Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 164, 165, 166  Volgende  
LordyLord BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Daybreakers

Meh, als je zat bent van de gaye glitterende versies van vampieren is dit wel leuk.
Leuk, maar niet meer. 7/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

NickPeters schreef:
Roderick schreef:
NickPeters schreef:
Net Eurotrip gekeken. Ongelooflijk flauwe en voorspelbare film.
Maar wat heb ik me kapot gelachen.

Vooral Matt Damon met zijn lullige bijrolletje was een geweldig stuk.

Dat naziventje... Ik had t niet meer

Ja same here man
Echt, ook met de aftiteling, zie je hoe de producers dat mannetje leren hoe hij moet lopen. _O-

of anders dat stuk dat scotty en die franse robot gaan vechten heerlijk flauwe humor voor 's avonds op de bank xd
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

The Great Debaters
Mooie film met een morele boodschap. Denzel Washington kan zo te zien naast het goed acteren ook goed regisseren. Dat is heel erg goed te zien want de film komt heel erg geloofwaardig over en de drama is zeer geslaagd.

8.4/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Yes Man - Lekker genieten, en oke, het lijkt op Liar Liar, maar who cares?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Feb 2010 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Gran Torino - Mooie film
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat

''Scotty doesn't know that fiona and me, do it in my van every sunday''

aah nu ziet ie weer in mn hoofd

Epic Movie 0,4/10

het slechtste, flauwste, zouteloze, amateuristische, totaal-niet-grappige, veel-te-amerikaanse wanproduct wat ik ooit heb mogen aanschouwen. Het doet me als filmliefhebber pijn dat mijn vrienden bijna allemaal liever dit smerige kutproduct wilden zien dan Pulp Fiction Gelukkig was iedereen het er wel overheen dat het een kutfilm was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CowboySpike BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Avatar (in 3d) - Heel mooi, ik had niet gedacht dat CGI zo snel en zo mooi vooruit is gegaan.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jelle Havermans schreef:
Epic Movie 0,4/10

het slechtste, flauwste, zouteloze, amateuristische, totaal-niet-grappige, veel-te-amerikaanse wanproduct wat ik ooit heb mogen aanschouwen. Het doet me als filmliefhebber pijn dat mijn vrienden bijna allemaal liever dit smerige kutproduct wilden zien dan Pulp Fiction Gelukkig was iedereen het er wel overheen dat het een kutfilm was.

Ga maar snel Pulp Fiction kijken tegen de schrik
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Tim Burton's 9 - 7.5/10

Mooie animatiefilm.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Soo (Art of Revenge) 8/10
Een hele toffe Koreaanse actiefilm met een strak verhaal.
Sommige dingen wilden weleens niet kloppen, maar over het algemeen was het verhaal vrij vlot en correct. Ik raad elke actie-liefhebber aan deze film toch eens te probereren, helemaal als je van asian cinema houdt.

Vanavond maar eens Gangster High kijken, denk ik.
Terug naar boven
tomke123 BerichtGeplaatst: 07 Feb 2010 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

the book of eli
(echt een aanrader)
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Spy Next Door

Aardige komedie, wat leuke Chan momentjes, kortom: wat je ervan verwacht.

6 / 10

Edge of Darkness

Goed verhaal, film loopt lekker door en het einde zit goed in elkaar.

7.5 / 10
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Soo (Art of Revenge) 8/10
Een hele toffe Koreaanse actiefilm met een strak verhaal.
Sommige dingen wilden weleens niet kloppen, maar over het algemeen was het verhaal vrij vlot en correct. Ik raad elke actie-liefhebber aan deze film toch eens te probereren, helemaal als je van asian cinema houdt.

Vanavond maar eens Gangster High kijken, denk ik.

Gangster High - 7/10
Een toffe Koreaanse actiefilm met een verhaal over vriendschap en wat je daar allemaal voor over hebt. De film was wat moeilijk te volgen, maar uiteindelijk wel te begrijpen. Niet onvergetelijk, maar ook niet vergetelijk.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Scarface 8.9/10

Een erg goede gangsterfilm, die voor een groot deel wordt gedragen door de briljante Pacino. De dialogen werden goed afgewisseld met spannende en geweldadige stukjes, waardoor de film nooit saai werd. Eerlijk gezegd vond ik de film het eerste uur niet heel indrukwekkend, maar op begeven moment pakte de film me, tot aan het briljante einde. De sfeer en filmstijl (bijvoorbeeld de scene dat Tony zijn maat doodschiet, waarin zijn zus in slomo de trap afkomt rennen, geven het geheel iets origineels, wat ik altijd als een pluspuntje reken.

''The World is Yours''
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Feb 2010 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Flickan som lekte med elden (Millennium 2: The Girl Who Played With Fire)

Na een sterk eerste deel van Millennium vond ik deze een stuk minder sterk. Een aardig verhaal, maar een stuk minder goed uitgewerkt dan het eerste deel. Kan ook zijn omdat de chemie Noomi Rapace en Michael Nyqvist dit keer ontbreekt omdat ze in slechts één of twee scenes samen spelen.

6 / 10
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

The Wolfman - 7/10
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Feb 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Star Wars Episode IV tot VI gezien vandaag. De eerste keer ooit en ik moet zeggen, ze zijn de moeite. Lando doet me wel een beetje denken aan Rocky's Apollo Creed qua looks en ik begrijp niet waarom Alec Guiness meespeelt aangezien hij een hekel had aan het script, maar toch fantastisch.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 03:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Net District13 Ultimatum gekeken, we een hele vette film , heb er heel erg van genoten . Ik wist niet dat ie in het frans was toen ik m kocht maarja , t maakt de film niet minder vet
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Star Wars Episode IV tot VI gezien vandaag. De eerste keer ooit en ik moet zeggen, ze zijn de moeite. Lando doet me wel een beetje denken aan Rocky's Apollo Creed qua looks en ik begrijp niet waarom Alec Guiness meespeelt aangezien hij een hekel had aan het script, maar toch fantastisch.

Was het niet zo dat Alec Guiness een hekel had aan mensen die hem alleen herkende van de Star Wars films? Ik weet een ieder geval dat hij achteraf een hekel had aan de rol van Obi-Wan.

Dragon: The Bruce Lee Story
Best een leuke film om te zien als Bruce Lee liefhebber. Hoofdrolspeler Lee(geen famillie van hem overigens) leek kwa uiterlijk misschien niet zoveel op Bruce Lee maar vechten kan die wel.

Vraag me overigens wel af hoeveel nou eigenlijk waargebeurd is.. dat ga ik nu maar even opzoeken.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

MarcianoNL schreef:
Was het niet zo dat Alec Guiness een hekel had aan mensen die hem alleen herkende van de Star Wars films? Ik weet een ieder geval dat hij achteraf een hekel had aan de rol van Obi-Wan.
Hij heeft ooit verteld dat hij gevraagd heeft om Obi-Wan te laten sterven omdat hij de tekst vreselijk banaal vond. Aangezien hij zich 2% van de winstmarge van de film liet betalen ipv een vast bedrag, is het duidelijk dat hij eigenlijk alleen meespeelde omdat hij wist dat de film een megahit ging worden en niet omdat hij hem goed vond.
Terug naar boven
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Batman Begins

Batman Begins is een sterke onderhoudende film die best heel erg sloom begint wat in dit geval een sterke pluspunt is. Deze film schittert niet alleen door de actie maar ook de personages ontwikkeling is een stuk beter dan de vorige Batman films. Alles is netjes uitgelegd hoe Bruce Wayne de infamous batman wordt. De villains is helaas een stuk minder. Scarecrow had veel te weinig screening tijd, met die Ra's Al Ghoul verhaal zit het wel goed. De camera beelden is mooi in beeld gebracht, het muziek is dik in orde, de acteurs doen goed hun werk. Sterke film ben ook meteen benieuwd naar deel 2.

8.0/10
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

RocknRolla - Uiterst vermakelijk voor de gene die houden van snelle beelden, goede humor, rockmuziek en mafiastijl.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Valentine's Day: Precies wat je ervan verwacht: bekende mensen met allemaal hun eigen verhalen, hier en daar een link tussen deze verhalen, wat romantische stukjes, wat problemen die toch weer goed komen, etc.

6.5 / 10

The Wolfman: Helaas, wat veelbelovend lijkt te beginnen verandert al snel in een mager verhaal. De acteerprestatie van Del Toro is goed te noemen, maar het verhaal is flinterdun.

4 / 10
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat

The Box 4/10
Gisteren in de bios gezien. Simpelweg een kutfilm. Was sowieso liever naar The Wolfman gegaan, maar de meerderheid was voor The Box.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 14 Feb 2010 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

It Might Get Loud

Docufilm over Page, White en The Edge. Geweldig voor de gitaarfan.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 100 van 166

Ga naar: