Auteur |
Bericht |
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 05 Jan 2010 01:49 Onderwerp: Counterstrike Source vraagje
| |

|
Ha, weet iemand wat de optimale resolutie is voor een spray in Cs:Source? Ik bdoel als je een plaatje toevoegt, het maakt niet uit hoe groot ie is want die word gwoon geresized. Dat kan soms blurry resultaten opleveren. Ik zoek dus wat de optimale/basis/standaard resolutie van zon plaatje is dat ie dus niet groter of kleiner word.
Snapt iemand het nog?
oja en nog een klein vraagje erachteraan, weet iemand waar die plaatjes terecht komen als je ze toevoegt, ik spit elke keer die source folder door maar kan niks vinden (want je kan ze niet via het game menu zelf weghalen, of de game van je schijf gooien...) |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 05 Jan 2010 07:10 Onderwerp:
| |

|
Uhm je hebt gewoon ergens op je PC toch een .jpg staan, en die zoek je via zo'n ingame menu op je computer op en selecteer je? Ze komen daarna voorzover ik weet nergens anders terecht, en resolutie dat lijkt me een kwestie van hoe hoger hoe beter  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 05 Jan 2010 07:15 Onderwerp:
| |

|
ik denk dat hij eerder de verhouding bedoeld, want als je een smal, maar hoog plaatje gebruikt die ingame geresized wordt tot 120x120 (ik zeg maar wat, dit kan elke willekeurige andere resolutie zijn), dan wordt je plaatje gestreched, en dan worden ze idd blurry. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 05 Jan 2010 08:47 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Boogieboyz |
Geplaatst: 05 Jan 2010 19:37 Onderwerp:
| |

|
tja fakey je kan bijdehand gaan doen maar ik dacht er gwoon niet aan om google te gebruiken. ik denk ik doe eens sociaal in vraag het aan de gamers hier maarja dan krijg je weer zon achterlijke "klik" reactie met de achterliggende bedoeling in de trend van RTFM enzo...
maagoed ik kijk wel effe, bedankt maar niet heus.
edit - Overigens kom ik via jou linkje op andere forums terecht waar dezelfde vraag word gesteld dus waar jou reactie nou voor nodig is? Ik weet het niet.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 05 Jan 2010 20:14 Onderwerp:
| |

|
Lol, ik vind die Google antwoorden sowieso altijd arrogant overkomen. Het word HIER gevraagd, dus antwoord dan ook gewoon of helemaal niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|