Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 164, 165, 166  Volgende  
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Midnight Meat Train 6.0/10

Een vermakelijke horrorfilm die door de ranzige gore en het kille sfeertje best te versmaden is, alsmede door de aanwezigheid van Vinnie Jones. De gruwelen worden naarmate de film vordert steeds maar leuker, tot aan het einde. Want daar gaat de regisseur grandioos de mist in. Heel erg jammer, want van het aardig gezette sfeertje bleef de laatste 15 minuten weinig meer over, en als je het mij vraagt verpestte het de hele film. Over het algemeen dus een lekker hersenloos slachtfestijn, met een bar en barslecht einde. Kijk de laatste 15 minuten niet, en je mag een punt bij het cijfer optellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Eens, en dan vond ik de rest van de film ook maar matig eigenlijk.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Death Proof: Wat een nutteloze film eigenlijk. De film bestaat uit twee achtervolgingen en that's it. Dan vond ik Planet Terror een pak beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Van geluk gesproken op RTL8. Niet echt opgelet eigenlijk.
Terug naar boven
Dangerdragon456 BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Halloween 2 (2009)

Geen spanning,geen schrik mommenten. Echt een saaie horror film
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Zombieland

Een ietswat tegenvallende film. Hoewel de regels erg leuk zijn gedaan zijn het er te weinig. De manieren waarop zombie's gedood worden zijn leuk maar echt origineel zijn ze niet, ook zie je er maar weinig van want de camera richt zich vaak op een ander punt. Leuk geacteerd dat wel en de cameo in de helft van de film is erg leuk. Ben je een Left 4 Dead fan dan is dit zeker een aanrader aangezien de hele film aanvoelt als een Left 4 Dead the movie.

7 / 10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Heat
Heat is een zeer sterke actie film. Het verhaal wordt op de juiste manier geïntroduceerd en zit erg goed in elkaar. Na deze film snap ik waarom Al Pacino en Robert De Niro een Goddelijke combinatie is. De manier hoe in deze film wordt geacteerd door deze twee legendes en de rest van de cast is werkelijk fantastisch om te zien. Ik was letterlijk in gezogen in de film niet alleen door de acteer prestaties, maar het daarbij behorende muziek, en de perfect uitgevoerde camera technieken maakt deze film helemaal compleet.

8.9/10
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

The Road - 8.9/10

Prachtige film. Vertelt een verhaal over een vader en z'n zoon in een post apocalyptische wereld. Aanrader voor de liefhebber!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Shaun of the Dead: Prachtig bewijs dat je voor zombieflics in het UK moet zijn. Nick Frost, Simon Pegg. Pure genieën.
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 01:12    Onderwerp: Reageren met citaat

The Book Of Eli 7.5/10
Behoorlijk indrukwekkende post-apocalyptic film met prima acteerwerk en een aantal behoorlijk brute scenes. Het verhaal steekt wel aardig in elkaar maar de film moet het vooral van z'n atsmosfeer en cinematografie hebben. Helaas zitten er 1 of 2 onnodige scenes in en paar vreselijk cliche shots.

(@ Rene: Ik hou nu zo'n 2-3 jaar scores voor m'n films bij en PS I Love You staat helemaal onderaan, samen met Hostel)
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 02:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Is The Bool of Eli al uit?^^
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Book of Eli komt woensdag in België.

Swordfish: Het is geen Inside Man, maar ik heb wel genoten. Die film is onterecht compleet de grond ingeboord. Geinig genoeg, had hij drie maanden later verschenen, had hij een compleet andere lading gehad.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

A Perfect Getaway

Toegegeven, het einde zag ik niet aan komen, maar dat maakt de film nog altijd niet goed. Acteerprestaties niet slecht, opbouw niet slecht ... maar het had het gewoon niet voor mij.

5 / 10

Millennium: Mannen die vrouwen haten

Geweldige film, ben benieuwd hoe ze dit verder gaan doen in het tweede deel, of het dan niet te eentonig gaat worden, maar voor een eerste deel erg geslaagd.

7.8 / 10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Black Dynamite

Hilarisch. Heb met tranen in de ogen van het lachen zitten kijken.

DYNOMIIIITE
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Up in the Air.
Best grappig, niet echt memorabel.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Taken
Taken is een vermakelijke actiefilm. Het verhaal verloopt lekker vlot naar het einde. Helaas komen de personages niet overtuigend over. De vader - dochter relatie ging niet zo diep zo als ik had verwacht, en het is ook jammer om te zien hoe Famke Jansen beneden haar niveau acteert. Over de actie scenes ben ik gelukkig niet teleurgesteld. Het is echt zalig om te zien hoe Liam Neesson de kidnappers een lesje leert een beetje onrealistisch, maar zeer vermakelijk.

7.5/10
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik keek zonet coraline met zon 3d brilletje op maar dat ding werkt totaal niet dus ik ga maar de 2d versie er in doen (was toch nog maar 15min bezig ofzo)

Wat een #@!%(&crap zeg... en heb er koppijn van ook.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat

A Better Day Tomorrow
Als ik nu moet gaan kiezen wie de beste Actie film regisseur is? Dan is mijn antwoord zonder enige twijfel John Woo. Dat getuigt ook van een film als Hard Boiled en The killer, en nu ook A Better Day Tomorrow. Natuurlijk zijn de actie scenes niet zo goed als Hard Boiled en The Killer, maar zelfs bij A Better Day Tomorrow zie je echt aan de actie scenes dat alles klopt en lekker weg kijkt, veel bloed, mensen die door de lucht vliegen nadat er een gigantische explosie is afgegaan, met een overdreven muziekje erbij heerlijk. De drama tussen de personages is een beetje overdreven, maar dat wordt helemaal goed gemaakt door de actie scenes.

8.2/10
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok net coraline 2d gezien hier mn korte reviewtje:

Verhaal:
Behoorlijk creepy voor een sprookje maar wat verwacht je ook van tim burton wederom bewezen een grootmeester op dit gebied.
Op het eind lichtelijk gerushed maar goed het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
9

Muziek/geluid:
Origineel, erg accoustiek en daar houd ik wel van, imo geslaagd. 10

Beeld:
Niks op aan te merken, leuke nightmare before christmas stijl en prettige kleuren. 9

Totaalcijfer: 9.5 Jammer van het gerushde op het eind (het verzamelgedeelte) verder een zeer gaaf sprookje voor volwassenen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Edge of Darkness

Verhaal had opzich wel wat, maar dat hebben ze verneukt. Film had een trage tempo, dialoog was saai, personage van Mel Gibson was saai. Die hele fucking film was saai.

4/10
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Net Eurotrip gekeken. Ongelooflijk flauwe en voorspelbare film.
Maar wat heb ik me kapot gelachen.

Vooral Matt Damon met zijn lullige bijrolletje was een geweldig stuk.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

NickPeters schreef:

"Scotty doesn't know" Inderdaad, enorm slecht maar geweldig grappig.

Joni Philips schreef:
Swordfish: Het is geen Inside Man, maar ik heb wel genoten. Die film is onterecht compleet de grond ingeboord. Geinig genoeg, had hij drie maanden later verschenen, had hij een compleet andere lading gehad.

Inderdaad, ik snap ook niet hoe Swordfish aan een een Metascore van 32 komt. Zeker, als het niet meer is, een 6 waard. De vaagheid fascineerde me wel even en ik vond het qua actie en plot ook een leuke film.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

A Better Day Tomorrow 2
A Better Day Tomorrow 2 is duidelijk een mindere film dan deel 1. Het geweld is zoals altijd weer goed verzorgd zoals elke John Woo film, lekker weer over de top actie. De drama is nog slechter dan deel 1, ik heb mij groen en geel geërgerd aan de broer van Ho waarom ga je zo reckless met je leven om op de dag waar je kind wordt geboren?, de drama is echt hier echt matig. De laatste 2 schiet scenes weer fantastisch in beeld gebracht. De Scene waar Chow Yun Fat tegen die prof killer in western achtige stijl schiet is zeker vet gedaan, het doet mij ook denken aan de anime serie Cowboy Bebop's laatste schiet scene.

7.3/10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

NickPeters schreef:

Dat naziventje... Ik had t niet meer
Terug naar boven
NickPeters BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
NickPeters schreef:

Dat naziventje... Ik had t niet meer

Ja same here man
Echt, ook met de aftiteling, zie je hoe de producers dat mannetje leren hoe hij moet lopen. _O-
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 99 van 166

Ga naar: