Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Athena BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat

De enige consoles die ik heb zijn van Nintendo haha, en de wii is er een van. K heb ook nog een DS, color, en super nes. Ik vind DS eigenlijk het beste van het rijtje. Moet toch eens aan verbetering denken, maar voor vakanties werkt het.
Maar over de wii, ik vind de remote wel grappig. Maar dat vind ik dan ook het enige wat leuk is aan de wii. Wii motion plus moet ik ook nog ergens halen, want dat ding van mij reageert zo sloom...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Athena schreef:
De enige consoles die ik heb zijn van Nintendo haha, en de wii is er een van. K heb ook nog een DS, color, en super nes. Ik vind DS eigenlijk het beste van het rijtje. Moet toch eens aan verbetering denken, maar voor vakanties werkt het.
Maar over de wii, ik vind de remote wel grappig. Maar dat vind ik dan ook het enige wat leuk is aan de wii. Wii motion plus moet ik ook nog ergens halen, want dat ding van mij reageert zo sloom...

Zielig

*Stuurt PS3 op*
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Stuur mij er ook eentje
Terug naar boven
Athena BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

ja, maar ik gebruik wel gewoon de xBox bij vrienden haha. Stiekem game ik meer bij anderen dan thuis xD
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Dec 2009 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil er ook wel een.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 05:23    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Al draagt een aap een gouden ring...

De Wii is zoiszo al hopeloos.

Idd, **** de Wii. Als je dan toch zo graag Mario en Zelda speelt, koop dan gewoon Wii games en speel ze af op Dolphin. Werkt perfect en dan heb je tenminste HD (720p of als je PC het aankan 1080p) en 60fps. In plaats van €200+ uit te geven aan een console die je ampers 2x per jaar gebruikt, koop je gewoon een Wiimote en sluit je hem aan op PC !
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:

Vind je? Ik vind: Super Mario Galaxy, Twilight Princess, Metroid Prime 3 / Triology, Muramasa, Madworld, A boy and his Blob, Gamecube BC, Wiiware (World of Goo, Lostwind 1 & 2) VC, enz niet hopeloos.

De geweldige Opera webbrowser die wij hebben die zich aan de Acid 2 standaarden houdt en redelijk snel is. Nee ik ben blij met mijn Wii.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat

The Source schreef:
JasperCLA schreef:

Vind je? Ik vind: Super Mario Galaxy, Twilight Princess, Metroid Prime 3 / Triology, Muramasa, Madworld, A boy and his Blob, Gamecube BC, Wiiware (World of Goo, Lostwind 1 & 2) VC, enz niet hopeloos.

De geweldige Opera webbrowser die wij hebben die zich aan de Acid 2 standaarden houdt en redelijk snel is. Nee ik ben blij met mijn Wii.

Maar buiten die paar games is er niets meer te spelen op Wii, dus waarom zou je er €200 aan uitgeven ?
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 31 Dec 2009 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
The Source schreef:
JasperCLA schreef:

Maar buiten die paar games is er niets meer te spelen op Wii, dus waarom zou je er €200 aan uitgeven ?
Let op de dikgedrukte woordjes. Je bent zeker een tijdje bezig met de bovenstaande games en dat de Wii niet 200 euro waard is ben ik deels mee eens. Als je het met de concurrentie vergelijkt is de Wii erg prijzig ja maar als je het aantal plezier uit het bedrag kan halen (dat is individueel) dan is het niet echt prijzig. 2010 krijgt weer een aantal Wii toppers zoals: Super Mario Galaxy 2, Metroid: Other M, Zelda Wii, aankondiging, Wii Vitality Sensor .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 01 Jan 2010 02:37    Onderwerp: Reageren met citaat

overigens wou ik op zoek gaan naar een extra zwarte wii remote+nunchuck, maar ik kan ze nergens meer vinden??? dacht dat enkel de consoles in beperkte oplage kwamen, maar de controllers gewoon verkrijgbaar waren id winkel? Niet dus? Zag er wel een paar in een winkel, maar daar zijn ze opeens 10€ duurder dan eerst.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: