetten om zo een consolewedstrijd van de uitslag willen maken. 'Kijk er staan 10 Xbox 360 games in, dus dat is de beste console' enz. Met de regels proberen we dat een beetje te beperken. 3 console-exclusieve games lijkt me overigens soepel genoeg om mensen niet heel erg in hun keus te beperken.

Citaat:
Wat is er mis mee als iemand bijvoorbeeld dit lijstje opgeeft omdat hij deze het leukst vind? Killzone 2, Uncharted 1, Uncharted 2, inFamous en Warhawk

Als iedereen zo'n lijstje opgeeft krijg je toch nooit het beste van tien jaar beeldspellen?

Goed, nu weer back on topic. Als je verder in discussie wil, open maar even een extra topic.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

oh trouwens, ik wil ook even zeggen dat ik die console regel belachelijk vind, op die manier probeer je 'juist te -sturen- in deze verkiezing.
Laat mensen gewoon hun games noemen, niet iedereen heeft meerdere consoles gehad en als je daar mensen in wilt uitsluiten met 'dan kunnen ze maar beter niet meedoen aan deze poll' is godsgeklaagd belachelijk.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb er maar even een nieuw topic van gemaakt, het stoort nogal tussen het stemmen door.

Verder heb ik wel gezegd wat ik over de console-regel wilde zeggen. Ik vind de keuzebelemmering en dus de sturing, wel meevallen. Het is geen ideale oplossing, maar de regel loslaten is wmb ook niet echt een optie.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben het wel met Joris eens eigenlijk, getuige wat er alweer gebeurde in het topic
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat

En waarom de regel tegen remakes?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Laatstewoord schreef:
En waarom de regel tegen remakes?
Omdat het gaat om de beste game van het decennium, en niet de game die het beste was in de jaren '80/'90 en nu betere graphics heeft.
Terug naar boven
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat

En als de remake en het origineel beiden uit de jaren nul komen, bijvoorbeeld een Ninja Gaiden en een Ninja Gaiden Sigma?
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je dan op Ninja Gaiden Sigma stemt heb je ook een steekje los

Ninja Gaiden: Black dan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Laatstewoord BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou ja je snapt het idee toch?

Ik moet hier aan toevoegen dat er inderdaad een steekje loszit bij mij, maar dat heeft weinig tot niets met mijn smaak voor games te maken.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 02:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan stem je toch gewoon op 't origineel?

2003 was verreweg 't beste jaar wat mij betreft.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Ofcourse!

Star Wars Knights of The Old Republic kwam toen uit!

Ah die tijd.....
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Ofcourse!

Star Wars Knights of The Old Republic kwam toen uit!

Ah die tijd.....

Ik doelde vooral op Beyond Good & Evil en Prince of Persia: Sands Of Time (het jaar van Ubisoft). En natuurlijk Wind Waker. Maar er waren natuurlijk behoorlijk wat pareltjes.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: