Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 01:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja hij was opzich wel ok, beetje overgedramatiseerd maar ach..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij deze een brief van Motomu Toriyama, Director van FINAL FANTASY XIII. Staat overigens iets geweldigs in m.b.t. de Engelse teksten.

“Dear gamers in Europe,

FINAL FANTASY XIII overseas version is finally completed.
I am sorry for the long wait.

At present, members of the development team in Japan are on a New Year holiday while awaiting an approval for the master disc.

The overseas version was developed simultaneously with the Japanese one as we wanted to ensure that it comes out as soon after the Japanese release date as possible.

In the completed FINAL FANTASY XIII, the features which were popular amongst gamers at our survey last summer have been enhanced even further.

One of those features is characters’ facial animations, which work as the core of any human drama. Their movements are completely synchronised with the English lines and, due to this, each scene in the game is truly spectacular. Another feature to be mentioned is FFXIII’s new strategic battle system, Paradigm Shift.

Just like the Japanese version, this system adds elements of real-time actions to the battle, which has been made almost over-the-top, so that the more you use the shift, the more exhilarating the combat becomes.

The release date is now approaching.

Don’t get distracted. You will see the truth when you hold it in your hands.

Please be patient a little longer for the “day of a battle against the fate”!

Motomu Toriyama

Director of FINAL FANTASY XIII”
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ergens is dat goed nieuws, maar ook slecht want dat betekend dat er geen originele VA bij komt en dat heel europa weer als engelstalig word gezien.

Daarnaast kan het ook zo zijn dat juist omdat de engelstalige voice actors hun beroep niet zo heel serieus nemen de kwaliteit behoorlijk slecht kan zijn vergeleken met de originele emoties die het moet uitdrukken.

:/
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

D: schreef:
Ergens is dat goed nieuws, maar ook slecht want dat betekend dat er geen originele VA bij komt en dat heel europa weer als engelstalig word gezien.

Daarnaast kan het ook zo zijn dat juist omdat de engelstalige voice actors hun beroep niet zo heel serieus nemen de kwaliteit behoorlijk slecht kan zijn vergeleken met de originele emoties die het moet uitdrukken.

Je hebt gelijk. Echter, de Engelstaligheid in Europa is te verklaren. Engels is namelijk de voertaal voor vrijwel de hele wereld...
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 19 Jan 2010 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
D: schreef:

Je hebt gelijk. Echter, de Engelstaligheid in Europa is te verklaren. Engels is namelijk de voertaal voor vrijwel de hele wereld...

Het werkend argument was daarin wel dat de originele stemmen beter waren door de mondbewegingen, en dat argument is ons nu ontnomen.
Nu kunnen we enkel nog instemmen met het opgelegde engels, tenzij je japans wilt leren.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Jan 2010 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Yay! Vandaag heeft Gamemania gebeld of mijn reservering voor FF XIII wou veranderen naar de special edition! Geen idee dat er een onderweg was. Het kost een 10tje meer en je krijgt een artwork book, soundtrack CD en een graphic novel! Dus ik heb nu gekozen voor de special edition.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik krijg ook special edition, keileuk wel dat je mensen kent die in spellekefilialen werken wel.

Oh en ik las net op de fp weer zo'n fantastisch bericht over hoe meneer opperclown sony weer de slingers uit zn kont trekt omtrent FF13 ~ reclame.

Ik post de post die ik op de fp postte post hier wel nogeens zodat jullie kunnen meegenieten over mijn relevante mening hierover.
Citaat:

'Zucht dit is weer net als een jehova met de voet tussen de deur, moet alles tegenwoordig maar om de centen gaan, kan het niet gewoon een passie voor het genre blijven.. Ik kots zo op alles wat met commercie te maken heeft.. bah.. ik denk dat dit het laatste jaar is dat ik uberhaupt nog ga gamen, het word steeds industriëler en daarmee gaat de kwaliteit van spellen gigantisch achteruit, nog even en je kijkt FF15 op je 1 bij 1 milimeter televisie in 100% virtueel 4d op een ooglens en mag je 2 x in het 'spel' kiezen wat voor aanval je doet. En dat kost je overigens dan 100 euro want mensen kopen het toch wel en overal om je heen staan bewegende bilboards waar de heldin van FF15 haar geschoren gat laat zien.'

Dat ze mooi een vorkenlichaam krijgen en tegen een stopcontact lopen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Persoonlijk begin ik meer en meer te twijfelen aan Final Fantasy XIII.

Sowieso de eerste scores afwachten.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

als je op de scores wacht heb je behoorlijke saai games thuis
je moet hem halen als je denkt dat het een mooie game is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Mauh, ik was sowieso niet van plan om hem tussen Heavy Rain & God Of War III snel te halen, misschien van de zomer.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Toch geen DLC voor Final Fantasy XIII? De Europese cover zegt in elk geval van niet. Mooie cover, overigens! Ik wil deze game!

Laatst aangepast door Asianator op 08 Feb 2010 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Feb 2010 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Mr. Awesome schreef:
Toch geen DLC voor Final Fantasy XIII? De Europese cover zegt in elk geval van niet. Mooie cover, overigens! Ik wil deze game!

ik denk dat ze alleen in Japan FINAL FANTASY XIII-INTERNATIONAL uitbrengen met alle verwijderde materiaal PS3 exclusive(past niet op de 360cd's)
wat ook al is gebeurt met heel veel andere FINAL FANTASY's
FFVII
FFVII-DOC
FFX
FFX-2
FFXII
Kingdom Hearts
Kingdom Hearts II
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok.
Ik zit er dus over te denken om FF XIII voor de 360 te kopen, maarrr ik twijfel. Ten eerste om het feit dat ik nog geen enkele van de voorgaande delen heb gespeeld, kan ik het verhaal dan nog wel begrijpen? Daarnaast komt ook nog dat het spel vrijwel alleen nog maar om de hoofdquests draait (of heb ik dit mis?).

Kan iemand met wat meer FF speelervaring mij hier wat wijzer in maken?
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Elke Final Fantasy is een stand alone expierence, dus koop maar gerust Final Fantasy XIII, dat 2de durf ik niet te zeggen ik weet nog bijna niets over XIII.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Is er dan niet een grote verhaallijn, die allemaal terug verwijzen naar oudere delen etc? Zoiets heb ik ooit meegekregen..
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:

...
FFX
...

De pal versie was de international version van FFX dus het is mogelijk dat er nog een speciale versie buiten japan komt ,als die er komt iig.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Psychrome Dark schreef:
Is er dan niet een grote verhaallijn, die allemaal terug verwijzen naar oudere delen etc? Zoiets heb ik ooit meegekregen..
Nope.

FF8 fans moeten dit trouwens eens lezen, het is een interessante kijk op het verhaal van disk 2, 3 en 4.
http://squallsdead.com/
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychrome Dark schreef:

nee helemaal niks v wijst terug naar de vorige delen
er zijn wel een paar elementen die erin zitten wat de meeste FF delen wel hebben
zoals de gele kuiken Chocobo//de naam Cid komt regelmatig in FF delen voor dus ook in FFXIII//een paar summons zoals Shiva Odin Bahamut Alexander komen erin voor//en een paar bekende vijanden
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
dantekloon schreef:

...
FFX
...

De pal versie was de international version van FFX dus het is mogelijk dat er nog een speciale versie buiten japan komt ,als die er komt iig.

ja dat klopt FFVII en X de Japanse International versies zijn 100% hetzelfde als de EU versie
met FFVII hadden de JP versie geen Ruby en Emerald Weapons om tegen te vechten
met FFX hadden ze geen Penance gevecht en geen Expert Sphere Grid mode
oja en FFVIIDOC hadden ze een andere mikpunt tijdens de gameplay
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok, nu kan ik 'm met een gerust hart kopen. Alles wat ik ervan gezien heb is erg high quality
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Psychrome Dark schreef:
Nope.

FF8 fans moeten dit trouwens eens lezen, het is een interessante kijk op het verhaal van disk 2, 3 en 4.
http://squallsdead.com/

Hahaha ja daar hadden mensen het over een paar weken geleden, ik vindt het wel een beetje vaag hoor al dacht ik wel op eerste instantie dat Squall dood ging op het einde van disc1.
Terug naar boven
Wazzim BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Psychrome Dark schreef:

nee helemaal niks v wijst terug naar de vorige delen
er zijn wel een paar elementen die erin zitten wat de meeste FF delen wel hebben
zoals de gele kuiken Chocobo//de naam Cid komt regelmatig in FF delen voor dus ook in FFXIII//een paar summons zoals Shiva Odin Bahamut Alexander komen erin voor//en een paar bekende vijanden

En de magic aanvallen en het aanwijs handje, ook zit de originele main theme vaak verstopt in de spellen
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Mafusto schreef:
dantekloon schreef:

...
FFX
...

ja dat klopt FFVII en X de Japanse International versies zijn 100% hetzelfde als de EU versie

FFx pal versie had ook het Penance gevecht/ESG. Bij FFX waren de inter en Pal versie gelijk. Van FFVII weet ik het niet.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
dantekloon schreef:
Mafusto schreef:
dantekloon schreef:

...
FFX
...

FFx pal versie had ook het Penance gevecht/ESG. Bij FFX waren de inter en Pal versie gelijk. Van FFVII weet ik het niet.

ja ik weet dat de Penance gevecht ook in die van de EU en USA versie zit
maar de EU versie zit nog een andere Sphere Grid Mode Expert wat de normale JP en de USA versie niet heeft en de Int. versie wel weer

en FFVII en FFVII DOC zijn ook precies het zelfde als met FFX
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Feb 2010 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Dantekloon schreef:
...

My bad.
HAd et verkeerd geleze.
Dacht dat je zei dat pal versie die dingen niet had en int versie wel.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 25, 26, 27  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 27

Ga naar: