| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 15 Feb 2010 23:56 Onderwerp:
| |

|
The Tournament
Ben aangenaam verrast door deze film! Had een enorm slechte film verwacht aangezien er zover ik weet niet bepaald AAA acteurs in spelen. Maar hij was erg te doen en vooral erg leuk. Wel jammer dat er op een gegeven moment 18 overgebleven assasins heel snel verandert in 6 overgebleven assasins zonder dat je die toffe kills mee maakt want deze film heeft aardig wat gore en bloed.
7/10
Kon veel meer mee gedaan worden maar het idee is leuk. ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 16 Feb 2010 21:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Boys Don't Cry. Toppertje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 16 Feb 2010 22:06 Onderwerp:
| |
![]()
|
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Geniale misdaad komedie met hilarische situaties. De film begint meteen met lekkere intro wat meteen voor mij positieve indruk is. Het verhaal is echt fantastisch hoe het verhaal zich ontwikkelt met de humoristisch scenes is echt goed gedaan, Guy Ritchie verdient echt een pluspunt voor de scenario. De montage zit goed in elkaar en is technisch mooi in elkaar gezet en is vergelijkbaar met Snatch, het zelfde geld ook voor de personages die hilarisch is, camera uitvoering is wel een beetje achterhaalt maar toch redelijk. De jaren 70 muziek past echt bij Lock, Stock and Two Smoking Barrels die voor mij een tikkeltje beter is dan Snatch.
8.3/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 17 Feb 2010 11:24 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Boys Don't Cry. Toppertje. |
dat is toch diegene waar die chick zich kleedt en gedraagt als een jongen niet? ben effe naam van actrice vergeten, hilary swank? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 17 Feb 2010 13:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Valentino Aledda schreef: | | Joni Philips schreef: | | Boys Don't Cry. Toppertje. |
dat is toch diegene waar die chick zich kleedt en gedraagt als een jongen niet? ben effe naam van actrice vergeten, hilary swank? | Yep. En dat is hele knappe prestatie als je er zo uitziet.
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Feb 2010 19:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
The Road - Aardige post-apocalyptische film, ik zou hem een 6, hooguit 6,5 geven want meer dan aardig is het niet. Er zijn namelijk genoeg minpunten:
De film kent niet echt vooruitgang, blijft te laag aan de grond voor een post-apocalyptische film, en het lijkt meer op een serie obstakels die de jongen en zijn vader tegenkomen dan op een echte verhaalverloop. Zo van, komen huis binnen met gevaarlijke mensen, komen karavaan van bende tegen, komen gek tegen die kruisboog op ze schiet, komen zwerver tegen, bereiken bestemming, einde. Om maar iets te noemen. Met laag bij de grond bedoel ik trouwens dat er niet wordt verteld over wat er nou precies gebeurt is, maar aan de andere kant is dat ook een beetje vaag voor de hoofdpersoon want die weet de volledige situatie ook niet. Verder wordt de film soms nogal gerusht, er zijn geen langlopende shots en alleen de stukken waar het om zou gaan worden laten zien. Bijv, wandeling door het bos waarbij er iets belangrijks plaatsvindt zie je ze een halve seconde lopen waarna één zegt "Sshhh I'm hearing something" ipv dat ze eerst een setting neerzetten door ze een tijdje te laten lopen of praten.
Pluspunten: Mooie sfeer en setting, hoofdpersonen zitten wel goed in elkaar, en gewoon post-apocalyptisch wat ik echt een geweldig genre vindt wat niet genoeg uitgeput wordt En de film is gewoon wel vermakelijk, hoewel voor zover ik nu op kan sommen veel meer minpunten op te noemen zijn dan pluspunten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Feb 2010 20:46 Onderwerp:
| |

|
The Road gaat over de relatie tussen vader en zoon. En niet echt over die post-apocaliptische toestanden. Ah, mijn mening maar.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Valentino Aledda |
Geplaatst: 18 Feb 2010 14:49 Onderwerp:
| |

|
dat klopt als een bus christian
The Wrestler 9/10
Een lekkere MILF, uitstekende acteerprestaties, een lekker sfeertje en een gezapig tempo: alle ingrediënten lijken aanwezig voor een goede film.....en dat is het ook geworden. De film is heerlijk intens, waarbij elke seconde een waar genot is. Mickey Rourke speelt echt heerlijk en zelfs het open einde (wat ik haat) kon mij niet storen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 18 Feb 2010 17:04 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Christian Vuye schreef: | The Road gaat over de relatie tussen vader en zoon. En niet echt over die post-apocaliptische toestanden. Ah, mijn mening maar.  |
Nee, okee, maar ik vind het nog steeds niet zo'n geweldige film. Ik snap wel dat het post-apocalyptische gedoe een achtergrond zou moeten zijn voor die relatie(opbouw), maar ik vind dat ze daarvoor wel wat uit mochten diepen. En het blijft imo een lege serie obstakels op hun pad, en niet echt een ontwikkeling. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 19 Feb 2010 18:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| The Day The Earth Stood Still: Aliens landen op Aarde, Aliens willen Aarde vernietigen, Aarde wordt gered. Maar dan zeer saai met Aliens wiens idee van aanvallen een gigantische robot is die elektriciteit kan deactiveren met zijn wil. Veel CG geweld, maar geen spanning. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 19 Feb 2010 19:30 Onderwerp:
| |

|
Pulp Fiction 9.4/10
De beste film van Tarantino, die dankzij de heerlijke dialogen, karakters, acteurs en het geweldige scenario geen minuut verveelt. Misschien wel de beste film die ik ooit heb gezien.
Wrong Turn 3 5.2/10
Apart en vrij 'origineel' vervolg op een spletterfest-horror met een barslecht verhaaltje, B-acteurs en erg goedkope, en over-the-top smerigheid. Helaas zijn de special effects van jaren 70 niveau, en dat haalt het matige filmpje nog meer naar beneden.
Harold And Kumar 2 6.2/10
Absurde maar best vermakelijke idioterie overgoten met een licht American Pie-sausje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 20 Feb 2010 13:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| 2012. Vond ik The Day After Tomorrow en Independence Day toch beter. Dit was gewoon te geacteerd. Eén personage dat zichzelf uit nobelheid opoffert zoals de kapitein van Titanic, is lekker. De helft van de personages die zich zo gedraagt, nee. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 20 Feb 2010 14:06 Onderwerp:
| |

|
Inglourious Basterds keek ik gisteren. Echt een gave film. Daarvoor keek ik The Green Mile. Die maakte veel indruk op mij. staat nu ook in mijn top 10  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Feb 2010 14:58 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 20 Feb 2010 19:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
Volver
Mijn eerste Spaanse film en ik ben zeer positief erover. Een erg mooie film, die visueel heel erg indrukwekkend is. De scenes zijn ook heel erg goed in beeld gebracht, het verhaal begint nogal stroef maar eindigt zeer sterk. De acteer prestaties zitten ook goed maar komt soms wel overdreven over misschien hoort dat bij de Spaanse cultuur.
8.2/10
Fight Club
DAMN en ik dacht dat Fincher het niet beter kon dan The Game. Wat een fantastische film is Fight Club toch! Sterke acteer prestaties van Edward Norton en Brad Pitt. Het verhaal is geniaal bedacht er gebeuren echt dingen waarvan je echt denkt van WTF serieus. De climax is echt onverwachts. De filosofie van deze film is echt ziekelijk en gestoord, en dat mixed met een vrijmetselaar achtige thema en ideologie is fight club een vreemde maar toch een hele goede film. Plus het einde DAMN waarbij ze in een fractie van een seconde een ****** laat zien echt ziekelijk.
9.6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 20 Feb 2010 22:02 Onderwerp:
| |

|
| Avatar voor de tweede keer (m'n broer had 'm nog niet gezien). Blijft te epic voor woorden. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 21 Feb 2010 10:50 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Percy Jackson and the Lightning Thief
Aardige film, grappig uitgewerkt, maar wel wat voorspelbaar.
6.5 / 10
The Imaginarium of Dr. Parnassus
Tsja, de laatste film van Heath Ledger, maar ik vond er geen bal aan. Grappig dat je nog wat bekende namen voorbij ziet komen, maar echt: wat een schijtfilm, ondanks dat het genre me wel ligt.
2.0 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 21 Feb 2010 16:42 Onderwerp:
| |
![]()
|
Hable con Ella
Wederom weer een film van Pedro Almodóvar gekeken. Na Volver die mij zeer goed is bevallen, was ik bereid om Hable con Ella laat in de avond net zoals Volver te kijken en ik heb er geen seconde spijt van gehad,want Hable con Ella is een prachtige drama. De acteurs komen echt geloofwaardig, en resulteert in prachtige scenes met als hoogtepunt de allerlaatst scene waar Marco Alicia ontmoet. Camera werk zit mooi in elkaar, en vooral de camera shots. Met het daarbij behorende Soundtrack is dit echt een dijk van een film.
9.0/10
Se7en
Ik heb Fight Club gisteren gekeken die echt super is, dus kon Se7en niet te lang achter blijven. Wat een super vette zenuwslopende film Se7en die ook een interessante onderwerp rondom de moorden heeft die nagenoeg perfect is afgewerkt. De film is heel erg rauw en somber in beeld gebracht. Ik voelde geen ene moment op mijn gemak in mijn kamer tijdens ik de film keek, de sfeer was de gehele tijd dreigend. De relatie tussen de personages was ook nagenoeg perfect Vind de scene tussen William Somerset en David Mills' vrouw in de restaurant erg mooi vanaf daar voelde ik gewoon dat er wat vreselijks zou gebeuren. Se7en is mijn derde Fincher(The Game, Fight Club) film en derde film klassieker die iedereen gezien moet hebben.
9.2/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| The Big N |
Geplaatst: 22 Feb 2010 10:56 Onderwerp:
| |

|
Percy Jackson and the Lightning Thief
2/10
WAT EEN KUTFILM!
De hoofdpersoon is een gido die constant grappig probeert te zijn en als enige emotie z'n Guido-blik emotie heeft. Z'n moeder ging dood, en het enige wat hij zei was: O nee m'n moeder is dood (guidoblik, guidoblik). Echt waar de slechtse acteurs die ik ooit heb gezien.
Muziek was aardig, leuke rockhits tussendoor, niks bijzonders.
De animaties waren ook aardig, vooral de H Y d R a was wel mooi. Maar waar ik me het meest aan ergerde, op de acteurs na, waren de belabberde dialogen. Echt niveau Dora the Explorer.
Ik wil niet dat jullie mee willen. Willen jullie mee? Ja we willen mee. Willen jullie echt mee? Ja we willen echt heel graag mee. Oke ga maar mee dan.
Iedereen die deze film leuk lijkt, niet gaan! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 22 Feb 2010 18:47 Onderwerp:
| |
![]()
|
Edge of Darkness
Wat een tegenvaller is Edge of Darkness toch, ik had toch echt een stuk meer verwacht van deze thriller. De films plot is totaal oninteressant om te volgen en voorspelbaar wat echt een nekslag is voor deze film, en sommige momenten zijn echt onlogisch als ik weet niet wat. Zoals de scene waar Mel de vriend van zijn dochters huis benadert, in plaats dat die gozer gaat vluchten wacht hij hem gewoon op wat natuurlijk heel erg dom is of inplaats dat de prive company zijn dood in scene zet, knallen ze hem gewoon door zijn kop. Mel Gibson speelt weer als vanouds erg goed, maar de film heeft ook gebrek aan kleine details wat altijd belangrijk is in een thriller. Edge of Darkness heeft een paar leuke scenes maar een oninteressant verhaal wat heel teleurstellend is.
5.4/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 22 Feb 2010 19:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| A Cry in the Dark, beter bekend als die aangrijpende 'A Dingo has taken my baby' film. Blijft goede docudrama. In plaats van die ouders te vervolgen zouden ze trouwens beter de helft van de getuigen, de advocaten en de rechter vervolgens wegens incompetentie. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Simon |
Geplaatst: 22 Feb 2010 19:58 Onderwerp:
| |

|
| The Big N schreef: | Percy Jackson and the Lightning Thief
2/10
WAT EEN KUTFILM!
Iedereen die deze film leuk lijkt, niet gaan! |
We gaan volgende week met school. En dan gaan van 'mee moeten gaan'. Meh  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| groente12 |
Geplaatst: 22 Feb 2010 23:33 Onderwerp:
| |
![]()
|
Tom Yum Goong
Tom Yum Goong is een een zeer bijzondere film. Ten eerste: het acteer werk is verschrikkelijk slecht en tenen bananen krom. Ten tweede: ik zat deze film uit te lachen vanwege de slecht uitgewerkte dialogen en de slechte acteurs en actrices. Ten Derde: gelukkig kwam er al snel een vechtscene die gewoon in een woord is te omschrijven: fenomenaal. Hoe verder de film vordert, hoe wreder een vecht scene wordt, wat meteen een rede is om deze geweldige film af te kijken.
7.6/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 23 Feb 2010 22:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Shutter Island
Sterke film, ondanks een ietwat voorspelbaar einde. Toch valt juist daar alles op zijn plek en leer je het verhaal toch wat meer waarderen. Ook sterke acteerprestaties, met name Ben Kingsley speelt weer heel erg goed.
8 / 10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 23 Feb 2010 23:00 Onderwerp:
| |

|
| groente12 schreef: | Tom Yum Goong
Tom Yum Goong is een een zeer bijzondere film. Ten eerste: het acteer werk is verschrikkelijk slecht en tenen bananen krom. Ten tweede: ik zat deze film uit te lachen vanwege de slecht uitgewerkte dialogen en de slechte acteurs en actrices. Ten Derde: gelukkig kwam er al snel een vechtscene die gewoon in een woord is te omschrijven: fenomenaal. Hoe verder de film vordert, hoe wreder een vecht scene wordt, wat meteen een rede is om deze geweldige film af te kijken.
7.6/10 |
Je moet Ong Bak kijken, die is een stuk beter  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 164, 165, 166 Volgende |