Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 164, 165, 166  Volgende  
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Kerel, die film is waardeloos.

Net dus ook Sherlock Holmes gezien. Naast tenenkrommend slechte scenes, vervelend acteren, ongepaste humor, onjuiste karakterweergaven ook nog eens dramatisch ongepaste muziek in de film. Had van Guy Ritchie nooit zo'n vreselijk waardeloze film verwacht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

oh goed dat jullie het even zeggen dat die troep van hans zimmer in die film zit dan hoef ik em ook niet te zien (Y)

Mijn laatste film.

Hellboy 2: golden army

De film begon vreselijk, echt ongelovelijk nep en slecht geacteerd. Maar het werd daarna beter en beter, vooral de vechtscenes waren ongelovelijk goed gedaan, dat heeft mij echt verbaasd. Ik was bij de eerste 'martial arts moves' scene van de badguy een beetje van 'ah nee he weer zo'n amerikaan die oosterse vechtsporten zit te showen' maar er zaten genoeg middeleeuws westerse technieken in om het aantrekkelijk te maken, daarnaast was het tot het einde vloeiend. Het verhaal was ook boeiend wat ik normaal gesproken ook niet verwacht bij een sequel.
Als laatste is het duidelijk dat er een 3e deel gaat komen wat ik ook graag ga zien. Al is het maar om een verhaal gerelateerde voorspelling in vervulling te zien gaan.

muziek van danny elfman ;( maar het was 'te verdragen' dit keer.

beeld: 9
muziek: 5
verhaal: 8
totaalscore: 7.5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Jan 2010 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Twilight 6/10

Slappe hap.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 01:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Law Abiding Citizen

<Tekst weggehaald door het vergeven van spoilers, denk aub ook aan anderen als je hier iets post - Red.>
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 08:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Inglourious basterds.
-----------------------

De decors waren goed hoor, je kunt ook wel merken dat het een film van tarantino is etc maar ik vond het allemaal maar wat slap en saai, en de actie was juist weer ongelovelijk gerushed.

Ik heb (ja sorry) het origineel nooit gezien maar vond het verhaal ook maar kut, laten we maar zeggen dat het niet erg historisch accuraat is, al helemaal het einde niet. Nu begrijp ik dat dat de bedoeling ook niet was maar het is wel heel erg slecht uitgewerkt, het lijkt me eerder een boze amerikaanse jodendroom. Onder het mom van 'als ik de middelen had gehad zou ik die nazi's dit en dat hebben aangedaan'..'oh laat ik dat maar op papier zetten en er een film over maken'.

De muziek was bij vlagen toch een verfrissing, omdat het voornamelijk lounge was waar ik wel van houd (niet de dancevorm nee, de glaasje champagne, houten vloer, tandenstoker, grote snorvorm)

muziek: 7
beeld: 8
verhaal: 5
totaal: 7
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
het lijkt me eerder een boze amerikaanse jodendroom. Onder het mom van 'als ik de middelen had gehad zou ik die nazi's dit en dat hebben aangedaan'..'oh laat ik dat maar op papier zetten en er een film over maken'.

Zo werd de film ook gepromoot...

Ik heb Avatar gezien en dat was wel heel vet. Alle films mogen van mijn vanaf nu in 3D.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Inglourious basterds.
-----------------------

De decors waren goed hoor, je kunt ook wel merken dat het een film van tarantino is etc maar ik vond het allemaal maar wat slap en saai, en de actie was juist weer ongelovelijk gerushed.

Ik heb (ja sorry) het origineel nooit gezien maar vond het verhaal ook maar kut, laten we maar zeggen dat het niet erg historisch accuraat is, al helemaal het einde niet. Nu begrijp ik dat dat de bedoeling ook niet was maar het is wel heel erg slecht uitgewerkt, het lijkt me eerder een boze amerikaanse jodendroom. Onder het mom van 'als ik de middelen had gehad zou ik die nazi's dit en dat hebben aangedaan'..'oh laat ik dat maar op papier zetten en er een film over maken'.

De muziek was bij vlagen toch een verfrissing, omdat het voornamelijk lounge was waar ik wel van houd (niet de dancevorm nee, de glaasje champagne, houten vloer, tandenstoker, grote snorvorm)

Ik krijg een beetje de indruk dat jij films kijkt voor de muziek..
Terug naar boven
LordyLord BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Inglourious basterds.
-----------------------

Dus?
Muziek is heel veel voor films. Het zet de sfeer neer.
De hele indruk die mensen krijgen van een bepaalde scene kan totaal veranderd worden als je het nummer eronder vervangt.
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook nog Avatar (3D), geweldige ervaring!
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

LordyLord schreef:
Jelle Havermans schreef:
Inglourious basterds.
-----------------------

Dus?
Muziek is heel veel voor films. Het zet de sfeer neer.
De hele indruk die mensen krijgen van een bepaalde scene kan totaal veranderd worden als je het nummer eronder vervangt.

Daar heb je zeker een punt, maar een film met een ballen soundtrack en topacteurs kan als nog erg goed zijn. Een film met topsoundtrack en ballenacteurs (vrijwel) niet.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 01:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Twelve Monkeys

Had em nog niet gezien, maar érg goed. Leuk plot, goed geacteerd en mooie stijl.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 23 Jan 2010 15:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Body of lies
Hele sterke thriller van Ridley Scott. Het explosieve begin is echt fantastisch gefilmd. Leonardo en Russel acteren zoals altijd heel erg goed. Het verhaal is best goed naar voren gebracht, maar op sommige punten erg onduidelijk. Gelukkig werd het verhaal nog op het laatst erg duidelijk voor mij. Onderwerpen als Irak, Jihadisten, en de smerige praktijken van de CIA is redelijk realistisch gefilmd voor een Hollywood film.

8.1/10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat

The Game
Wat een topper is deze film toch. Ik heb letterlijk op de puntje van mijn stoel gezeten, want spannender dan The Game kan het gewoon niet worden. Micheal Douglas bewijst hier waarom hij een gerespecteerde acteur is en overtuigd je als kijker dat hij diep in de problemen zit. De plot van deze film is gewoon geniaal en spat van de originaliteit, je kan gewoon niet van te voren raden wat er gaat gebeuren. De sfeer van de film is zo dreigend, met de muziek van de soundtrack erbij maakt het hele plaat compleet. David Fincher en zijn crew hebben hier een film klassieker geleverd die iedereen gezien moet hebben.

9.7/10

Laatst aangepast door groente12 op 24 Jan 2010 11:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dit weekend enkele films opnieuw bekeken.
- Men in Black: Blijft leuk om te kijken. Ik wacht met smart op deel 3.
- Der Untergang: Blijft ijzersterke film.
- The Pink Panther 2: Leek verdacht veel op The Pink Panther. Ze hebben zich vergist van film
- Dead Man Walking: Blijft ijzersterke film.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Next - aardig concept, zwak uitgewerkt. Uiterst onrealistisch idee van dat groepje street thugs dat een beetje een kernbom het land in smokkelt met, wat, 10 man? De 'twist' van de film was wel leuk gevonden (dat hij wakker wordt) maar het einde was dan weer klote. Beter was het stuk voor de 'twist' dan korter geweest en was er alsnog een einde gemaakt aan de film.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 24 Jan 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

24 Redemption
24 Redemption is de voorloper voor seizoen 7 die volgende week op tv zal komen. Helaas is deze film niet echt goed. Er zijn bepaalde verwachte issues waar de film mee kampt. De film komt erg traag op gang. De scenes in Washington zijn veel interessanter, dan in Afrika waar Jack Bauer zich bevind. De dialogen in Afrika is zwak gedaan, en het voelt ook erg goedkoop aan hoe het verhaal zich ontwikkelt. Montage zit wel goed, maar ik zag duidelijk een camera man in beeld. Het is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd in 24 een foutje kan, maar dat neemt niet weg dat het erg vervelend is. Met de actie zit het wel oke, maar het is overduidelijk dat Jack hoort rond te rennen in Amerika en niet in Afrika. Deze film bevestigd gewoon dat 24 niet geschikt is voor een 80 minuten film.

5.7/10
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat

American History X

Uitstekende film die denk ik weinig commentaar nodig heeft :p
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Jan 2010 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

P.S. I Love You

'Oh, die film moet je echt zien' zei een collega. Helaas, zonde van mijn tijd, vond er maar weinig aan.

3.5 / 10
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat

America History X
Wow moet even weer op adem komen, want dit is een controversiële drama die je vanaf het begin tot het einde je vast pakt. Een zeer aangrijpende film die je laat zien hoe het racisme in Amerika nog steeds na de rassenscheiding nog actief is, een film die je laat zien dat iedere mens een tweede kans verdiend, en hoeveel een broer invloed kan hebben op zijn jongere broer. Prachtige film die iedereen gezien moet hebben.

9.7/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Any Given Sunday: Lekker sportdrama met supercast.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Sherlock Holmes
Vermakelijke film met enkele grappige momenten

Crows Zero
Epic gevechten, erg goede sfeer en een vette soundtrack maakt dit tot 1 van mijn beste films ooit
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Goodfellas 9.2/10

Goodfellas is een voortreffelijke gangsterfilm die als je het mij vraagt de mafia/ganstersfeer op een aantrekkelijkere en meer intrigerende manier neerzet dat The Godfather. Voortreffelijk acteerwerk, sterke dialogen en lekker brute actie. De keuze om de film op te delen in deccenia (50/60/70/80) beviel mij erg goed, zo werd het verhaal nooit langdradig en kwamen er een hoop interessante karakters in beeld door de grote tijdschaal.
Enige minpunt was misschien het abrupte einde, dat was misschien zoals het echt gebeurd was (de film is gebaseerd op een bestaande gangster), maar het kwam toch een tikje te abrupt op mij over.

''As far as I can remember, I always wanted to be a gangster'' Zo start Goodfellas, nadat er net iemand met een aantal messteken en 2 pistoolschoten grof om het leven is het geholpen. Deze scene zet direct de toon van Goodfellas, en als je deze toon kan waarderen, kan ik je de film van harte aanraden.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Jan 2010 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Librarian: Return to King Solomon's Mines - Vermakelijke film en het tweede deel in The Librarian serie. De inspiratie door Indiana Jones blijft onmiskenbaar, maar dat zal niemand verbazen: het warenhuis uit Raiders of the Lost Arc waar de Arc wordt opgeslagen is de bibliotheek waarin Flynn werkt. Ideale film voor jongere kinderen, minder gewelddadig dan Indiana.
Terug naar boven
Lorre BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat

transformers 2 revenge of the fallen

8/10 mooie film

ice age 2

8/10 geen idee wrm ik die heb gezien mja
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Jan 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

A Serious Man

Paar dagen geleden alweer. Schitterende film van de Coens, complex als de neten weer, maar hilarisch op een hele aparte manier.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 98 van 166

Ga naar: