Auteur |
Bericht |
|
Sayonara |
Geplaatst: 22 Dec 2009 16:24 Onderwerp: Naam van bepaalde animé
| |

|
Ik heb vroeger wel is een stukje van een animé op tv gezien, toen ik er nog niet echt geïnteresseerd in was en het stukje is me altijd bijgebleven, maar ik kan maar niet op de naam komen. Misschien kunnen jullie me helpen, ook al is het niet echt een hele duidelijke omschrijving...
Het was een animé met robots (ik denk een van de GUNDAM series??) en er was een scene waar een robot afgemaakt werd en de ramen van de cabine van de bestuurder opeens helemaal rood gespat waren van het bloed (of benzine??). Beetje dramatisch enzo. Ik meen me te herinneren dat er wel een robotserie op tmf of mtv vroeger was.
Iemand enig idee? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 23 Dec 2009 00:08 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 23 Dec 2009 00:12 Onderwerp:
| |

|
Je bent je er van bewust dat dit vrijwel elke anime met robots kan zijn? Dat soort dramatische scènes komen in elke anime wel voor.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 23 Dec 2009 09:38 Onderwerp:
| |

|
Haha, ja dacht ik al, maar ik dacht ik waag maar een gokje. Ik denk dat het een van de Gundam series is. Ik heb alleen geen idee wat het verschil tussen die series is. |
|
Terug naar boven |
|
|
lorenzogilds |
Geplaatst: 23 Dec 2009 10:27 Onderwerp:
| |

|
er is alleen 1 gundam serie in nederland gekomen en dat is gundam wing
misschien is dat de mecha anime die je zoekt |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 23 Dec 2009 10:41 Onderwerp:
| |

|
Beschrijf de soort robot eens, of het personage wat hem bestuurde, dat kan ook nog wel eens een aanwijzing zijn. Zoek anders op wikipedia op animes die in nederland zijn geaired. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 23 Dec 2009 10:51 Onderwerp:
| |

|
Als Gundam Wing de enige serie is die in Nederland is verschenen, moet het die zijn denk ik. De beschrijving gaat een beetje moeilijk, omdat ik de personage en robot niet meer weet. Ik weet alleen dat de cabine in het midden van de robot zat. Maar dat is volgens mij bij al die animé's
O ja, en de robot stond op het gras, een of ander park ofzo.
Maar ja, zal wel te vaag zijn. Ik ga maar is die Gundam Wing bekijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|