Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Taw0n BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ofc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Later misschien een keertje. Vind het persoonlijk een beetje zonde om zo'n vijftig euro uit te geven aan een interactieve film van een paar uur.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Later misschien een keertje. Vind het persoonlijk een beetje zonde om zo'n vijftig euro uit te geven aan een interactieve film van een paar uur.

De game zal zeker geen paar uur duren. Plus de game heeft ontzettend veel replay waarde.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Jij vind dat de game veel replay waarde zal hebben. Hij is ten eerste nog niet uit en ten tweede ligt het nogal persoonlijk. Ik zal deze game liever een keer huren en spelen dan dat ik hem ga kopen.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee nee Gezer, geen flametjes doen.

Heavy Rain ziet er super uit, maar ik wacht eerst eens af wat de game uiteindelijk te bieden heeft. Ik wil wel een game met een beetje body kwa gameplay en levensduur. Zal wel goedkomen, maar je moet keuzes maken en er staan een boel games hoger in mn most wanted lijstje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus als ik m'n ps3 heb is deze geen must om te spelen?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Nee nee Gezer, geen flametjes doen.

Heavy Rain ziet er super uit, maar ik wacht eerst eens af wat de game uiteindelijk te bieden heeft. Ik wil wel een game met een beetje body kwa gameplay en levensduur. Zal wel goedkomen, maar je moet keuzes maken en er staan een boel games hoger in mn most wanted lijstje

Als je de game Fahrenheit kent dan weet je ongeveer hoe de gameplay in elkaar gaat zitten. Een beetje gamer heeft deze natuurlijk al lang gespeeld :p

Maar voor mij blijft Heavy Rain denk ik voorlopig nog even liggen in de winkels. Hoe vet me deze game ook lijkt prefereer ik op het moment games als God of War 3, Final Fantasy XIII en Dante's Inferno. De feestdagen hakken er ook behoorlijk in qua kosten, dus ik denk dat ik helaas moet wachten tot Heavy Rain platinum is of rond de 30/40 euro in de winkels ligt.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Fahrenheit vond ik een hele vette "game" (alhoewel er wel HEEL onrealistische dingen zijn in het verhaal. Ik ben er ook van overtuigd dat deze game een beter verhaal gaat bieden), maar voor zo'n game heb ik geen 50 euro over. Waarschijnlijk haal ik hem later wel 's voor 25 euro ofzo.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij komt die zeker in huis Fahrenheit is 1 van mijn favoriete games aller tijden
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Oh mijn god?! Bestond dit topic nog niet? :O

Nou ja, het is jullie vast niet onopgemerkt gebleven dat ik dit spel op launch day haal en dit, als mijn verwachtingen ook maar net waargemaakt worden, hoogstwaarschijnlijk al mijn GotY wordt. En als ik er genoeg gameplay uit haal. Vraag me af hoeveel playthroughs wel niet nodig zijn om een beetje een normaal urental uit het spel te halen

Maar alleen die graphics al... Die gezicht close-ups bij de laadschermen vooral :O

En inderdaad, iedereen die ook maar een beetje commentaar heeft moet gewoon Fahrenheit gaan spelen. Die voor 3 euro op STEAM staat nu (Indigo Prophecy dan, maar de seksscènes zijn toch niet zo'n gemis)

Ik moet toegeven dat ik inderdaad ook wel begrijp waarom iedereen er zoveel kritiek op heeft, op papier klinkt het ook wel stom.

Maar voor iedereen die niet denkt dat de keuzes belangrijk worden: ik geloof er wel in. Als je de autokerkhof-missie kijkt op Gametrailers, zie je bijvoorbeeld *Spoiler* dat de speler door zijn drugsprobleem pillen moet nemen terwijl hij Mad Jack op gunpoint heeft, en als je dat QTE verkeerd doet val je bewusteloos neer en wordt je door Mad Jack met auto en al in de persmachine gestopt, waarna nog een QTE volgt. MAAR stel dat je wel die QTE met de pillen goed doet, dan mis je waarschijnlijk de hele scene in de persmachine. Dat vind ik toch al wat zeggen. Ze maken gewoon al die animaties en QTE's voor een stuk wat veel spelers niet eens zien, en dat vind ik wel respectwaardig.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Dec 2009 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Dus als ik m'n ps3 heb is deze geen must om te spelen?

Ga je ook een PS3 halen ? Join the club !

In ieder geval, als ik in maart na het aanschaffen van een Playstation 3 + God of War 3 nog voldoende geld heb, komt deze erin. Anders koop ik hem ook budget.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Fahrenheit behoort bij mij in de top-3 van beste games die ik ooit gespeeld heb. HEavy Rain komt hier dus zeker in. Denk dat ons hééél wat te wachten staat, los van de grafische pracht. Op de consoles (en zelfs PC) zag Fahrenheit er toendertijd ook niet schitterend uit, maar dat boeide me echt 0,0. Wat een topgame was dat! Beetje zoals the Matrix eigenlijk had moeten zijn in plaats van die onzin uit deel 2 en vooral deel 3
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:

Als je de game Fahrenheit kent dan weet je ongeveer hoe de gameplay in elkaar gaat zitten. Een beetje gamer heeft deze natuurlijk al lang gespeeld :p

Hoi ik ben een echte gamer van het eerste kwadraat, ik heb nog nooit van fahrenheit gehoord, en heavy rain lijkt me ook niks.

doei.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Fahrenheit was geen verkeerde game, maar ik heb toch mijn twijfels over Heavy Rain.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Fahrenheit zelf maar even gespeeld, game was me te gedateerd om door te zetten, zeker als je al games als Uncharted: Drake's Fortune achter de rug hebt gehad.

Heavy Rain lijkt één van mijn grote games dit jaar te worden, een sterk verhaal, niet gecompliceerde gameplay en natuurlijk graphics die de emotie en verhaal een impuls moeten geven. Het wordt denk ik een cult-game, de één gaat er van houden, de ander zal het haten, gewoon een vermoeden overigens, grote kans dat ik fout zit.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Indigo Prophecy dan, maar de seksscènes zijn toch niet zo'n gemis

even in de .ini file USMode=1 veranderen naar USMode=0
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Fahrenheit zelf maar even gespeeld, game was me te gedateerd om door te zetten, zeker als je al games als Uncharted: Drake's Fortune achter de rug hebt gehad.

Heavy Rain lijkt één van mijn grote games dit jaar te worden, een sterk verhaal, niet gecompliceerde gameplay en natuurlijk graphics die de emotie en verhaal een impuls moeten geven. Het wordt denk ik een cult-game, de één gaat er van houden, de ander zal het haten, gewoon een vermoeden overigens, grote kans dat ik fout zit.

Big mistake friend Ik speel zelfs nog oude ps2 games van toen dat ding net uit was. Grafisch kan fahrenheit er zeker nog mee door
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

I know, maar ik speelde het op een PC en ik ben totaal geen PC gamer, dus viel er al een groot deel motivatie weg. Had ik bij Mafia en Max Payne ook, PS2 en Xbox heb ik niet dus eventjes speuren in de tweedehandsecties van Game Mania heeft ook geen zin. Fahrenheit vaart dus rustig aan mij voorbij
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

chimnino schreef:
GekooktEi schreef:
Indigo Prophecy dan, maar de seksscènes zijn toch niet zo'n gemis

even in de .ini file USMode=1 veranderen naar USMode=0

Ja, dat wist ik wel
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
I know, maar ik speelde het op een PC en ik ben totaal geen PC gamer, dus viel er al een groot deel motivatie weg. Had ik bij Mafia en Max Payne ook, PS2 en Xbox heb ik niet dus eventjes speuren in de tweedehandsecties van Game Mania heeft ook geen zin. Fahrenheit vaart dus rustig aan mij voorbij

daar ben ik het wel met je eens Ik kon fahrenheit op de pc ook niet uitspelen. Moet bij zon game lekker met een controller op de bank zitten . Heb fahrenheit voor 2 pond op ebay gekocht origineel, compleet, echt super
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Shit jôh, zat op Tweakers Pricewatch te kijken; Heavy Rain is best duur, goedkoopste is €60 euro, voor de meeste games hoef je dat niet te betalen als je goede sites weet maar zelfs 12Game vraagt er 68 voor... En de CE is als goedkoopste €72 bij 12Game, relatief wel goedkoop (DLC is los al 5 euro) maar goed wel duur :|
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gezer schreef:
Bij Bartsmit krijg je de CE voor de normale prijs als je preordered.

Wat is de normale prijs daar dan? toch niet de adviesprijs mag ik hopen?? Dan is het alsnog *ziekte*duur. ik had hetzelfde gehoord van de GameMania iig, voor €60, dat is wel te doen. Al helemaal aangezien het toch een prijzige winkel is over het algemeen.

Ik hoop dat Heavy Rain wel iets langer duurt dan Fahrenheit trouwens. Daar deed ik 8,5 uur over, maar dat vond ik geen probleem want voor Fahrenheit heb ik geen €60 betaald

Gaar, ik zit nu op de Game Mania-site, maar er staat niet bij hoe duur het is terwijl ik de Bevestig Pre-order knop al voor me heb... Ben je wetmatig gebonden om het product daadwerkelijk op te halen? Want als ik nu op Confirm druk en er staat toch €70... :')
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Gezer schreef:

Ik hoop dat Heavy Rain wel iets langer duurt dan Fahrenheit trouwens. Daar deed ik 8,5 uur over, maar dat vond ik geen probleem want voor Fahrenheit heb ik geen €60 betaald

Bij Bart Smit kun je hem preorderen voor € 64,95

Heavy Rain zal geen lange game worden, maar het is juist de uitdaging om deze game meerdere keren te spelen en de andere paden dan te bewandelen
Terug naar boven
brend5 BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
GekooktEi schreef:
Gezer schreef:

Bij Bart Smit kun je hem preorderen voor € 64,95

Heavy Rain zal geen lange game worden, maar het is juist de uitdaging om deze game meerdere keren te spelen en de andere paden dan te bewandelen

als ik vragen mag hoe pre-order je dan bij Bart Smit?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Vond er eerst maar niets aan maar ik heb laatst toch eens goed gekeken naar wat meer info en gameplay en het ziet er toch wel érg interessant uit!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 10

Ga naar: