Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
sotarK BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 16:13    Onderwerp: Mass Effect2 Reageren met citaat

Mocht er één exclusieve Xbox 360 franchise zijn, die jullie hier op Gamed voorbij hebben zien komen, dan hebben jullie waarschijnlijk Mass Effect het meest voorbij zien komen. Deze exclusieve Xbox 360 franchise is van zeer hoge kwaliteit (ook het tweede deel scoort wereldwijd ontzettend goed) en het zou een welkomende toevoeging zijn aan het portfolio van de PlayStation 3. Helaas is dit nog niet het geval geweest, maar aangezien het tweede deel uit de franchise op het punt staat om uitgebracht te worden, komen er ook weer nieuwe geruchten naar boven drijven over een mogelijk toekomst van het Mass Effect 2 op de PlayStation 3.

Geoff Keighly, op dit moment de meest succesvolle gamejournalist op deze aardbol, heeft weer eens wat woorden uitgesproken over de mogelijkheid van het verschijnen van Mass Effect 2 op de PlayStation 3. Hij denkt dat deze er uiteindelijk wel gaat komen, maar dat Electronic Arts er nog geen woord over mag zeggen. Daarnaast zijn er geruchten over mogelijke illegale Mass Effect 2 exemplaren (360 en PC) die al te downloaden zijn en dat is geen goed nieuws voor Electronic Arts. Nu zal de game nog genoeg geld in het laatje opbrengen, maar voor een extra zakcentje is een PlayStation 3 versie van Mass Effect 2 natuurlijk niet verkeerd en Electronic Arts kan op zich goed overweg met multiplatform titels.

Wat denken jullie?

Bron: http://www.gamesthirst.com/2010/01/21/geoff-keighley-mass-effect-2-will-come-to-ps3-ea-just-cant-talk-about-it-yet/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie is Geoff Keighly en sinds wanneer is hij de meest succesvolle gamejournalist op aarde?

En ja, waarschijnlijk komt het wel ooit naar de PS3. Ik vermoed rond de zomer/herfst.
Terug naar boven
Gallit BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik gun het de PS3 maar ik denk het niet, misschien na deel3.

Geoff Keighley is een van de bekenste, komt voornamelijk door zijn optreden bij FOX om de sex in Mass effect 1 te verdedigen zie http://kotaku.com/347350/keighley-sets-mass-effect-record-straight-or-tries-to .

Andere uitspraak van Geoff Keighley is: http://www.ironstarmovement.com/profiles/blogs/geoff-keighley-talks-up-halo?xg_source=activity
Hij zegt dat maar om kijkers/luisteraars aan te trekken.

We zullen zien

(edit: foutjes)

Laatst aangepast door Gallit op 25 Jan 2010 16:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Laten we vooral de officiële berichten afwachten. Deze geruchten lopen al 1,5 jaar ofzo.

Sowieso zou het grandioze onzin zijn om Mass Effect 2 naar de PS3 te brengen en deel 1 niet. Dan mis je de hele essentie van de game, zowel storywise als gameplaywise. Wellicht ooit een Trilogy op 1 bluray? Wat ik echter veel liever zie dan een PS3 port is dat men met deel 3 aan de gang gaat en deze zo mooi mogelijk afmaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het is de mening van Keighley. Als hij iets wist, dan mocht hij het niet zeggen.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezer schreef:
Ik denk niet dat ie naar PS3 gaat, serieus, elke PS3 bezitter heeft een pc, koop em daarop als je geen xbox wil.

Niet elke PC draait die game, en sowieso spelen de meeste games op een console lekkerder weg, weet niet hoe dit met Mass Effect is Persoonlijke mening overigens, voordat ik PC fanboys over me heen krijg

In ieder geval zit ik zelf niet direct te wachten om bij een serie opeens midden in het verhaal binnen te vallen. Zeker niet bij een serie als Mass Effect waar de savefile van deel 1 zelfs dingen bepaald. Dat is hetzelfde als je een film gaat kijken die al drie kwartier bezig is, dan mis je gewoon dingen en is de beleving minder.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had ergens gelezen dat je je oude savefile niet hoeft te hebben , maar dat dat ook door het beantwoorden van een paar vragen kan.
En als 2 komt dan denk ik ook dat deel 1 op de zelfde disc staat.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Gezer schreef:
Ik denk niet dat ie naar PS3 gaat, serieus, elke PS3 bezitter heeft een pc, koop em daarop als je geen xbox wil.

Niet elke PC draait die game, en sowieso spelen de meeste games op een console lekkerder weg, weet niet hoe dit met Mass Effect is Persoonlijke mening overigens, voordat ik PC fanboys over me heen krijg

Mass effect 2 heeft gewoon doorsnee systeem eissen voor deze tijd. Daarnaast kan je zowel de PS3 als de 360 controller gebruiken met de PC. Maar eigenlijk is dit spel zowieso net wat te complex voor een controller, het werkt stukken beter met muis en toetsenbord.

@ Roderick
Hetzelfde valt te zeggen voor crysis. Niet dat het verhaal van crysis indrukwekkend of omvangrijk was, maar je mist toch aardig wat.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:

Geloof me, Mass Effect speel zoveel beter op PC!

Persoonlijk denk ik dat de game ooit nog wel eens naar PS3 zal gaan, maar dat het niet voor binnen de kortste tijd is. Bioware en EA hebben ondertussen al genoeg hints laten vallen dat we deze franchise/game ook op PS3 mogen verwachten.

Maar op een bepaalde manier hoop ik dat Mass Effect op Xbox 360 en PC blijft. De Xbox 360 heeft niet bepaald enorm veel exclusives, maar deze zou wel eens kunnen tellen.

Niet dat het echt veel voor me uitmaakt, als ik me in de toekomst een nieuwe PC aanschaf, zal ik Mass Effect daar wel op halen(en de Xbox 360-versies natuurlijk verkopen). Meer frames per seconde, betere graphics, hogere resoluties en de ultieme muis en keyboard besturing.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is al een Mass Effect 2 topic, en je maakt een paar vreemde uitspraken maar goed. Lijkt me geweldig spel, en ik wil deel 1 en 2 spelen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Er is al een Mass Effect 2 topic, en je maakt een paar vreemde uitspraken maar goed. Lijkt me geweldig spel, en ik wil deel 1 en 2 spelen.

Doen! En als je PC de games kan draaien, zou ik ze toch daarop halen.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar er is toch nog geen ME2 topic in het Sony forum?
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:
Maar er is toch nog geen ME2 topic in het Sony forum?

Dit gaat over ME dat heeeeell hheeeeeelll misschien naar PS3 komt.
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Jonezy schreef:

Waarom PC? Ik game vooral op m'n 360 en ik kan hem voor de 360 voor een tientje krijgen
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Jonezy schreef:
Christian Vuye schreef:
Jonezy schreef:

Waarom PC? Ik game vooral op m'n 360 en ik kan hem voor de 360 voor een tientje krijgen

Op de Xbox 360 heeft de game ongelooflijk veel framedrops en erg lange laadtijden. Bovendien heeft de PC versie betere graphics en speelt de game zoveel beter met muis en toetsenbord. En vergeet niet dat de ''Bring Down The Sky'' DLC gratis is op PC.

Ah ja, de PC versie kan je ook voor €10 krijgen!
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd best neem je de PC versie.

Topic closed. Verder praten in t echte ME2 topic graag.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: