Mening Hardstyle |
Geweldig |
|
20% |
[ 5 ] |
Gaat wel |
|
0% |
[ 0 ] |
Tien keer niks |
|
79% |
[ 19 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 24 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Velqor |
Geplaatst: 21 Jan 2010 23:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
D: schreef: | Bats schreef: | D: schreef: | Dellion schreef: | D: schreef: | ik kan er geen muziek in horen, dus ik vote optie 3. |
Haha ik heb niet de enige hardstyle radio hoor
komen nog meer opties om te luisteren. zoals een player op de site , maar geduld geduld  |
Ik bedoel hardstyle zelf, daar kan ik geen 'muziek' in horen. |
Wat luister jij dan graag? |
klassiek, retro vg, dnb, jazz en lounge. |
daar hoor ik dus geen muziek in, en zo heeft ieder zijn eigen smaak gelukkig.
Is er hier trouwens nog iemand die ook veel van hardstyle en alles afweet , veel muziek kent enzo. Misschien zou diegene dan ook eens wat tips qua muziek kunnen geven voor op de radio en misschien mee helpen.
zo ja, zet het hier even of :
danielwp@live.nl
www.hard-zone.tk bij sommige doet ie het niet, bij de meeste wel. over paar dagen komt er player zodat die het bij practisch iedereen doet. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 22 Jan 2010 01:11 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: |
Citaat: |
klassiek, retro vg, dnb, jazz en lounge. |
daar hoor ik dus geen muziek in
|
Je begrijpt natuurlijk, met alle respect.. dat mensen je niet serieus gaan nemen met zulke uitspraken, nu wil ik niet hypocriet zijn want ik hang ook weleens de clown uit maar ik neem aan dat je bovenstaand meent.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 22 Jan 2010 01:35 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 22 Jan 2010 08:22 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: |  |
*reageert*
@ D: dat meent ie wel serieus, smaken verschillen face it. |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 22 Jan 2010 15:38 Onderwerp:
| |

|
Hmm over het algemeen is hardstyle, hardcore, all die digitale zo genaamde muziek "Troep".
Ik kan me er wel mee vermaken als ik een fles wodka achter me kiezen heb, en in een discotheek ergens loop, maar nuchter niet bepaald.
Over algemeen staat het publiek bij deze muziek me ook niet echt aan,
om over de zogenaamde DJ's nog maar niet te beginnen.
Maar ja ieder zijn smaak. |
|
Terug naar boven |
|
|
LordyLord |
Geplaatst: 22 Jan 2010 16:18 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | all die digitale zo genaamde muziek . |
Jij moet eens Daft punk luisteren, jongetje.
Ik ben het er totaal mee eens dat hardcore geen slappe ****** waard is, maar om alle digitale muziek te verdommen gaat ook wel ver. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 22 Jan 2010 18:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
LordyLord schreef: | Salsa85 schreef: | all die digitale zo genaamde muziek . |
Ik ben het er totaal mee eens dat hardcore geen slappe ****** waard is, maar om alle digitale muziek te verdommen gaat ook wel ver. |
Helemaal mee eens.
en wat je zegt salsa over DJ's klopt al helemaal niet , toffe mensen zijn dat. Heb al eens gepraat met dj op een feest, en het zijn ook maar mensen hoor. Amper verschillend van jou, enkel zijn zij trouw aan hun muziekstijl
En lordylord, ik weet niet of je hardstyle luister? iig ToneShifterz zijn ook ineens best populair, bijvoorbeeld Toneshifterz - Sahara of Toneshifterz - Rock Tha Place ofzo, luister maar eens op yt ofzo  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 22 Jan 2010 20:54 Onderwerp:
| |

|
LordyLord schreef: | Salsa85 schreef: | all die digitale zo genaamde muziek . |
Me zoontje van 9 maanden is een jongetje Dus kleineren doe je maar bij iemand van je eigen leeftijd.
Maar ik moet je wel gelijk geven dat ik het iets te ruim nam met mijn opmerking over digitale muziek. Daft punk is idd erg goed.
Dellion ik snap best dat sommige mensen tegen DJ's op kijken ik ken er ook aardig wat persoonlijk, stuk voor stuk denken ze dat ze dat ze god zijn, uitzonderingen daargelaten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Jan 2010 21:08 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Salsa85 schreef: | Dellion ik snap best dat sommige mensen tegen DJ's op kijken ik ken er ook aardig wat persoonlijk, stuk voor stuk denken ze dat ze dat ze god zijn, uitzonderingen daargelaten. | Te veel 'God is a DJ' gespeeld eh  |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 22 Jan 2010 21:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
Salsa85 schreef: | LordyLord schreef: | Salsa85 schreef: | all die digitale zo genaamde muziek . |
Me zoontje van 9 maanden is een jongetje Dus kleineren doe je maar bij iemand van je eigen leeftijd.
Maar ik moet je wel gelijk geven dat ik het iets te ruim nam met mijn opmerking over digitale muziek. Daft punk is idd erg goed.
Dellion ik snap best dat sommige mensen tegen DJ's op kijken ik ken er ook aardig wat persoonlijk, stuk voor stuk denken ze dat ze dat ze god zijn, uitzonderingen daargelaten. |
Ok iedereen kijkt daar natuurlijk anders tegen, DJ's zoals Headhunterz , Noisecontrollers , The prophet , en andere bekendere hardstyle DJ's hebben dat niet [uitzondering is Technoboy die wel ] Maar over het algemeen is dat bij deze muziekstijl wat minder naar mijn idee
Natuurlijk hebben zei ook zo hun momenten ze zijn immers ook rijk he en rijkdom maakt soms dom
heb Ferry corsten in het echt gesproken, ook gewoon een mens hoor. Niks anders aan, hij doet ook gewoon als iedere ander  |
|
Terug naar boven |
|
|
Salsa85 |
Geplaatst: 22 Jan 2010 21:57 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Salsa85 schreef: | Dellion ik snap best dat sommige mensen tegen DJ's op kijken ik ken er ook aardig wat persoonlijk, stuk voor stuk denken ze dat ze dat ze god zijn, uitzonderingen daargelaten. | Te veel 'God is a DJ' gespeeld eh  |
Lol. Die zag ik niet aankomen  |
|
Terug naar boven |
|
|
LordyLord |
Geplaatst: 23 Jan 2010 15:19 Onderwerp:
| |

|
Salsa85 schreef: | LordyLord schreef: | Salsa85 schreef: | all die digitale zo genaamde muziek . |
Me zoontje van 9 maanden is een jongetje Dus kleineren doe je maar bij iemand van je eigen leeftijd. |
Emotionele groei.. :') |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 23 Jan 2010 15:52 Onderwerp:
| |

|
Luister nu Erik T en Julian DJ - Mad World (hardstyle remix) tof nummer!
Ook tatonka en zatox - gangsta is een tof nummer |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 28 Jan 2010 20:35 Onderwerp:
| |
![]()
|
BDDesigns schreef: | Luister nu Erik T en Julian DJ - Mad World (hardstyle remix) tof nummer!
Ook tatonka en zatox - gangsta is een tof nummer |
Jao ja zeker tof
www.hard-zone.tk . Andere layout nu, ik ben ook bezig meerdere layouts te maken/ bij elkaar te brengen zodat je kunt kiezen welke jij het mooiste vind.
later vandaag of morgen, ligt aan de host komt het domein www.hardzonefm.com . het domein www.hardzone.nl heb ik ook geregistreerd voor wanneer het beter draait en ik genoeg geld heb voor meer en betere website
Ik edit wel wanneer hardzonefm.com online is. een .com domein is altijd betrouwbaarder en beter dan .tk |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 29 Jan 2010 12:18 Onderwerp:
| |
![]()
|
Voor de mensen die het nog niet weten,
www.hardzonefm.com staat online
Meld je ook aan, of luister op z'n minst wat muziek.
zitten nog wat fouten in, zeker de uren wanneer er simpelweg playlisten worden gedraaid die amper gemixt zijn. maar die gaan snel weg
voor contact of helpen?
info@hardzonefm.com
voor andere dingen gewoon
dellion@hardzonefm.com
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 30 Jan 2010 19:40 Onderwerp:
| |