Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 164, 165, 166  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Jan 2010 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Gister Stock, Lock and two smoking barrels gekeken. Verrassend goede film.

9/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 13 Jan 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Gister Stock, Lock and two smoking barrels gekeken. Verrassend goede film.

9/10

Damn helemaal vergeten dat ie op tv zou komen.

Is toch niet zo erg, vanavond Ifernal affairs kijken.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Jan 2010 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik had Lock, Stock ook nog willen kijken inderdaad, maar goed het kon sowieso niet qua tijd.

Vanavond UP kijken, eindelijk Pixar ftw, ze hebben mij op Cars na echt nog noooit teleurgesteld. Wall-E was ook gewoon zo geniaal
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Jan 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Sherlock Holmes - 7.5/10

Leuke film, niets meer.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Jan 2010 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Lock, Stock

Moest je me weer verbeteren.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat

The Ice Storm 7.5/10

heerlijke film van Ang Lee toen hij nog niet doorgebroken was met Crouching Tiger, Hidden Dragon, maar wel al sense and sensibility op zijn naam had staan. De acteurs spelen heerlijk ingetogen, zelfs Kevin Kline (die ik niet graag zie spelen) kan mij niet irriteren, meer zelfs...ik genoot van elk moment dat hij op het scherm was. Het enige wat ik minder vond was dat Signoury Weaver zo weinig in beeld was, want haar vind ik zo heet! Can't have it all.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 07:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Trueskill schreef:
GekooktEi schreef:
Lock, Stock

Moest je me weer verbeteren.

Nee hoor, als ik hem hier had gepost had ik ook de volle naam gezegd, maar aangezien ik op jou reageerde mocht het duidelijk zijn dat ik Lock, Stock and Two Smoking Barrels bedoelde Verder:

UP 8/10

Grappig - Pixarfilms blijven prachtige films, maar toch worden thema's als de dood gewoon uitgebeeld, en dat zijn ook hele mooie emotionele stukken vind ik. Het verhaal van de oude man zelf vond ik wel mooi, maar de invulling van "Paradise Falls" met die honden en die vogels vond ik niet zo geweldig. Maar goed, de grappen helpen de film er daar weer best bovenop. Niet de beste Pixar-film, maar heel vermakelijk.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Big Fish 8.5/10

Een van de raarste films die ik ooit heb gezien, maar ook een van mooiere. De film kabbelt eerst wat traag voort met een zeer vreemde, maar op zich wel boeiende verhaalvertelling (letterlijk) om vervolgens nog filosofisch en werkelijk aangrijpend te worden. Ook mijn complimenten voor het einde, ik kreeg er zelfs een brok van in mijn keel. Verder erg goede acteurs, (die dude uit The Big Lebowski en de hoofdrolspeler doen het voortreffelijk) een goed (toch weer wat vreemd) sfeertje en zelfs wat gniffelmomenten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
groente12 BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Pulp Fiction

Wow wat een gruwelijke vette film is Pulp Fiction toch. Zelden gebeurt het dat elke scene van een film zo interessant is, en Pulp Fiction slaagt daar voor mij gewoon in. Geen moment is gewoon saai, dit is toch echt een meesterwerk.

9.7/10
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 14 Jan 2010 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

SAW VI
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Sherlock Holmes

Grappige film, Robert Downey Jr is meesterlijk.

8/10
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Case39

6,5/10

Vond hem niet zo heel goed, was wel vermakelijk maar dat was dan ook alles. Had meer verwacht na het zien van de trailer, maar kennelijk hadden ze daar alles al in verwerkt.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldige special effects, maar een standaard plot en cliché. Zeker een aanrader voor mensen die van special effects houden en zin in hebben om een goede 3D film te zien.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Jan 2010 05:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Law Abiding Citizen - 8.9/10

Één van de betere films die in 2009 heb gezien. Deze film zou een 9 hebben gekregen als de ''badguy'' nu voor een keer zou winnen, maar voor de rest een geniale film!
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 18 Jan 2010 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat

The Fourth Kind

6,5/10

Ze gebruiken een aparte manier van filmen door er soms stukken van "originele" interviews naast de film af te spelen(splitscreen). Ik vond het niet echt een goede film. Al helemaal niet toen ik er achter kwam dat dat er niks van waar was in tegenstelling wat ze bij de trailer zeggen: "gebaseerd op waargebeurde feiten!"
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 18 Jan 2010 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat

The Last House On the Left (2009) 7.2/10

Aardige remake van de allereerste horrorfilm die expliciet geweld toonde. De film kent grote gelijkenis met zijn voorganger, maar de regisseur heeft een aantal eigen wendingen in het verhaal gestopt. Helaas was een van deze wendingen (dat de dochter blijft leven) een teleurstelling tegenover het origineel uit 1978. Gelukkig is het acteerwerk wel malen beter dan in de 1978 versie, en was de verkrachtingsscene indrukwekkender dan in het origineel. De moorden waren behoorlijk over-the-top, en dat deed wat af aan de eerst zo sterk neergezette realiteit. Maar goed, in het origineel was de film qua moorden nog minder realistisch, en bovendien waren de kills erg vermakelijk. dus daar ergerde ik me niet zo aan.
Conclusie is dat de film op vrijwel alle fronten het origineel voorbij gaat, maar dat de film wel een typisch 2000-horror sfeertje kent, en helaas een nogal cliche plotwending bevat. Toch zal je je waarschijnlijk uitstekend vermaken met The Last House on The Left, zeker met wat vrienden en wat pilsjes. De film komt qua grimmigheid en acteerniveau in ieder geval een treetje boven de standaard-slasher uit.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 18 Jan 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Up in the air

Echt een hele mooie film, goede acting van Clooney. Geluid was niet spectaculair maar ook niet nodig met zo´n real life verhaal. Er zat wel echt een boodschap achter, dat kon ik zeker waarderen!

9/10
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Lijkt me ook een mooie film idd

Zodiac
Hoewel er vrij weinig gebeurt toch erg intrigerend.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Lijkt me ook een mooie film idd

Zodiac
Hoewel er vrij weinig gebeurt toch erg intrigerend.

Welke versie? Die met Robert Downey jr? Was inderdaad een hééééle goeie film, o.a. door geweldige acteerprestaties
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja welke anders?

Acteerprestaties deden het em in de film ja
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Roderick schreef:
Ja welke anders?

The Zodiac Killer (aka Zodiac) (1971)
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Met een 4,3 op IMDB nou niet bepaald de moeite he?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Nee, klopt, maar goed het had gekund dat je die toevallig had gezien zonder te weten hoe slecht-ie was Of misschien vond jij hem enorm goed terwijl de meesten het een ramp vinden, dat kan natuurlijk ook nog ^^
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Nelus schreef:
Sherlock Holmes

Grappige film, Robert Downey Jr is meesterlijk.

8/10

Dat, daarnaast zat de film ook gewoon erg goed in elkaar en is de muziek voortreffelijk (Hans Zimmer ftw!)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 164, 165, 166  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 97 van 166

Ga naar: