Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 16:07    Onderwerp: De beste game ooit 2009 uitslag Reageren met citaat

De stemmen zijn geteld en de winnaar is...

Final Fantasy X

Final Fantasy X heeft zijn plekje als de de beste game ooit zeker verdient met zijn prachtige verhaal, goede gameplay en mooie graphics. Voor een game die origineel in 2001 in Japan verscheen en terwijl de PS2 nog net in zijn baby schoentjes stond, heeft de game ons omvergeblazen.

Het was een goed voorbeeld wat een next gen game kon zijn. Square-Enix maakt geweldige games en de Final Fantasy games waren al een aantal keer genomineerd in de beste game ooit 2009. Iedereen die voor het eerste keer Final Fantasy X speelde werd al gauw verliefd op de game omdat het een grote indruk op ons liet.

De grote wereld van Zanakard was prachtig om te verkennen en het verhaal was erg mee slepend. Ook de personages waren goed uitgewerkt en de gameplay wordt nog door vele als het beste uitgeroepen van de serie. En laten we niet vergeten de geweldige soundtrack en het emotionele aspect van de game.

Het is geen wonder dat Square-Enix als de beste RPG maker wordt uitgeroepen omdat ze elke keer weer een game van top kwaliteit produceren. Waarvan Final Fantasy X de beste game ooit is volgens de Gamed members!

Eind 2010 zullen er weer nieuwe kansen zijn voor de beste game ooit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Jammer dat je niet even een 2e en 3e plaats erbij hebt gezet, misschien nog even doen?

Maar goed, nooit gespeeld, ga er wslk ook nooit aan beginnen.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste Final Fantasy IMO.

Helaas niet beste game IMO.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Hm... ik ben toch dik tevreden met de uitslag
Final Fantasy X

Dit is overigens ook een mooie image:

Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben zeer tevreden met deze uitslag. ^^
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zelf had gehoopt op call of duty 4 of assasins creed 2
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

the_dan schreef:
ik zelf had gehoopt op call of duty 4 of assasins creed 2

Call of Duty 4: Modern Warfare? Laat me niet lachen...
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

CoD4 is in z'n genre zeker een van de beste games ooit. Dat jouw voorkeur bij de (J)RPG ligt, zegt niets over de kwaliteit van games uit een ander genre. Ik zou hem zelf ook niet nomineren, maar ik snap wel waarom de game genomineerd word door gamed-members. De game is nou eenmaal erg goed.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

final fantasy?

Bah ik had echt beter verwacht van de mensen hier. Zelden zo'n saai spel gezien.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook weer een kwestie van smaak. Kom op, jongens, niet allemaal zo kinderachtig doen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
CoD4 is in z'n genre zeker een van de beste games ooit. Dat jouw voorkeur bij de (J)RPG ligt, zegt niets over de kwaliteit van games uit een ander genre. Ik zou hem zelf ook niet nomineren, maar ik snap wel waarom de game genomineerd word door gamed-members. De game is nou eenmaal erg goed.

Ik zeg niet dat het een slecht spel is, dat zeker niet. Heb het zowel on- als offline met plezier gespeeld. Maar het beste spel ooit vind ik het zeker niet. Daarom zou ik het ook zelf niet nomineren.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

FFX is zeker niet de beste, het heeft nieteens een worldmap freeroam.

Maar het is geen slecht spel verder.. beste allertijden? pff..
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Half-Life 2 mocht wat mij betreft winnen maar volgens mij heb ik niet eens gestemd.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:

Freeroam is meer iets voor de games zoals Grand Theft Auto. Ookal was Final Fantasy X een vrij lineaire game, dan is het nog steeds geen saaie game. De World Map was er niet meer, dus het was steeds weer een verrassing waar het volgende gedeelte van de game zich zou afspelen. Iets wat de game zeker ten goede kwam, als je het mij vraagt.

Tevens mag je van een grote game als Final Fantasy X niet verwachten dat het op de PlayStation 2, slechts een enkel jaar na de launch van de console, een free-roaming experience aanbied. En ik weet dat Grand Theft Auto III dit wel doet, maar dat is een compleet ander soort game.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach mensen, eind 2010 kunnen jullie weer stemmen voor de beste game ooit. De Gamed Members Awards ga ik rond maandag doen en dan weten we ook gelijk welke game de GoTY heeft gewonnen!
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

Freeroam is meer iets voor de games zoals Grand Theft Auto. Ookal was Final Fantasy X een vrij lineaire game, dan is het nog steeds geen saaie game. De World Map was er niet meer, dus het was steeds weer een verrassing waar het volgende gedeelte van de game zich zou afspelen. Iets wat de game zeker ten goede kwam, als je het mij vraagt.

Tevens mag je van een grote game als Final Fantasy X niet verwachten dat het op de PlayStation 2, slechts een enkel jaar na de launch van de console, een free-roaming experience aanbied. En ik weet dat Grand Theft Auto III dit wel doet, maar dat is een compleet ander soort game.

Nou ik ben het helemaal met je oneens, in alle voorgaande FF's was de worldmap-freeroam juist uitstekend, het was imo een stap terug in FFX om dat eruit te halen en te vervangen met een point of interest menutje in je luchtschip.

Kijk naar hoe FF8 het had bijv, daarin kon je met je garden rondvliegen, en later met de ragnarok, maar ook met chocobo's.

FF6 verging de hele wereld en dat zag je terug op de worldmap.

worldmap freeroam is altijd juist een onderdeel geweest van FF.
Hoe kun je nou zeggen dat je dat niet kunt verwachten bij FFX als het al op de nintendo 8 bit geen probleem was.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL Had Final Fantasy IV ook al geen free - roaming ?
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb (uit onwetendheid) een paar jaar geleden alleen FFX-2 gespeeld, maar die vond ik helemaal niet zo goed. Is de kwaliteit van die een beetje representatief voor FF X? Zoja, dan ben ik het hier helemaal niet mee eens

Ik ben al een tijdje bezig met FF7 en het lijkt me toch dat dit prachtspel niet overtroffen kan worden door FFX. En alle final-fantasyspellen zijn toch free-roam, dus wat zeuren we nou?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

Nou ik ben het helemaal met je oneens, in alle voorgaande FF's was de worldmap-freeroam juist uitstekend, het was imo een stap terug in FFX om dat eruit te halen en te vervangen met een point of interest menutje in je luchtschip.

Kijk naar hoe FF8 het had bijv, daarin kon je met je garden rondvliegen, en later met de ragnarok, maar ook met chocobo's.

FF6 verging de hele wereld en dat zag je terug op de worldmap.

worldmap freeroam is altijd juist een onderdeel geweest van FF.
Hoe kun je nou zeggen dat je dat niet kunt verwachten bij FFX als het al op de nintendo 8 bit geen probleem was.

Dat met de NES is natuurlijk een dwaze vergelijking. Het was gewoon niet de intentie van Squaresoft om de World Map in het spel te verwerken. En dit hebben ze ook beaamd.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

Dat met de NES is natuurlijk een dwaze vergelijking. Het was gewoon niet de intentie van Squaresoft om de World Map in het spel te verwerken. En dit hebben ze ook beaamd.

En daarom zat de worldmap in FF2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9?
Omdat het hun intentie 'niet' was om het in het spel te verwerken?

En ik doe aan dwaze vergelijkingen.

Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Jan 2010 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Remy Lanslots schreef:

En daarom zat de worldmap in FF2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 en 9?
Omdat het hun intentie 'niet' was om het in het spel te verwerken?

En ik doe aan dwaze vergelijkingen.

Ik heb het hier enkel over Final Fantasy X. En ik probeer niet mijn gelijk te halen, mocht je dat soms denken. Ik probeer enkel de details naar voren te halen. Desalniettemin, Final Fantasy X is een goede game die zijn plaatsje zeker verdient heeft.
Terug naar boven
Shadowx BerichtGeplaatst: 02 Jan 2010 02:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Het beste spel ooit is nog steed Space Quest 3

Maar dit ging om 2009, tja speel zelf geen FF games dus kweet niet of het de beste van 2009 is zelf vond ik Assassins Creed 2 het beste spel 2009 smaken verschillen, gelukkig maar zou anders zo boring zijn allemaal dezelfde games.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: