Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Cubic X BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:27    Onderwerp: [PC] Just Cause Reageren met citaat

Pak GTA: San Andreas, een groot eiland, en een mooie omgeving en je hebt een mooie en goed uitziende Free-roaming game, genaamd:
"Just Cause"

Just Cause is groot, heel groot, het eiland beslaat maar liefst 32x32 vierkante Kilometer meter, in totaal dus 1024 Vierkante Kilometers aan stad, bos, zee en mooie stranden.
Je mag in "San Esperito"(het land waar Just Cause zich afspeelt) alles vrij ontdekken, dit kan je doen doormiddel van auto's, boten, motoren, vliegtuigen, helicopters enz enz.
Je hebt ook altijd je parachute bij je voor waanzinnige stunts, je kan van bruggen springen en uit vliegtuigen jumpen, niks is te gek in deze game.

Er zitten zo'n 20 hoofdmissies in, heb je die gehaald, dan kan je je altijd nog vermaken met de ruim 300 sidequests.
Het doel van het spel is om San Esperito te bevrijden van het regime, de leiders zijn corrupt en jij moet ze verstoten.
Je bent er 100% vrij in hoe je dit doet, in feite vorm je dus je eigen verhaal lijn.

Ben je zat van de missies, of wil je liever plezier maken?
dan bied Just Cause ook waar voor zijn geld, want je kan ook naar hartelust verkennen en stunten, pak je grijphaak en haak je vast aan auto's voor de meest ongelooflijke stunts, of spring van rotsen, alles kan.

Just Cause is beschikbaar op:
-PC
-Xbox
-Xbox360
-Playstation 2

Specs voor pc versie:
OPERATING SYSTEM:
Microsoft Windows 2000, XP
CPU:
Pentium 4 1.4Ghz or Athlon XP Equivalent
RAM:
512MB
GRAPHICS:
100% DirectX 9.0c compatible 64 MB 3D Accelerated Card with TnL (GeForce4
ti4200 / Radeon 9 series)
SOUND:
Microsoft Windows 2000/XP compatible sound card (100% DirectX 9.0c
-compatible)
DVD-ROM:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
HARD DRIVE:
6.4GB free disk space
INPUT DEVICES:
100% Windows 2000/XP compatible mouse and keyboard

Aanbevolen Systeem eisen:
OPERATING SYSTEM:
Microsoft Windows 2000, XP
CPU:
Pentium 4 2.8Ghz or Athlon Equivalent
RAM:
1024MB
GRAPHICS:
100% DirectX 9.0c compatible 256 MB 3D Accelerated Card (Nvidia GeForce 7
series / Ati X-1800)
SOUND:
Microsoft Windows 2000/XP compatible sound card (100% DirectX 9.0c compatible)
DVD-ROM:
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
HARD DRIVE:
6.4GB free disk space
INPUT DEVICES:
100% Windows 2000/XP compatible mouse and keyboard

release: OUT NOW!

Wat vinden jullie van deze game?
ik vindt hem zeer vet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er zeer mooi uit, maar ik houd meer van lineaire games. Zal het dus niet snel spelen ^^
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar ik twijfel erover om hem aan te schaffen voor de Xbox 360. De demo vond ik niet fantastisch, hoewel het concept me verder wel aardig lijkt. Ik wacht nog een wat revies af voordat ik een beslissing neem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CaptainNL BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb dit spel afgelopen vrijdag gekocht voor de XBOX 360 en heb em het hele weekend gespeelt en hij is echt wel verslavend, het ziet er echt waanzinnig goed uit.....

maar ik zit nu vast, ik moet met een straaljager een vliegtuig overnemen maar ik weet niet HOE...als iemand mij kan helpen graag en bedankt..

en RENE GROEN koop hem op de maar voor de Xbox 360 het speelt echt wel beter dan de demo en ziet er ook nog eens goed uit je zal er geen spijt van krijgen.......
Terug naar boven
Azazel BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Denk dat ik die game ook ga kopen voor de 360, freeroaming games zijn wel wat voor mij !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cubic X BerichtGeplaatst: 27 Sep 2006 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het spel nu paar dagen, en ik moet zeggen dat de besturing nu toch wel parten begint te spelen, vooral het gedrag van auto's is soms vreselijk irritant.
Maar der valt mee te leven, het is ondanks dat tog nog vet spel
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: